Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fazerzje

    csendes tag

    válasz Buci21 #4817 üzenetére

    Nekem meg HD7870-et akartak adni 6970 helyett.. most írom a mailt, hogy a teljes vételárát a 6970-et kérem vissza .. :)

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Buci21 #4817 üzenetére

    Sajnálom, hogy problémád volt a garanciális ügyintézés során. Egy-két dolog azért szerintem tisztázásra szorul az üggyel kapcsolatban.
    A garanciális ügyintézésen dolgozóknak egyik feladatuk esetedben a memóriakompatibilitás ellenőrzése - ne vedd zokon, de nem az ügyfél által bevitt papírok, hanem a gyártó honlapján aktuális adatok alapján - hozzátéve, hogy nagy pirospontot érdemelsz, hogy utánanéztél a kompatibilitásnak, sajnos kevesen teszik meg és pont ezért kellett bevezetni ezt az ellenőrzést. Másik feladatuk többek között, hogy a leadott termékeket tüzetesen átnézzék az észrevételeiket pedig közöljék, az átvételi lapra felvezessék. Ez nem feltétlenül befolyásolja a garancia menetét, de későbbi vitákat és félreértéseket lehet így elkerülni.
    Esetedben a memória néhány érintkezőjén görbe vonalú karcolás volt látható, nem(csak) a behelyezéskor az érintkezőkön keletkező párhuzamos vonal alakúak. Sajnos az ilyen esetben nem lényeges, hogy ez csak egy szögből látszik-e. Ez nem a rendeltetésszerű használatból eredő kopásnak minősül (tehát nem feltétlenül a hibával kapcsolatos), így mindenképpen megemlítendő az átvételi bizonylaton. Ezt később a beszállító/disztribútor/gyártó közül valamelyik bírálja el. A vita tehát nem a termék garanciális ügyintézésének megkezdéséről vagy elutasításáról, hanem annak módjáról szólt.
    Az ügyintézés nem lett elutasítva, a beszállítóhoz továbbítjuk a terméket, és az ügyintézés módját megváltoztatjuk, ha a beszállító normál garanciába veszi fel a terméket.
    A termék átvételekor aláírod azt, hogy sérülésmentes, és lehetőség is van ennek ellenőrzésére. Amennyiben ez neked fontos, ne a mögötted állókkal törődj, esetleg félre is húzódhatsz és ott ellenőrzöd a terméket. Tudom még ajánlani a délelőtti órákat, akkor nagyobb nyugalom van esetleg a házhoz szállítást, így biztos nem liheg másik vevő a nyakadba.
    A példád a másik üzlettel kapcsolatban néhány helyen sántít, egyrészt ha az általad említett leadott merevlemezen találtak volna nem rendeltetésszerű használatból eredő kopást,legyen az mondjuk egy letört sarkú - vagy inkább csak repedt - csatlakozó, vajon akkor is úgy jártak volna-e el?
    Másik fontos dolog, hogy az iPon Computer nem tart raktárkészletet - ahogy erről meggyőződhettél a rendelés során is - többek között ezért az azonnali csere sem lehetséges.
    A termékek bevizsgálása általában a beszállítónál történik, ne haragudj, hogy nem tartunk egy eszközt amibe DDR3 notebook RAMokat tudunk "bepattintani, és letesztelni".
    Végezetül annak megismeréséhez hogy hogy bánunk a termékekkel a bent eltöltött idő szerintem kevés. Amennyiben az ügyféltérrel kapcsolatban panaszod van azt szeretettel fogadjuk, de ahhoz, hogy mi van "hátul", szerintem semmi közöd, már bocs hogy ezt mondom. Ahova egyébként a leadott termékek kerülnek, nagyon jó szeműnek kellene lenned, hogy beláss, ott viszont nincs íróasztal.
    Ja még egy dolog bár ez nem a témába vágó, azzal kapcsolatban hogy némelyek szerint a rend a merőleges-párhuzamos pozíciókban merül ki az a véleményem, hogy ha felnézel a csillagos égre, az ott található égitesteknek rengeteg idejük volt, hogy kialakítsák a rendet és ott az előbb említettek közül egyik sem található meg. Vannak akik a másnak káosznak tűnő állapotban tudnak hatékonyan dolgozni, és van, ahol az a fontos. Az említett 7870 valójában GTX580 a kolléga tulajdona az Ő felelőssége, hogy tárolja.
    Az ügyintézéssel kapcsolatban tehát a beszállítóhoz leadjuk a terméket, az ügyintézés módja akkor dől el, erről értesítünk is, amennyiben kéred, emlékezetem szerint azt beszéltük meg hogy a kellemetlenséget csökkentve a csere ramot előre berendeljük és amennyiben a beszállító elfogadja a leadott ramot ezt azonnal rendelkezésedre bocsájtjuk.

    [ Szerkesztve ]

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • eneasos

    csendes tag

    válasz Buci21 #4817 üzenetére

    nah akkor most azt is megélheted hogy elnézést kérsz a "kalap fos garis ügyfélszolgálattól"

    [ Szerkesztve ]

  • ninjapundi

    csendes tag

    válasz Buci21 #4817 üzenetére

    hát én is megértem, hogy ide írnom kell....
    tegnap pont ott voltam a vitatott kérdésnél (vártam, hogy befejezzék a rendelt gépemet).
    Hát az általad leírtakat kicsit máshogy tapasztaltam/halottam. Ha hozzánk jönnél be ilyen stílussal amit tegnap leműveltél, nem biztos .hogy ilyen türelmesen és nyugodtan tudtam volna kezelni, mint az általad "tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk" jelzővel illetett ügyintéző.
    Már az elején úgy kezdted a beszélgetést, hogy ha nem most rögtön történik az amit akarsz akkor egyből rohansz a PCX-hez (és utána vagy 2-3 percig csak ezt hajtogattad)., szerintem nem így kéne kezdeni egy ügyintézést ... Utána felvetted az anyuci kedves kis fia vok stílust és már csak azért is kötegszem és játszom az okosat, még ha nincs is igazam (emlékeim szerint anyukád 1-2 alkalommal szólt is, hogy egy picit várj, mert ő próbált értelmesen és nyugodtan beszélni az ügyintézővel). Félreértés ne essék, én nem azt mondom ,hogy az Iponosok egy angyalok (nyilván akkor nem lenne ennyi negatív bejegyzés, és az kizárt, hogy soha nem voltak ludasok), hanem csak azt, hogy semmi kifogásolható nem volt a tegnapi ügyintézőkben.
    Az javaslom a kedves kommentelőnek, hogy vegyen példát kedves anyukájáról, és próbálja meg a helyzetet olyan nyugodtan kezelni mint ő, és a probléma megoldására használjon el annyi energiát, mint az helyszínen rendezett okoskodásra és fórumon való írogatásra.

  • Kiki18

    őstag

    válasz Buci21 #4817 üzenetére

    "az meg csak mellékes, hogy az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem. végül át volt hajlandó venni fél óra vita után, és odamormogott annyit, h majd a központban ha "rábólintanak", akkor kaphatok cserét."

    Ez volt az,ami engem is nagyon felhúzott.Le is írtam.Azóta se tudom,hogyan történhetett az én esetem.

    Itthon ugyanúgy folytatódtak a problémák,így áthívtam egyik ismerősömet,aki hasonló hardverekkel rendelkezik. Többszörös C-MOS clearrel jöttem rá,hogy az egyik memóriamodul az,ami abszolút nem is engedi bootolni a gépet :F
    Az alaplapi foglalat helyrerakásáért külön köszönet,nem hinném,hogy azzal volt a hiba,de így nyugottabban alszom. :R

Új hozzászólás Aktív témák