Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz HUN]Repa #339 üzenetére

    Ez a feltételes garanciás dolog inkább vevőszivatás, nem kedvezmény. :(((
    A kereskedőnek három napon belül nyilatkoznia kell, hogy javít, cserél, pénzt visszaad, vagy nem hajlandó garanciát intézni esetleg. De 30-40 napig húzni csak azt, hogy megmondja, hajlandó-e javítani/cserélni/pénzt visszaadni vagy sem? LOL Ha perelne emiatt valamelyik vásárló, simán megnyerné. Készíttessen saját költségén szakvéleményt a kereskedő (de függetlent ám, valamelyik fogyvédelem által akkreditált intézettől, pl. Kermi), hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett, és akkor visszadobhatja. Ha nem megy, tessék intézni a garanciát.

    Ha a fentiek bármelyike nem tetszik, az egyéni szoc. probléma, ezek a ma hatályos, mindenkire kötelező jogszabályok. ;)

    mod: Ja és ezektől a szabályoktól a vásárló hátrányára eltérni tilos, még akkor is, ha "beleegyezik" (papíron aláíratják vele).

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák