Új hozzászólás Aktív témák
-
LucifeI2
őstag
Gianni nyaral, így én is Ipontól rendeltem. Remélem nem lesz semmi gond, majd leírom a tapasztalatokat.
Ez a házhozszállítás hogyan zajlik? Itthon kell lennem, amikor jön a csomag? De honnan tudom, hogy mikor jön? Eddig postai utánvétellel rendeltem, ott a postára kellett bemennem, itt is oda viszik a csomagot, ha nem vagyok itthon?
-
radamsky
senior tag
válasz LucifeI2 #701 üzenetére
nem kell otthon lenned, én nemrég rendeltem egy bizonyos dolgot, mert sürgetett az idő. irtam a megjegyzésbe, melohelyre hozzák a cuccot, és a futár hivjon fel mielőtt hozzná.
Felhivtak másnap az iponbol, mondtam nekik ujra a szitut, azt mondta a csoka természetesen. A futár a melohelyre hozta a cuccot, és nem volt probléma. 2x is telcsizett 1x hogy akkor a melohelyre hozza, meg mikor ér ide, 1x meg hogy ideért
A cucc is benne volt a dobozba. garitol nem félek, olyan cuccot rendeltem aminek saját garipapirja van.
Nekem minden happy. A garival se lesz nagy dolgom. tetszik az ilyen dolog.
Nem elöször rendelek igy (nemcsak az iponbol), szépen hozzá tudok szokni.
Ez a dobozban lévő cucc eltünés, most gondolkodoba ejtett, a fenne enné meg.
Sajnálatos egy esettSzerintem ird be a megjegyzésbe hogy előtte 30 perccel telcsizenek, vagy nem biztos hogy át tudod venni a cuccot
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
2. körre ment el tegnap a 9600GT-m. Elsőre 2,5 hét után hivtak, hogy jó a kártya, igy nem áll modukban kicserélni.
Mondtam, hogy 3dmark alatt nem jön ki a hiba, ők erre azt, hogy csak 3dmarkal tesztelnek, igy visszaküldik.
Most megint felküldtem, mellékelve egy tesztprogramot, és videót a hibáról,
+ közben a fogyasztóvédelemmel is felvettem a kapcsolatot,
Most várok.... -
Ariadne
őstag
válasz [CS]Blade2 #707 üzenetére
Nos igen, a fogyasztóvédelmi jogszabályok nem úgy szólnak, hogy "a 3DMarkkal megjeleníthető hibákat kell hibának tekinteni". Hiba minden, ami akadályozza rendeltetésszerű használatot, és persze nem a júzer okozta.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
[CS]Blade2
addikt
Mondtam, hogy 3dmarkkal nem fog kijönni, akármi mással kijön, csak 3dmark és crysis alatt nem fog, erre persze hogy a 3dmarkkal tesztelték.
Az az egy teszt a teljeskörű náluk...Az első körben ez volt a papiron amivel visszaküldték a rosz karit:A termék teljeskörű bevizsgálása során a jelzett
hibát, problémát nem észleltük, a terméket
megszokottól eltérő működést nem produkált,
ezért javítani/cserélni nem áll módunkban.
Megjegyzés, hibaleirás:
3d mark teszt ! -
Sish
tag
válasz [CS]Blade2 #711 üzenetére
Ott a válasz az előző hsz-ben. Mondtam, hogy küldj játékot... Te is ugyanúgy visszakapod a kártyát mint Zso Ro.
Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
-
Sish
tag
válasz [CS]Blade2 #713 üzenetére
láttam a videót a másik topicban. Jól tetted hogy a lightmarkot elküldted.
Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
-
Sish
tag
válasz [CS]Blade2 #715 üzenetére
Remélem kicserélik neked.
Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
-
Eagle16
addikt
válasz LucifeI2 #717 üzenetére
Ha szerencséd van akkor kedden kapod meg. Hétfőn (szerintem) semmiképp.
A rendelést követő munkanapon visszahívnak hogy van-e a rendelt cuccból raktáron, ha van akkor még aznap átadják a futárnak és utána 2 napon belül kiszállítják.
Esetleg hívd fel őket hétfőn, hátha még aznap elviszik neked a monitort.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
LucifeI2
őstag
Megrendeltem. Jó lenne ha hétfőn tudnák hozni, de szerintem se fogják tudni majd csak kedden.
Nem tudom mást is zavar-e vagy ez csak nálam tapasztalható, de engem nagyon zavar az, hogy amikor ráviszem valamilyen menüre oldalt a weshopnál, akkor lefele nyitja meg az előugró menüt és ezáltal egy csomó márka és termék nem látszik, ez miatt nem vettem észre, hogy raidmax házakat is árulnak és kihagytam a rendelésemből.
-
LucifeI2
őstag
válasz [CS]Blade2 #721 üzenetére
Ez még a múltkori rendelésem volt, most csak monitort rendeltem és aztán láttam, hogy a házat is meg tudom tőlük rendelni.
Sish: Nekem 17" De már nem sokáig!
-
nike_
addikt
Sziasztok!
Monitor ügyben korrektek az iPonosok? Onnan rendelnék monitort, de mivel nem tudok felmenni pestre, ezért ha pixelhibás, azt hogy intézik? Korrektek vagy bunkók? Volt már valakinek velük tapasztalata ilyen téren?
Üdv
-
Eagle16
addikt
Úgy intézik, hogy felhívod őket, és mondod nekik hogy megrendeled a garanciafutárt.
Elviszi a futár a hibás monitort, és ha van raktáron nekik olyan típus akkor pár napon belül hoz egy újat. Mindezt ingyen.Az más dolog hogy a fórumon két esetet is olvastam, miszerint nem vették fel a telefont 3 napig...de ez nem sűrűn történik meg, legtöbbször nagyon gyorsak és korrektek.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
nike_
addikt
Oké, nekem még 3 nap se vészes, mert megmondom hogy mikor vettem, és hogy nem vették fel a telefont, szóval még él elvileg a garancia..
És ha nem Samsung monitort veszek, tehát nincs 3 nap pixelhiba garancia, akkor is cserélniük kell ugye? Ezt azt hiszem valami jogszabály mondja ki, hogy 10.000 Ft feletti vásárlás esetén 3 napig cserélniük kell ha hibás, akkor is ha hivatalosan nincs rá ilyen fajta garancia.
-
amerigo
aktív tag
Abban biztos lehetsz, hogy az Ipon semmit nem cserél, nincs náluk raktáron semmi.
A beérkezett hibás termékeket összegyüjtik, és hetente kb. kettőször elviszik a nagykereknek. Ott bevizsgálják, és ha ők is hibásnak találják küldik az újat. Vissza áru szintén hetente kétszer. Az egész kb 1,5 hét .Ha futár is kell, akkor több.
Én is így jártam egy videokártyával. Hazahoztam este, reggel tízre visszavittem, memóriahibás volt.
11 nap után kaptam meg az újat. -
Banzin tanbá
csendes tag
Üdvözlet mindenkinek!
Ezt a fórumot most olvastam végig másodjára.
Először, mert gép rendelés előtt minden infót összeszedtem. (Az elején jönnek a pozitív hozzászólások, majd elkezd szépen durvulni. Sok érdekes eset van, és összességében, aki ide írta a problémáját az végül mind ki lett engesztelve.)
Másodjára, mert én is beleestem a garanciális kuncsaftok közé.
Múlt héten érkezett meg a gép, szigorúan csak alkatrészek formájában. 4-5 órás szerelés és kézikönyv olvasgatás után a gépet késznek tekintettem. A telepítések is mind simán felmentek, és nyugodtam töröltem le az izzadságot a homlokomról, hogy a garanciát megúsztam, elvégre minden működik.
3 nap múlva már a hideg verejtékben fürödtem, mert a gép egy hirtelen fagyás után nem nyikkant többé. Még a ventik se kapcsoltak be. Jöttek a rutin tesztek, csatlakozók megnézése, áramtalanítás, cuccok kiszedése egyenként visszarakása, stb. Na mondom, akkor ez most táp vagy alaplap. Ment a telefon a komának, hogy szerezzen egy tápot, de azért a biztonság kedvéért még Iponékat is felhívtam, hogy mit kellene tennem és ők is ezt javasolták. Másnapra sikerült egy tápot kerítenem, amivel a gépem szintén kuka maradt. A lehetőségek így igen csak lecsökkentek, jöhet a garanciafutár.Remélem én is a pozitív értékelők táborát fogom majd bővíteni! A továbbiakat szeretném itt publikálni, hogy mindenki okulhasson belőle, akár jól, akár rosszul jövök ki belőle.
Még azt hozzátenném, hogy a garanciális emileket a rma@ipon.hu -ra kell küldeni (honlapon nincs fennt). Én nem ezt tettem, így egy napot csúsztam.
-
Eagle16
addikt
válasz Banzin tanbá #741 üzenetére
Ezt az e-mail címet hol találtad ha a honlapon sincs fent?
(talán még nekem is hasznos lehet)[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Sish
tag
Ezt eddig is tudtam. Ezért alacsonyabbak az árak mint máshol, mert nekik semmi nincs raktáron.
Eagle16: Azt az e-mail címet nem is találod meg sehol Csak ha írsz az oldalon feltüntetett címre, legtöbbször onnan fogsz választ kapni.[ Szerkesztve ]
Bocsáss meg ellenségeidnek, de jegyezd meg a nevüket!
-
gtomszy
csendes tag
hali!
Nekem is videókártya problémám van.
Kedden hozták , csütörtökön már vitték is vissza.
De elmehetnek a ..... mert azt mondták 1-1,5 hét nekem is és már 2 és fél hete ott van náluk a cucc.. Állítólag szerdáig(holnapig) lezárul az ügy... kíváncsi leszek. Fel se hívtak még, hogy mi van.
Nem hiszem el, hogy egy hibás vga karin 3 hetet kell ülni....
És még az se biztos, hogy cserélik mert csak akkor hívnak ha megérkezik a kártya hozzájuk, mert még a "disztribútornál" van.....
Valszeg tényleg hibás, mert máshol sem ment rendesen.Többet nem rendelek innen. Nagyon gáz a garijuk.
-
-
Banzin tanbá
csendes tag
Üdv!
Az emilt telefonon mondta a srác. Emil és telefon együtt hatásosabb mintha csak emilt küld az ember.
Mivel én is a kereskedelemben dolgozom, így tudom, hogy milyen nehéz a garanciát intézni. Most nem mint vevő, hanem mint eladó mondom. minél több kézen megy keresztül egy termék, annál több bibi adódhat. Mi is nagyon sok beszállítóval dolgozunk, és sok tapasztalat lejött a hozzáállásukból. Vannak cégek, akik simán kérdés nélkül cserélnek, és vannak akiknél már évek óta húzódik egy két ügy. A németeket mindenki precízeknek tartja. Ez igaz is egy cégre, ott legfeljebb a megrendeléssel van gond, de az is csak figyelmetlenségből vagy információ hiányból adódhat. Ha mégis becsúszik valami, akkor az a gyártó önköltségen legyártja és leszállítja németországból. Míg a másik német cégnél már a bírósági fenyegetéssel sem lehetett semmire sem menni. Az ügyfelek felé meg mindig a jó arcát kell mutatnia az embernek. Itt szerintem a legfontosabb a folytonos információ csere. A vevő biztonságban tudja magát, ha tisztában van vele, hogy a problémájával foglalkoznak. A cserékre sokszor többet kell várni, mint a sima megrendelésekre. Ha a nagyker nem mond időpontot az eladó kénytelen a papírformát követve a hivatalos 1-2 hetet mondani. Ha többet mond ordítanak, ha azt mondja nem tudom ordítanak. Lássuk be nem csak ő tehet róla. Viszont az információkat folyamatosan kell közölni, mégha nem is tud semmit sem. Ez már viszont az ő sara. Nagyobb cégeknél ezért van vevőszolgálat.Csak türelem! 1 hónap után már lehet izgulni.
-
amerigo
aktív tag
Hát ez az, nem az a baj, hogy időbe telik a csere, hanem az hogy csak hitegetnek, hogy megy a mellébeszélés telefonon. Miért nem tudják korrekten egyből megmondani, hogy mennyi idő lesz a csere.
Ha hamarabb megvolna, tele lenne ez a topic is elégedett hozzászólásokkal.
Megjegyzem, ha tovább tart a csere mint a jogszabályban előírt 15 nap, akkor megrizikózhatna egyet az Ipon saját zsebre, végül is az elégedett vásárlókból él...... -
[CS]Blade2
addikt
válasz Banzin tanbá #746 üzenetére
(nem ipon)
Nekem azt mondta egy boltos, hogy már nem létezik sem a 15 napos, sem a 30 napos határidő, és attól mert azt irja a garancia lapra, hogy a válalt határidő 30 nap, még ö ülhet rajta 2 hónapot is.
kb 3-4 éve egy MSI alaplapot 6 hónap alatt cserélték ki, közbe 2 hónap után adtak egy Abit lapot kölcsön, és a kölcsön lap is megadta magát, 2. kölcsönlapot pedig nem adtak.Annyit tehetsz, hogy feljelented a boltot, de az sokkal többe kerül mint pl egy alaplap.
-
amerigo
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!
- RaidSonic IB-2914MSCL-C31 NVMe SSD / HDD dokkoló és klónozó - Dobozos, újszerű
- LINDY USB3.0 43138 Optical Drive Enclosure BD/DVD/CD külső ház - OEM, újszerű
- IcyBox IB-1824ML-C31 RGB Illuminated NVMe SSD ház - Dobozos, újszerű