Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
válasz 2ozzmexy #43670 üzenetére
Az a probléma, hogy az autót alig járatjuk, asszonynak vettük tanulósnak, de még folyamatban van a jogsi neki. Elsődlegesen egy Volvoval járok, azonban minden ilyenre figyelek amit írtál.
Most vettem arra is egy Bosch Twin-t, előtte Aerotwin volt, ami drágább, viszont ez normálisan töröl rögtön, semmilyen csíkot nem hagy.
Nem az a probléma, hogy 1-1 csík benne marad, hanem a lapát felénél egyáltalán nem feszül rá és nem húzza le megfelelően a a vizet. Mintha a rugó gyengélkedne (már ha van itt benne), nem tudom elég lenne-e egy kis wd40 vagy bezsírozni, stb.
Az autó törésmentes, kis koccanás volt csak vele, nem volt deformálás rajta, ezért mertünk belevágni, mert utóbbi 14 évben 1 tulaja volt és az is közeli rokonságból.
Kocsi jelenleg is csillaggarázsban van, nyilván nem tesz jót neki, de sajnos nem tudjuk megoldani a parkolót.
Jövő hónapban mindent átnézünk A-Z-ig hogy teljes körűen tudjuk használni, mivel szeretném én is munkába járásra használni. Olajcsere és szűrők cseréje esedékes még, ezeket a közeljövőben elvégzem rajta (a Volvo-n is magam csinálom), de minden mást a szerelőre bízom.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43672 üzenetére
Természetesen nem.
Nem is autó aksit töltök vele hanem egy Yuasa motorkerékpár akkut.
Most is 14,4V-ot mutat és villog a töltöttség szint jelző ( tehát megy a töltés ) enyhén pezseg.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43697 üzenetére
Mikori az a Yuasa akksi? Nem lehet hogy döglött valamelyik cella és azért villog?
Másfél éves. A használati leírásban ez van. Azért vettem mert az aksi zárt de fűtetlen helységben van tárolva és így a mínuszok sem tesznek kárt benne. Elméletileg
Fenntartó töltés Amikor az akkumulátor teljesen feltöltődött, a töltőkészülék automatikusan fenntartó töltésre kapcsol át. Ennek során a mért feszültségtől függően megszakítja a töltést vagy az akkumulátort csekély, 0,07 A ás 0,8 A töltőárammal teljesen feltöltött állapotban tartja. • Az akkumulátor maradhat a töltőkészülékre csatlakoztatva, nem lép fel károkozás és teljesítménycsökkenés. • A fenntartó töltés használható az akkumulátor gondozására.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #43717 üzenetére
Bár nem gyári, de a facebookos Swift Klubban pár tagnak már van. Én is rendeltem egyet, hamarosan érkezik. Itt nem kell mókolni az immo chippel.
Ellenben az enyém még valószínűleg módosított. Nem szedtem szét, de a nyomógombház elhelyezkedése és a youtube-os videók alapján sanszos, hogy itt forrasztani kellett a chipet. Én már így kaptam a kocsimhoz, az előző tulaj csináltatta meg magának.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43722 üzenetére
az áruk sincsen partiban
Igazad van az S-Cross 50 000 forinttal drágább ( 4 920 000-4 870 000 GL+ )
Hát a Vitara 1.6 és 1.4t gl+ nagyon nem egyezik meg, max nagy vonalakban.
Mert mi az a sok minden amiben különbözik az 1,6 és a turbós Vitara GL+ a motoron kívül
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43726 üzenetére
Nem felszereltség, de az 1,4T autópályán kevesebbet kosztol,nem forog 3000et 130nal.
Hát sajnos én az ellenkezőjét tapasztaltam
Az 1,6 Vitarám pályán 120-as tempó mellett el volt 5,4l/100km fogyasztással. Most az 1,4MT S-Cross ugyan ez a tempó mellett 6,2l/100km. De városban is egy lityivel többet eszik sajnosMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43729 üzenetére
Soha sem a műszerfalon jelzett fogyasztási adatoknak hiszek. Ha kíváncsi vagyok a fogyasztásra tankolásnál mindig kattanásig tankolok és abból számolom ki.
A Vitarával hosszabb úton simán tudtam 800+ km-t menni. Az s-Cross-nál már a 700+ km is jónak mondható. Természetesen normális közlekedési tempó mellett.
Nyáron nyaralásnál marhára ráértünk és kíváncsiságból kipróbáltam,hogy max. 80-90 között közlekedtem. Na akkor ez is csak 5,2l evett. De ez nem életszerű.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #43745 üzenetére
Ezek a panaszok nem tűnnek el, és nem véletlen, hogy a vásárlók kerülik a turbós, dpf-es, kettős tömegűs gépeket. Illetve nem kerülik, csak beárazzák, azaz a turbós vasad pusztán azér, mert turbós, kevesebbet fog érni. És lehet csavarni a dolgokat, de egy autóban csak az nem romlik el, ami nincs benne.
És a magyar vásárló nem feltétlen hülye, csak csóró, és azt az autót, amit beterveznek mondjuk 6 év/200ekm-re, a magyar használja 3x annyi ideig. Ezért van az, hogy egyes gyártók plö váltó olaj cserét nem írnak elő, mert az autó élettartamát (200ekm) kiszolgálja. És egy 10 éves autónál, ami ér mondjuk 1 misit, egy 150 ezres turbó csere már igenis jelentős költség lehet az autó árához képest. -
őstag
válasz 2ozzmexy #43801 üzenetére
"Abban van igazság hogyha előre betették akkor már hátra is illett volna, ez kicsit olyan mintha csak jobb oldalt cserélne valaki fékbetétet, mert a bal még jó... Vagy csak az egyik oldalon lenne téligumi, a másikon jó a nyári ott úgyse ül senki. "
Ez nem igazán jó hasonlat.. A szabályozás egyszerűen feltételezi az értelmes felhasználót, aki tudja, hogy hogy működik az autó, amit vezet, és betartja az alapelvet: látni és látszani.
Egyre inkább az az elvárás, hogy minden legyen hülyebiztos, mert tényleg egyre több mindent tudunk automatizálni, és hajlamosak vagyunk egyre kevesebb dologra odafigyelni."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz 2ozzmexy #43805 üzenetére
Akkor: 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet, ha már kérted:
55/A. § * (1) * A gépjárművet fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.
(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek *
55/B. §
(3) * A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet [ez a "fénykürt"] - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.Nem tudom, szerintem ez elég pontosan körül van írva, hogy mikor és merre világítson.. Nyilván nem szó szerint értendő, hogy a szabályozás mit feltételez.. de pontosan leírja, hogy milyen körülmények között használhaó az a nappali menetfény, aminek pontosan meghatározza a rendeltetését és működését. De nem hülyebiztos, erre utaltam. + a felhasználó nem köhém rendeletet olvas, de még csak az autó user manuálját sem.
szerk.: mivel az itthoni traffipaxok limitjei (szerintem) nagyon megengedőek, tekinthetjük egy bő 10-15%-os sebességkorlát emelésnek, amit ki is használunk, ha úgy adódik. Így már egyáltalán nem érzem kevésnek.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #43926 üzenetére
2017 év végi gyártású EURO6-os Swift, pont most vezették ki a motorját a lágy hibrides éra kezdetekor a kínálatból.
Ha végre megkapom a szervizkönyvem, akkor rákérdezek, valójában mi a helyzet a GPF-el.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #43922 üzenetére
Az "Euro 6" most január 1.-től kötelező. Amennyire tudom tavaly év közepén még nem tudták hozni a legtöbb modelljükben ezt a szintet. Talán a Swift Sport volt az egyetlen kivétel.
Az jó kérdés, hogy mi történt azóta. Az pl. gyanús hogy tavaly még 90+3 lóerős volt az 1.2 hibridjük, most meg csak szimplán 90 lóerősnek írják. Lehet hogy a határon mozogtak, mert az az 1.2-es szívó motor elég jól sikerült és csak újraprogramozták a vezérlést, 3 lóerő beáldozásával. Így pedig már nem csak az Euro 6D temp-et, de az Euro 6-ot is teljesíteni tudták.
Persze ez is csak spekuláció.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43940 üzenetére
Az akksi, a turbó és az önindító miatt jobban aggódok, a start-stop rendszer nem igazán foglalkozik ezen alkatrészek kímélésével...
Kapcsold ki és meg van oldva A turbóra meg ott a 10 év garancia
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43944 üzenetére
Ki szoktam kapcsolni, már sötétben is megtalálom...
Van rá megoldás hogy állandóra ki legyen kapcsolva
Jaja, ott a Pro garancia, regisztráltam is az oldalon, csak nem jöttem rá hogyan lehet megadni azon az oldalon az autóm adatait...
Pro garancia regisztráció Én úgy tudom,hogy elég ha évente ( vagy 15 000 km ) elhordod a szervizbe.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #43944 üzenetére
Elvileg ezeket már nem kell bejáratni, mert padon bejáratták a motorokat. Épp ezért sincs kiírva kötelező olaj, meg olajszűrő csere 1 évig, vagy X ezer km-ig. (Most nincs előttem, de talán 15000 km)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43946 üzenetére
A fűtést front állásba teszed és a ventit első fokozatra. Akkor nem áll le soha.
(#43947) Tigerclaw Annyit ír a manual,hogy 1000km-ig ne vontass vele és lehetőleg ne padlózgasd
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #43957 üzenetére
Ez a "műszer" semmit sem ér, nem pontos, legalábbis az a pár db ami a kezemben volt, ellenben vettem egy ilyet és ezzel bizony pontos.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43967 üzenetére
Nekem a kettest veszi kicsit nehezen a Vitara, de csak hidegen felváltásnál, vagy ha fékezek és közben visszaváltok...
Sajnos ez nem fog elmúlni 2-3000 de 30 000 km után sem. Nekem a Liana-Vitara-S-cross triónál is ugyan ez volt/van
Állítólag ez egy gyengesége a SuzukinakMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
xmad
őstag
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #43976 üzenetére
Többeknek csendesebb lett tőle a váltó, és nem egy összeg, ha van megbízható szerelőd, akkor az is megcsinálhatja, nem kell mindennel szakszervízbe rohangászni még új autónál sem.
Amúgy ezt az élettartamot ne eröltesd, igazából 2év/60ekm, ha sokáig meg akarod tartani. Kérdezz meg egy váltó felújítással/szereléssel foglalkozó szakit erről.Amúgy ha fix sebességnél van a rezonancia, akkor lehet vacak centírozás is. Sok helyen úgy van belőve a centírozó gép, h 20g alatt ne is jelezzen semmit, egy jó gép meg 5g-ra pontos.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz 2ozzmexy #43982 üzenetére
Hát én azért karbantartok minden autómat szerintem magyar átlag felett, de nálam sok a városi járat. És gyakran úgy hogy nincs hosszabb út hetekig. Szóval én vagyok a tipikus eset a gondot okozhat a részecskeszűrőre. Ezért szeretném tudni milyen a benzinesé a dízelhez képest (a duplakuplungos automatát is tudom, azért nem az lett). De választ még nem kaptam sehol.
-
IreN!CuS
őstag
-
nagyúr
válasz 2ozzmexy #44210 üzenetére
Ha teljes életét nézzük a gyártástól a roncsbontásig, és az összes csatolt iparágat, nyersanyagbeszállítást, stb, akkor az elektromos sokkal-sokkal környezetkímélőbb lehet... pár feltételtől függően nagyon, vagy kevésbé.
A gond inkább a töltéssel lesz majd, most még elmegy ennyi töltővel ami van, de ha itt tömeges boom lesz, akkor nagy szarban lesz a technológia, ha nem készülnek fel rá normálisan.
Az akkukra is van megoldás, csak piszok drága még...
Én simán elcserélném a mostani "világrendszert" egy teljesen elektromosra azonnal, ha lehetséges lenne... annyival jobb világ lenne sok szempontból, hogy megérné.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- PlayStation 5
- Tippmix
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen