Új hozzászólás Aktív témák
-
04ahgy
nagyúr
Te itt levált matricáról írsz, de a képen is szemmel láthatóan 2 darabban van, elszakadva. Szakadás, leválás. Szerintem nem függ össze, és egyik megtörténhet a másik nélkül.
Az EVGA valszeg presztizsből tette meg, amit megtett...
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
HUN]Repa
aktív tag
Hát igen, ez egy olyan eset, ami részünkről esélytelen elintézni, a gyár álláspontja világosan látszik a matricán, ami egyébként nem zárjegy, hanem az egyedi azonosító(SN): WARRANTY VOID IF REMOVED, az tehát, hogy mégis elfogadta inkább a te szerencsédnek tekinthető, hiszen az ÁLTALUK elvárt feltételnek a termék nem felelt meg.
Nem gondolom, hogy különösebben magyarázkodnom kellene, de: egyrészt nem vagyuk kapcsolatban a gyártóval, csak a beszállítóval, aki nem biztos, hogy a disztribútor (és ezek önmagukban is jogosultak garanciát, terméket elbírálni bizonyos keretek között), másrészt a gyártók a végfelhasználókkal a gyártók általában sokkal megengedőbbek volt erre több példa is. Olyan eset is volt, hogy a gyártó azt mondta: nem garanciális a termék, és csak jó sok pénzért küldi vissza (az akkori értékének kb háromszorosáért), a termék az ügyfél tulajdona, vissza kell adnunk. A jótállásnak sem felelt meg a termék, illetve nem volt azonosítható, tehát ezzel azóta vigyázunk.
Ránéztem, az összes visszahozott problémás EVGA termékek közül egy esetben a felhasználó átragasztotta a hűtőre, egy esetben teljesen hiányzott. Nem tudom melyik a tied, mert a gyáriszámot kitakartad, de én néhány esetre nem tudom azt mondani, sűrűn előforduló, hogy a hőtől leválik - amire egyébként is az szokott a válasz lenni, hogy nem volt megfelelő szellőzés biztosítva, tehát túl meleg volt a termék vagy a készülékházban.
De meg is fordíthatnám, ha leválós SN-eket tesz egy gyártó a termékeire, aminek a leválása garanciavesztést okoz, akkor ők "normálisabb cég" ha mégis átveszik? Ha nem lett volna probléma a gyáriszámmal, a terméket átvettük volna. Emellett nem világos most sem, miért van SZÉTSZAKADVA a matrica keresztben és a tetején is egy részen, ott pont csavar van alatta (hmmmm...), illetve miért HIÁNYZIK belőle egy darab. Ezt is a hőre fogod? Ha tényleg levált, miért piszkálod, netán téped szét, miért celluxozol rá, ahelyett hogy előbb megkérdezel minket, mi legyen ez esetben? Ez volt ugyanis az elutasítás oka.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Nem tudom megmondani miért szakadt szét, lévén nem én szakítottam el.
Sajnos a szakadás magyarázata még mindig nem kerek számomra:"Elmondtam azt hiszem akkor is, hogy feltehetően akkor szakadt el,
amikor bedugtam a kártyahelybe, amit nem kis erővel kell lenyomni, és feltehetően
az egyik ujjam hozzáért a félig lógó matricára, és ez szakította el. Mivel csak félig szakadt el,
ezért próbáltam össze celluxozni de persze a hőtől az is levált, mert a rajta lévő ragasztó réteg folyékonnyá válik tőle."Eszerint tehát már beszerelékor elszakítottad (felmerülhet a kérdés: kellő óvatossággal történt-e a beszerelés)? A
z elején azt mondod, "feltehetőleg" utána meg már celluxozol, akkor mi történt a kettő között?Továbbra sem értem, miért hiányzik az SN-ből, erre nincs magyarázatod, ahogy a csavar fölötti szakadásra sincs.
Egyébként - lehet, hogy nem írtam meg elég világosan, a legnagyobb hibát itt követted el:
"próbáltam össze celluxozni" - ahelyett, hogy felvetted volna velünk akkor a kapcsolatot, emiatt és a sérülésre adott,
számunkra nem kielégítő magyarázat okán történt, ami történt. A hozzáállásunk az üggyel kapcsolatban:Az ilyen kókányolást a gyáriszámmal sem most, sem a jövőben nem toleráljuk.
Nem szeretnék különösebben elmélyedni ebben a kérdésben, lévén te is írtad - régi...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
attiati
veterán
ram? (ha azt kivenném, anélkül is be kéne kapcsolnia a gépnek, szóval azt kizárnám)
alaplap: van rajta egy dr. Debug led, aminek a hibaüzenet kódszámát kéne megjelenítenie. Na az sem világít, akkor sem, ha kiveszem a ramot. Ram hiba esetén is jeleznie kéne.
Proci, az is lehet. De az a furcsa, hogy semelyik venti nem pörög fel, semelyik led nem világít.Egyszerűen lövésem nincs már, azért vinném be szervizbe. Vajon minden egyes alkatrész bevizsgálására fizetnem kell? Vagy elkezdik a garanciális alkatrészekkel először? Vagy mibe fog ez fájni nekem? (mármint maga a szervizelés, alkatrész költség nélkül). Tudni szeretném már mi a baja. Sajnos senkihez nem tudom elvinni próbálgatni.
-
attiati
veterán
-
attiati
veterán
bevizsgalast alkatreszenkent szamoljak fel?
egyszeruen nem tudok minden alkatresszel mashova futni, minden pont munkaidoben van nyitva. Ha meg lenne is pcs haverom, kicsi az eselye hogy pont kompatibilis konfigja lenne. tapot ki tudomprobalni masik geppel, kaptam forumos segitseget.
-
őstag
Nem sírok,tapasztalatot osztottam meg.Légyszíves értelmes hangnemmel írj,ha már nekem írsz.
És kérlek vedd a fáradságot és olvasd el,mert a probléma itt a félrevezetéssel van.Ha tudnám,hogy ennyi az átfutási idő,múlthéten csütörtökön megrendeltem volna.(#6018) djculture:Ez tiszta. De annak,aki ma rendeli meg,miért szerzi be hamarabb?
[ Szerkesztve ]
-
bluyoo
nagyúr
-
bluyoo
nagyúr
-
bluyoo
nagyúr
"hogy valahol bizonyos vásárlási összeg felett díjmentes a szállítás." Annyit megtanultam az eddigi életem folyamán hogy ingyen semmi sincs! Talán a levegő, már ha nem dobozos. Ugyan úgy kifizeted csak a termékek árában ...... Kb. mint az ingyen hitel!
[ Szerkesztve ]
Bazinga!
-
félisten
-
bul07
nagyúr
Ez ilyen , mindenféle programnak nem hisznek csak a saját teszt szoftverüknek (Persze a Hard Disk Sentinel szerintem is jó program meg biztos is az információi(Nekem meg legális is örök licensz-el) , de csak nem a gyár programja)
De a hiba leírásába mindenképp csatolni kell a HDS képeket megkönnyíti az ügyintézést
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Eddie141
senior tag
Igazából legkésőbb előző hét közepe/végére igértek választ vagy kártyákat, de ez elmaradt.
A gyanusítgatás szivük joga, de kérdem: ha valóban ez is a helyzet (mármint, hogy ez a késlekedés oka) akkor is bele kéne férjenek az idő keretbe nem?
Természetesen az is ezen érv ellen szól, hogy a garancia futár megrendelésekor rögtön vásároltam az ünnepekre és a szünetre tőlük egy átmeneti kártyát ehelyett a barátnőmnek, így jogos lenne a kérdés:
Ha mindezek után, hogy egy újonnan vásárolt kártyára kiadok pénzt, és ezen felül is maradt a másikra pénzem, akkor csalás helyett nem lenne kevesebb macera rögtön erősebbet venni? Nem elég, hogy a barátosném karácsonyi ajándékát duplán voltam kénytelen ezáltal megvenni, még bukok is az átmeneti kártya eladásakor, illetve az összeg sem erre lett volna eredetileg szánva -
HARDVERAPRÓD
Azt nem értem, miért kell alapból feltételezni a rosszat róluk? 01.06-án adtam le egy terméket garanciáztatásra és tegnap 01.14-én küldték a levelet, hogy kész is van, azaz 6 munkanap alatt kész lett. Szerintem minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy időben vissza tudják adni, mert ez az ő érdekük is.
essexboy
-
04ahgy
nagyúr
Érdekes a megközelítésmódod. Ha púpos (eredetileg nem olyan), az biza fizikai sérülés.
A kérdés itt az, hogy ő okozta-e a fizikai sérülést, vagy nem. Itt esélyes, hogy az akkumulátor okozta, felhasználói interakció nélkül.
Azonban az sem zárható ki, hogy nem megfelelő feszültségű töltőre volt kötve, és az okozta. Szóval az egyszerű sérült-nem sérült kérdéskörnél ez szerintem bonyolultabb.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
HUN]Repa
aktív tag
Elismerem, hogy az ugyintezesed elhuzodik, de sajnos ilyen deformacioval eddig nem talalkoztunk - a beszallitonk sem, igy a gyarto velemenyet meg kell varnunk sajnos. En nem hinnem, hogy CPU melegeses okozna ilyen serulest - vagy barmi mas alkatresze - mert az akkor a masik oldalon is lathato lenne (muanyag alkatreszek, kijelzo stb..). Az akku felfuvodasa nem ilyen deformaciot okoz - eddigi tapasztalataink szerint.
Tovabbi turelmedet kell kerjem, tehat, a termeked szakszervizben van jelenleg is.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
GRaul
őstag
ezt ugye nem írtad komolyan?
Ha adnak cserébe másikat, ugye abba is kell h legyen kód. kiszedem belőle és átrakják.
Vagy ha 2 év múlva hal be a kari és felhasználtam a battlefieldet akkor nem érvényes a gari?
LoLPhanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----
-
zsoltyyy
senior tag
Nem értem, hogy mi köze van a kódnak a kártyához. Megvett egy olyan terméket, ami hibás volt, hogy felhasználta-e a hozzá adott játékot az az ő dolga. 3 munkanapon belül jelezte a hibát, így egyértelmű a csere, sőt akár a vásárlástól is elállhat. Azt hogy ezt a gyártócég, vagy esetleg az ipon hogy intézi, az nehogy már a vásárló gondja legyen.
-
GRaul
őstag
Én felhasznaltam es ugy adtam le. Cserébe. Azt irtak h mar tovább küldték. 1-2 napot meg varjak. Majd kiderül mi lesz. Dr pont leszarom a kupont csak a kártyám legyen mar meg végre
Phanteks Házak Topicja ---> http://prohardver.hu/tema/phanteks_hazak_topicja/hsz_1-50.html <----
-
aktív tag
-
bandras0226
aktív tag
A VGA-t már megette a rozsda valami szeméttelepen, de itt most nem erről van szó.
Az ember megrendel valamit a webshopból, ahol elvileg gyári új termékek vannak (nincs feltüntetve hogy nem azok) és helyette kap egy szemmel láthatóan leélt, ki tudja honnan lomizott cuccot aminek a gyári csomagolása sincs meg, ezenkívül a tartozékok egy része is hiányzik (pl. nincs meg az alaplap hátlapja sem)!
Persze az is lehet hogy valakinek a szervizelt javított cuccát véletlenül nekem küldték el.
Mindenesetre nem lesz egyszerű menet! Plusz a Győrből Pestre utazás sem ingyen van.
Nagyon bízom benne hogy véletlen tévedésről van szó, mert ha egy üzlet szándékosan megenged magának ilyesmit az már nagyon a mélypont!
Miért lakik mindenki pont azon a bolygón, amelyiken én???
-
Zoli54213
aktív tag
Ezt te sem gondolod komolyan...
Kephamos: "jó lenne ha nem heteket kellene várni" - vagy hónapokat...:/
[ Szerkesztve ]
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
bul07
nagyúr
Reklám lenne egy nyereményjáték főleg a cég fórumába
Végül is Off-ba is tehetem volna de nem éreztem hogy off lenneAkkor ha valaki a steam fórumába belinkeli a steamgifts sorsolását az is reklám
Vagy a lámpás fórumba konkrét oldalak kuponjai, linkelése az is reklám lenneÉn nem dolgozok nekik nem is kapok semmit ingyen így nem értem ezt a reklám dolgot
Beírtam hogy az itteniek is tudjanak róla hátha elkerülte a figyelmüket , és jobb az esély a nyerésre mint a lottón , olyan 1500:1 lehet az esély, vagy jobb
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
lancy
tag
Tokeletesen leirtad az allaspontomat es velemenyem par sorban.
Megkaptam levelben a fenti hozzaszolo beidezett sorait, most varok, de a gyartotol tuti nem egy nap lesz mire visszaer a termek.
Mivel mar vettem helyette az iponban egy masikat mert nem tudtam nelkulozni a levasarlas tokeletes lenne (a penzt igy elkoltenem +1x a boltban, nem kernem vissza), de ugy latom erre semmi eselyem...
ui: ja es 64 napnal jarunk...
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Hagyjuk már ezt a 15napot , törekedniük kell a 15napra semmi más kötelességük nincs , elküldték a gyártónak ahogy tudták , igen akkor ők mindent megtettek
15nap az semmire nem garancia, ha nem polcukon áll hanem mozog a rendszerben akkor már törekednek és ennyiPersze mindenkinek könnyebb lenne az élete ha se perc alatt minden garanciás ügy rendeződne
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
04ahgy
nagyúr
Gondolom, mert kevés az az elégedett PH! addikt, aki azonnal beír a fórumra. Én hallottam.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Azharel
aktív tag
Van, mert nem azért vettem meg 90000 Ft-ért egy hardvert, hogy meló után mikor leülök játszani ezt kelljen néznem
-
StSanya
őstag
Hitachi HDD már nincs, felvásárolta a WD, illetve egy 3,5"-os Hitachi gyárat - a hozzátartozó szabadalmakkal - a Toshiba kapott, hogy ne váljon kétszereplőssé a HDD piac. Így a korábban csak 2,5"-os HDD-ket gyártó Toshiba már gyárt, illetve javít és cserél, korábban Hitachi néven futó 3,5"-os HDD-ket.
[ Szerkesztve ]
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
Repsol600
addikt
3 éve 11300ft volt az a Hitachi. Nem kérdeztek semmit, csak kaptam az emailt, hogy befejezték a garanciális ügyintézést, utána pedig, hogy átadták a futárnak. Egyébként a papíron amit kaptam az is volt írva, hogy a sata csatlakozó sérült. Pedig nálam tuti nem volt az. Nem is volt más baja csak, hogy 100/28%-os volt 60 hibás szektorral.
-
StSanya
őstag
Az ok, hogy megkérdezhették volna, én nem ezt vitattam, sőt ezt nem csak feltételesen, hanem a jogszabályok szerint kötelezően meg is kellett volna kérdezniük a vevőt, hogy mi legyen. Mert Hitachi, mint olyan, nincs. Van HGST (WD érdekeltség: bal felső sarok: "a Western Digital Company" és Toshiba, nameg persze Seagate.
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
StSanya
őstag
Nem nevet váltott, fölvásárolták. Más a tulaj, stb. Nyilván az új pedig nem fogja kidobni a gépsorokat, meg nevez át minden modellt észnélkül, hogy a megrendelők haja égnek álljon. De mindegy, hasonló esetben csak üsd az asztalt, hogy neked akkor is Hitachi kell.
Nem ismerős kicsit? [link]
Részemről a továbbiakban off.
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen