Új hozzászólás Aktív témák

  • nubreed

    veterán

    válasz HUN]Repa #4922 üzenetére

    Kedves HUN]Repa:

    Soraidból azt veszem ki, hogy az Iponnál dolgozol. :) Hadd kérdezzek valamit, mert van itt egy dolog ami nagyon nem tiszta nekem és szerintem alkalmas a vásárlók megtévesztésére:

    A garanciális ügyeintézéshez kapott lapon, amin átveszitek a hibás terméket szervizelésre a vásárlótól, illetve a honlapotokon is 15 napot emlegettek, mint az általában várható ügyintézési idő. A probléma az, hogy mivel sehol nincs leírva, hogy ez MUNKAnap lenne, ezért ez így ebben a formában naptári napnak tekintendő. Ezzel szemben, mikor érdeklődtem valamikor múlthéten emailben, a 15. (naptári) napon, hogy mi újság van a szervizelésre beadott hibás cuccommal, a kollégátok azt válaszolta nekem az emailre, hogy 15 MUNKAnap az átfutási idő.
    A kérdés az, hogy akkor most melyik tekintendő az igaznak? Ha valóban 15 MUNKAnap átfutási idővel kell számolni, akkor miért nem azt írjátok rá az átvételi lapra is illetve rakjátok ki a honlapra így?
    Szerintem sokan, mint én is, jóhiszeműen azt gondolják, hogy 15 nap az még nem olyan vészes, "tök jó, hogy 2 hét alatt lezárul" a dolog. Ehhez képest később jön a feketeleves, amikor a 15. nap környékén elkezd érdeklődni a vásárló, teljesen jogosan, hogy mi van a cuccával és kapja a választ, hogy hohó 15 munkanapról van szó, türelem türelem.... Te is beláthatod, hogy még egy nagyon türelmes embernél is képes ez a hozzáállás kiverni a biztosítékot.

    A választ előre is köszönöm!

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

Új hozzászólás Aktív témák