Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rent

    senior tag

    Hali!

    A véleményetekre lennék kiváncsi. Múlt hét csütörtök este vettem át a neten megrendelt laptopomat (270k-s Dellről van szó) a Francia úti üzletben. Hazaérvén telepítés után hamarosan kiderült hogy a vga hibás a gépben.

    Dellel egyeztetve, követve az utasításokat pénteken továbbra sem hárult el a problémám. A gép egyértelműen vga hibás a Delles is megmondta. Még aznap délután (vásárlástól még 24 óra sem telt el) visszavittem a Dévai utcában lévő szervízbe, ahol átvették cserére.

    A gond az, hogy nem adtak csereterméket, mondván nincs jelenleg raktáron. Érdekes módon még tegnap is rendelhető volt belőle a webshopon. A gondom az az, hogy ssd-vel együtt közel 300-at hagytam ott múlthét csütörtökön, és másnap leadva, még mindig nincs laptopom 1 hét elteltével, csak áll benne a pénzem. Beszéltem Dellel azóta, azt mondták azonnal kellett volna cserélniük, de legkésőbb 1 napra rá amíg berendelik az újat, merthogy ez az értelme a 3 napon belüli gariztatásnak, és nem az, hogy megvárják a külső szakértői véleményt, időt húzva.

    Beszéltem CHS-sel mert azt mondták Dellnél, hogy ők a disztribútor iponnál, és ők is ezt mondták, hogy 3 napon belül azonnal kellett volna hogy cseréljék. Egyébként a service tag alapján, sem a dell, sem a chs nem látta, hogy bármilyen garanciáztatás elindult volna.

    Ma letelt a 3 munkanap attól számítva, hogy leadtam múlt héten az 1 napos gépet, és levél még mindig nem jött, hogy megérkezett az új.

    Szerintetek ez normális eljárás?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák