Új hozzászólás Aktív témák
-
Miamiquake
aktív tag
TOTALCAR AUTÓDOKTOR válasza (Direkt sportlégszűrő témához):
"Összefoglalva: a megfelelően kent és jó minőségű szűrőanyaggal szerelt sportszűrő szűrési hatásfoka elérheti a papírszűrőét, meg is haladhatja, de a szűrési hatásfok rohamosan romlik, ahogy a szűrő koszolódik, nem tömődik el, hanem szűretlenül "átszív". Versenyen ez előny, nem kell feladni a versenyt. A papírszűrő pont fordítva, viszont az eltömődik egy idő után, ezért pl. versenycélra alkalmatlan."
Magyarul tisztítani kell rendszeresen és odafigyelni rá. Egyikkel se lesz gondom...
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
anonymus89
addikt
És kitapasztaltad már olyankor kb. mennyi maradhatott benne, mert szerintem már a kor is számít lehet a mutató ott áll miközben már alig van benne 1-2 litykó és az már kevéske.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
Ha kivillan akkor van annyi, ahogy mondod de akkor szerintem a szivattyú lesz a ludas. Ha szűrő volt cserélve lehet lerakódott a cső falára egy kis kosz.
Szerintem legközelebb nyomjál bele egy kis etanolt, a benzin 50%-ig.Egy próbát megér ha még nem volt eddig.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem intenzívebb kanyarokba áll meg ha nagyon kiürítem, de rendesen sosem fogyott még ki, de:
-Az AC pumpát a benzin keni, ha "üresen" megy, nem tesz neki jót
-A tankodba sok szemét lehet, ha azt felszippantja, és átjut a szűrőkön az az injektornak nem tesz jót. De maga az hogy levegőt "fecskendez be" mert üres a tank szvsz még nem probléma nekiSmoke & Torque
-
Kornel
veterán
ne haragudj meg, de még egyszer megkérdezem, mi az oka annak, hogy tartósan a minimum közelében tartod az üzemanyagszintet, amivel minden szempontból csak árthatsz a kocsinak? Ha nem is mész sokat, akkor is érdemes 10-20 liter üzemanyagot tartani a tankban, annyit elhasznál mindenki egy hónap alatt, nem tud számottevően romlani a minősége. Ha nem használod el, akkor meg nem éri meg kocsit tartani, ilyen kis futás esetén bármi olcsóbb
-
anonymus89
addikt
Itt a nitro 95 437,-/l de úgy szoktunk tankolni, hogy smart kártya és veszünk mindig az aktuális havi újságból amiben a kuponnal -15/l. Az újság 280,-Ft vagy 50 smart pont.
Ja és közérdekű közlemény: nitro 95 tankolása esetén 2pont/l, racing esetén 3pont/l, valamint vasárnaponként ezek duplázva.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Szplöttyy
senior tag
Nálunk 412 a sima, de írtam hogy elfogyott, és nitro van helyette ugyanannyiért
Racing még létezik? Az nálunk nincs sajnos, de jobb is, mert akkor kipróbálnám még jobb lenne, és mindig azt raknék bele, pedig az tényleg iszonyat drága. Nálunk FuelSace B és D van, meg Nitro+ B és D
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
karakpecze21
senior tag
Mit jelent a tűz forró? Hol áll a mutató?
Nekem nem teljesen félig megy fel a hőfok mutatóm.Viszont nekem meg sokszor feleslegesen kapcsol be.Volt rá példa, hogy mentem durván 20km-t megálltam és leállítottam az autót-Nem ment a hűtő.Visszatettem gyujtásra és egyszer csak magától kb. 1 perc elteltével bekapcsolt álló helyzetben a hűtő.
-
shootme2
aktív tag
Az se túl jó meg fog nyúlni. Gates-t vegyél azzal elmész 100k-t drágább de legalább nem kell izgulni.
kornelka: Az sem életbiztosítás ugyanúgy megnyúlhat és kiskereskedelem nem vagy csak nehezen beszerezhető (hiszen örökéletű) így cserélni se nagyon tudod majd a blokkal együtt miután átugrott...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
az enyém 2003.05. havi volt, az utolsó eresztések egyike, olyan illesztési hézagok voltak a kasznin, hogy az öröm volt nézni, pedig sérülésmentesen vettem, csak ugye a lemez prések úgy el voltak kopva addigra, mint annak a rendje, azért is hagyták abba a gyártást.
lényeg, hogy ebbe már nem ezekből a gagyi alkatrészekből jutott, mert a lengéscsillapítóm is japán volt, meg motortérben is mindenhol nippon denso felirat virított, gondolom a termelés lecsengésével már nem érte meg ennyi beszállítót fenntartani, így amit muszáj volt elhozták hajóval. -
-
Kornel
veterán
mondjuk az uj swift amikor bejött, tényleg 3 misi volt, viszont már egy ideje 2,5-ért el lehet vinni, annyit meg barátok közt is megér, ennyiért se corsát, se cliot nem vesz az ember, de ha venne is, megbízhatóságra fényévekre vannak a swifttől. ismerősöm rokona swift 2 után vett egy használt clio-t, mert a swift szerinte sokat fogyaszt... a clio-nál meg örül, ha megy, igaz tényleg kicsit kevesebbet fogyaszt
(#10693) karakpecze21 : én is maradok az sx4-nél egyenlőre úgy néz ki, csak mindenképpen sedan
szerintem ha pattanok németbe majd, akkor mindenképpen megejtem a cserét, egy havi fizuból meglenne maximum.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
így van, teljesen egyetértek.
az esiksznégy pedig tényéeg jó autó, csak találjak majd egy sedant belőle, amit nem harcoltak le, mert ugye elég ritka, és az tényleg 100% japán de lehet még grand vitara lesz, de az lezabálja a fejemet isazt meg, hogy minek költesz egy régi swiftre, már én is meghallgattam anno, amikor a szerelőm azt mondta, hogy minek ebbe jó olaj, elmenne a tescossal is. mondjuk igaza van, mert tényleg elmenne, de hát f*szom
az új swift meg tényleg megéri 2,5-ért, mert suzukihoz képest elég fullos a felszereltsége, 5 csillagos a töréstesztje, és a k12b dual vvti szerintem az eddigi legjobb suzuki motor, szinte dízel fogyasztással! ilyenkor kérdem én, hogy minek tsi meg egyéb marhaságok, turbóval meg kompresszorral, mikor jól megtervezett szívóval is lehet hozni azt a fogyasztást, sőt még jobbat is. a mazda se véletlen nem ezen az úton jár. de hát egyszerűbb rádobni egy turbo-t, aztán lesz ami lesz alapon...
akinek meg sok pénze van, az meg vegyen tizen huszonéves foshtalicska kocsikat, mert az német, meg jó, meg nagy, meg kényelmes
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Nézd, az van, hogy ti már nagyon vérsuzukisok vagytok Tudod jól, suzukim van(nem szeretem, de nem is egy olyan autó, de elégedett vagyok.) Viszont be kell látni, hogy egy új swift, már nem lényegesen megbízhatóbb, mint egy másik autó. Még a "régi-új" swift, jó volt, a kis merev hídjával, a buta futóművével meg az M13A-val. És nekem volt szerencsém akkoriban mindhez(nővérem akart autót venni) sőt, egy MK3as Clion tanultam. Újonnan, ennyi pénzért, én a cliot venném, nem azért mert szar a suzuki, hanem mert a clio egy sokkal jobb autó. Minden téren. Talán a motorok döglöttek kicsit, de egy 1.4 16V már elmegy. Kategóriában, ami mindent visz, az a Yaris volt, de az árban is bőven a suzukik rönók opelek felett van. Újswift árban lett volna egy Corsa D is, 1.2es. De ott kezdték, hogy ajándék 1.4, ajándék alufelnik ajándék digitklíma, metálfény stb stb. Nekem nem az a bajom hogy suzuki, pont leszarom mit gondolnak, én a wagonR-el is körbeszopatom a bmw-s sztrítréször hülye gyereket, ha akarom. De egy Kizashi 9millió simán. Nézd meg mit kapni azért újonnan. Nekem nem az a bajom, hogy suzuki, hanem hogy jobbat is kapok ennyiért, és egyáltalán nem biztos, hogy szarabbul jövök ki mint egy suzukival.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ha jobb autó lenne énis venném inkább mint bármit(kivétel a Merci, mert az én életemben egy igazi autó létezik, és az a Mercedes), viszont egy "majdnemúj" Kizashi 5misiért,azért elgondolkodtató már.
Én szeretem a japán német francia olasz autókat is, csak modellek vannak amiket utálok. Az olasz autókat kivéve(azokhoz sok közöm nem volt még) francia német japán vonalon is nagyon sok típusba volt szerencsém hosszú távon belelátni, azt kell mondanom, hogy kis kategóriában mindegy. Nem sok előnye van a japánoknak. Egy halál fapados 3as golf(amit egy túlárazott viccnek tartok mint az összes vw terméket)nem megbízhatatlanabb mint egy régi swift. Talán a motorjuk olajfogyasztása, ami előjöhet. Meg a rozsda, de az mindenre igaz. Na jó a franciáknak némely típusnál vannak kicsit hisztisebb autói, de nem vészes.
Smoke & Torque
-
Mercutio_
félisten
Számold össze még mennyit kellene rákölteni és akkor hol áll meg a kocsi, aztán nézd mg, hogy annyiért mit kapnál helyette esetleg olvasd el a totalcar-os balenós cikkeket, blogbejegyzéseket is.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
addikt
Köszi, tényleg a fékbetét szorulhat, mert hétvégén levettem a kereket, megfújtam féktisztítóval, de sokkal nem lett jobb. Viszont én nem merem szétszedni, megy szerelőhöz, egyébként is kell vinnem a kocsit más miatt is.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
Elvittem tegnap szerelőhöz. Olyan szinten voltak megszorulva a fékbetétek mindkét oldalon, hogy vésővel kellett kiverni Ugyanez a jobb oldalon, csak ott nem értek hozzá folyamatosan a féktárcsához.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Doze
aktív tag
Gyertya igen irídiumos, de 105.000 km szerintem, olaj 15.000km... de ha precíz vagy és a pénztárcád is bírja akkor 10,000 ha a hosszabbikat választod tehát 15k, akkor csak jóféle olajjal ami kibírja a gyűrődést. (full szintetikus, eneos, mobil1, castrol kinek mi tetszik de az API SM minősítése jó ha van)...
Vezérlés: Nem tom mi a motorkódod? M13A, esetleg M15A? De megnyugtatlak 105K-nál csak szelephézag állítás kell... ugyanis a motor láncos vezérlésű, és élettartam cserés elméletileg (de olyan 300.000km-nél azért ránéznék ) ha meg vvt-s akkor szelephézagot sem kell nézni, állítja az magától...
Még annyi hogy nem fontos az Irídiumos gyertya, azt viszont 45 ezrenként cserélni kell...
A pollen/levegő szűrőről se felejtsd el... nekem átlagba 30 ezrenként szokott csere érett lenni..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest