Új hozzászólás Aktív témák
-
jasszer
senior tag
válasz MmDorian #785 üzenetére
Hasonló cipőben járok, vettem két részletben egy komplett gépre való cuccot, összeraktam, nem megy. Felhívtam őket, azt mondták hogy vigyem be egyben hétfőn, aztán kiderül h melyik alkatrész sáros (sztem lap lesz), remélem van vmi tesztkörnyezetük, hogy kiderüljön. Ami viszont gond lehet: visszaküldik a nagykerhez a cuccot, könnyen lehet h másfél-két hét lesz mire meglesz a cserecucc, bár inkább megpróbálok majd ráfizetéssel egy másik alkatrészt kérni másnapra...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
concret_hp
addikt
válasz MmDorian #4363 üzenetére
én voltam
és a legnagyobb lol, hogy hátulról kb. fél óra után előjött 1 arc, hogy kéne neki valami ami épp nálam volt, és kb. 1 perc alatt leszedte a csavarokat a megfelelő divájszal miután ránézett 1 pillanatra . (szemüveges csávó ott dolgozik de még nem látott ilyet )
egyébként volt csavarhúzóm, csak ez olyan cucc, hogy a hátulján ilyen rendes csavaranya tartja és azt kell igazából kicsavarni, amit egyedül soha nem csinálsz meg
2. körben egyébként azon szívóztak, hogy nem a gyári csavar van az alaplapban és hogy a nagyker ha visszaküldi akkor nem tudnak vele mit csinálni és persze mire visszaküldenék pont lejár a 3 év gari
de ha még valamin szívózni fognak nem ezeknek a sutyerákoknak a főnökével hanem annaka főnökével fogok megpróbálni beszélni, hogy mennyit ér meg nekik a negatív reklám
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
dethroner
veterán
válasz MmDorian #4372 üzenetére
Lószart! Én 2008 januárjában vettem tőlük egy vga-t, amire 3 év garanciát vállaltak. A kártya az évek alatt többször elromlott. Kétszer kicserélték, ekkor a garancia újra 3 évről kezdődött, majd a második csere alkalmával kapott kártya 1 év alatt négyszer döglött meg, mindannyiszor ugyanazzal a hibával. Már nem volt sem kedvem, sem türelmem gariztatni, így idén szeptemberben, vagyis az eredeti vásárlástól számított 4 és fél év után jeleztem hogy elállok a szerződéstől, kérem vissza a pénzem. Nem volt egyszerű menet, kellett egy kicsit előzetes emailezés során is birkózni, meg a legvégén is amikor személyesen vittem vissza a kártyát, de csak visszakaptam az árát. Tanulság: állj ki magadért, mert más nem teszi meg helyetted!
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
válasz MmDorian #4392 üzenetére
forumon mindenki ilyen kemény?
kíváncsiságból kérdezem hogy volt ez az anyába elküldés? hangnem? vagy mint mondott?Egyébként amit szeretnél (bemondásra csere) nagyon is rossz, gondolj bele hány kevésbé hozzáértő, és hány inkompatibilitásból származó terméket vihetnek vissza egy-egy kiskerhez...
Visszaélésekről már nem is beszélve! Hidd el nem véletlenül működik így.
Lehet nekem volt eddig balszerencsém, de garis dolgaimat eddig sosem cserélték azonnal.
Pedig voltam már nem egy kiskernél, hardver, tv, mobil-nál mind-mind várni kellett.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
őstag
válasz MmDorian #4395 üzenetére
egyébként a kolléga azt írta hogy 30percig tartott.
akkor most segített, vagy nem?
csavarozással meg pont szépen lehet hasítani az alaplapra, főleg ha nincs meg a megfelelő "device""vasarlonak mindig igaza van, vagy mi a szosz."
ezt csak az állíthatja aki még nem találkozott vásárlóvalAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
concret_hp
addikt
válasz MmDorian #4395 üzenetére
1 csavar kilazításáról, amiről ő a szervizes aki lekezelő, mert ki ha nem ő végülis ~15p alatt nem tudott mit csinálni, a kollegája meg olyan 20mp alatt megoldotta
fricz19: nemtom elképzelhető, hogy az alatt a 30+10p alatt minden vevő hülye volt és azért voltak mindenkivel bunkók de ilyen esetben valahogy gyanakodnék
amúgy hozzátenném, hogy az alaplap hátlapján egy fémlemez felületén kellett lazítani a csavarokat... ahhoz azért tényleg elég balfasznak kell lenni, hogy onnan felkarcold a lapot másrészt meg lehet normális hangnemben is beszélni.
komolyan nem tudom, miért tartják emberek normálisnak azt, hogy egy bármilyen helyen az ügyfélszolgálatos / szervízes / pincér / akármi bunkó az ügyféllel
MmDorian: ja hozott 1 csavarhúzót, mondtam neki a hátulján kéne lazítani és mutattam neki hogy mit... erre lement hozott még 2 csavarhúzót és letette az asztalra...
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz MmDorian #4398 üzenetére
Az említett szerszám egy nem gyári cpu hűtő csavarjainak leszedésére szolgál, amit a hűtőhöz mellékelnek, ha ezt nem hoztad magaddal akkor csak a szerencsédnek köszönheted, hogy volt valakinél ilyen és le tudtuk szedni.
Amennyiben nem mi szereltük össze, általában nem is szerelhetik szét a kollégák garanciális ügyintézés során, köszönhetően néhány korábbi problémás esetnek, amiket meg próbáltak ránk kenni. Tudjuk, hogy ez annyira nem ügyfélbarát, de sajnos jelenleg nincs jobb ötletünk ennek biztos elkerülése végett.
Az említett alaplapon a nem gyári AMD hűtő nem a gyárilag mellékelt alsó fém keretével hanem az alaplap gyári műanyag keretével volt összetákolva ismeretlen okból. A rögzítő anya ezáltal nehezen hozzáférhető emiatt az előbb említett okokból és a szakszerűtlen összeszerelés miatt nem vállalta a kolléga a felelősséget, segítséget.
Másrészt. A garanciális ügyintézés során a termék szakszerű üzembe helyezésének és rendeltetésszerű használatához szükséges tartozékot le kell adni. Mivel a beszállítók általában elnézőek így fém hátlap szükséges az alaplapok esetében, foglalatvédő illetve a gyári hűtőkeret, ha van. A hűtőkerethez olyan csavarok valók, amik a számítógép egyéb csavarjaitól eltérnek, pl. hosszabbak, így azokat nem tudtuk/juk pótolni. Enélkül is meg lehet próbálni az ügyintézést de mivel a termék hiányos addig nem tudjuk lezárni amíg a beszállító nem rendezi felénk, ami szinte biztos sokkal több idő lesz, mint hazamenni a gyári csavarokért és visszajönni velük. A nem gyári csavarok esetére is ugyanez vonatkozik.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
veterán
válasz MmDorian #4413 üzenetére
"Az elállás joga
A Megrendelő az 17/1999 Korm. rendelet 4. §-a alapján jogosult az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az iPon Computer Kft. köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. "
iPhone 13 Pro Max
-
őstag
válasz MmDorian #4416 üzenetére
"köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. "
gondolom nem kellett 30napot várnod, erre érthette[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
veterán
válasz MmDorian #4416 üzenetére
Kötelesek visszavenni a terméket az egy dolog, illetve megtéríteni az árát neked. Viszont azért toleránsnak kellene lenni az embereknek is a shopokkal.
Ide tartozna a türelem is igazából. Amiből sajnos kevés van az embereknek. Illetve arról nem a webshopok tehetnek hogy ilyen elbaszott törvények vannak, hogy nem képesek szabályozni a nagykereket arra hogy maximum 15 napba teljen az elbírálása a terméknek, hogy szakvéleményt mondjanak róla hogy akkor most cserés, javítható, vagy kp jár vissza..
Bár azért ez is nagyker függő szerintem.
Nekem is volt gondom, hogy a lapom majd 4 hétig volt szervízbe és még mindig nemjött vissza iPonhoz. Megkértem őket hogy adjanak infót a nagykerről mert egyik barátom kapcsolatban áll csomó nagykerrel, és mondom legalább ő utánanéz. De korrektek voltak mert levásárolhattam már másnap.
Azt is megtehették volna hogy megmondják a nagyker nevét, aztán járhatok a magam útján
Illetve a levelembe többször megemlítettem énis hogy tudom hogy nem ők a hibásak ebben, de bakker 4 hét 1 alaplap gari, és kitudja hogy mennyi idő után írták jóvá a lapot nekik.
Viszont azt is figyelembe kell venni hogy a boltokat nem kölcsönzőnek kell használni.. Nézz után a lapod manual-jába hogy melyik ramot támogatja az adott alaplap. Nem védeni akarom a boltokat, de gondolom én a visszáruzás nem 0ft. Ezt most nem speciel rád értem, hanem úgy alapból a termékekre amik kompatibilitás miatt kerülnek vissza a boltba.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth-headsetekről általában
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Hobby rádiós topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!