Új hozzászólás Aktív témák
-
04ahgy
nagyúr
A jogszabály sem azt nézi, hogy ő tudja-e rendeltetésszerűen használni, hanem a rendeltetésszerű használathoz szükséges tartozékok meglétét. A rendeltetésszerű használathoz tartozik az Intellel való használat is.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
ACE-
addikt
Akkor mutass nekem olyan jogszabályt, ami azt írja le, hogy garanciális ügyintézéshez a termékhez tartozó minden alkatrészt, csavart, dobozt át kell adni!
Mellékesen benne van a nevében. A terméknek az a rendeltetése hogy beleszereld egy AMD processzoros gépbe, és abban használd. A megvásárlásnál semmi jelentősége nincs hogy hány darab csavar van benne, csak az, hogy neked egy AMD procis gépbe kell.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
04ahgy
nagyúr
Tehát a Te gondolatmeneted szerint akkor ő sem reklamálhat, ha az inteles lefogatót egyáltalán nem kapja vissza?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
ACE-
addikt
Ezt úgy szokták intézni, hogy amit adnak, azt adják vissza cserébe. Tehát ha csak a hibás hűtő része, amin a ledek vannak lesz visszaadva, akkor a csere az szintén ugyanaz lesz. De általában nem hiszem hogy egy csavarból problémát csinálnak bárhol... Nekem pl egy videókaresz cserénél a videókártyát cserélték vissza (nem iponnál) és kaptam egy teljesen új dobozost helyette. Megmaradt a régihez való minden köcölék...
De még nem idézted a jogszabályt...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
őstag
Vettem egy videókártyát az Iponnál. Rájöttem, hogy nekem ennél erősebb kártya kell. Most akkor külön el kell állnom a vásárlástól (14 napon belül vagyok), és meg kell vennem az újat, vagy össze lehet valahogy vonni a kettőt? Tehát bemegyek, leadom a gyengébb kártyát, ráfizetek, és átveszem az erősebbet? (Persze előtte megrendelem a webshopban a nagyobb kártyát.)
The Amiga, Born a Champion
-
h1mpi
nagyúr
válasz Intelligencs #7106 üzenetére
Nem összevonható a kettő. Megrendeled az újat azt kifizeted elhozod és a "régi" árát a 30. napon kapod vissza a számládra.
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
StSanya
őstag
Ezt a 30 napot felejtsd már el. 14 nap lett az elállás, s 14 nap a pénzvisszafizetés határideje tavasz óta. S elvileg utóbbi határideje onnan ketyeg, hogy te bejelented az elállás tényét, s nem onnan, hogy vissza is érkezett a termék az eladóhoz.
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
Jester01
veterán
válasz fricz19 #7110 üzenetére
Ami sem a használathoz sem a garanciális javításhoz nem szükséges. Legfeljebb akkor hiányolhatják, ha végül a javítás és a csere sem lehetséges és így pénzvisszafizetésre kerül a sor (amikor ugye vissza kell adni a terméket).
A karcosság (bár kicsit rossz analógia) meg úgy jött ide, hogy esztétikai hiba (LED) miatt lenne gariztatva, ebbe is belekötött 04ahgy.
Jester
-
04ahgy
nagyúr
válasz Jester01 #7112 üzenetére
Pontosítanék, nem belekötöttem, csak kungzi fórumtársnak elég nagy neve van, és csodálkoztam, hogy képes emiatt gariztatni. De kiderült, hogy nem ő gariztatta, pont. Bele viszont nem kötöttem. Ha nem így véled, akkor kérlek, idézd az ominózus sort.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Jester01 #7115 üzenetére
Igen, ez így kerek. Belekötöttem viszont abba, hogy nem belekötés a belekötésnek hitt rácsodálkozás.
Hiába no, szép nyelv ez a miénk!HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Erdei88
veterán
Én vettem meg tőle. Egyszerű a led probléma, akinek vettem ő szeretné kéken is használni,annak ellenére,hogy tudta,hogy nem világít kéken. Mások az igényeink. Én egy H100at addig használtam ameddig teljesen meg nem halt.
Még nem vették át feltételesbe, bízom benne, hogy megteszik.
A Corsairnek már írtam egy levelet, majd ők döntenek -
HUN]Repa
aktív tag
Pontosítsunk kicsit. A terméket átvettük, amikor behoztad - tudtommal, tehát nem küldtünk el, stb. (VS: "így nem akarják átvenni garanciába", "feltételesen vették át azóta elvileg"), pótlást kértünk, a garanciális ügyintézéshez.
A termék hiányos (és a lamellák állapota is hagyott némi kívánnivalót, ahogy látom a rendszerben), azaz nincs meg a termékhez mellékelt, szakszerű üzembe helyezéshez és/vagy rendeltetésszerű használathoz szükséges tartozék. Jogszabály idézésére nincs szükség szerintem (és nem is tudok ezzel kapcsolatos rendelkezésről, ami ugyanakkor nem jelenti azt, hogy nem kell hozni a termékhez kapott tartozékokat), egyszerűen ez volt a termék + a csomagolás (amit viszont nem követelünk garanciális ügyintézéshez), amit a vásárló megvásárolt tőlünk. Amennyiben nincs minden eredetileg eladott tartozék visszajuttatva, feltételes ügyintézésre vesszük át a hiányos terméket, kivéve azokat az eseteket, ahol ismert, hogy nem lesz szükség tartozékokra az esetleges cseréhez, jóváíráshoz sem.
Működési módunkból kifolyólag nincs szabad raktárkészletünk, továbbá a termék is változhat, új revíziók, stb, a hiányzó csavart pótolni mi nem tudjuk.
Lényeges különbséget esetedben az ügyintézés annyiban jelent, hogy a beszállító felénk történő garanciális rendezését meg kell várnod.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7118 üzenetére
Neki AMD-je van, ahhoz pedig két csavar is elegendő a rendeltetésszerű használathoz. Ez megint olyan dologba történő belekötés (a lamellákról nem is beszélve) aminek nincs sok köze a LED hibájához. Jogszabályt pedig azért nem tudsz idézni, mert abszurd, hogy egy csavar meglététől tegyétek függővé a garanciális kötelezettségeteket.
Mellesleg milyen szabály írja elő a minden egyes csavar meglétét? Ti mi alapján kéritek? Gondolom nem a hasatokra csaptatok, hanem valami előírja ezt számotokra, de mi írja elő?Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
HUN]Repa
aktív tag
Nem tudom feltűnt-e, kedves topictárs, hogy, mint írtam, a terméket átvettük, és mint írtam az ügyintézés folyamatban van. Annyiban módosul a normál garanciához képest, hogy meg kell várni a beszállító ügyintézésének végét.
Tudtommal van erre szabály, legalábbis a kereskedő elrendelheti: (kb ezt): azon terméknél, amely több darabból áll, de egy tételként szerepel a számlán, az összes darabra szükség van az ügyintézés során, a termék nem bontható meg - ezt kell közölni az ügyféllel, a mi oldalunkon is fent van.
Visszakérdeznék egyébként, melyik jogszabály hatalmaz fel arra, hogy a megvásárolt termék tetszőleges alkatrészeit hozd csak vissza garanciáztatni? Úgy gondolom logikus, hogy én az eladott termék minden korábban említett tartozékát követelhetném, különösen ha vételár visszafizetésről, esetleg cseréről lenne szó, illetve ha a javítás nem lenne lehetséges a hiánypótlás nélkül.
Általában, ha lehetséges, ilyenkor javításra vesszük át hiányos terméket alapból, ahhoz általában nincs szükség tartozékra. Csere, jóváírás csak akkor lehetséges, ha a beszállító elfogadta a hiányt, és rendezte a terméket.
Lehet, hogy neked ez nem tetszik, de mutass akkor te olyan jogszabályt, amit ezzel megszegünk.
A Corsair egyedi azonosítói rendben voltak, nem egyeznek az eseteitek.
A sérült lamellák egyébként jó eséllyel a nem rendeltetésszerű használat során keletkezett kopás kategóriájába tartozhatnak.
Ismétlem, a terméket a leadáskor átvettük, nem igazán értem miért írták korábban, hogy ne akarnánk elintézni.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7124 üzenetére
Feltűnt, hogy visszavettétek, és az is feltűnt, hogy részetekről (holott a garanciális kötelezettség nálatok áll fenn) a garanciát semmisnek veszitek a hiányzó csavar, és a lamellák "rendeltetésellenes" hibája miatt, gondolom ezt hívjátok feltételes átvételnek, és ha a beszállító azt mondja, nincs csere, részetekről le is van rendezve a dolog. A szerződök pedig Ti vagytok, a hibás teljesítés miatti igényt nálatok lehet érvényesíteni, és nem pedig a beszállítótoknál. Remélhetőleg a beszállító korrekt lesz, és egy darab csavar miatt (ami mint mondtam a rendeltetésszerű használathoz nem is volt szükséges) nem fogják azt mondani, hogy nincs gari.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Because
őstag
hello!
illetékes személyt szeretnék kérdezni arról, hogy garancia ügyintézéshez szükséges-e a termék eredeti doboza?
[ Szerkesztve ]
-
chester99
aktív tag
Üdv
Garanciás ügyintézésem volt, nem tudták sem cserélni, sem javítani. Visszafizetést kértem. Valaki tudja általában mennyi idő után küldik a pénzt?
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7124 üzenetére
Visszakérdeznék egyébként, melyik jogszabály hatalmaz fel arra, hogy a megvásárolt termék tetszőleges alkatrészeit hozd csak vissza garanciáztatni?
Nem tetszőleges, hanem hibás alkatrészt. Ezek szerint Te úgy gondolod, hogy a garanciális feltételeket Te határozod meg, öreg hiba, mert a fogyasztóvédelem éppen a hasonló esetekre ugrik...
Legközelebb gondolom a matricákra is kiterjesztitek ezen feltételt, vagy a dobozra.
Mert ha azt mondjátok, hogy térítsem meg az alkatrész kb. 50Ft-os árát, már adom is, de hogy ettől teszitek függővé a garanciális intézést, illetve Ti úgymond a garanciát érvényét vesztettnek tekintitek, az már gáz...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
04ahgy
nagyúr
"Nem tetszőleges, hanem hibás alkatrészt."
Nono! Nem biztos, hogy hibás, amíg az be nem igazolódik. Maradjunk a hibásnak vélt kifejezésnél.
A doboz, matrica kérdésköre ki lett tárgyalva, sőt, azóta idézve is lett egészen frissen, ez tehát részedről felesleges hangulatkeltés, uszítás, az ellentétek szítása.
A H100i egy univerzális CPU hűtő, így a rendeltetésszerű használatába az Intel processzorokkal való használat is beletartozik, ahol négy csavarral kell rögzíteni. A három csavarral nem kellően stabil a rögzíthetősége az Intel processzorok foglalatán, így a rendeltetésszerű használata a tartozék hiánya miatt korlátozott (egészen pontosan az AMD processzorokkal való használatra).
Garanciavesztésről pedig az első – a témakörben íródott – hsz. óta nincs szó, csupán a beszállító elbírálásáról. Lásd HUN]Repa hozzászólása. Azt is megírta, hogy a termék egésze kell, az eladáskor a számlán szereplő módon. A rögzítőcsavar a termék része, tehát a megléte szükséges ahhoz, hogy a termékről, mint egészről szó eshessék.
Azt is megírta, hogy a hiánya nem garanciavesztő, hanem ilyenkor a termék javítása az elsődleges (lévén a LED-ek hibája a csavartól függetlenül javítható), míg a csere, vételár visszatérítés akkor járható, ha kompletten visszaszolgáltatásra kerül a termék, vagy a bolt részéről is elfogadta a hiányt a beszállító.Esetedben, ha megengedett a hozzád hasonló hatásvadász hangulatkeltés, a fogyasztóvédelem kiterjed a Téged önmagadtól való megvédésre, mert az agilis acsarkodásod már túlmegy a normális mértéken.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
ACE-
addikt
Tisztázzunk valamit, mi a feltételes ügyintézésre átvétel? Szerintem az, hogy nem az általános, hanem a beszállító feltételei alapján lesz elbírálva. Tehát attól függ a fogyasztó felé a garanciális igény érvényesíthetősége, hogy a beszállító mit mond (aki egyébként semmilyen jogviszonyban nem áll a fogyasztóval). Na ez az, ami kissé visszás. Az, hogy kell-e 4 csavar, szerintem részletkérdés. A fogyasztó AMD-vel használta, a megmaradt 1 csavar is fölös neki. Amennyiben (és elsődlegesen ezt is kell tennie a kereskedőnek) a termék javításra kerül, nem is igényel a fogyasztó plusz egy csavart, Ő csak azt kívánja, hogy jól működjön a terméke. Ha a teljes termék cserélésére kerül sor, akkor is kérdésként merülhet fel, hogy a terméket visszavevő kereskedőnek mi szüksége van a hiányzó csavarra, hiszen a visszavett és cserélt hibás terméket egyébként sem adhatja át más, esetleg Intelt használó fogyasztónak...
Ha szerinted hangulatkeltés az iPon garanciális ügyintézési módjainak kitárgyalása, akkor számodra legyen az, ettől függetlenül a hasonló esetek elkerülése érdekében a későbbi fogyasztók az itt olvasottakat a saját értelmi képességeinek megfelelően felhasználhatja...
Sajnálom hogy a véleményemet egyesek személyes támadásnak vélik, és személyeskedést kreálnak a valós problémából... Egyébiránt az NFH majd megmondja ezekre a kérdésekre az ÁMEN-t...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Shad0w
senior tag
Bocsánat, rohadtul nem akarok személyeskedni, nem tudom mennyire fog sikerülni, de ha még is úgy érzed, hogy megsértenélek akkor nem úgy gondoltam. Csupán beszállnék a vitába .
Szóval, menjünk végig a te logikádon. Adott egy vízhűtés amit többek között 4 csavarral árulnak és garanciába csak 3 csavarral küldik vissza, innentől egyértelmű, hogy nem lehet a gyártó által előírt feltételekkel üzembe helyezni és a termék tartozékai hiányosnak tekintendőek. Szerinted ez azért nem probléma mert teljesen véletlenül és az eladótól függetlenül a vízhűtés gazdájának nincs szüksége mind a 4 csavarra. NADE! Ha most mégis csak Intel-es processzora lenne emberünknek, amihez kell az összes létező csavar, akkor az iPon már teljesen jogosan járna el szerinted is?
Azt, hogy eddig miért működött 3 csavarral ne firtassuk, rengeteg megoldás van rá, vegyük úgy, hogy emberünk megoldotta. (csak egy példa, mert úgyis rugózni fogsz rajta: bement a csavarboltba, kért egy hasonló paraméterekkel rendelkezőt és azt használta. Nyilvánvaló okok miatt ezt nem tudta beletenni a dobozba amikor visszaküldte garanciába).
-
HUN]Repa
aktív tag
Az a gondom, hogy nem olvasod a válaszaimat, esetleg nem sikerül értelmezni:
"a csomagolás (amit viszont nem követelünk garanciális ügyintézéshez)" VS "Legközelebb gondolom a matricákra is kiterjesztitek ezen feltételt, vagy a dobozra."
- Mondjuk a matricák egy részére már most is él, pl merevlemezeken található, vagy pl az egyedi azonosítókat tartalmazó matricák."Amennyiben (és elsődlegesen ezt is kell tennie a kereskedőnek) a termék javításra kerül, nem is igényel a fogyasztó plusz egy csavart," VS "Általában, ha lehetséges, ilyenkor javításra vesszük át hiányos terméket alapból, ahhoz általában nincs szükség tartozékra."
"Nem tetszőleges, hanem hibás alkatrészt." - ez esetben kiszereled pl a kéken nem világító LEDeket, és csak azt adnád le? Viccet félretéve próbálj meg egy notebookból kiszerelt RAMot az eredeti konfiguráció nélkül garanciázni, esetleg egy AMDs alaplapot a gyári hűtő lefogató kerete nélkül, csak mert neked másik hűtő volt rajta...
Feltételeket természetesen szabhatunk, amennyiben arról a vásárlót megfelelően tájékoztatjuk, és nem sértünk vele jogszabályt. Ha ez neked furcsa lenne, írok néhány példát: nyitvatartási idő, dohányzás (erre mondjuk már van rendelkezés), állatok üzletbe engedése.
"Szerintem az, hogy nem az általános, hanem a beszállító feltételei alapján lesz elbírálva." - mi az az "általános" feltétel? Vannak jogszabályok és feltételek, azoknak meg kell felelni. Vagy és maradtam le valamiről? Ez esetben kérlek világosíts fel légyszi...
" Ha a teljes termék cserélésére kerül sor, akkor is kérdésként merülhet fel, hogy a terméket visszavevő kereskedőnek mi szüksége van a hiányzó csavarra, hiszen a visszavett és cserélt hibás terméket egyébként sem adhatja át más, esetleg Intelt használó fogyasztónak..."
- Akkor te úgy gondolod, hogy a hibás termékeket a kukába dobjuk? Hát elég nagy tévedésben vagy, legalábbis a termékek legnagyobb részét illetően, ugyanaz a sorsuk, mint a te VGA kártyádnak: megy vissza a gyártóhoz, vagy megbízott szervizébe ügyintézésre, nem kizárt, hogy a beszállító visszakapja a pont ezt a terméket úgy, hogy a LEDes hibát kijavítják és küldik vissza. Ez esetben mit kezdjen a csavarhiányos (sőt a te logikáddal esetleg teljesen tartozékok nélküli termékkel?) Látható, hogy ez esetben a tartozékhiány kárt okozna az eladó cégnek.Ja még valami, attól, hogy egy esetleg a kereskedelmi forgalomban nem is kapható csavart 50Ft-ra taksálsz, még nem feltétlen fog annyiba kerülni, még ha esetleg a gyártása annyi is lehetne.
A WV csoportban van olyan autó, amelynek van olyan csavarja, ami csak rendelésre van és 47000Ft a hivatalos képviseletnél. Esetleg olyan eset is lehet, ami már rendelni sem tudsz, akkor mi lesz a teendő? Persze ez durva példa, tudom.Nem tudom, hogy a fórum olvasói hogy vannak vele, illetve a későbbi fogyasztók mit fognak gondolni erről (és akár a korábbi vitáinkról), én azért úgy gondolom, hasznosabb lenne, ha nem korábbi kommentjeim ismétlésével kellene kezdenem a válaszaimat.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
A kedves ügyféllel tisztáztuk a dolgokat, mindenki elégedett, az ügyintézés pedig - mint írtuk - folyamatban. Ezzel együtt még szánok időt erre a kommentedre, korábbi válaszomat talán nem olvastad el elég figyelmesen:
"Általában, ha lehetséges, ilyenkor javításra vesszük át hiányos terméket alapból, ahhoz általában nincs szükség tartozékra. Csere, jóváírás csak akkor lehetséges, ha a beszállító elfogadta a hiányt, és rendezte a terméket."
(VS: a garanciát semmisnek veszitek)Egyrészt, igen, ha a beszállító-disztribútor/magyarországi forgalomba hozó - láncban valaki közli, hogy nem hajlandó intézni a hiánypótlásig, akkor ezt az ügyfélnek továbbítani fogjuk, amint a hiánypótlás megtörtént a normál ügyintézésnek nem lesz akadálya, az összes szavatossági igény onnantól lesz érvényesíthető.
Ez nem függ össze azzal, hogy velünk áll szerződésben, amit senki sem vitat egyébként: a terméket nálunk adta le, az ügyintézést mi folytatjuk le, az ügyfélnek nem kell máshova mennie (azon túl, hogy a gyártónak, illetve ha nem itthoni, a magyarországi forgalomba hozónak is vannak kötelezettségei, de nem akarok (ki)oktatni).
Ha visszaadnánk a vételárat egyébként, ezt a terméket már csak AMD processzorhoz tudnánk eladni, - mivel az Intelhez a rendeltetésszerű használathoz szükséges tartozékok hiányosak - tehát a bolt szemszögéből továbbra is hiányos a termék, függetlenül attól, hogy az ügyfél hogyan használta. A további - jog által biztosított - lehetőség, az árleszállítás nehézkesen kivitelezhető egy kereskedelmi forgalomban nem kapható alkatrész esetén.
A lamellákat, úgy hiszem nem láttad, de az biztos, hogy a "nem a rendeltetésszerű használatból eredő kopás" nem garanciából kizáró, hanem értékcsökkentő tényező, de mint írtam, nem akarok kioktatni.
Végül érdekelne, neked mi felelt volna meg, mivel lennél elégedett, hogyan kellene intéznünk ezt a csavarhiányos Corsair-t?God save us from the arrows of the Hungarians.
-
h1mpi
nagyúr
Én elégedett voltam az iPon Kft.-vel eddig, pedig már sok mindent vettem Náluk. A garanciális ügyintézés is "normál" keretek között zajlott le és levásárolhattam az árát, ami nekem még jobb is volt. Ha meg valami hiányzik, akkor nehogy már a vevő döntse el, hogy fontos-e vagy sem?! Képzeljük el mekkora felháborodás lenne, ha a vevő nem kapna meg valamit, mert a bolt szerint nincs rá szüksége...
És nem vagyok az iPon Kft. dolgozója, befektetője csak vevője és az se minden esetben csak, ha úgy itélem meg, hogy ott érdemes megvenni.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
mekker
őstag
Sziasztok!
A tabletem gyártója megszűnt (csődeljárás alatt van), de van még rá egy év garancia. Ilyenkor van lehetőség másik termékre cserélésre/visszatérítésre? Szoftveresen hardveresen is gatya lett egy év alatt és még van egy év gari rá.
Emailben csak ctrl+c ctrl+v választ kaptam.[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
mekker
őstag
válasz Bélaaaa #7140 üzenetére
Yarvik.
Holland cég, kínai katalógusból rendel és saját név+support alatt adják a készülékeiket.
https://www.facebook.com/yarvik
Volt róla holland cikk is fórumjukon, meg már a Facebookon is bejelentették. Kb tavasz eleje óta amit küldtek nekik gariztatni, az vagy visszakerült pár hónap után a tulajhoz, vagy benyelték. Késésekre pedig átszervezésről meg ilyesmikről makogtak, ha jól emlékszem.[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Simiel95
újonc
Sziasztok! Rendeltem egy Thrustmaster T500 RS kormányt iPontól. Amikor megérkezett aug. 21.-én kibontáskor vettem észre, hogy rögzítő tappancsok közül az egyik hiányzik, még az nap rendeltem GaranciaFutárt és másnap 22.-én el is jött érte. Az iPon írta, hogy 25.-én megérkezett, hozzájuk és az lenne a kérdésem, hogy körülbelül mikor kerül hozzám vissza ? Eléggé le vagyok hangolva, hogy szinte egy napot nem volt nálam és a felszerelés miatt nem is tudtam használni. A héten még meg van az esélye, hogy visszakapom ? A választ előre is köszönöm.
-
ACE-
addikt
válasz Simiel95 #7142 üzenetére
Szólnak majd hogy hiányosan küldted vissza, egyébként a kormánynak semmi baja, és fizesd ki a garanciafutárt. no offense, csak viccelek...
Elvileg 3 napon belüli "hibánál" azonnal kell cserélniük (ha van raktáron), vagy pénzt visszafizetniük... szóval reménykedhetsz benne hogy kapsz egy másikat ha éppen van náluk.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Dency01
aktív tag
Vaterafutárnál hogy lehet azt megadni hogy délután jöjjenek a csomagért? Csak akkor vagyok itthon.
Annyi pénzem sincs hogy gyalog hazamenjek.
-
h1mpi
nagyúr
Szép lett az új üzlet grat! Persze még nincs belakva, de igényesebb hely, mint a másik
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
Sziasztok!
A téma nem is annyira a bolt és az ügyintézés a mostani hozzászólásomnál, hanem a weblap, és azon belül is a fórum.
Elég rég óta vásárolok az iPonban, még akkor is oda mentem, amikor a rakparton kellett szerencsétlenkedni, hogy parkolót találjak.
Nagy nehezen túltettem magam azon, hogy a neon zöld betűket alig látom a feketék között, hogy drasztikusan átszabták azt ami jó volt, de ez van, haladjunk a korral még ha az nem is tetszik.
Tegnap viszont belépek és azt látom, hogy a felhasználói fiókom szüneteltetve van.
Nos ez nagyon érdekes, mert eleve ritkán irok be, de ha mégis, akkor sem káromkodok, vagy sértegetek másokat. Tehát ezt a dolgot, nem tudom mire vélni. Mivel nem igazán tudok mit tenni, hogy nem tetszésem kifejezzem, hisz én csak egy egyszerű vevőtök vagyok, nem pedig valami teljhatalmú orákulum, annyi marad, hogy törlöm a fiókom, és ezután máshol vásárolok.
Kedves Répa, és Gyuri, tudom, hogy Ti olvassátok ezt a topikot, és talán nem az én pár millióm fog hiányozni a jövőben sem, de én nagyon sajnálnám, ha ez igy alakulna. Mindketten mindig segitőkészek voltatok akárhányszor találkoztunk bent valamilyen ügy kapcsán. Olyan ügyet is elintéztetek nekünk, amit nem is lett volna muszáj igy most megköszönném mindkettőtök eddigi segitségét.
Nincs itt szó semmi másról, mint elvekről, nincs a bolttal és a dolgozókkal semmi bajom, a felröppent hülyeségekkel ellentétben mindig korrektek, és segitőkészek voltak.
Viszont webshop-ról van szó, melynek része a weboldal és a fórum is. Megmondom őszintén, hogy ami ott zajlik az nem tetszik. "Óvodások" vitatkoznak trágár stilusban, magukat istennek képzelő moderátorok szubjekitv nézeteik alapján törölnek hozzászólásokat, és fenyegetőznek. Kérem szépen ez egy rossz vicc.
Nincs semmi eszközöm csak ez, hogy ezután nem látogatom az oldalt, nem vásárolok, és nem ajánlom másoknak. Tudom, magammal szúrok ki, de azon utolsó hülyék közé tartozom, akiknek elvei vannak.További sok sikert Nektek!
(sajnos a hosszú i nem működik)
-
h1mpi
nagyúr
Sziasztok!
Ha eltört a space billentyű a K8100-as billemen azt lehet gariztatni vagy fizikai sérülésnek minősül. Szerintem gyenge az anyag használata is.
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
Shad0w
senior tag
válasz antikomcsi #7147 üzenetére
Helló!
Elvek ide vagy oda, a bolttal és szolgáltatásaival eddig teljesen meg voltál elégedve, állításod szerint veled mindig korrektek voltak. Szerintem részedről most korrekt lenne írni egy levelet legalább az info@ipon.hu -ra, hogy mégis mi történt. Btw. az is kiderülhetne miért szoktak felfüggeszteni felhasználói fiókokat.
u.i.: Itt egy hosszú í . Lehet ctrl+c, ctrl+v -zni .
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen