Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Vigneau #47755 üzenetére
Igen ismerem a dolgot, csak ehhez a 2db kulcsából egyet fel kell áldoznom... na ezt nem szeretném... jobban örülnék ha besétálnék az alkatrész ellátóba és alvázszám alapján némi forint ellenében kipostáznának egy gyári bicskakulcsot...
Mert a tollszárat másolni kell mindenképpen, ami vagy jól sikerül vagy nem, át kell szerelni a belét a régi kulcsnak, rosszabb esetben immobi csipszet forrasztani, tehát a két kulcsából egyet tuti 0-ra teszek, és ha az alis kulcsház szar, vagy nem passzol pontosan akkor feleslegesen b***tam el a kettőből egy kulcsot, ergó ugyanott vagyok ahol a part szakad, mehetek a profikhoz új kulcsot másoltatni, ami vagy sikerül faszára vagy nem...@Brogyi: Azt nem is fogják neked másolni, soha senki, mert aki olyat másol annak én is a kezét vágnám le... gondolj bele, elejted a kulcsodat (balfék szöszikből indulj ki, ne magadból), másoltatok magamnak belőle és éjjel meg megjöttemaviszemazautót...
Ő arra gondol ami a klasszikus HU133-as (vagy TOY43, SZ11) kulcsszárashoz van csak bicskakulcsház, amibe át lehet szerelni a belsőségeit a gyári kulcsnak, a szárat meg beviszed egy másolóba és átmásolják... (pl: [link] ) de alin olcsóbb, ez tény, csak ezért nem éri meg a kettő gyári kulcsból egyet hazavágni, szerintem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Vigneau #52719 üzenetére
Amennyire lehet hinni a márkaszerviznek 10-et tud tárolni.
Elméletileg nem, mert nem azonos a frekvencia sem, a Suzuki TPMS szenzorokat a Continental gyártja (VDO), a Toyotáét pedig a Valeo (GoodYear talán, de nem biztos)."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz Vigneau #52728 üzenetére
Kisebb ET lehet, valamennyi (mondjuk 5-10 mm azonos szélesség esetén) eltérés bele szokott férni. Illetve ugye a felni formája is fontos, mert lehet pontos az ET, ha nem elég öblös belülről. Ezért nem jó pl. a GD Jazzeknél a facelift előtti lemezfelni a fl utánira, mert hiába tök ugyanaz a méret, de fl-es nagyobb átmérőjű féke miatt nem megy fel, öblösebbnek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Vigneau #52876 üzenetére
Köszi, ezt kerestem egész délután ahogyan időm engedte. Amelyik 90fokos abban nem kell immo chipet klonozni/forrasztani.
Index fórumon daty55 cartars vett ilyet, Miskolcon egy kulcs másoló talán 2ezret kért a másolásért és azóta is működik neki."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
zsolt19900
őstag
válasz Vigneau #53465 üzenetére
igaz, nemrég -fél éve- vásároltak Szüleim egy Scrosst, hát ott még egy gyufaszálat sem lehetett belealkudni nagyon-nagyon (meglepően) magas lovon csücsülnek az értékesítők.... igaz mondták, hogy megtehetik, hisz bejön az ember aztán viszi a kocsikat.... hát mondom orrájt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
addikt
-
zsolt19900
őstag
válasz Vigneau #54354 üzenetére
én azon gondolkoztam (persze mindenféle üzletrontást és warezt mellőzve a fórumon), hogy megfelelő helyről letöltve simán frissíthető otthon is az adatbázis egy biztonsági mentés után lehet vigéckedni vele
igaz még nem néztem meg a miénk fájlszerkezetét, ami volt a X felszereltséghez
(nagyonzárójelben hozzátéve persze azt is, hogy csoportba, fórumokon 50-50%ban mindig megkapom, hogy minek kellett X-es, hisz a Pluszban is minden benne van ami kell')Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tboldi
nagyúr
válasz Vigneau #54579 üzenetére
Én a K12C-t egy Ignisben próbáltam, de annyira nincs nagy különbség a Swifthez képest. Nem olyan rossz ez a motor, a könnyű kasztnit egész jól mozgatja, de nincs meg benne az a tűz, mint az egyliteres Boosterjetben. De még a WagonR-ünk M13A-jában is több az élet, érezni, hogy a mai szopóbenzinek vissza vannak fojtva a normák miatt. A turbó és vele együtt a nyomaték segít ezt áthidalni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Vigneau #54605 üzenetére
En nem vagyok bizonytalan, nalam meg marad egy darabig a 2006-os Honda Jazz, amit 2017 ota nyuzok. Persze elobb-utobb biztosan eljon majd az a pont, hogy muszaj lesz megvalnom tole, de egyelore meg nem gondolkodom a cseren.
Most anyumnak keresek masodik generacios Lancia Ypsilont, szombaton neztunk meg egyet eloben, es beleszeretett. Az a konkret peldany nem volt a legjobb deal, csak az volt a legkozelebb, de van meg nehany jelolt.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Vigneau #56427 üzenetére
Szerintem méretben és ET-ben vad eltérések nem lesznek, a japánok nagyon kitartóak méretügyileg, de talán ott vagy esetleg FB csoportban lehet lesz válasz
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Vigneau #56429 üzenetére
Az ET függ a felni szélességétől is, pl ha a fentiszamokat nézem, akkor a a 6x16 et45 az egy 5,5x16 esetében más lesz mivel a nyomtavod változik vele.
Az ET az a felni közép vonalatol mérhető eltolas, ha változik a felni szélesség akkor más lesz az ET, ha maradna az ET szám akkor a kerék külső széle kijebb vagy beljebb kerülne a kasztnihoz viszonyitva, tehát elvinné a nyomtavot és a futómű geometriat is.
Na megaszontam de remélem érthető."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
burgatshow
veterán
válasz Vigneau #56653 üzenetére
Vegul sikerult amint pendrive-ot dugtam ra SD kartya helyett. Valamiert egyik SD kartyat se ette meg. Nem tudom miert. A lenyeg: [kép]
Igazan beleirhatnak a doksiba, hogy csak pendrive mert a kepernyokepek levo USB host felirat kapcsan probaltam meg a pendrive-ot.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Vigneau #56747 üzenetére
Nincs egyik sem.
Van FAT32 2GB pen (van nagyobb is, de nem kell)
Szimplán annak a gyökerében a "2" fájl (ez volt a könyvtárban, amit a BOSCH oldaláról letöltöttem. [kép]Motorindítás alatt azt értjük, hogy el is indítom (mert eddig az volt, hogy az elektronikát kell be kapcsolni (Magyarul a kormánynál a Start/Stop gombot 1x megnyomni), úgy a fejegység kapcsol csak be) ?
USB-t érzékeli a fejegység (direkt néztem a beáll. "Gombot 10 secig nyomva / szoftververziónál írja alul "USB: Connected")
blakey: Innen lett letöltve: [link]
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Vigneau #56750 üzenetére
Ohhh, így mindjárt más
Itt ajánlották és azt szedtem le.Akkor megy 8GB-ra, az a biztos.
Köszi neked is!
Holnap teszek majd egy próbát.
Tudja a Magyar nyelvet is, vagy ENG verzió?#56751 Promi:
Sajnos nem!
Amit ajánlottak, azt/onnan töltöttem.
Amit letöltöttem az akkor mi is pontosan?[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
addikt
válasz Vigneau #56908 üzenetére
Árlista szerint a manual GLX Swift 5,21 misi, az itthon készülő Vitara, szintén manual GLX laza másfél misivel drágább. Nem látom, hogy az itt készülés olyan egetverően javítaná az árakat.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz Vigneau #57280 üzenetére
2 éves a jármű és ennyi ideig még egyetlen ablaktörlőm se bírta. És soha nem volt hangja, ezért ha lehet, maradnék ennél a hibrid lapátnál. De hogy csak gumit hogyan lehet cserélni, még sose próbáltam. Amúgy mi az hogy 5mm és 6,5mm meg 8mm. Nekem eddig csak a hosszát kellett nézni.
Most kérdeztem szervizes havert, azt mondta utángyártott de gyári minőség a hosszabb 8595Ft, a rövidebb 7585Ft. Hát qrva drágaA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
válasz Vigneau #62793 üzenetére
Kollégám audija is indirekt. Suzuki is indulhatott volna ebbe az irányba a majd 40e Ft-os elemes sz@rok helyett.
Ja Facebook csoportba meg rendszeresen jelennek meg az olyan hozzászólások, hogy jelzett az alacsony nyomás miatt és hiába fújtak bele mondjuk annyit, hogy 230-240 legyen, nem tűnt el a jelzés.
Aztán mentek a megoldások, hogy van akinek ez, van akinek az segített. Pl többen írták, hogy úgy múlt el, ha túlfújta 3 bar körülire, ment vele kicsit és visszaengedte. Agyrém.
-
ilyen_85
senior tag
válasz Vigneau #62793 üzenetére
Hehe pont hétvégén olvastam a tpms-ről, ebben egész jól leirják a lényeget. A direkt tpms drágább, de pontosabb és gyorsabb.
Egyébként a Swift-ekben hány szenzort lehet csatlakoztatni az autóhoz egyszerre?
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
-
ncc1701
veterán
válasz Vigneau #63220 üzenetére
Általában asszony elött nem szeretek jelenetet rendezni. Ismer, úgyis visszatart, mert nekem nem kell túl sok, h eldurranjon az agyam, és megüssek valakit. Jobb, ha fel sem bosszantom magam.
Volt olyan, h kiscsaj belém tolatott (álltam az úton), majd még neki állt feljebb. Akkor is inkább otthagytam, pedig ~100k volt a károm.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Vigneau #63767 üzenetére
Velünk is előfordult már az utóbbi hónapokban többször, hogy csak a sokadik kúton tudtunk tankolni (hálózattól függetlenül), de ma éppen sikerült az OMV-nél és a MOL-nál is.
Viszont egyáltalán nem izgulok emiatt, Mosonmagyaróvár csupán 15 km-re van az osztrák és a szlovák határtól, bár eddig még nem kellett emiatt szomszédolni, legkésőbb a harmadik-negyedik kúton azért akadt mindig nafta.Ellenben cukorért már tervezzük, hogy napokon belül kiugrunk valamelyik közeli Billába, Sparba, Lidl-be vagy Hoferbe. Jön a sütisütős időszak.
-
Siriusb
veterán
válasz Vigneau #63776 üzenetére
Az osztrákoknál halomba áll a magyar cukor, szóval be lehet izzítani a családban a Suzukikat és behozni a mi autónkkal a mi cukrunkat.
Nemrég beszéltem egy üzlet tulajával, ő mesélte, hogy hülyének nézte azokat, akik az osztrák boltból küldték a fényképet a magyar cukorról. Aztán ő is kiment szomszédolni pár napra és realizálta, hogy ott olcsóbb, mint amennyiért nagykeráron idehaza megveszi.