Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zümzümm

    senior tag

    válasz fagyalllo #190635 üzenetére

    Inkább a para hogy milyen állapotban kapom vissza. Meg a kiábrándulás a watchshopból. Itthoni órás szervizekről is hallani horror sztorikat. De itthon legalább lehet helyben reklamálni.
    Amugy meg... nem tudom ki hogy van vele, de ha basszus egy karóra elromlik a vásárlás után rövid időn belül, de főleg 1 hónap után, akkor sztem illene minden egyes boltnak automatikusan visszafizetni a teljes vételárat, vagy egy vadonat újat adni a szarért cserébe amit adtak. Attól függ hogy dönt a vásárló. Mert most végül is az a helyzet hogy vettem egy elromlott órát. De nem én rontottam el. A raktárukban pihenve is elromlott volna rövid időn belül. 1 hónapot hordtam. De egy ilyen árucikknél, amit 10-20 vagy akár még több évig hordana az ember..... :((( :((( :(((
    Veszel egy órát aztán mehet 1hónap után a szervizbe és lesz egy megbontott szervizelt órád amiben elveszted a bizodalmad, holott pontosan az lenne a lényege hogy megbízhatóan pontos legyen.
    Ez nekem kb olyan mint ha 1 hónap házasság után gyanús lenne hogy a feleségem rendszeresen eltűnik aztán ki is derülne hogy swinger clubokba járna és szana szét csinálgatnák.
    Kéne bárkinek is ilyen feleség?? Elvinnéd őt párterápiára?? Ugye megvan a hasonlat?
    Olyan lazán fogjátok fel a gondomat. Minden egyes fórumtag, aki lazán kifiguráz, az járt már igy? De olyan ne is reagáljon aki évente vesz új órát. Ha én veszek egy órát akkor azt nem úgy veszem hogy egynek jó lesz. Ha nem úgy, hogy az velem legyen akár örökre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák