Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz torma1981 #5232 üzenetére
A kéthetes ügyintézéssel mi volt a probléma ? A termék visszaérkezését követően 5 nap múlva lett lezárva az ügyintézés amellett, hogy kicsúsztál a 3.napból a garanciafutár lejelentésekor is. Mit jelent az, hogy "alig akartuk" cserélni a memóriádat, ha végül az árát kaptad vissza "nagy nehezen"? A lezárást követő e-mailezés a pénzvisszafizetés vagy levásárlás lebonyolítását firtatta.
Nem titok, korábban is írtuk: ez egy webshop, inkább emailezz, ne telefonálj (http://ipon.hu/site/contact, internetes cégként a legbiztosabb elérhetőségünk az e-mail, munkaidőben általában 1 órán belül válaszolunk” ) egyrészt sokkal lassabb, teljesen lefoglal legalább egy embert, nem kapsz több információt telefonon keresztül sem, de ami a legnagyobb hátránya ez a mondjuk hogy félreértésen alapuló "meg lett beszélve XY kollégával" kezdetű dolog amit egy rendkívül időrabló beszélgetés követett általában és nem ritkán vita. Az emailezésben pontosan látható mi, kivel, mikorra lett megbeszélve, úgyhogy amíg nem lesz jobb, marad ez egyenlőre, sajnálom ha nem felel meg.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz torma1981 #5247 üzenetére
Mindegy, hogy lefotózod!
Én felvettem videóra és flac formátumú hangra, valamint dokumentáltam szövegesen a hibaelhárítást is. Eltelt 3 és fél hét és még semmi sincs. Sajnálom, hogy náluk nem jelentkezik a hiba, de az teljesen mindegy kellene, hogy legyen, mivel én már bizonyítottam, hogy szar. És azóta szar mióta megvettem. Ennyi. Erre kaptam azt valakitől, hogy nem bizonyít semmit. Persze, azért van már mindenhol milliónyi térfigyelő kamera! Kb. 1 órányi jogszabály elolvasásával mennyi mindent lehetne egyszerűbbé tenni. -
dethroner
veterán
válasz torma1981 #5247 üzenetére
"Másik HDD-s esetet le sem írom."
Ennek ellenére mégiscsak sikerült elég részletesen leírni(#5249) Éliás-tóbiás
A térfigyelő kamerák felvétele nem gondolod hogy valamilyen program esetleg szervezet, hivatalos szerv által hitelesítve vannak, zárt rendszerben készül a felvétel? Ezért lehet bizonyító erejű. A te felvételedről melyik állami szerv állítja hogy hiteles, mindenben megfelel a valóságnak? Semelyik. Nálad kerregett, náluk nem. Nem gondolod hogy haza kéne vinni s használni, lehet hogy tényleg megjavult.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz torma1981 #5247 üzenetére
Már értem mi okozhat félreértést: (a rendszer szerint a terméket 19.-én vetted és 25.-én jelentetted le közbe volt egy hétvége tehát kicsúsztál a 3 munkanapból, de ez igazából nem is lényeg)
Jelenleg nincs olyan hatályos jogszabály esetünkben, amely 3 munkanapon belüli ügyintézésnél azonnali cserére kötelezne. A rendeltetésszerű használat akadályozását vizsgálni (=hiba megléte) lehet, de a terméket javítani nem, csak cserélni vagy pénzt visszafizetni, ha egyéb módon nem történik megegyezés.
Nincs szükség tehát az általad képzelt "időhúzási trükkökre". A termék állapotával kapcsolatban a rendszerbe vételkor az összes észlelt rendellenességet közöljük. Hozzátenném, nem kizárt, hogy a termék sérülésmentes volt nálad, akár a visszaszállítás során is sérülhetett pl nem megfelelő csomagolás miatt. Ilyen esetben a beszállító/disztribútor/gyártó megbízott szervize vonalon indul a termék, amennyiben elfogadják normál garanciába a cserét hamarosan megkapjuk. Ez történt esetedben is egyébként, tehát nem cserélni nem tudtuk (mint írtad - legalábbis nem akkor), hanem normál garanciális ügyintézést indítani. A termék a leírt módon ki lett cseréle, és hozzád eljuttattuk.
