Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
őstag
válasz horuszkutya #4399 üzenetére
Kifizetheted!
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tlac
nagyúr
válasz horuszkutya #4402 üzenetére
igen
-
őstag
válasz horuszkutya #4402 üzenetére
igen
VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
horuszkutya
csendes tag
tlac és fricz19, köszönöm
-
HUN]Repa
aktív tag
Sziasztok ! Látom a hosszú hétvége alatt lett egy pár meg nem válaszolt komment is, amire most szeretnék válaszolni.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #4373 üzenetére
Azért itt álljunk meg egy szóra. A cseretermék valóban sokszor elromlott, így nem láttuk értelmét, hogy javításra vagy cserére módosítsuk a pénz visszafizetési kérelmet, amelyre egyébként a jogszabály lehetőséget ad (elsősorban javítás vagy csere követelhető és a jogszabály a javítás vagy csere számát nem szabályozza ). Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz MmDorian #4398 üzenetére
Az említett szerszám egy nem gyári cpu hűtő csavarjainak leszedésére szolgál, amit a hűtőhöz mellékelnek, ha ezt nem hoztad magaddal akkor csak a szerencsédnek köszönheted, hogy volt valakinél ilyen és le tudtuk szedni.
Amennyiben nem mi szereltük össze, általában nem is szerelhetik szét a kollégák garanciális ügyintézés során, köszönhetően néhány korábbi problémás esetnek, amiket meg próbáltak ránk kenni. Tudjuk, hogy ez annyira nem ügyfélbarát, de sajnos jelenleg nincs jobb ötletünk ennek biztos elkerülése végett.
Az említett alaplapon a nem gyári AMD hűtő nem a gyárilag mellékelt alsó fém keretével hanem az alaplap gyári műanyag keretével volt összetákolva ismeretlen okból. A rögzítő anya ezáltal nehezen hozzáférhető emiatt az előbb említett okokból és a szakszerűtlen összeszerelés miatt nem vállalta a kolléga a felelősséget, segítséget.
Másrészt. A garanciális ügyintézés során a termék szakszerű üzembe helyezésének és rendeltetésszerű használatához szükséges tartozékot le kell adni. Mivel a beszállítók általában elnézőek így fém hátlap szükséges az alaplapok esetében, foglalatvédő illetve a gyári hűtőkeret, ha van. A hűtőkerethez olyan csavarok valók, amik a számítógép egyéb csavarjaitól eltérnek, pl. hosszabbak, így azokat nem tudtuk/juk pótolni. Enélkül is meg lehet próbálni az ügyintézést de mivel a termék hiányos addig nem tudjuk lezárni amíg a beszállító nem rendezi felénk, ami szinte biztos sokkal több idő lesz, mint hazamenni a gyári csavarokért és visszajönni velük. A nem gyári csavarok esetére is ugyanez vonatkozik.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz HUN]Repa #4408 üzenetére
Amennyiben nem mi szereltük össze, általában nem is szerelhetik szét a kollégák garanciális ügyintézés során, köszönhetően néhány korábbi problémás esetnek, amiket meg próbáltak ránk kenni. Tudjuk, hogy ez annyira nem ügyfélbarát, de sajnos jelenleg nincs jobb ötletünk ennek biztos elkerülése végett.
Ezt ismerem. Annyira rossz normális vásárlókat szivatni pár idióta barom miatt De különben meg a boltot szopatják halálba
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Jester01 #4371 üzenetére
Közös megegyezés alapján történő szerződésmódosítást elfogad a jog, ha már jogszabályokról beszélünk. Szerintem párszor leírták, aki nem nyerészkedés céljából garanciázik, azzal meg lehet egyezni, mivel jobb teljesítményű és újrainduló garanciájú terméket, ellentétben az esetleges elhúzódó javítással vagy hosszadalmasan beszerezhető ugyanolyan termékkel. Pénzvisszafizetés akkor lehetséges, ha a terméket sem megjavítani sem kicserélni nem lehet. Ez az esetleges elhúzódó ügyintézés miatt felajánlott cseretermék felajánlása idejében még általában nem ismert.
A ram esetében az ügyfél nem fogadta el a felajánlást, inkább választott egy másik terméket. Nem gondoljuk, hogy ezzel "jol ......uk".
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
ESP
őstag
Egy gyors kérdésem lenne!
Tegnap volt akcióban egy vga. Egy ismerőssel ketten is rendeltünk.
Na most feltétlen el kell mennem nekem is vele vagy elhozhatja ő is mind a kettőt? GTX650.2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
veterán
válasz MmDorian #4413 üzenetére
"Az elállás joga
A Megrendelő az 17/1999 Korm. rendelet 4. §-a alapján jogosult az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az iPon Computer Kft. köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. "
iPhone 13 Pro Max
-
Alu
senior tag
válasz HUN]Repa #4412 üzenetére
Szia!
Holnap lesz 3. hete, hogy leadtam másodjára garanciáztatni Asus alaplapomat. Rá tudnál nézni, hogy hol tart a gariztatás és kb. mikor érkezik vissza hozzátok? Privátban küldeném a lap adatait, az azonosítót meg ha még kell hozzá valami, akkor azt.
Nagyon megköszönném!λŁƯ™
-
őstag
válasz MmDorian #4416 üzenetére
"köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. "
gondolom nem kellett 30napot várnod, erre érthette[ Szerkesztve ]
VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Nyugdíjas #4418 üzenetére
+1...
(#4417) fricz19: Szerintem is a 30 nap vagy azonnal esetre vonatkozott a kijelentés.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
veterán
válasz MmDorian #4416 üzenetére
Kötelesek visszavenni a terméket az egy dolog, illetve megtéríteni az árát neked. Viszont azért toleránsnak kellene lenni az embereknek is a shopokkal.
Ide tartozna a türelem is igazából. Amiből sajnos kevés van az embereknek. Illetve arról nem a webshopok tehetnek hogy ilyen elbaszott törvények vannak, hogy nem képesek szabályozni a nagykereket arra hogy maximum 15 napba teljen az elbírálása a terméknek, hogy szakvéleményt mondjanak róla hogy akkor most cserés, javítható, vagy kp jár vissza..
Bár azért ez is nagyker függő szerintem.
Nekem is volt gondom, hogy a lapom majd 4 hétig volt szervízbe és még mindig nemjött vissza iPonhoz. Megkértem őket hogy adjanak infót a nagykerről mert egyik barátom kapcsolatban áll csomó nagykerrel, és mondom legalább ő utánanéz. De korrektek voltak mert levásárolhattam már másnap.
Azt is megtehették volna hogy megmondják a nagyker nevét, aztán járhatok a magam útján
Illetve a levelembe többször megemlítettem énis hogy tudom hogy nem ők a hibásak ebben, de bakker 4 hét 1 alaplap gari, és kitudja hogy mennyi idő után írták jóvá a lapot nekik.
Viszont azt is figyelembe kell venni hogy a boltokat nem kölcsönzőnek kell használni.. Nézz után a lapod manual-jába hogy melyik ramot támogatja az adott alaplap. Nem védeni akarom a boltokat, de gondolom én a visszáruzás nem 0ft. Ezt most nem speciel rád értem, hanem úgy alapból a termékekre amik kompatibilitás miatt kerülnek vissza a boltba.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz jozsi252 #4421 üzenetére
Rengeteg dolgot el lehet érni -és most figyeljen a sok önérzetes vásárlóerő- azzal, ha nem törlöd a lábad a bolt "személyzetébe", csak mert megteheted (hint: semmi jogod hozzá, tehát nem teheted), vagy mert beléd si egész nap mások törölték a lábukat. Nekem az egyik helyen ahol rendszeresen vásárlok, már-már kellemetlen mértékben ki van nyalva a kis szőrös valagam. Állandóan kedvezményeket kapok, miegymás.
Aki viszont csapkodja az asztalt, meg pofátlan módon emlegeti, hogy de máshol ezt ő olcsóbban is látta, engedjenek már a feléből... nos neki nem jár pacikuki sem.
És ezt mint vásárló, tökéletesen megértem. Belem kifordul az olyan emberektől akik másokba törlik a lábukat, mert az asszony már megint kiröhögte őket, mert nem állt fel
(Mielőtt félreértc, csak azért nyomtam a válaszra, mert ehhez kapcsolódik az én véleményem is, nem neked szántam, mint látod pont egy véleményen vagyunk.)
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
-
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #4407 üzenetére
"jogszabály a javítás vagy csere számát nem szabályozza"
De van egy olyan kitétel is a jogszabályban valahol hogy a vásárlónak ezek nem okozhatnak túlzott kellemetlenséget. Jól tudom? Nem tudom minek nevezhető az ha másfél, kéthavonta vissza kell küldenem a terméket és nem tudom használni?!"Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?"
Túl nagy ellenkezés és vita valóban nem volt, csak kicsit nehézkesen sikerült elérnem hogy személyesen bevihessem és a jelenlétemben meggyőződjetek a hibáról. Aztán amikor már visszavittem, hibát bemutattam akkor az ügyet intéző "úriember" kissé szálkás modorban ezt mondta: "Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni. Nem tudom hogy mikor jön, majd valamikor a nap folyamán. Mondanám hogy foglalj helyet addig, de amint látod nincs szék."
Aztán mikor mondtam hogy nosza, ugrassza ide a felettesét, ne velem szórakozzon, akkor elment hátra és amikor 1 perc múlva visszajött érdekes módon már nem kellett várni senkire, megírta a számlát és kész.
Erre értettem hogy kellett egy kicsit birkózni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
concret_hp
addikt
válasz Nyugdíjas #4425 üzenetére
én komolyan nem értem, hogy ha én bemegyek valahova, mint ügyfél, miért nekem kell kiérdemelnem a tiszteletet meg stb. és ezt itthon mindenki olyan természetesnek veszi, hogy nyugodtan lehet bunkónak lenni az ügyféllel. most teljesen mindegy, hogy it garanciáztatásról, étteremről, okmányirodáról vagy zöldségesről van szó. az ügyfélből élnek nem?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
bul07
nagyúr
válasz concret_hp #4427 üzenetére
Szerintem mindkét oldalnak meg kell adni a tiszteletett, bár lehet türelmesebb lenne az eladó ha óránként cserélnék egymást egy társával, mert elviselni a néha idegesítő vásárlók nyűgjét baját nem lehet egyszerű
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz concret_hp #4427 üzenetére
Látom nem tudsz róla, hogy a túloldal is ember, és nem a te lábtörlőd.
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
concret_hp
addikt
-
Rent
senior tag
Hali!
A véleményetekre lennék kiváncsi. Múlt hét csütörtök este vettem át a neten megrendelt laptopomat (270k-s Dellről van szó) a Francia úti üzletben. Hazaérvén telepítés után hamarosan kiderült hogy a vga hibás a gépben.
Dellel egyeztetve, követve az utasításokat pénteken továbbra sem hárult el a problémám. A gép egyértelműen vga hibás a Delles is megmondta. Még aznap délután (vásárlástól még 24 óra sem telt el) visszavittem a Dévai utcában lévő szervízbe, ahol átvették cserére.
A gond az, hogy nem adtak csereterméket, mondván nincs jelenleg raktáron. Érdekes módon még tegnap is rendelhető volt belőle a webshopon. A gondom az az, hogy ssd-vel együtt közel 300-at hagytam ott múlthét csütörtökön, és másnap leadva, még mindig nincs laptopom 1 hét elteltével, csak áll benne a pénzem. Beszéltem Dellel azóta, azt mondták azonnal kellett volna cserélniük, de legkésőbb 1 napra rá amíg berendelik az újat, merthogy ez az értelme a 3 napon belüli gariztatásnak, és nem az, hogy megvárják a külső szakértői véleményt, időt húzva.
Beszéltem CHS-sel mert azt mondták Dellnél, hogy ők a disztribútor iponnál, és ők is ezt mondták, hogy 3 napon belül azonnal kellett volna hogy cseréljék. Egyébként a service tag alapján, sem a dell, sem a chs nem látta, hogy bármilyen garanciáztatás elindult volna.
Ma letelt a 3 munkanap attól számítva, hogy leadtam múlt héten az 1 napos gépet, és levél még mindig nem jött, hogy megérkezett az új.
Szerintetek ez normális eljárás?
[ Szerkesztve ]
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz concret_hp #4430 üzenetére
Lehetséges, hogy naiv vagyok,de alapvetően hiszek abban, hogy az emberek nem rosszándékúak feleslegesen.
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #4426 üzenetére
A túlzott kellemetlenség az ügyintézés időtartalmára vagy módjára vonatkozik nem az ügyintézések számára, ha ezt akarták volna szabályozni szerintem megtették volna. Miután a termék sűrűn elromlott, döntöttünk amellett, hogy elfogadjuk a pénzvisszafizetés kérelmet.
A hiba bemutatós sztori kicsit kusza egyrészt a kollégám vizsgálta be a terméket az Ügyfél előtt és erre való türelmet bevizsgálás előtt kértünk nem utána."Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni" Ez annyit takart, hogy telefonon felhívtuk és megkérdeztük mit tegyünk a továbbiakban. A székes sztorinak egyéb előzménye van mindenesetre már van szék az üzlettérben.
Látható tehát, hogy a pénzvisszatérítéssel kapcsolatba nem kellet birkózni hanem a gyakorlattól eltérően az ügyfél szerette volna bemutatni a hibát ezzel kapcsolatban voltak fennakadások, de ez teljesen felesleges volt nem is kértük tőle.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Egyeztettünk a CHS-el, a kolléganő nem emlékszik arra, hogy azt mondta, azonnali cserét kell adnunk. Ez valószínűleg félreértés lehetett mivel, sem fogyasztóvédelmi jogszabály sem a CHS belső szabályzata nem írja elő az AZONNALI cserét. 15 napra kell törekedni ebben az esetben is ezzel együtt mi általában 3 munkanap alatt az ügyintézések nagy részét betudjuk fejezni. Azért nem látta a rendszerben mert bár le volt már adva a termék, de még nem vették fel a rendszerbe ez az ügyintézést nem befolyásolja.
Pont a Dell akadályozza a zökkenőmentes 72 órás ügyintézést úgyhogy ezt fura volt pont az Ő szájukból hallani az egy napos cserét.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #4433 üzenetére
Lényeg a lényeg, nem volt anyázás és csúnyán nézés sem a ti, sem az én részemről. Egy szabadnapot amúgy is megérdemeltem a melóhelyről, jól esett egy kis séta a pesti levegőn
Szóval túl vagyunk rajta, részemről pozitív a tapasztalat, szóval ezután is tőletek vásárolokA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Shad0w
senior tag
Sziasztok,
Mi történik olyankor, ha megrendeltem valamit és annak az ára csökkent (még aznap) a megrendelés után. Átvételkor melyik ár fog szerepelni a számlán?
-
04ahgy
nagyúr
Semmi. A megrendeléskori, visszaigazolásban szereplő ár az aktuális (fordított esetben is). Valószínűleg időközben máshonnan is beszerezhetővé vált a bolt számára, olcsóbban. Az, hogy te előtte rendelted, szvsz. véletlen egybeesés.
Mondjuk rendelést le is lehet mondani.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
Nem. Azt sem tudtam, hogy eddig az volt. Én az ilyen cuccra raktárfigyelőt szoktam beállítani. Vagy ha még sosem volt kapható, akkor újdonságfigyelőt. A Z77X-UP7-ről jött is szépen a mail.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Shad0w
senior tag
Igen, csak van egy ilyen a rendelés visszaigazolásában, hogy:
"A jelen megrendelés részünkről ajánlattételnek nem minősül, Ön egy megbízást ad az iPon Computer Kft. részére, hogy a terméket központi raktárainkból az átvétel vagy feladás helyszínére szállítsuk."Ez nekem azt jelenti, hogy az ár változhat (mert ugye csak pakolják az árut a raktáraik között). Namind1, régi áras lemondva, új áron megrendelve. Meglássuk.
Köszi.
-
Shad0w
senior tag
válasz dethroner #4442 üzenetére
Eredetileg is ma rendeltem holnapi átvétellel és az új rendelésre is holnapi átvétel van írva. Az összeg csekély, de a lelki békém a tét ami viszont megfizethetetlen.
Ellenben ha a jövő héten még egyszer ennyit esik az ára akkor eret vágok, mert már fél éve ott volt a polcomon (iPon polc...) és most szántam el magam arra, hogy megvegyem, merthogy megér ennyit a kényelem.
-
ESP
őstag
Sorry, hogy idepofátlankodok de az Users-nek nincs topikja? Írnék egy...
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tlac
nagyúr
van ilyen, ha ez megfelel
Feketelista, avagy a rossz boltok topicja[ Szerkesztve ]
-
chester99
aktív tag
Üdv
Régebben elég sok fajta XFX kártyát lehetett itt kapni. Egyszer csak kikerültek a kínálatból. Várható, hogy a közeljövőben visszakerül a kínálatba?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest