Új hozzászólás Aktív témák

  • Wolfram'89

    újonc

    Én anno az iPontól rendeltem a gépem összes alkatrészét....tényleg elégedett voltam, gyors a kiszállítás, és alapjában véve szerintem korrekt az egész ügyintézés. Viszont fél évre rá történt, hogy a gépem random mód lefagyogatott....de volt , hogy boot időben, mikor a win töltődött, játék közben, vagy csak úgy....szal nem oprendszer hiba volt...nem volt kedvem/időm kísérletezgetni, hogy mem, alaplap, vagy miféle a gond, és úgyis arra jártam. ezért úgy ahogy van, cakkumpakk bevittem az egész gépet gariba. Mikor elsírtam nekik a problémát, az első reakciójuk az volt, hogy nosza, akkor mutassam meg hogy fagy le.....
    Kicsit meghökkenve válaszoltam, hogy " dehát van hogy órákig jó, és teljesen random az egész.." De ők csak erősködtek, hogy azért mégis látni akarják....Én meg - az akkori kis fiatal naiv fejemmel - elkezdtem assassins creedet játszani. :D....mikor fél óra után sem fagyott, azt mondták, na, akkor nincs baja, vihetem haza.....
    Itt akkor egy kicsit elpattant bennem valami, rátenyereltem az asztalra, közelebb hajoltam, és úgy mondtam, hogy nem fogom keresztülcipelni még egyszer egész Pesten, itt hagyom, és ők eleget tesznek a jótállási kötelezettségüknek. Mikor látták h komolyan is gondolom, nagy kegyesen csak megengedték, hogy ott hagyjam nekik. Rá két hétre meg is jött az eredmény, az egyik 120 hónap garis memória volt a ludas, cserélték újra.
    Ebben az egész sztoriban csak az a gáz, hogyha nem erősködöm, egy ilyen egyértelmű hibánál is simán lekoppintanak.....egyszerűen hülyének nézik az embert.
    Ez pedig nem hozzáállás....
    Most lesz lassan velük egy másik garis ügyintézésem....már ez is úgy indul, hogy lassan forr az agyvizem, de majd elválik...mindenesetre ha valakit érdekel, hogy alakul, szívesen leírom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák