Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz AMD Power #33784 üzenetére
Hát, sx4-ből 1.6m körül indulnak a normálisak. Meg az a baj a swift jobb autó.
Elől nagyobb a hely swiftben, stabilabb az úton, nincs zavaró A oszlop amitől nem látsz semmit, gazdagabb extra lista, valamint szerintem az összeszerelés minősége is jobb. A 60-at futott sx4ünk sokkal jobban zörög mint a 160-at megélt swiftem(nagyrészt pesten ráadásul). Annak jó aki magasabban akar ülni, öregebbek pl.[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz AMD Power #33801 üzenetére
Ez a felmérés egy baromság.
Szervizre nem tudnak elkölteni ennyit évente. Most voltam minden folyadék és szűrő cserén SX4-gyel, 75k lett automata olaj+szűrőjével együtt (36k).
Egy normál szerviz 40k max.
11 év 120e km, semmi mást nem kellett cserélni. Nagyrészt alföldi szupersztrádákon vezetve. -
Vesztor87
senior tag
válasz AMD Power #33801 üzenetére
Ez elég fura... Mi számít karbantartásnak? Gumi csere is állapot megóvás? 4 gumi 60e egy közepes árkategóriás15" -185-ös szélességnél. Meg a Swift drágább mint a Golf4? Fura... Anyag és munkadíj van ebben, vagy csak anyagdíj? Azert egy gyelestengely csapágy csere esetében nem gyenge rész a munkadíj 😁
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #33842 üzenetére
Már a kinézete alapján is hagynám, nem bizalomkeltő számomra.
Amit apám megvett, ennél sokkal jobb állapotú volt, bár azon is találtam hibátVesztor: én is ilyen vagyok, meg itt a többség is.
Ellenben a többség szarik rá ezekre, elég csak szétnézni a használtautó piacon.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz AMD Power #33846 üzenetére
Szerintem sem mindegy a test alkat,van aki nyugodtan ül,én például"fészkelődöm"hamarabb szét ülöm.
(#33843) Vesztor87 :Milyen idős volt az az Almera?Azért önindító felújítás,spirál rugó csere,ha nincs hiba,elég szokatlan.Volt már pár öreg autóm,de ezt a két alkatrészt még sosem javítattam.Persze lehet szerencsém volt.Mikor a Svift ben meghalt nyolc és fél évesen a gyári aku,a Lestinél azt mondták a harmadik tél már ajándék.Ezekszerint két évente cserélgethetnéd,hogy ne legyen meglepi.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz AMD Power #33833 üzenetére
A G Astra nem rossz egyáltalán, minimális a kopogó műanyag, az összeszerelés minősége nem rossz ott sem és a Vitaránál sem, felszereltségben meg nagyon nagy ugrás a Vitara GL+, főleg, hogy még tettem hozzá néhány dolgot. Szerintem az Opel fényezése elég gyenge, könnyen sérül, ha az vesszük akkor igen, előrelépés történt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dnelb
veterán
válasz AMD Power #33873 üzenetére
figy csak nézd meg 1x. Parkolj le 1 kicsit forgalmasabb kút mellett, számold össze 40 perc alatt mennyi autó halad át. Most képzeld el hogy az autók 50%-a már elektromos, a kutakon van 6 töltőhely, 3 féle szabvánnyal, a töltési idő mondjuk 20 perc per autó, mert csak rátöltenek. Amíg ennyiféle szabvány van, ilyen lassú töltéssel meg kicsi kapacitásokkal nem valós alternatíva. Városi bohockodásnak elmegy, de semmi több. Mert ok hogy megy 400km tojással a lábad alatt, de ha elkezded normálisan használni, autó módra, akkor jó az 200-300nak is . A tesla is pár padló 400m után lemerül és tölteni kell.. Persze a kutas probléma még annyira nem érezhető mert kevés elektromos van, de ha több lenne akkor vakarná a fejét mindenki hogy hoppá, ez így nem fog menni.
Szerintem egy nagyra fújt lufi ami szépen pukkanni fog ha elindul a terjedés, de ne legyen igazam. Vagy legyen már egy akkuforradalom, az mindennek jót tenne, mobil cuccoknak is..[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #33919 üzenetére
Nem is kell 10+ éves legyen, ismerősöm zsír új Q7-je kevesebb mint 1 év alatt 7x járt szervízben. És nem kis bajokkal, elektromos és motorproblémákkal... 30 milliós autó... de olyan baja volt hogy Mo-n meg se tudták csinálni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mdani01
aktív tag
válasz AMD Power #33926 üzenetére
Ismerosi korokben vannak BMW-k 200k km-el es semmi bajuk. Pont a fentebb emlitett E60 535d egy turbocseren + kopo alkatreszeken kivul hibamentes. A masik egy E46 25i 232k km-el az orrában és köszöni szépen jó bőrbe van (szinten csak a kotelezok lettek cserelve). És nem a 1-1,5m ársávban voltak.
Jot kell venni, jo helyrol
iPhone 6S SpaceGray
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #34070 üzenetére
Akkor új suzukit se vegyél, a komplett fék (de az autó is) bosch.
Mod: a helyesírásból és a stílusból vélhetően egy kisebbségi nepperrel van dolgunk ez esetben.
Egyébként nem sok a km, de ha még minden gyári benne, akkor szépen te fogod majd cserélgetni.
(Összes futómű alkatrész, stb.)[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #34071 üzenetére
Igazából attól függ hogy mennyire állat módon használták.
Motorikusan semmi ez a km, futómű, kuplung pedig használat függű. Én 190e-nél tartok de 3 szervízben is azt mondták hogy tökéletes a futómű, kupung, váltó is, semmit nem kell cserélni benne. Pedig én akartam
De ennyiért túl olcsó ez a GS, gyanús.... az enyém csak GLX, szintén 2005-ös, de 1.1-ért most lenne rá vevőm.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
HKorn
addikt
válasz AMD Power #34154 üzenetére
Ford Credit finanszírozással van 4M-ért, ami zárt végű lízing gyakorlatilag 10% körüli THM-el és akár 1 hónap után lezárható.
Nem rossz vétel az annyiért, ahogy kornél is írta, szvsz egy Focus azért minőségibb és komolyabb autó, mint a Vitara, de nyilván egy Vitarát is elfogadnék bármikor
Run&Ride
-
xmad
őstag
-
blakey
titán
válasz AMD Power #34310 üzenetére
Minden tesztnél el kell olvasni, hogy miben jó vagy gyenge, a helyezés nem feltétlenül azt mutatja ami a valós teljesítmény. Szerintem nagyon jó gumi a Quatrac 5, merem bárkinek ajánlani, persze csak akkor ha a "szokásai megfelenek" egy 4 évszakos gumihoz.
(#34311) Danex
Start-Stophoz írtam egy megoldást, de senki nem reagált, ami gyakorlatilag véglegesen kikapcsolja és nem kell semmit sem nyomkodni, mégpedig a Frontra (első szélvédő) kell bekapcsolni a levegőztetést, első alkalommal a klíma is bekapcsol, azt nyugodtan ki lehet kapcsolni, megjegyzi és következő indításnál már nem kell hozzányúlni, így beállítva nekem nyáron is jó volt és most is jó, soha nem állt le a motor.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz AMD Power #34334 üzenetére
Jó, de látod, hogy milyen gumik vannak előtte, ráadásul a CC nem ajánlott. Nem sokat adok a tesztekre, egyik évben első, a következőben, középső utána már nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pjen
félisten
válasz AMD Power #34386 üzenetére
Nincs azzal semmi baj,nagyon sok autó eszi az olajat,ez konstrukció függő is.Például elég sok Volvó,a régebbi Skodák,és ezek szerint a Te VW-d is
(#34388) HKorn:nem tudom,szervíz tudná megmondani.Milyen idős a motor,hány km van benne,mennyire kopott,mekkora a karter gáz,milyen állapotban vannak szelep szár simmeringek stb?Ja és mit ír a gépkönyv?
Céges R. Kangó max első perctől ette az olajat.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz AMD Power #34386 üzenetére
Valóban, egyes típusok gyárilag eszik az olajat. Ilyenkor a gyár megadja, hogy mennyi a "normális", és nem számít hibának, ha az olajfogyás ezen belül van. Ez az érték 0-tól 1 literig terjedhet 1000 kilométerenként. Szerencsére az utóbbit azért viszonylag ritkán engedik meg.
A hova tűnik kérdésre több válasz is van, sokszor ezek együttesen vezetnek olajfogyasztáshoz. Először is ott az olaj természetes illékonysága, vagyis párolgása. Ez nem csak azért gond, mert kevesebb lesz az olaj, hanem azért is, mert emiatt sűrűsödik. Mivel az olaj sűrűsége jelentősen befolyásolja a kenőképességét, ezért is kell az olajat bizonyos idő után akkor is lecserélni, ha nem jártak vele sokat. A teljesen szintetikus olajoknak kisebb az illékonyságuk, így ebben is felülmúlják a többi olajat.
Másik tényező a motor illesztései. Ezek lehetnek lazábbak vagy precízebbek. Ha lazábbak, akkor a motor működése során több olaj talál magának utat az égéstérbe, és ég el az üzemanyaggal együtt. Leginkább ez az az ok, amitől az egyes típusoknak más és más a megengedett olajfogyasztása.
Harmadik tényező az olaj viszkozitása. Minél alacsonyabb a nyári viszkozitás annál jobban kering és hűt az olaj, valamint annál üzemanyag-takarékosabb is. Azonban egy vékonyabb olaj könnyebben utat talál magának az égéstérbe. Így ha egy motorhoz 0W30-as vagy 5W30-as olajat írnak elő, akkor a gyártó is tudja, hogy meghibásodás nélkül is magasabb lesz az olajfogyasztás.
A negyedik ok már nem számít "normálisnak". Az olaj a szelepszár-szimeringek vagy a dugattyúgyűrűk mentén is bekerülhet az égéstérbe, ha azok rossz állapotban vannak. Ezt hívjuk belső tömítetlenségnek. Ilyenkor egy kompresszió mérés fel tudja fedni a hiba pontos okát. Nem szabad ilyenkor vastagabb olaj használatával "orvosolni" az olajfogyasztást, mert csak elfedi a problémát és később már a vastagabb olaj is fogyni kezd. Ugyanakkor az egyre vastagabb olaj használatának a motor kenése látja kárát.Csak úgy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...