Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
Nem 15 munkanap, hanem 15 nap.
Ez se kobe vesett datum, annyi van a jogszabalyban, hogy torekedni kell a 15 napra, de semmilyen jogi koteleztesege nincs a 15 napnak, tehat ha tullepik se lesz semmi.Ezt a jogszabalyt valoszinuleg cirkuszi bohocok keszitettek, mert a logika annyi benne mintha az o fejukbol pattant volna ki.
Ha neked mint vevo jelentos kenyelmetlenseget okoz a javitas elhuzodasa, akkor van lehetoseged felszolito levelet kuldeni. (termesztesen ajanlott, tertivevenyes level formajaban kell kuldeni, es a levelbol erdemes sajat masolatot kesziteni.)
Ezzel a lehetoseggel a kovetkezo szavatossagi jogosulatsagra lehet ugrani ami a termek csereje.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Size83
csendes tag
-
hakkan
tag
Nekem még tavaly, december 18-án írtak hogy elkezdték a garanciázást. Egy teljes gépről van szó, mai napig a telefonomat használom. 2 hete írtam nekik hogy mizu, de csak annyit írtak hogy ők is várnak
Addig én
is várok, meg várok...[ Szerkesztve ]
Amiből befőttet, abból pálinkát is!
-
-
Size83
csendes tag
Sajnos nem hiszem hogy "bocsi-söröket" osztogatnak az iponban. Pedig de jó lenne.
Érdekelne mikor fogod visszakapni a géped. Ha lehet oszd meg majd velünk a fejleményeket.
Még a végén aggódni kezdek az én garanciáztatásom időtartamát illetőleg is.Komolytalanok kíméljenek!!!
-
lafaty80
őstag
Helló,
HUN]Repa
- olvastam itteni kimerítő hsz-edet, és hát igen, minden történetnek lehet akár 2 vagy több oldala is, tanulságos olvasmány mindkét fél részéről- Viszont lenne hozzád egy kérdésem, régóta vásárolok tőletek, szerencsére még garis gondjaim nem voltak.
Viszont mostanában többször is előfordul, hogy olyan terméket teszek a kosárba (ddr3 memória, hogy majd 1x rászánjam magam a gép bővítésre ), ami csak rendelés véglegesítéskor látszódik nincs készletej. Lehet hogy én nem látom csak, de ha így van, nincs arra mód, hogy azokat a termékeket mondjuk más színnel, vagy más módon meg tudjátok különböztetni?Üdv,
lafatyCuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Trevi
tag
Szia mit lehet kezdeni ha vásároltam a iponnál egy FSP Hexa 500W tápot ami 2 hónapja vettem de már az 1. nap furcsa hangot ad ki ilyen sistergős sípolós hangot. próbáltam már terhelni a gépet feszültséggel, próbáltam levenni a feszültséget mindent próbáltam de nem tudtam elhallgattatni a tápot. Valószínű hogy a ventivel lesz a gond de csak windowsban sípol, biosban csöndben van! Garancia foglalkozik ezzel? Vagy ne pazaroljam rá az időt?(Francia úton vettem kb 5 percre van tőlem)
[ Szerkesztve ]
-
Buci21
addikt
nah, megértem, h ide is írnom kell. a garis ügyfélszolgálatuk egy kalap fos. bevittem egy So-DIMM memóriát, mondván h nem megy a gépben, amivel kompatibilis, a patriot hivatalos oldala szerint is, erről ki is nyomtattam egy oldalt. a barom munkatárs 10 percen át túrták a netet, h rátalalájanak ugyan arra, amit kinyomtattam, hátha én hazudok, és ennyivel le is vagyok rendezve. aztán meg találtak az egyik pinen egy apró karcot, ami a működést nem folyásolná be, mondom nem láttak még régi SD-RAM modult? szétkarcolva elmennek, a pinen egy karc nem okozna ilyen hibát. én mondtam, h ugyan nem karcoltam össze, azt mondták, h így jártam, felelősségem van, h amikor átveszem a cuccot, akkor igazolom, h annak állapota hibátlan. de komolyan, ez pofátlanság, az egyik félreeső pinen egy csak oldalról látható karcot észrevenni lehetetlen, amikor mögötted már tolong a következő vevő a sorban. soha nem veszek tőlük semmit, ilyen pofátlan egy boltot még 1et nem láttam. az meg csak mellékes, hogy az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem. végül át volt hajlandó venni fél óra vita után, és odamormogott annyit, h majd a központban ha "rábólintanak", akkor kaphatok cserét. pfejj, bezzeg egyszer lambdacomputernél, nyugodjanak békében, volt egy hibás vinyó, visszavittem, aláiratták velem az átvételit, bevitték hátra a vinyót, és adtak helyette egy ugyanolyat. ez elvárható lenne itt is, legalább pattintsa bele egy másik gépbe, tesztelje ki, nem tom... ilyen nemtörődömséget el nem tudok képzelni. jah, és amennyit beláttam a szervizbe hátra, egy asus dc2-es 7870-es hevert az íróasztal sarkán billegve, gondolom az is garanciális cserével került be. ahogy a cuccokkal bánnak bent, az röhelyes, ennél nálam nagyobb rend van itthon a fiókba, pedig én csak 2 bontott notit árulok... vicc ez a bolt, csak a pénzre utaznak, elérték nálam, most írok róluk.
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
Sajnálom, hogy problémád volt a garanciális ügyintézés során. Egy-két dolog azért szerintem tisztázásra szorul az üggyel kapcsolatban.
A garanciális ügyintézésen dolgozóknak egyik feladatuk esetedben a memóriakompatibilitás ellenőrzése - ne vedd zokon, de nem az ügyfél által bevitt papírok, hanem a gyártó honlapján aktuális adatok alapján - hozzátéve, hogy nagy pirospontot érdemelsz, hogy utánanéztél a kompatibilitásnak, sajnos kevesen teszik meg és pont ezért kellett bevezetni ezt az ellenőrzést. Másik feladatuk többek között, hogy a leadott termékeket tüzetesen átnézzék az észrevételeiket pedig közöljék, az átvételi lapra felvezessék. Ez nem feltétlenül befolyásolja a garancia menetét, de későbbi vitákat és félreértéseket lehet így elkerülni.
Esetedben a memória néhány érintkezőjén görbe vonalú karcolás volt látható, nem(csak) a behelyezéskor az érintkezőkön keletkező párhuzamos vonal alakúak. Sajnos az ilyen esetben nem lényeges, hogy ez csak egy szögből látszik-e. Ez nem a rendeltetésszerű használatból eredő kopásnak minősül (tehát nem feltétlenül a hibával kapcsolatos), így mindenképpen megemlítendő az átvételi bizonylaton. Ezt később a beszállító/disztribútor/gyártó közül valamelyik bírálja el. A vita tehát nem a termék garanciális ügyintézésének megkezdéséről vagy elutasításáról, hanem annak módjáról szólt.
Az ügyintézés nem lett elutasítva, a beszállítóhoz továbbítjuk a terméket, és az ügyintézés módját megváltoztatjuk, ha a beszállító normál garanciába veszi fel a terméket.
A termék átvételekor aláírod azt, hogy sérülésmentes, és lehetőség is van ennek ellenőrzésére. Amennyiben ez neked fontos, ne a mögötted állókkal törődj, esetleg félre is húzódhatsz és ott ellenőrzöd a terméket. Tudom még ajánlani a délelőtti órákat, akkor nagyobb nyugalom van esetleg a házhoz szállítást, így biztos nem liheg másik vevő a nyakadba.
A példád a másik üzlettel kapcsolatban néhány helyen sántít, egyrészt ha az általad említett leadott merevlemezen találtak volna nem rendeltetésszerű használatból eredő kopást,legyen az mondjuk egy letört sarkú - vagy inkább csak repedt - csatlakozó, vajon akkor is úgy jártak volna-e el?
Másik fontos dolog, hogy az iPon Computer nem tart raktárkészletet - ahogy erről meggyőződhettél a rendelés során is - többek között ezért az azonnali csere sem lehetséges.
A termékek bevizsgálása általában a beszállítónál történik, ne haragudj, hogy nem tartunk egy eszközt amibe DDR3 notebook RAMokat tudunk "bepattintani, és letesztelni".
Végezetül annak megismeréséhez hogy hogy bánunk a termékekkel a bent eltöltött idő szerintem kevés. Amennyiben az ügyféltérrel kapcsolatban panaszod van azt szeretettel fogadjuk, de ahhoz, hogy mi van "hátul", szerintem semmi közöd, már bocs hogy ezt mondom. Ahova egyébként a leadott termékek kerülnek, nagyon jó szeműnek kellene lenned, hogy beláss, ott viszont nincs íróasztal.
Ja még egy dolog bár ez nem a témába vágó, azzal kapcsolatban hogy némelyek szerint a rend a merőleges-párhuzamos pozíciókban merül ki az a véleményem, hogy ha felnézel a csillagos égre, az ott található égitesteknek rengeteg idejük volt, hogy kialakítsák a rendet és ott az előbb említettek közül egyik sem található meg. Vannak akik a másnak káosznak tűnő állapotban tudnak hatékonyan dolgozni, és van, ahol az a fontos. Az említett 7870 valójában GTX580 a kolléga tulajdona az Ő felelőssége, hogy tárolja.
Az ügyintézéssel kapcsolatban tehát a beszállítóhoz leadjuk a terméket, az ügyintézés módja akkor dől el, erről értesítünk is, amennyiben kéred, emlékezetem szerint azt beszéltük meg hogy a kellemetlenséget csökkentve a csere ramot előre berendeljük és amennyiben a beszállító elfogadja a leadott ramot ezt azonnal rendelkezésedre bocsájtjuk.[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
tlac
nagyúr
válasz HUN]Repa #4820 üzenetére
Amennyiben az ügyféltérrel kapcsolatban panaszod van azt szeretettel fogadjuk
úgy emlékszem, hogy sokszor olvastam már itt ehhez hasonlókat:
"az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem"
ha ez tényleg így van, akkor ez eléggé megadja a "kellemes" alaphangulatot...
[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
őstag
válasz HUN]Repa #4820 üzenetére
Megint ékes példája hogy 2 vélemény hogy ütközik meg egymással
Annyit hozzátennék, hogy voltam szervizes, igaz egy kis városban, de:
- ahogy írva volt is, ne a látszat alapján ítéljünk, mert nálunk nem egyszer volt, hogy az kedves ügyfél autójába nekem kellett kivinnem a gépet, persze udvariasságból, de amilyen retkes, gusztustalan volt az autó, nem nagyon akartam betenni. Ha a kocsija, milyen lehet a lakása, stb....stb..... Ha innen kellett volna kivennem a gépet, talán már az elején áthúzom a szervizlapon a "garanciális javítás" részt. De nem tehettem.És persze találkoztam az említett szervizes "fajtával" (ne legyen sértés, csak kategorizálás ), úgy hogy volt szervizes és it-s tapasztalattal felvértezve szerettem volna gariztatni. Kb 5 perc után kezdtem zavarban lenni, kicsit később már hülyének éreztem magam. Amikor tudod hogy a bullshit generátor dolgozik benne, hogy a nagyvilágban éppen hallott és kicsit még rápakolt értelmetlen és összefüggéstelen "szakmainak" titulált szavakkal/mondatokkal akar alázni, akkor pattan valami, ahogy nálam is.
Egy jó tanács minden ide írónak, előbb ott a helyszínen face-to-face kellene azokat elmondani megbeszélni, amiket ide írtok szerintem. Tudatos vásárlóként sok lehetőség van a kezedben, köztük a kommunikáció is.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Oliverda
félisten
Az iPont mint olyan mióta létezik?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Jester01
veterán
válasz Oliverda #4825 üzenetére
Nem tudom, de ha már szóba került: szerintem vonzóbb akció lenne ha a "kis kedvezmény mindenkinek" helyett a "nagy kedvezmény néhány embernek" módszert követné az ipon. Meg kellene nézni a könyvelést, hogy az ipontokból mennyi kedvezményt adnak átlagosan és ugyanabból az összegből inkább olyasmit csinálni, hogy "minden x. vásárló visszakapja a teljes vételárat". Persze nem értek a marketinghez, csak magamból indultam ki. Gondolom a bejáratott rendszert amúgy sem cserélik le...
Jester
-
ninjapundi
csendes tag
hát én is megértem, hogy ide írnom kell....
tegnap pont ott voltam a vitatott kérdésnél (vártam, hogy befejezzék a rendelt gépemet).
Hát az általad leírtakat kicsit máshogy tapasztaltam/halottam. Ha hozzánk jönnél be ilyen stílussal amit tegnap leműveltél, nem biztos .hogy ilyen türelmesen és nyugodtan tudtam volna kezelni, mint az általad "tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk" jelzővel illetett ügyintéző.
Már az elején úgy kezdted a beszélgetést, hogy ha nem most rögtön történik az amit akarsz akkor egyből rohansz a PCX-hez (és utána vagy 2-3 percig csak ezt hajtogattad)., szerintem nem így kéne kezdeni egy ügyintézést ... Utána felvetted az anyuci kedves kis fia vok stílust és már csak azért is kötegszem és játszom az okosat, még ha nincs is igazam (emlékeim szerint anyukád 1-2 alkalommal szólt is, hogy egy picit várj, mert ő próbált értelmesen és nyugodtan beszélni az ügyintézővel). Félreértés ne essék, én nem azt mondom ,hogy az Iponosok egy angyalok (nyilván akkor nem lenne ennyi negatív bejegyzés, és az kizárt, hogy soha nem voltak ludasok), hanem csak azt, hogy semmi kifogásolható nem volt a tegnapi ügyintézőkben.
Az javaslom a kedves kommentelőnek, hogy vegyen példát kedves anyukájáról, és próbálja meg a helyzetet olyan nyugodtan kezelni mint ő, és a probléma megoldására használjon el annyi energiát, mint az helyszínen rendezett okoskodásra és fórumon való írogatásra. -
Nyugdíjas
nagyúr
válasz ninjapundi #4829 üzenetére
Magam is kereskedelemben dolgozom, az már eleve semmi jót nem jelent, ha valaki a szüleivel érkezik ha panasza van.
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
lafaty80
őstag
-
dethroner
veterán
válasz ninjapundi #4829 üzenetére
Hány évesnek mondanád?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Buci21
addikt
válasz dethroner #4832 üzenetére
17 vagyok, és anyámé a gép, ő akart jönni. ettől függetlenül a véleményemet megírhatom, meg is írtam. a stílusért bocsánat, de részben azért érthető szerintem. és a korom és a tudásom között nem feltétlenül van egyenes arányosság, ne ez alapján ítélj. nem mellesleg a cseredarabon is volt egy karc, mondtam is neki, de azért beraktam a gépbe, szal ment, nem a karc okozta a hibát. az ügy szerencsére rendeződött, de nem szeretnék többet ilyennel szórakozni. remélem ide sem kell írnom többet
[ Szerkesztve ]
-
őstag
"az meg csak mellékes, hogy az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem. végül át volt hajlandó venni fél óra vita után, és odamormogott annyit, h majd a központban ha "rábólintanak", akkor kaphatok cserét."
Ez volt az,ami engem is nagyon felhúzott.Le is írtam.Azóta se tudom,hogyan történhetett az én esetem.
Itthon ugyanúgy folytatódtak a problémák,így áthívtam egyik ismerősömet,aki hasonló hardverekkel rendelkezik. Többszörös C-MOS clearrel jöttem rá,hogy az egyik memóriamodul az,ami abszolút nem is engedi bootolni a gépet
Az alaplapi foglalat helyrerakásáért külön köszönet,nem hinném,hogy azzal volt a hiba,de így nyugottabban alszom. -
-
fazerzje
csendes tag
Fogalmam sincs, az "Új"-ra mentem ..
-
ESP
senior tag
válasz ninjapundi #4829 üzenetére
anyucival, rofl
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
salieri.
őstag
Na akkor leírom a történetemet én is az iponnal kapcsolatban.
2012. decemberében vettem egy komplett gépet monitorral. Már a vásárlás sem volt zökkenőmentes ,szarvashiba ,tápkábelt nem küldtek, garanciajegyet elrontották. Valamint a ház két gumitalpát lesúrolták szerelés közben (így jött ki a gyárból elmondásuk alapján,no mindegy nem lényeges) Örültem is a gépnek 1 hétig majd jött a baj. A tápegység ventije elkezdett zúgni. Megrendeltem a garanciafutárt. Az ipon fel is vette garanciális ügyintézésre 2013.01.03.-án Mivel ezt követően nem érkezett válasz jó ideig írtam már nekik egy levelet ,hogy mi a fene tart eddig, egy mondatban válaszoltak, január 28.-án, hogy még nem kapták meg a tápot a gyártótól, de lehetőség van a cserére. (maguktól le se sz*rtak volna ha nem érdeklődök) Hosszas tortúra után 02.04.-én meg is kaptam a gépemet, ,kicsomagolás után meglepődve veszem észre, hogy a ház előlapját összekarcolták. Jeleztem a problémát feléjük, majd ezt a választ kaptam rá ,hogy a kollégák a legnagyobb körültekintés mellett járnak el a gépekkel, nem gondolnák náluk lett karcos az előlap(biztos így jött ki a gyárból), de várják a képeket. Jelenleg itt tart a dolog várom a fejleményeket, de nem hinném, hogy lesz felelős ,úgy látszik sokáig tart egy képet elemezni ugyanis már 8 napja elküldtem nekik.
Ezzel akár a fogyasztóvédelemhez is fordulhatnék, elég szomorú ,hogy nem képesek elismerni. Tény, hogy nem zavarja a működést de akkor is bosszantó ,egy vadonatúj gépet vettem ,nem egy használt vackot. Remélem a továbbiakban nem lesz gondom a géppel. -
lsc
nagyúr
Üdv
Egy iponostól érdeklődnék, egy sata II-es ssd megdöglött, garanciafutár ha jól emlékszem nincs hogyan adjam fel /a csomagot kitaláltam/, illetve ha nincs olyan már a listában mi lesz helyette ?Az élet kegyetlen .
-
boogie84
veterán
Üdv! Tudja valaki hogy mi ez a 33.000Ft értékben kredit amit most pl a vga-khoz adnak?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Shad0w
senior tag
-
bul07
nagyúr
AMD-s játék kuponokról még semmi hír?
Lesz az ipon-nál ?
(Kicsit csábítóbb az AMD-s ajándék)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz boogie84 #4849 üzenetére
Elméletileg 7850-től jár az meg 45e Ft-nál kezdődik szerintem ez nem is olyan nagy összeg
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Gitáros topic
- Bittorrent topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...