A ram esetében a beérkezést követően az ötödik napon ment ki az ügyintézést lezáró email, azaz levásárlást vagy pénzvisszafizetést ekkor ajánlottunk fel. A 3 munkanapos jogszabály általad értelmezett módja megmagyarázza, hogy miért "alig akartuk" cserélni a Te szemszögedből.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz torma1981 #5268 üzenetére
Már hogyne volna az. Ez a dobozon látható.
Ezt állítja a gyártó a konkrét termékéről.
http://www.fsplifestyle.com/product.php?LID=1&PSN=384
Vadonat új termék esetén miért feltételezném, hogy fogta a TV-t, ami jó nehéz, idefurikázott vele, csak hogy pampogjon nekem...[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz torma1981 #5261 üzenetére
Még egyszer: nincs és nem is volt szükség "időhúzásra". Nem fogjuk mondani, hogy várj, amíg lesz raktáron, mert nincs raktárkészletünk és nem is tervezzük hogy legyen.
A termék átvételkori állapota lényeges. Azon, hogy nálad nem volt sérült még pl. egy elégtelen csomagolás változtathat. Nem igazán találtam meg ennek az ügyintézésnek a nyomát, de nem is lényeges szerintem, mivel megoldódott, de azt sem gondolom, hogy hülyének néztünk volna. Milyen rugalmasságra gondolsz: egy sérült terméket legaranciáztunk. Persze ülhettünk is volna rajta,vagy elvitatkozunk fotókat cserélgetve, esetleg visszaküldjük garanciavesztesként - na ez esetben elfogadnám, hogy nem vagyunk rugalmasak.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
torma1981
veterán
válasz torma1981 #5280 üzenetére
Ha netán valami pitiáner hibával visszaküldenék valamit és hibásan érkezik meg a szállítás miatt akkor is én vagyok a hibás? Nem. Onnantól kezdve, hogy átvette a futár, sofőr stb az árút már ö felel érte. Innentől kezdve nincs vita szerintem. Se ti se én nem felelhetünk azért ami a szállítás során történik az árúval.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz torma1981 #5281 üzenetére
Összefoglalnám. Ezzel kezdődött:
1. RAM. A cég garanciális részlege egyenlő a nullával:
"De persze telefonon nem lehet őket elérni csak emailben."
- internetes cégként a legbiztosabb elérhetőségünk az e-mail, munkaidőben általában 1 órán belül válaszolunk.
"Nem tudnak nekik adni egy mobilt amin el is tudom mondani a probléma okát? "
- A GaranciaFutár kérelem lejelentésekor erre szolgál a "A vélt hiba leírása" mező.
"Nekem alig akarták cserélni a 3 napon belül vásárolt memóriámat.2 hét volt mire nagy nehezen visszautalták az árát. "
Szerintem kicsúsztál a 3 napból, de mint írtuk ez mindegy, mivel javítás szokatlan lenne amúgy is egy RAM esetén. A garanciális ügyintézés 5 nappal beérkezés után lezárult. Mit takar tehát az "alig akarták cserélni":
"Mondtátok hogy bevizsgáljátok. Én meg hogy 3 napon belül vagyok."
- Én ezt látom a rendszerben: vásárlás (Számla): 19., 1. nap: 20., 2. nap: 21., Szombat: 22., Vasárnap: 23., 3. nap: 24., 4. nap lejelentve: 25. Persze ez továbbra sem változtat semmin, mivel RAMot nem szoktunk javítva kapni.
"Az meg azonnali csere. Nincs javítás, stb"
- Nincs ilyen hatályos jogszabály. Ezt a később általad belinkelt idézet is alátámasztja:
"...a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni."
"A csere feltétele, hogy a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.".
A rendeltetésszerű használat akadályozását vizsgálhatja - azaz a hiba meglétét, de ezután a hiba okát és keletkezésének körülményeit nem - ami egyébként is a javításhoz kellene. Arról nincs szó a hivatkozásban, hogy ki jogosult bevizsgálni, a vizsgálatnak hol és mikor kell megtörténni (sem arról mi a teendő ha a csere nem lehetséges...).
Nem tartunk raktárkészletet, így az azonnali csere még ha akarnánk sem volna lehetséges.
"... a vásárlókat nem kell butának nézni. Hidd el értek kicsit a gépekhez."
- A szakértelmedet nem minősítettük, az egyébként sem szükséges egy garanciális ügyintézéshez. Azonban annak, hogy minősíted a garanciát - az okait szerintem megtudakolhatom és vitathatom, vagy nem? Remélem nem ettől gondolod, hogy butának nézne bárki.
2. Előkerült ekkor a "le sem írom" 2TB HDD, ami kb 2 éves történet. Mondtam, hogy nem találtam a rendszerben, tehát konkrétumokat nem tudok írni, csak az általános eljárást hasonló esetekről.
"Ott is komplett hülyének néztetek."
"jön az emailetek hogy nem tudjátok cserélni a vinyót mert fizikailag sérült."
- Szerintem arról ment email, hogy normál garanciában nem tudjuk kezelni a sérülés miatt, hanem beszállítói stb jóváhagyás kell a már leírt módon. Ez a szokások eljárás.
"Na most ha tényleg meg volt sérülve amiről mondtam, hogy küldjetek fotót de nem kaptam akkor miért küldtétek még is a csere vinyót??"
- Pozitív elbírálást kapott. Nem viccből írunk ilyet, mert felesleges ráérő időnk lenne vitatkozni egy garanciaidőn belüli termékkel kapcsolatban, illetve ha úgy gondolod, hogy kötözködni akartunk, miért lett elintézve a csere? Jó eséllyel mire a válaszod megjött a fotó kérelemmel, már nem volt szükség arra.
"Gondolom 3 napon belül voltam itt is és lehet hogy nem volt raktáron pont. És így akartátok húzni az időt."
- Az egész logikád teljesen hibás, ha erre alapoztad a "hülyének nézést", mivel már leírtuk, hogy a 3 munkanapos jogszabály nem kötelez sem azonnali cserére,nem tartalmaz határidőt, tehát nincs szükség az általad vizionált időhúzásra, raktárkészletünk nincs, tehát soha nem lesz a termék raktáron, mivel csak rendelésre dolgozunk.
Az szállítási sérülést lehetséges okként írtam, mivel még egyszer mondom, nem találtam rá az esetre, illetve elfogadtam azt, hogy nem találtál sérülést a terméken átvételkor. Egyébként hanyag csomagolás esetén lehet a feladó a hibás (félreértés ne essék, nem azt írtam, hogy te úgy csomagoltál), a futár csak akkor utasíthat el csomagot ha kívülről látszik, hogy problémás, de nem bonthatja ki csak megfelelő indokkal.
Praktikusabb lett volna akkor megírni a panaszod ha volt, nem 2 év múlva, illetve a RAM esetén kb fél évvel az ügy után, mert akkor jobban képben vagyunk és esetleg még az el nem küldött fotót is elküldhettük volna (bár nemigazán értem minek, hiszen a csere meglett.)
Szép napot!God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Gyuri27
félisten
válasz torma1981 #5290 üzenetére
Az ipon azt ír amit akar. A törvény a mérvadó. Maradjunk annyiban egy: hogy utána kell nézni a törvény mit nevez pontosan internetes vásárlásnak (az mikor ezáltal mikor vagyunk jogosultak a 8 napos elállásra). Kettő: annak is utána kellene nézni a vevőnek milyen kötelezettségei vannak (mert vannak). Három milyen állapotban kell a nem tetsző terméket visszajuttatni az eladónak.
bul07: nem téged kell moderálni.
lafaty80: azért neked sem ártana átnézni az ide vonatkozó törvényt és rendeletet meg a ptk-t.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
dt451
csendes tag
válasz torma1981 #5463 üzenetére
Igazság szerint szerintem ez eleve megtévesztő. Egy magyarországon vásárolt termék esetében a vásárló joggal feltételezheti, hogy a termékre hazai a garancia is. Nem vagyok benne biztos, hogy egy itt forgalomba kerülő tartós fogyasztási cikknél nincs előírva, hogy kell legyen helyben garanciális szerviz. Gyanítom ez a forgalmazás egyik feltétele kell hogy legyen. Abban viszont biztos vagyok, hogy a cég köteles volna a vásárlónak bizonyos értékhatár felett jótállási jegyet adni, azon pedig feltüntetni a szerződött szervizpartnereket. Az Ipon garanciapapírja nem jótállási jegy, és nincs rajta feltüntetve a kereskedőn túl egy szervizpartner sem...
Sok elektronikai cég amúgy nem mindig hazai, hivatalos forrásból szerzi be a termékeket, és emiatt nincs kitöltve rendesen a hivatalos garanciajegy, inkább szerződnek egy szervizzel, és náluk intézik a garis javításokat. Egy elektro world-ben vásárolt samsung tv-nél egy ismerősöm belefutott ebbe. Volt jótállási jegye, amit az elektro world-ön keresztül érvényesíthetett volna, egy velük szerződött szervizhálózatnál. A samsung féle jótállást ki sem töltötték neki, így mikor behalt a tv, a samsung nem javította... az ew-nek meg már ugye nyoma sincs, és sajnos a megjelölt szervizeknek sincs. -
Gyuri27
félisten
válasz torma1981 #5680 üzenetére
Nincs rossz tapasztalatom. Az iponba pl kimondottan jól mentek a dolgok. Más boltban is korrektek voltak.
Érdekes nem?
Ahol gondom volt, mm és a néhai ew (mondjuk ezek nem pc boltok).A visszaküldéssel kapcsolatban meg olvass visszább.
Az mindenesetre furi, hogy valaki rendszeresen visszaküld valamit.fricz19: korrekt.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
atyca
senior tag
válasz torma1981 #5777 üzenetére
Persze az sem jobb,ha egy picit belefirkálnak:
A termék jelenleg a központi szakszervizbe van, ahogy sikerült a javítás vagy a csere mindenképpen értesítjük Önt. Várhatóan a következő hét elejére lesz esedékes. Köszönjük Türelmét.
Ez most pont a négy napos ünnep...De legalább az igyekezet megvolt-),vagy inkább-((.Azért kíváncsi vagyok mi lesz a következő csörte vége
[ Szerkesztve ]
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz torma1981 #5775 üzenetére
A három munkanapon belüli cseréről nem (vagy inkább sem) egyezik a véleményünk, ezt a vitát nem szeretném újra kezdeni, akit érdekel, olvasson vissza. Azaz ennyire mégis: Visszahoznak egy VGA-t, hogy naponta néhányszor lekapcsol a gép terhelés alatt. Ezt hogy intéznéd, azonnali cserével - azaz nem győződnél meg a rendeltetésszerű használat akadályozásáról (vagy a vevővel megvárod a hibát - "...naponta néhányszor")? És ha kiderül, hogy a tápegysége hibás volt és az okozta, vagy nem hibás csak nem volt elegendő a teljesítménye - tehát a csere kátyát is visszahozza, hogy ugyanaz a hiba azzal is? Vagy nem is derül ki és ismét kap egy cserét, mivel 3 mnapon belül van?
A jótállás során elsősorban javítás vagy csere követelhető - a javítás nem az üzletben történik (egyébként szerintem sokaknak nem is tetszene ha ott történne) mivel a termék garanciális nekünk is - a beszállító felé továbbítjuk, és ez nem is kell, hogy érdekeljen. Külföldre megy pl az ACER és a Lenovo termékek egy része, remélem nem mondtam újat ezzel...
Egyébként biztos vagyok benne, hogy lehet találni olyan céget, akivel köthetsz olyan szerződést ami azonnali cserét ígér. Megfelelő árréssel.
Aztán el lehet dönteni, hogy kinek mi a fontos a kb 3-4-5%-os meghibásodási arány mellett.Az autós példáddal nem értek egyet, az említett típusnak vagy magyarországi szervizhálózata, és oda fogod vinni szerintem ha gond van vele legalábbis oda tudod vinni. Ha egy olyan autót veszel viszont, aminek nincs magyarországi szervizhálózata akkor a kereskedőhöz viszed-e szervizeltetni? - a számtech termékek nagyobb része pedig ilyen...
Neked egyébként milyen emailes rendszer lenne megfelelő?
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Gyuri27
félisten
válasz torma1981 #5781 üzenetére
Olyan nincs, hogy rögtön csere.
Tessék elolvasni a fogyvéd ide vonatkozó passzusát.
Amit írsz az nyomokban tartalmaz igazságot is. De van benne fals is rendesen.Amúgy a magyar fogyvéd törvény a legszigorúbb az euban. Osztrákoknál, szlovákoknál sem ennyire kemény.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz torma1981 #5784 üzenetére
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
3. § (1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a
jegyzőkönyvben meg kell adni.
(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud
nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a
Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által
elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott
jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt
napon belül elvégezze.Kiemeltem vastagon. Szóval ez a bemegyek. Ledobom a pultra oszt csók nem müködik. Törvényileg sem.
Amd - Radeon - Ryzen
-
-
bul07
nagyúr
válasz torma1981 #5791 üzenetére
Csak úgy az utcárol Kiss Pistának nem fogják elhinni hogy nem megy , be kell vizsgálni és kész
MM az multi olyan áréssel dolgozik hogy megteheti
Meg egy robot eladó foglalkozik azzal mi jó az üzletnek eladás a lényeg, a garnciázás meg a forgalmazó benyeli ha nem akarja elvesztenni
Multikat nem lehet egy lapon említeni az ilyen "kicsi" üzletekkel[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz torma1981 #5794 üzenetére
Hú tényleg megnézem hogy megérkezet e pénzem az ipontól , a folymatos pozitív megnyilvánulások fejébe (csak vicc nehogy elhigye valaki)
Gondold már el napi hány garanciális ügyintézés folyik, egyszerűen nem lehetséges amit mondasz
Kis vagy közepes forgalmú üzletnél megvalósítható
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz torma1981 #5800 üzenetére
Hát, én azt hittem haladunk a kb. egyetértés felé a 3 mnapos garanciával kapcsolatban (#5781), azzal, hogy a 3 napos ügyintézés gyorsított eljárás, a gyártóig a legritkább esetben jut el. Természetesen az ügyintézés függ a hibától, esetleg a termék állapotától, tartozékok meglététől is.
Visszatértél a korábbi álláspontodra, az azonban nem működik a korábban leírt kommentem alapján (#5780).
Többiekek is: Szerintem ne kezdjük itt feszegetni ezt a 3 napos kérdést megint, korábban már több oldalon keresztül vitáztunk róla.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Gyuri27
félisten
válasz torma1981 #5811 üzenetére
Hol olvastad, hogy a bejelentésnek kell 3 napon belül lenni?
Az én értelmezésemben az ilyen terméknek 3 napon belül a cégnél kell lenni. Azt, hogy te ezt hogy oldod meg a te dolgod.A továbbira:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést
a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.Amd - Radeon - Ryzen
-
bul07
nagyúr
válasz torma1981 #6641 üzenetére
Törekedniük kell a 15napra , ha nem ülnek rajta hanem mondjuk elküldték a gyártónak /nagykernek akkor már törekednek
Nekik se jó a hosszú garanciáztatási idő( #6642 ) h1mpi
Az lehet hogy veszítenek pár vevőt , de jönnek helyetük újak, így megy ezGondolom a papíros eladóknál az aprós árúsokra gondolsz
Na azt aki be meri válalni meg is érdemli, se perc alatt fel tudnak szívódni az ilyen árrusok és akkor mehet a számla nélküli papíros garanciájával a sóhivatalba, sehol nem tud rekamálni[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
válasz torma1981 #6693 üzenetére
Ha nem veszi észre a vásárló összeépítés előtt h nem stimmel a láb, és úgy rakja bele a procit, az igenis a vásárló sara...
Értem én, hogy mindenki a saját malmára hajtja a vizet, de ez az eladóra is igaz.
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
DNReNTi
őstag
válasz torma1981 #6693 üzenetére
Konkrétan nem azzal van most bajom hogy hibás terméket adtak el, ez benne van, nagy számok törvénye. A problémám azzal van, hogy úgy gondolom a kezdettől fogva tudták hogy ennek mi a menete, hiszen ők maguk javasolták a foglalat ellenőrzését, kaptak fotót is a hibáról, és mégis "félretájékoztattak", ezzel elérték, hogy már ne tudjak élni az elállással. Na nem mintha azzal mentem volna valamire, valószínű, hogy nem állta volna meg a helyét a dolog, figyelembe véve hogy egy sérült lapról van szó.
Na mindegy, kár ezen forogni, csak több évnyi viszonteladói kapcsolattal a hátam mögött nem ezt vártam. Ismétlem magam, nem azzal van a gond, hogy kuka alaplapot kaptam, hanem az azt követő ügyintézéssel.
(#6695) fricz19
Ha nem veszi észre a vásárló összeépítés előtt h nem stimmel a láb, és úgy rakja bele a procit, az igenis a vásárló sara
Jó néhány konfigot összeraktam már (ezres nagyságrend) és még sosem jártam így. Tegye fel a kezét aki nagyítóval átnézi egy zsír új alaplap lábait.[ Szerkesztve ]
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz torma1981 #6693 üzenetére
&DNReNTi: Jelenleg fekvőgipszben, otthon, valszeg meg egy jó ideig, így az üggyel kapcsolatban konkrétumokkal nem szolgálhatok. Amit látok:
Márc 22-24ig e-mailezes, melynek kollégáink segítségüket ajánlják fel, hogy a hibát a lehető leggyorsabban elháríthassuk, erre írod, hogy küldöd az alaplapot. Ezután csönd. Garanciafutárt csak 1 héttel később igényeltél (Megkérdezhetem miért? Arra nem gondolsz esetleg, hogy meg ha valóban sérülten érkezett volna az alaplap, de csak 9-10 nappal a bejelentés után kapom meg, ki hiszi el nekem? A nagykerek sajna nem hiszem. Remélem látod az összefüggést a történtek között, a félretájékoztatás elméletre inkább nem is reagálok).
Tegnap érkezett be, a feltételes ügyintézés sablonemail kiment. Nem igazan értem a felhördülést, max 1 napos az ügyintézés, nincs elutasítva, stbEmellett a képen amit csatoltál 3 sérült érintkező látható, ami tőből elhajlott, és hozzáér egy másik érintkezőhöz - ezt említed, emellett, a középső és az alsó kondisor található érintkező felső része vissza van hajolva, ez olyankor keletkezik, amikor sérülés ellenére építik be a CPUt.
Nem kell nagy dologra gondolni, ilyen sérüléseket okozhat egy ujjal végigsimítva - rossz irányban - is az ember, majd a CPUt behelyezve kész a baj.
Ez a deformáció olyan mértékű, hogy szakavatott szem különösebb erőfeszítés nélkül észleli, nagyító egyáltalán nem kell hozza. Szerintem.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
bul07
nagyúr
válasz torma1981 #6767 üzenetére
Hát ha 3hét akkor annyi, most végül is ez nem olyan nagy összeg
De vásárlásnál is jóváírták volna
Ha rendelek a Van garanciális levásárlásom menüpontba beírom hogy #*****, és levonja a megfelelő összeget?
Erre a válaszuk:
Nem vonja le az összeget, a termék beérkezését követően különbözeti számlát állítunk ki, melyet átvételkor készpénzben a futárnak kell fizetnie.( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz torma1981 #6767 üzenetére
Fejlemény
Most ez a válasz jött
Kérése szerint jártunk el, az imént meg kellett, hogy kapja a jóváíró számlát. Ez alapján fog a pénzügy az azon levő határidőig utalni.
A bankszámlaszámot pénzügyünknek mindezzel egyidejűleg továbbítottam.És itt a jóváíró számla, ha jól nézem legkésőbb jövőhéten vissza is jön ez a hatalmas összeg (persze az adataimat töröltem)
Jól jön majd a processzor árába , csak lassan akar megjelenni a i5-4690
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ACE-
addikt
válasz torma1981 #6951 üzenetére
Azért ezt nem hiszem... Alapban nem valószínű hogy azt feltételeznék, hogy a fizikai sérülést te okoztad, mert feltételezik nem azért vetted a cuccot, hogy tönkretedd. Persze ennek ellenére van, aki véletlenül sérülést okoz a vadi új cuccon, és így próbálja "megoldani" a problémát. Gondolom ezeket viszont ki kell szűrni. És ha megnézik a videófelvételt, ahol a csomagolás kibontása után ott látszik a hiba, akár fényképeken, el fogják hinni, és nem fognak belekötni. Szerintem... Én a zárjegyes mizéria után körbe is fényképezek minden csavart és csatlakozót a cuccaimon... csak mondjuk vicc hogy erre kényszerülök, nehogy legközelebb abba kössenek bele hogy "nyírásnyom" van a csavaron. Legközelebbi ilyennél (ami remélem nem lesz) majd esnének nagyot, hogy nézzük meg az én fényképeimet és videómat a zsírúj cuccról, hogy ugyanolyanok a csavarok... Persze akkor tuti azt kapnám hogy photoshoppolt képek, stb...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz torma1981 #7049 üzenetére
Egyrészt nem törvény, hanem kormányrendelet, másrészt idéznék is belőle:
10. távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
Ha a helyszínen veszed át, akkor a kizárólagosság mindjárt nincs is meg. Mivel ott a helyszínen már a boltban vagy, és mindketten ott vagytok, nem távol egymástól.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest