Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
Arról nem beszélve, hogy ez a beltér kinézetre sem, de anyagban sem változott semmit (műszerfalnál puhább lett) a 2015-ös, alig 4 millióba kerülő változathoz képest, képeken az a hátsó ajtó is mintha a sokat fikázott daciakat látnám vagy valami régi swiftet, ennél szerintem az S-Cross beltere is fényévekkel jobb, azért is vettünk végül azt mi is. Persze ez szubjektív, csak ennyiért már azért van más alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Túlzó hát, nem rossz csak az a "jó" amiről ő ír az nem ilyen. Az én feleségem most 55kg és 172cm magas, hátul ül egy gyerek ülés és egy hordozó között a Vitaraban... Nem szokott panaszkodni - rajtam edződött - de ha néha napján előre ül azért látszik rajta hogy "megváltozott a felhasználói élmény". Majd lövök holnap egy képet az ajtóról ahol a fiam ül meg a küszöbről, utána más hangulatban fogjátok ezt a cikket olvasni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
Picit utána kéne olvasnod.....
Valóban nem az. Ez csak MILD HYBRID technológia. Nem arra szolgál, hogy elektromos hajtással utazhass, hanem csak a motornak segít be gyorsításkor, illetve a start-stop rendszerben ő felel az újraindításért is. Cserébe nem kell soha tölteni (fékezéskor tölti az akkumulátorát) illetve mindössze 6,2 kg az egész rendszer. Ja és még a fogyasztást és a károsanyag kibocsájtást is csökkenti.
Ennyike.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Fel nem fogom mi a bajod...
Bárhol ha utána nézel, pontosan le van írva, mi ez és mit csinál, szó nincs semmiféle apróbetű- ről.
A hybrid kifejezés fáj? Mivel kétféle rendszerről van szó, nem hiszem, hogy ebbe különösebben bele lehetne kötni. Ráadásul ők még a mild előtaggal is jelzik, hogy nem a klasszikus hybridre kell gondolni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
A hibrid alapvetően azt jelenti, hogy két dolog keverve van. Itt van egy benzines és egy villanymotor, innentől miért ne lehetne hibrid? Akármilyen gyenge, attól még hibrid, mégha közvetlen hajtásba nem is segít bele. Ezért is van ott, hogy mild.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
addikt
Látom csak kötekedni jöttél... értelme nincs sok annak amit írsz.
"Pont azért, mert a közvelten hajtásba nem segít"'
Ezt is rosszul tudod. gyorsításkor bizony segít."Ennyi erővel berakok egy villanymotort a kocsimba, és rátehetem a hibrid matricát?"
Most meg fogsz lepődni. Villanymotor nélkül is olyan matrricát raksz az autódra amilyent akarsz!" ....egyik ventillátor motorjára ráfogom, hogy besegít, és kész is."
Itt nincs "ráfogás". Segít, ez tény, még akkor is ha ezt te nem tudod, vagy nem akarod felfogni.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Ha berakod a csomiba, akkor nem. De itt rá van kötve a motorra, és segíti itt-ott (pl start-stopnál jobb is), csak közvetlenül hajtani nem tudja. Ha ezt megoldod, akkor az is hibrid lesz valamilyen szinten. A hibridnek is vannak fokozatai, ezek közül ez a legfapadosabb. Lehet mondani, hogy kamu, meg hogy nem hibrid, meg haszontalan, de a semminél azért többet segít (nyilván nem egy plug-in).
Marketing hülyének nézés meg nincs, minden reklámban lágy hibridként van megnevezve.
No, de én itt befejezem, sok lesz az offtenger.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
Szűkebb intervallumban fordultak elő és csak egyes gyártási szériáknál, tehát nem mindegyik 2015-2017 közöttiek esetében volt meghibásodás.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gyöször
senior tag
Nekem 2017 juliusi az scrossom, 26ezerrel, alapvetően nem veszek rajta észre semmit, de elkezdtem minden évben a téli meg a nyári gumikat megméregetni minden rovátkát digit tolómérővel, ráírogatom lefotózom és nézegetem. Arra már jó volt, hogy rájöttem az elől 2,4 hátul 2,3 guminyomás ami 2-3 havonta volt mérve az kevés mert a gumi 2 széle kopott jobban. Most fellőttem 2,7 2,6 ra őket kíváncsi vagyok az idei szezon mit mutat. A jobb hátulja mintha gyanús kopást mutatna de remélem csak a kanyarok miatt van, szeretek körforgalmazni :-) a fogyasztási adataim is messze túlmutatnak az egyik indexfórumos rekorderén de azóta figyelem magam és rájöttem az okára is kb :-))) mintha kopna a padló a gázpedál alatt nemtom miért lehet nagyobb a fogyi ;-))))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
Tévedés, van benne hátul is kettő a két szélén... (az enyémben tuti, mert szétkaptuk a szervizben) 30kg alatt nem jelez be, de az enyémben tuti van. A rádió szokott még csippani, ha utinfo jön, vagy nekem rossz úton egyszer bevillant az ESP is, valószínűleg sok volt a tempó és nem volt minden kerék az úton.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
Eddig én is úgy gondoltam nincs hátul súlyfigyelő. De ma beültek muterék hátra, és az egyik öv nem volt bekapcsolva és jelezte a műszerfal. Hang nem volt, csak a kis piros lámpa.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
csubuka
addikt
Köszönöm a választ! Olyan nincsen szerintem a kocsiban...
-ak-: Köszönöm a választ Neked is. Olyanról sem tudok
roti86: Köszi, az élesebb hang, ez olyan lagymatag ahogy zsolt19900 írta.
zsolt1990: Köszönöm szépen! Ezekre ránézek ez lehetséges, mondjuk időnként bolondozik lassú sebességnél, de pályán is... Megnézegetem. A "túlgurulást" hogy érted?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Mondom, elvileg az alkalmazásokban benne van, csak sehogy sem tudom előhívni....
Sirkero: Így megvan és az új autó csatlakoztatást is megtaláltam. Holnap kipróbálom a verdában....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
Chereiose
addikt
Csak az a baj, ismerve az itthoni mentalitást is, hogy sokaknál ezek az úgynevezett olcsók "szarok", helyette megveszik a tesók is meg a raj gyerekek racsézni meg mutogatni (ahol ez menő) a 20 éves lefingott prémiumot, aztán ugyanott tartunk, nyilván az átlagéletkor is növekszik, mert ezek a szarok forognak körbe, és ezek szerint ez csak rosszabb lesz ilyen árakkal. Úgy hogy igazából ha 3m-ért kínálnák ezeket a kis kocsikat, ahogy előfordult pár éve, akkor sem lenne drámai átalakulás szerintem. Ettől függetlenül meg jó páran örülnénk neki, de hát úgy se lesz itt már semmi 5m alatt lassan.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ez igaz, de látod, hogy ma már a suzukinál is inkább a középkategória felé pislognak mint alulra. A swift nagyon jó de mára keményen megkérik az árát, az ignis is annyi mint a swift.
Ez a kis autó sem lenne 3-3,5 misi alatt az fix, (és akkor totálisan lebutítva, csak a kötelező biztonsági cuccokkal) bár így is nagy kasza lenne.
Úgy tűnik a legalsó szegmens már végképp a daciáé, bár náluk is 3,5 felett kezdődik az új sandero de a hírek szerint veszik mint a cukrot.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
Az NKH dolga lenne kikapalni a "gyomot" az utakról, de egy ideje már csak a pénzbehajtásról szól...
Manapság egy 20 éves technikát is áttolsz időszakos műszakin, ha hamarabb megáll mint egy Trabant, nem füstöl és nem esik ki a kereke meg nagy küzdelem árán az úton tartható 40-nél...
Kukába való a magyar autópark 70%-a, de amit a halandók is látnak az a legrosszabb, az kB 20%."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
burgatshow
veterán
A legtöbb villanyautó hátul hajt. A rekuperáció - vagy más néven regeneratív fékezés - során ugye a mozgási energiából termel vissza a rendszer áramot (a villanymotornak ha áramot adsz akkor hajt, ha pedig más forgatja - például a kerék - a villanymotort, akkor meg generátorként tud működni). Szemben a hagyományos - nem visszatermelő - megoldásokkal, ahol a mozgási energiát hővé alakítják. Ezért van például egy sportkocsin, vagy komolyabb technikán is tárcsafék (meg úgy az összes modern utcai kocsin is már), mert a hűtése mérföldekkel jobb, mint a dobféké, jobban fog, cserébe komplexebb, nehezebb.
A villanyautók ezen működésből fakadóan gyakori jelenség, hogy az üzemi fék annyira keveset van használva, hogy meg szokott szorulni, kicsit berozsdál. Ezért használnak dobféket, mert az kevésbé hajlamos erre (ritka használat) és műszakilag is egyszerűbb szerkezet mint a tárcsafék, valamint jobban ellenáll az időjárás viszontagságainak.
Ráadás, hogy sokkal könyebb szerkezet, mint a tárcsafék ami a villany autóknál nem elhanyagolható tényező.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
A kulcs nem érintkezik árammal, cserébe olajozottan működik. A hibát amúgy csak szerelő fogja megállapítani, így ránézésre, senki nem tudja, hogy mi lehet.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
A gyújtáskapcsoló első része, ahova a kulcsot csúsztatod, az zárt, a mögötte lévő rész már nem, + szigetelt, nem árt neki a WD40, én már csináltam apám autóján, nem volt probléma. viszont ha szerinted nem az, akkor a kulcsot sem lehetne olajozni, mert ugyanazt eredményezi, mintha befújnád a tokot. egy pici WD40 nem árt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ldn218
tag
A WD-40 kiváló vízelvonó képessége illetve a víznél jobb felülettapadása gyorsan felszárítja a felületet. Mivel nem vezeti az áramot és a nedvesség alatt védõvonalat képez, így kiválóan alkalmazható elektronikai alkatrészeken is, használatával elkerülhetõk a nedvességbõl adódó rövidzárlatok.
-
Cunaja
addikt
Kicsit nem látok az idegtöl, de azért jól vagyok.
Majd lemérem pontosan a helyét és próbálom szépen ragasztani. Olyan ez mint egy üvegfólia felrakása. Ne remegjen a kéz, ne legyen koszos a felület és levegő se legyen alatta.
Bejelentettem az eseményt és várom visszahívást.
Most már csak egy idegesít. Évente egy szélvédő cserém ingyenes. Ezzel most elhasználom a 2024-es cserémet, vagy még, 2023-ba számít bele, mert a káresemény idén volt. Várok még egy csomagot, utána felhívom a biztosított és megkérdezem.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Renault, Dacia topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fűnyíró topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Dacia topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...