Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #339 üzenetére
Ez a feltételes garanciás dolog inkább vevőszivatás, nem kedvezmény.
A kereskedőnek három napon belül nyilatkoznia kell, hogy javít, cserél, pénzt visszaad, vagy nem hajlandó garanciát intézni esetleg. De 30-40 napig húzni csak azt, hogy megmondja, hajlandó-e javítani/cserélni/pénzt visszaadni vagy sem? LOL Ha perelne emiatt valamelyik vásárló, simán megnyerné. Készíttessen saját költségén szakvéleményt a kereskedő (de függetlent ám, valamelyik fogyvédelem által akkreditált intézettől, pl. Kermi), hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett, és akkor visszadobhatja. Ha nem megy, tessék intézni a garanciát.Ha a fentiek bármelyike nem tetszik, az egyéni szoc. probléma, ezek a ma hatályos, mindenkire kötelező jogszabályok.
mod: Ja és ezektől a szabályoktól a vásárló hátrányára eltérni tilos, még akkor is, ha "beleegyezik" (papíron aláíratják vele).
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hegesztés topic
- További aktív témák...