Új hozzászólás Aktív témák

  • Shad0w

    senior tag

    válasz Teodor52 #3860 üzenetére

    Csak pár gondolat (kérlek ne vedd támadásnak, ha úgy is fog hangozni, nem gondolom úgy...):
    Ez már korábban is probléma volt, hogy a telefon vonaluk nagyon leterhelt. Ennek az az oka, hogy a bolt nagyon népszerű és rengetegen próbálnak telefonálni. A vezetés úgy látja, hogy nem lenne nagyobb a bolt forgalma a telefonos ügyintézés bővítésével (amivel egyetértek).

    Garanciális ügyekre egy jól bejáratott rendszerük van ami (sztm) elég jól működik. Nem is értem miért akar vki telefonálni, hiszen az pénzbe kerül, míg egy e-mail nem és nyoma is marad (később vissza lehet olvasni, hogy mik lettek megbeszélve).

    Az általában 1 órán belüli válaszolás nem azt jelenti, hogy mindig. Nem válaszoltak 7 órája? Akkor írj még1 e-mailt, kezd úgy, hogy x órája/tegnap küldtél egy e-mailt amire nem kaptál választ ezért arra gondolsz, hogy biztos átsiklottak felette, szal itt van még egyszer. Nem fognak megsértődni.
    Továbbá nem csak e-mail-en lehet elérni őket, be is lehet fáradni a dévai utcai üzletükbe.

    Milyen adás-vételtől szeretnél elállni? Nem a garanciát akarod érvényesíteni?

Új hozzászólás Aktív témák