Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz IreN!CuS #44031 üzenetére
Neeem, magamnak nem vennék olyat, de céges autónak egyelőre kevesebb velük a baj mint a CRDi-vel.
Amíg a dízel szervízben van, addig egy 1,4 TFSi combi octavia-t hajtok, menetdinamikára egészen jó, fogyasztásra és üzembiztonságra is, mondjuk fele annyi bennük a km mint a dízelben. A dízel 2-3 havonta ott tölt a szervízben 4-5 napot, általában pénteken délután beadom és szerda-péntek között szoktak szólni hogy mehetek érte. Ha meglát a munkafelvevő, már fejből tudja a rendszámot és mire a pulthoz érek már meg is van nyitva a gépben a kocsi adatlapja, szerinted sokat járok hozzájuk?
Csak azért nem emlegetem, mert ugye az céges, nem az enyém, csak megkaptam hogy használjam, az előző beszerzés vége, ez a legöregebb autó a flottában és már csak ilyen rohangászós kocsi, én vagyok a harmadik használója, az előző kettő csak ütötte-vágta szegényt, úgyhogy nem csoda ha folyton "véres a torka"...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen