Új hozzászólás Aktív témák
-
Bagira01
veterán
Tiszteletem!
Ez az acer noti 64bit-es win7-el van felvértezve?
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Sajnos ismételten kénytelen vagyok igénybe venni a garanciafutár szolgáltatást(igaz korábban eleve hibás terméket kaptam, az meg ugye megesik, még ha akkor ez nem is vigasztalt)..
Konkrétan egy Thrustmaster F430-as kormány adta fel imént a szolgálatot, történetesen használat közben fogta magát a fékpedál, és letört..
Bár a törés sokszor kibúvó a garancia alól, nagyon remélem, hogy ezúttal nem lesz, ugyanis belül, pont a pedál aljzat(az a része, ami körül fordul) tört ketté, és az a fele, amit a rugó nyom vissza levált a pedál részről. Nagyobb baj, hogy pont az a fele tartalmazhatja az érzékelőt is(most hiába nyomom, nem csinál semmit), így még csak házilagos "rúgó a pedál mögé" módszerrel sem orvosolható..Képekben:
Mire számíthatok, nyugodtan küldjem vissza(tavaly októberi vásárlás, 24 hó gar van rá)?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
devast
addikt
Üdv!
Pár napja vásároltam egy xd memóriakártyát, amit természetesen nem hajlandó megenni a fényképezőm , ezért tegnap emailben jeleztem a vásárlástól való elállási szándékomat, amire még nem jött válasz. Kicsit meg vagyok lőve, mert ilyent még nem csináltam... Levélpostai küldeményként ajánlottként mehet ? Idefele pickpack pontra jött. Bankszámlára visszautalás lenne a legjobb szerintem. Számlát is vissza kell küldenem, vagy elég a terméket + garancia papírokat ? -
Alu
senior tag
Sziasztok!
Múlt hét kedden adtam le egy Asus P8P67-Evo alaplapot garanciáztatni. A hiba az volt, hogy a PCIE_2 slotban nem adott képet. Lehet tudni róla valami, hogy kb. mikor jön meg az alaplap, mikor tudnám átvenni?
Előre is köszönöm!
λŁƯ™
-
Alu
senior tag
-
#56184576
törölt tag
Garanciális ügyem IPON-nál pozitivan zajlott le,hamarabb lett meg mint 15 munkanap.
Kicserélték a gyári hibás ramot,azóta rendesen müködik! Lehet türelmetlen voltam,illetve ez votl az elsö garanciális ügyem,továbbra is IPON-nál fogok vásárolni,ha továbbra is ilyen jól kezelik a garancia ügyet. -
MODERÁTOR
válasz Barthezz2 #4255 üzenetére
Nem szeretek panaszkodni, és az iponra nincs is miért, a futárcéggel viszont leülhetnének elbeszélgetni.. Ezidáig két alkalommal kellett garanciafutárt rendelnem, ebből kétszer nem értettük meg egymást..
Első alkalommal pénteki napon igényeltem, a következő hét hétfőjére, mikor is kedden este sikerült is odaérnie a csomagért.
Most tegnap 5 körül kaptam meg a visszaigazoló mail-t, hogy megrendelték számomra a futárt a kért napra(ez jövő hét kedd lenne), erre fel ma 11kor a futár ébresztett(éjjel dolgoztam) fel, hogy jött a csomagért..
Becsülendő, hogy ilyen gyorsak, a gond csak ott van, hogy eddig konkrétan a szükséges dokumentumok nyomtatása/fénymásolása részig jutottam, a garanciáztatandó eszköz viszont még nagyon messze volt a becsomagolt állapottól. Mikor félálomban közöltem ezt a fél órája becsülettel az ébresztésemen küzdő futárral, a papírt a kezében lobogtatva közölte, hogy őt mára küldték ide, szarul van itt minden, majd beült a kocsiba, és elviharzott.Én meg azt se tudom, most visszajön-e kedden
Még én éreztem magam kellemetlenül, de hát könyörgöm.. Ha már egyszer választhatok, mely napra kérek futárt, akkor nem véletlenül választom azt az időpontot, amit, hanem azért mert az jó, és ha már választottam, nem 4 nappal előbb várom..
Everybody lies.
-
HUN]Repa
aktív tag
A következő héten (aug.21-24)-ig szülési szabadságon leszek így leveleimhez és a fórumhoz nem vagy korlátozottan fogok hozzáférni. A céges levelezések is lassulhatnak így kérjük mindenkitől a türelmet minden levélre válaszolva lesz !
Bármilyen SOS ügybe vagy vásárlói panaszra /nem garanciális panaszra/ én is válaszolok az rtomi@ipon.hu címen.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
chatran
őstag
Közel 2 hónap után ma végre visszakaptam a tönkrement GTX460 árát. Korrektek voltak, mert a garancialapon levő infóval ellentétben a teljes vételárat visszakaptam.
A jövőben valószínűleg a konkurenciánál fogok vásárolni, mert az helyben van. -
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Újabb pozitív tapasztalattal gazdagodtam.
Szerettem volna vásárolni egy Thrustmaster RGT FFB Clutch kormányt. Több helyen is érdeklődtem, ahol webshopban másnapi átvételre tüntették fel, de mindenhol azt a választ kaptam, hogy sajnos nem beszerezhető.
Ipon webshopjába tegnapi napon ismét visszakerült a termék és ma már mehetek is érteGratula
-
Cheesy
őstag
Létezik az Ipon oldalán, "legfrissebb" termékek aloldal? Vagy nem létező dolgot keresek?
Szerintem legalábbis nem lenne hülyeség egy ilyen al"szűrő"oldal létrehozása tőlük...
Láthatnánk a legújabb hardvereket és kiegészítőket amiket felvettek a kínálatukba.www.vakbelmutet.hu
-
dethroner
veterán
Lehet gondolatolvasó a futár srác. De amúgy már többször vitt és hozott terméket nekem, de eddig sose kaptam. Kíváncsi vagyok a következő alkalommal (mert tapasztalatból tudom hogy lesz) fogok-e kapni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Cheesy
őstag
Más:
Nemrég vettem egy Enermax Ostrog házat.
Tegnap bővítettem volna hdd-vel és a kivehető hdd fészekhez anno nem csomagoltak síneket.
Azt is csak onnan tudom, hogy jár hozzá, hogy a ház kézikönyvében végignéztem a listát minek kéne a csomagban lenni.Kérdésem az Iponhoz, hogy ezt lehet-e pótolni? A kiskönyv szerint 4db hdd sín jár hozzá, nekem nem volt benne a csomagban.
Így ugyanis az a része a háznak használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Múlt hét csütörtökön vásároltam az Ipon-nál egy terméket, személyes átvétellel.
Nincs garanciális probléma a termékkel, de nem azt nyújtja, amit elvártam tőle. Ilyen esetben van lehetőség másik típusú termékre cserélni, a korábban vásárolt árucikket?
Ha igen, akkor mennyi időn belül van erre lehetőségem?Előre is köszönöm a segítséget.
-
Jim74
nagyúr
válasz lukaszokni #4275 üzenetére
Köszi.
-
tlac
nagyúr
ha a garanciafutárral küldött vacak megékezik az iponhoz, küldenek róla mailt?
mintha régen küldtek volna -
senior tag
Üdv.
Garanciáztatásból írtak nekem egy emailt hogy az adott termék (egy alaplap) amit bevittem, nem tudták sem javítani, sem cserélni, így írták hogy vásároljam le vagy valami..
Levásárlás mellett döntöttem, viszont a kérdésem, az lenne, hogy mennyire gond az, ha a termék megrendelésénél az EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK alatt a "Van garanciális levásárlásom" menüpontot pipáltam illetve a mellette lévő helyre beírtam az RMA kódot? Vagyis a külön helyen található megjegyzés rovatba, külön nem írtam be hogy garancia levásárlás + RMA kód.Ez így gond lehet vagy inkább rendeljem meg újra a termékeket normálisan, úgy hogy mindenhol kivan töltve minden vagy elég lesz ez nekik??
Előre is köszönöm a segítséget!!
Üdv: mZ
-
Alu
senior tag
A topik neve alapján megosztani másokkal, hogy mi a véleményünk/tapasztalatunk az Iponnal?
Akkor én leírnám az enyémet:
2012.08.07-én leadtam PCIE_2 slot hibával Asus P8P67-Evo alaplapomat. Azt mondták, hogy kb. 1,5 - 2 hét. Kértek egy e-mail címet és egy telefonszámot. Azt mondták, hogy vagy küldenek egy e-mailt vagy hívnak. Ez volt 7.-én.
Aug. 22-én írtam egy levelet az rma@iPon.hu e-mail címre, amelyben érdeklődtem, hogy hol tart a garanciáztatás, illetve előre láthatólag mikor fog megérkezni, mikor tudok menni az alaplapért. Vidékről nem egyszerű feljutnom Pestre, általában mindent előre lefixálok és egy nap alatt elintézek mindent, ezért szerettem volna tudni, hogy kb. mikor mehetek majd az alaplapért. (Az e-mailt véletlenül 3x küldtem el, mert a freemail levélküldési hibát írt ki, ennek ellenére elküldte az üzenete(ke)t..)
Az e-mailre a mai napig nem kaptam választ, pedig ha jól emlékszem, akkor az Ipon weboldalán az e-mail cím mögött zárójelben megjegyezték, hogy munkaidőben 1 órán belül megpróbálnak válaszolni.Lehet, hogy én tévesztettem el valamit a leadásnál (rossz e-mail, félrediktált telefonszám.. én is emberből vagyok, ahogy mindenki más), de ennek ellenére nem értem, hogy miért nem tudnak válaszolni a múlthét szerdán küldött e-mailemre...?
λŁƯ™
-
Alu
senior tag
Lehetséges, megpróbálom mégegyszer. Az sincs kizárva, hogy a freemail el se küldte..
04ahgy: Olvastam amikor írta, teljesen megértem, de csak HUN]Repa kezeli nálatok az e-maileket/csak ő van a garis részen? Telefonban tudtuk ilyenben segíteni, hogy xy termék hol tart a gariztatásban, ill. kb. mikor tudok menni érte? Vagy inkább próbáljam meg mégegyszer elküldeni az üzenetet? Pénteken -ha minden igaz- mennék fel Pestre, jó lenne előre tudni, hogy kell-e felétek mennem, mert akkor úgy osztanám be az időmet.
[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
S.O.S.
senior tag
Helló !
Érdeklődtem de. van-e vertex vagy agility 4!
Azt monták van. Itt jön a csel ,mikor néztem a vertex 31 k volt most meg 33 kNa most ez vajon véletlen-e?
Üdv,
-
Jim74
nagyúr
Újabb pozitív tapasztalattal gyarapodtam Ipon-nal kapcsolatban:
Múlt hét csütörtökön vásároltam egy Thrustmaster kormányt. Hazahoztam, teljesen hibátlan volt, de valahogy mégsem voltam vele 100%-ig elégetett és írtam nekik, hogy ki lehetne-e cserélni egy Logitech DFGT-re.
Ezúton szeretném megköszönni Hajdú György Úrnak a gyors és érdemi választ , valamint HunRepa-nak a csere gyors és rugalmas lebonyolítását.
MAXIRESPECT!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia