Új hozzászólás Aktív témák
-
Scholes9
nagyúr
Hali. Az ipon gamer mit takar?
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Erdei88 #8253 üzenetére
Pont ezt mondtak hogy ha nincs abba a nagykerbe amibol ok szerezték be es a masikba dragabb, akkor nem cserelnek... ugye a különbözetet be kellene nyelniuk, mert TE mint VEVŐ velük allsz szerzodesbe. Ezert lepattintanak a pénzzel és te meg rakj melle es vedd meg mashol - dragabban
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Jester01
veterán
válasz wwenigma #8256 üzenetére
Ezzel egyébként szerintem nincs is semmi baj, mert egyfelől visszaállítják az eredeti állapotot, másfelől nem kötelesek cserélni ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne.
A jogszabály itt homályos egy kicsit, hogy mi az "aránytalan", illetve a következő pont:
a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta (forrás: Ptk. 6:159. § (2))
Itt pedig úgy tűnik, hogy a kötelezettnek joga van "nem vállalni".
De ezügyben gondolom a fogyasztóvédelem topikban biztos okosabbak.
Jester
-
wjbhbdux
veterán
lesz ma 980ti?
/s
-
trancer
csendes tag
válasz HUN]Repa #8238 üzenetére
- Kifogásokat akkor kellene keresnünk, ha jogszerűtlenül járnánk el, vagy mást ígértünk volna, szerintem.
Véleményem szerint trükkösen kibújtatok a garanciális csere kötelezettsége alól.
Az első garanciális esetnél még hajlandóak voltatok cserélni a terméket, de már ekkor is bepróbálkoztatok és csak a Fogyasztóvédelem megemlítése után adtatok másikat (ez a termék is drágább lett időközben).
A szervizes kolléga alapból elutasított, csak a szerviz vezető kegyes döntésének köszönhetően cseréltétek ki. De lehet, hogy pont Te voltál az. Már az első esetnél se tetszett ez a hozzáállásotok, de ennek ellenére nem kezdtem el panaszkodni.Már azt se értettem, hogy miért küldtök olyan e-mailt, hogy:
"Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek"
mikor a termék elérhető státuszban volt.
Természetesen az Ipon nem tudja mindenkinek az igényeit kielégíteni, jelenleg próbáljuk a kedvező árakat adni, úgy tűnik erre van kereslet.
Olcsó húsnak híg a leve...
Pénzt visszakaptam, véleményemet leírtam, többet vásárolni nálatok nem fogok, az ügy részemről lezárva.
[ Szerkesztve ]
-
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Gyuri27 #8241 üzenetére
Sajnos nem értek egyet. Egyrészt a webshop nem azt jelenti, hogy nincs árukészlete, de van olyan amelyiknek nincs (mondjuk normál üzlet is akad).
Az, hogy a nagyker-kisker mit ügyködik egymással azért kötjük a vásárlók orrára, mert általában azzal elégedetlenkedtek korábban, hogy nem tájékoztatjuk őket, hogy áll az ügyintézés.
A webshopunkban található termékek nem "vannak" hanem rendelhetőek, azaz sikeres rendelés kell megelőzze.
Ennyi erővel a konkurens kiskerbe is kötelező lenne átmennünk venni, mert ott kapható?
A termék akkor "van", ha a bolt tulajdonában van.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz wwenigma #8248 üzenetére
A rendelősdi nem működne, mert a rendelés nem szabad készlet, ráadásul vételár kiegyenlítés után kapod meg, az át nem vett tételek, pedig mennek vissza a beszállítóhoz, azaz készletre nem kerül.
Az ügyfeleink neten rendelnek, erre nem jellemző a rohangálás.
Nem kell mindkét fél beleegyezése, a fogyasztónak például a jótállási ügyintézés során bizonyos szituációban joga van a szerződést felbontani (ez történt a #8203-as, e vitát generáló hozzászólásban, ahol miután jeleztük az ügyfélnek hogy javítás vagy csere nem lehetséges, rá kb 2 hónapra a szerződés előtti állapot visszaállítását választotta), de van ilyen az eladónak is bizonyos esetben.
Senki nem beszélt kifutásról vagy beszerezhetetlenségről egyébként, de nem is tartozik ide szerintem.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz trancer #8259 üzenetére
Nem hiszem, hogy a fogyvéddel való fenyegetőzés segített, mivel nem írtad meg, miért nem segítettek, én még mindig úgy gondolom, hogy nem volt jogszerűtlen most sem, tehát valszeg abban az esetben sem.
Valószínűbb volt, hogy a beszállítónk felé még nem rendezték csak a felénk vállalt határidő járt le, így volt esély cseredarabra.
"Olcsó húsnak híg a leve..."
Ha jelenleg az olcsó hús kell a vásárlóknak (ahogy neked is az kellett, mikor vásároltál ezek szerint), akkor azt a prioritás, ha más lesz az igény, alkalmazkodni fogunk szerintem.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz trancer #8259 üzenetére
Ezzel együtt nem gondolom, átverés vagy bármilyen zsiványság áldozata lennél, egyszerűen a bolt működését, ami nem volt titok, nem vetted tudomásul, vagy nem is érdekelt, majd csodálkoztál, hogy az történt, amit leírtál.
Ismétlem, ez az eljárás a nagy átlagban jól működik, mert az árak általában lefelé mennek.
Az pedig, hogy az ügyintézés 3 hónapig tartott - mint azt az első kommentedben írtad - rajtad múlott elsősorban, az ügyintézést lezáró értesítés hónapokkal azelőtt kiment neked.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Gyuri27
félisten
válasz HUN]Repa #8260 üzenetére
Véleményem leírtam Répa. Sokszor fogtam a pártotokat. Mert egyik részről sem szeretem mondjuk ki a szarevést. Most ez én máshogy látom.
Nem egy eget rengető dologról volt szó, simán mehetett volna a csere.
Én nagyjából tudom mi a van a háttérben. Viszont jogilag nem kell érdekeljen. Mást se kell.
Másik kiskerbe nem kell átmenni persze. Sarkosítani sem kell. Ha másik nagykerből berendeled és cseréled. Az előző meg jóváír azt simán levásároljátok.
Részemről ennyi. Meghallgattál, meghallgattalak.Amd - Radeon - Ryzen
-
GBoy01
csendes tag
Hali! Bár nem olvastam végig minden előzményt itt a fórumon, úgy értelmezem, hogy van itt valaki (Repa fanatikus tag néven), aki az iPon-t képviseli, védi bármilyen minőségben. Tőle szeretnék kérdezni egy-két dolgot.
Ha az iPon által kiállított Garanciajegy/Szállítólevél nyomtatványon a vásárolt áru neve után a garancia rovatban 24 hónap áll, míg a nyomtatvány alsó apró betűs sorai között az 1. pontban csak 12 hónap jótállás, akkor melyiknek higgyek?
Másik. Az iPontól neten vásárolt terméknél, ha a Számlán a szállító, a Garanciajegyen a kibocsátó egyaránt az iPon, akkor értelemszerűen a garancia kötelezett is az iPon, ugye?
Ha egy így vásárolt laptopot hardver hibával garanciális időn belül javításra lead a vevő, a javítást hogy, - és ami fontosabb! - mennyi idő alatt oldja meg a garanciára kötelezett iPon? És ha indokolatlanul hosszú ideig (több hónap) elhúzódik a javítás, akkor mi van? A tulaj csak várjon nyugodtan? (Mert feltételezem, hogy nincs olyan szakszervize, hogy helyben javítsanak mindent.) -
HUN]Repa
aktív tag
Konkrétumot nem írtál, pedig egyszerűbb lett volna válaszolni, legalább gyártót.
A laptopok 99%-nak saját szervize van, nagy részük háztól-házig szolgáltatással. Ez az önkéntes jótállás nyújtásába tartozik. Kötelező jótállást az eladó vállal, azaz az hozzánk is hozhatod, ha tőlünk vetted, de a szervizbe szállítás idejével meghosszabbodik az ügyintézés, illetve ha bármi kérdése van a szerviznek körülményesebb lesz a kommunikáció, a gyorsabb megoldás közvetlen a szerviz, ha van.
A 10eFT vételár feletti tartós fogyasztási cikkekre 12 hónap jótállást kötelező biztosítani, ezt alul találhatod. Egyes laptopok esetén a 12 hónap elteltével a garanciát a gyártó, megbízott szervizén keresztül biztosítja.
A hiba javítása általánosságban több dologtól függhet, például mennyi idő alatt jelentkezik, alkatrész kell-e, és mennyi idő beszerezni.
Tudtommal a laptop garanciális ügyintézések 99,9%-ban max 1 hónap alatt befejeződnek, de a nagy átlag 15 nap alatt megvan. Vannak gyártók, akiknél sokkal rövidebb ez az idő, néhány nap csak, vagy akár azonnali, helyszíni szervizelés is lehetséges, illetve lehet venni egyes gépekhez ilyen szolgáltatást.
Amennyiben indokolt a javítás elhúzódása, a határidő ezen túl is elhúzódhat, de garanciával kapcsolatban nem emlékszem ilyen esetre, csak utólagos alkatrész rendeléssel kapcsolatban, illetve a kártalanítási eljárás (jóváírás) egyes gyártóknál.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
tDr1v3r
veterán
Sziasztok,
VRAM-hibás videokártyánál (gyárilag OC-s, de nem bírja ezért visszavettem az órajelét a factory default értékre - de most már így is hibázik) mennyi idő a garanciális javítás / csere lebonyolítása? Júliusban lesz 2 éves a kártya de csak most jutottam el odáig hogy nélkülözni tudjam.
Számíthatok cserére? Egy AMD HD7770-ről lenne szó.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
ACE-
addikt
válasz tDr1v3r #8268 üzenetére
Feltehetően ha náluk is jelentkezik a hiba (mivel nem kapni már ilyet) ezért vissza kell fizetniük az összeget, amiből kaphatsz egy sokkal jobb/újabb kártyát. Ilyenkor szokott jönni, hogy el van nyíródva a csavarfej... Jujj de rosszindulatú vagyok... Neeeem, nem találnak ki semmit egyszerűen cserélik egy ugyanolyan árú jelenleg kapható kb. 4x gyorsabb kártyára. Ez az élet...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
tDr1v3r
veterán
Full komoly?
Gyárilag hibás a kártya, random csinálja a széteső képet. Gyakorlatilag az első naptól kezdve ilyen, mint ahogy azt anno a kártya topikjában is írtam. Csak tényleg random csinálja, van hogy napokig jó de egyszer csak fehér csíkos lesz a kép...
A 6 hetet mennyire szokták betartani?
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
Jester01
veterán
válasz tDr1v3r #8270 üzenetére
Júliusban lesz 2 éves a kártya de csak most jutottam el odáig hogy nélkülözni tudjam. ... Gyakorlatilag az első naptól kezdve ilyen,
Ezt azért ne nagyon hangoztasd, mivel:
6:162. § [A hiba közlése]
(1) A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.
(3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.Gyakorlatilag mondhatják, hogy ingyen használtad a kártyát 2 évig.
Jester
-
tDr1v3r
veterán
válasz snecy20 #8272 üzenetére
Az AMD referenciaórajelével tökéletesen működött sokáig (Catalyst-al beállítva), a gyári OC rossz rajta egyszerűen. Csak mostanában kezdett előjönni a bekapcsolt profil mellett is.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
bul07
nagyúr
válasz tDr1v3r #8275 üzenetére
Csinálj videót a hibáról és azt is mellékeld ha más nem Youtube, Dropbox link formájában, egyszerűbb azt mondani nézzék meg ez a hiba
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
snecy20
veterán
Kis segítséget kérnék...
Kinéztem egy XFX tápegységet megvételre, viszont megrökönyödve látom, hogy az iponnál 5 év garancia van rá, aquánál meg mindössze egy év! Hogy a túróba lehet ez?
Csak azért lenne érdekes a dolog, mert az aqua van a legközelebb hozzám, jó lett volna utat megspórolnom vásárláskor. Szerintetek lehet hogy csak elírás? 1 éves garira nincs az a hülye aki tápot vesz 21k-ért újonnan.[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
04ahgy
nagyúr
válasz snecy20 #8279 üzenetére
Igazából nem nagyon értem a hozzászólásod. Melyik az elírás, az 5év vagy az 1év? Ha az utóbbira gyanakszol, akkor ez nem a jó topik, nyiss Aqua topikot, mert az iPonos topikban a jóisten meg nem mondja neked, hogy miért nem adja meg a másik bolt a gyártó által is erre a típusra biztosított 5 évet... Amúgy a BestByte is 5 évvel adja.
Azt, hogy mennyit számít a távolság vs. +4 év garancia, neked magadnak kell mérlegelned. Egy tolószékes ember szemszögéből ugyanaz a távolság eltérőnek hat, mint egy hosszútávfutóéból.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
mody123
tag
Sziasztok!
Tapasztalatom az Ipon-nál: Múlt hét hétfőn átadtam a garanciafutárnak a videokártyámat ( ASUS R9 270X ) ami nagy valószínűséggel memória hibás volt. Másnap kaptam is e-mailt arról hogy megkezdődött a garanciális ügyintézés. Ma kaptam e-mailt hogy kész lett a garanciális ügyintézés és fel is adták futárral a kártyát. Hét munkanap kellett ehhez. ( átlag 15 munkanap szóval örülök neki ) Azt nem tudom hogy megjavították e vagy kicserélték mert ezt nem írták le.Egy hét alatt elolvastam a topikban több mint 1 évnyi hozzászólást és alig volt benne pozitív vélemény amitől egy kicsit megijedtem. Remélem jó lesz a kártya amit kapok mert voltak olyan hozzászólások ahol rosszat kaptak meg ( vagy 1 hét múlva megint meghibásodott ). Ha minden rendben akkor egy piros pont az Iponnak. Majd írok mi lett a vége
-
urbanity
újonc
Én viszont 16. napja várom a fejleményeket a videókártyámmal kapcsolatban. Várok még türelemmel, viszont legkésőbb szeptemberre szükségem lenne a gépemre, mert fontos tananyagok vannak rajta, amelyek kellenének a szakdolgozatom írásához.
-
intensa_man
tag
Szevasztok!
Iponnál vásárolt Asrock deszka elromlott. Korábban már vittem hozzájuk Asus-t, az majdnem 6 hétig náluk volt, mire megkaptam a csereigazolást. Asrock is ilyen döcögősen megy? Az is külföldre van küldve, meg mifene?
Köszi a választ! -
Azért ez így nem igaz. Úgy egy éve nem vásárolok nálatok, de máshol is kedvesek velem, és egyébként Te is mindig az voltál, szó se róla.
Többet nem kell fizetni máshol sem (már), bár az igaz, hogy néha 1-2 nappal tovább tart így a dolog.
Értem én, hogy nem számít, hogy azt az évi 1-2 milliót máshol költöm el, mert megnéztem az elmúlt évek közölt árbevételeit, és tudom, hogy ez csak apró pénz nektek, ettől függetlenül szívesen mentem volna hozzátok továbbra is, még ha 1-2 ezressel drágább is nálatok az aktuálisan szükséges termék, de sajnos máshogy alakult.
Üdv!
-
***ANDRÁS***
aktív tag
samsung ssd-nél az ipon garancia mit takar?
szép, és jó az 5 év, csak választható a gyártói garancia is. mi az átverés?
ipon oldalán konkrétan erről a garanciatipusról semmit leírást nem találtam. -
Bélaaaa
őstag
válasz ***ANDRÁS*** #8292 üzenetére
Ha jól tudom, iPon garancia 1 év.
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Elállás esetén az info@ipon.hu email címre kell levelet küldeni? Másik, ami érdekelne, meg lehet-e beszélni a bolttal, hogy számítsák be a memória árát egy másikéba? Nekem sokkal kényelmesebb lenne, és talán gyorsabb is.
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Coccolino_O #8296 üzenetére
Szia!
Szerintem ha már kifizetted, és fent áll az elállás lehetősége, akkor kapsz majd egy mínuszos számlát. Ha készpénzzel fizettél , akkor lehet kp-t kapsz vissza, ha pedig utaltál, akkor visszautalják majd valamikor arra a számlaszámra, ahonnét az utalás jött. Ez több hét is lehet. Az új kiszemelt alkatrészt pedig rendesen meg kell venned.
-
pulyka jocó
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék rendelni az Iponból egy battlefield 3 premium edition-t ps3-ra,az lenne a kérdésem hogy megéri tőlük venni? Mert náluk 7800ft lenne azthiszem,máshol meg 9000. Megéri más bolt azt a 1200ft pluszt? -
őstag
válasz pulyka jocó #8298 üzenetére
Meg, sőt ha van drágábban én azt választanám...
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest