Új hozzászólás Aktív témák

  • mmcc02

    tag

    válasz Qru #9047 üzenetére

    Nem tudom, ki a gyári beszállítója a fékeknek, de az került bele (márkaszerviz, nem olcsó helyi viszonylatban, de a kb. 2 szerviz egyike, ahol nem egy újabb problémát generálnak javításkor).

    EBC-n vagy egyéb sportos betétken én is gondolkodtam, de annyit talán nem ér, nem versenyautó úgysem. Majd, amikor ezek elkopnak, talán. Bár addig lehet, hogy lecserélem a vasat.

    Gondolkodtam, hogy mit lehetne keríteni helyére úgy, hogy nem fizetek rá túl sokat. Subarunál maradva Outback (2015+) tetszene nagyon, sajnos eladó 2.0D-t kézi váltóval nem láttam (chipelném, ha már turbós, de a CVT szerintem nem örülne a plusz nyomatéknak így is 350 Nm-t kell bírjon), és igazából benzinest vennék. 2.5i nem menne jobban, mint a mostani, 3.6 meg az adózás miatt kiesik.
    Forester XT (2012+) is tetszik, 2.0 turbo + CVT jó lenne, chip nélkül is, csak nem akarok SUV-t, fölösleges a magas karosszéria nekem. Levorg is tetszik, de túl lapos / hosszúak a túlnyúlásai, valahol biztos leérne, sajnálnám rossz utakra vinni.

    Octavia III Scouttal szemezek még, de benzines kézi váltóval nem létezik, a DSG-t az auto holddal meg nem szeretem, ránt egy picit induláskor). Dízel van kézivel, de akkor már az Outback.

    Legújabb ötletem egy Fiesta ST sperrdiffivel, jó móka, rövid túlnyúlásai miatt fel sem akadnék annyira, relatíve olcsó, bár kisebb, talán elég volna, tetőbox úgyis van már. A beltér igénytelenségéért cserébe sokkal újabbat és kevesebbet futottat lehet venni, mint a nagyobbakból.

    * Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *

Új hozzászólás Aktív témák