-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
Az lesz és viszem Nyírőt egy próba körre, hogy most már nézzük meg pontosan hol hibázik, mert ez így eléggé hervasztó és már nagyon belefáradtam. Az autó amúgy szépen teszi a dolgát, talán most a dolgozik a legfinomabban, mióta nálunk van. A citrom ha új, akkor már csak valamelyik érzékelő szívathat, ha csak emelkedőn dobja a hibát, lehet valamilyen dőlés vagy gyorsulás érzékelő? Van ebben a holdjáróban olyan? Mert eddig sík úton is dobta a hibát, most viszont már csak emelkedőn. Most viszont nem tudtam úgy menni - amennyire családdal telepakolt autóval mertem, hogy sík terepen is dobjon hibát...
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
válasz Petester #7504 üzenetére
Az nem lehet, hogy valamelyik vezeték meg van törve, és emelkedön kerül olyan pozícióba, hogy kontakt hibás lesz?
Vagy emelkedőn nagyobb nyomaték kell, persze ezt ezer dolgból rakja össze. Gondolom sebesség, gázpedál állás, fordulatszám, szóval sok változós is lehet, hogy mi a okozza a hibát. Gondolom l hogy ezt a legnehezebb kinyomozni.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Kábel szakadást kizárnám, nem megy akkora emelkedőn, hogy ez gondot okozna. Pl. volt, hogy Fótnál mentem kifelé az M3-ason üres utánfutóval, 100 tempomattal és már akkor is dobta. Az pedig nem is igazi emelkedő.
Itt valahol a mért fordulatszám jelekkel és a számított értékekkel lesz gond.
És hab a tortán, a navigáció frissítése közben a kártyáról minden adat elszállt, mikor a kis fikás rámarkolt a billentyűzetre és írás közben hibernalta a gépet. Emiatt összeomlott a kártya fájlrendszere...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #7507 üzenetére
Van OBD olvasóm, de pont nem működik a H6-tal... De amúgy sem mennék vele semmire, mert az automata váltó vezérlőjével nem kommunikál egyik polgári olvasó sem.
Érezni amúgy semmit nem lehet az egészből. Most működik a legfinomabban az autó. Talán annyit, hogy a felújított citrommal többet csúsztatott a váltó, pl. emelkedőn többet emelt a fordulaton, hogy a tempomat sebességet tartani tudja vagy lassítás utáni gyorsításkor is jobban megemelte a fordulatot, emiatt a régi citromokkal vissza is váltott egyet és úgy gyorsított. Most a gyári új citrommal ebből kevesebbet veszek észre.
(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #7510 üzenetére
Az egyszerűen megoldható, elvileg csak le kell kötni az akksit és a váltó szoftver alap állapotba kerül (azaz újra kezdi a tanulást). Legalábbis a Passatnál nekünk ez működött.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #7510 üzenetére
Nem értek hozzá, nem tudom. A mauáljában nem emlékszek ilyenre, ha lehetne nullázni, benne kéne legyen. Szerintem a fejében van már csak a probléma, lehet megint újra kéne tanítani a váltót vagy újra kalibrálni a szenzorokat. Beszéltem Nyírővel, elvileg csütörtökön várnak egy váltós szakit, akinek speckó szoftvere van, amivel olyan értékeket is tudna olvasni, amire a gyári Subaru sem ad adatot, rendszerben látnák vele az egész autó működését. Ha ez a szoft beválik, akkor meg is fogják venni. Talán ez lesz az én megoldásom, péntek délelőtt kiderül.
Ma reggel munkába jövet megint meglepett párszor, mennyivel kezesebb lett. Jó vele autózni. Csak a tudat, hogy valami nem kerek...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
2017-2018-as navi DVD-t valakinek? Kíváncsi lennék mi van rajta, meg vajon működik a régebbi DVD-s navikkal is? Acheronnak biztos jó!
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
válasz Petester #7513 üzenetére
Az enyémben most 2013 -as lemez van. Ritkán használom az autó navigációját, egyszer próbáltam ki talán (azért egy Android fejegységet el tudnék képzelni benne, Waze -val.)
Megjegyzem, pont a múlt héten tanítgatott az élet, milyen fontos is lehet egy jó navi az autóban (vagy inkább menyire is tud fájni, ha nincs), amikor a telefon bemondja az unalmast. -
Petester
senior tag
válasz Acheron #7517 üzenetére
A gyári navi nekem se jött be, de az Igoval egész élhető, pláne, hogy figyelmeztetlseket lehet hozzá beállítani.
De neked legalább van lehetőséged lecserélni a fejet úgy, hogy marad a gyárias kinézet. És szerintem ezek az újabb kínai multimédiás ketyerék nem is lehetnek már olyan rosszak. De még a 2 dines beépítő keret is van neked normális.
Nekem a központi kijelző lehetőséget adna egy Kenwood kompatibilis androidos box csatlakoztatásra, csak a felbontása nem jó. Emiatt nem mertem megvenni. De most a wince boxot se tudom használni, mert a gyerkőc lenullázta a memória kártyáját, időm meg még nem volt rendesen helyreállítani. A fontos fájlok megvannak, csak egy működő rendszer hiányzik hozzá... A 2 dines beépítő keret még lenne is elérhető áron, de a klíma vezérlőt venni kell, az meg arany árban van, kb. 80k Ft + vám + áfa.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Kimorzéztam a műszerfalra a hibakódokat. Van két új és egy régi. P0700 új és egy C0045, a P0741 továbbra is visszajön. A C0045 nem tudom miért jön, nem mókoltunk most bal hátul semmit. Hacsak nem vezeték hiba lesz. Majd a pontosat a rendes diagnosztikai programmal fogunk tudni látni. Kíváncsian várom mit látunk majd élő adat elemzés során.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #7521 üzenetére
Én már nem merek jósolni semmit. Mindenesetre a hátsó kerékcsapágyat 2017. decemberében, közel 20k km-rel ezelőtt cseréltünk. Ha itt van a hunyó, akkor lehet fölösleges volt az egész felhajtás. De mindegy, új citrom óta jobb autót kaptam vissza, így nem bánom a cserét.
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Megbízhatósági lista.
-
outsiders
aktív tag
Az már megoldva, nyisssz Idén cseréltetem a vezérlést, lehet Hace lesz vagy Pilisvörösváron egy Subarus szaki. Hátha ők tudnak valamit kezdeni a sipító diffivel 100 felett, ha már a Seibiko és a Szépvölgyi feltette a kezét.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7529 üzenetére
Nem piszkáltattam meg, egyelőre nincs vele gond. Kopp-kopp. Vezérléscsere nekem jövőre lesz esedékes, addig gyűjtök rá.
Akkor ne menj gyorsan, max 99-el. Egyébként volt benne cserélve rendes a difi olaja? Mert ha nem akkor a kopásából adódóan természetszerű ha hangosodik.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Fogalmam sincs milyen gyakran cserélte az előző tulaj, elég háklis és a karbantartásra adó ürge volt, mindent inkább idő előtt cseréltetett, ezt a szerviz is mondta miután megjelentem a kocsival náluk (ott volt gari után szervizelve a Szépvölgyin mindig, Iván keze alatt).
Hátsó diffi volt már leszedve, hibátlan állapotban van, sőt másik diffi feldobása esetén is ugyanolyan hangja volt Előző tulaj is vekergett ezen a kérdésen. Én simán elképzelhetőnek tartom, hogy egy rohadt kerékcsapágy amúgy, ami bizonyos tempó fölött adja ki a zajt, hátul ülve bal elölről jön a zaj, vezetőülésben meg hátulról hallod. Elég fura, na. Azért zavaró, mert amúgy elég szépen leszigeteltem már a kocsit, tök halk lenne enélkül a visítás nélkül.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7531 üzenetére
Nem lehet, hogy a váltóban a csapágy? Ha elölről és hátulról is hallod.
Nekem pont most van vezérlés cserén a kicsike Háriéknál. Most szóltak, hogy a vízpumpát is cserélni kell, mert nincs olyan állapotban.Pilisvörösváron gondolom Hubert Viktor. Megbízható szerelő ő is.
-
outsiders
aktív tag
válasz blasko92 #7532 üzenetére
Váltó esetében elvileg amennyiben másik fokozatba dobom a vinnyogós sebességtartományban, más tónusra kéne váltania, nálam az én fülem alapján ugyanaz marad. Sebesség fokozásával egy ideig hangosodik a vinnyogása (olyan 150-ig óra szerint), utána elhallgat vagy már olyan tónusban brummog a motor, hogy nem hallom. Rákérdezek erre is, ha már megy vezérléscserére meg olajcserére, akkor nézzenek már rá a váltó csapágyra is. Ehhez szét kell borítani a váltót amúgy szerinted?
Viktorra gondoltam, igenAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7533 üzenetére
Ha a kihajtásnál döglött meg a csapágy.... Ott viszont állandó a fordulatszám bármelyik fokozatban az adott sebességhez. Nem tudom mennyire kell szétszedni, de teljesen nem hiszem hogy ki kell belezni. Hári azt mondta egy nap alatt megvan.
Közben lebeszéltem, már sport légszűrővel kapom majd vissza a verdát
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
"Laci elviszi próbakörre és megmondja."
Laci elvitte egy próbakörre a PDF-et és azt mondta a citrom nem jó. De nem oldotta meg a problémát. 300k mínusz... Persze az hibázik, aki dolgozik, de én már mindent és mindenkit fenntartással kezelek. Drága egy abs érzékelő (vagy nem) lesz a végén... Olyan ez a játék, mintha az itt a piros, hol a pirost játszanánk. Hát bocs, nem az volt... Ha a fordulatszám érzékelő a hibás, az megint vastag tárcát kíván, 130k a vezetékkel együtt. Külön nincs...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7536 üzenetére
Ő sem orákulum, ahogy mások sem. Ezt be kell kalkulálni bárhova viszed. Nekem is ment a tippelés a gyújtáskimaradás miatt. Kezdve a nincs kikormolva-szar az akksi-gyertya-gyújtótrafó-kábelkorbács... Aztán elindultam ezen az árban emelkedő tételsoron. Egy autó összetett dolog és öregkorában már bármi beszarhat és sokszor tűt a szénakazalban dolog a hibakeresés. Ezt tapasztalod most te is.
mod:
blasko92: Jó az jóféle. Majd meglátod, hogy mennyivel könnyebben veszi a fordulatot vele. Sajnos kb 3 sarokkal később megszokod de addig élmény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Tudom, ezért is írtam, hogy csak az hibázik, aki dolgozik. Csak már baromira szeretnék túllenni ezen és röhögve sztorizni róla. Képzeleteimben már csak arra vágyok, hogy ülök a teraszon és szürcsölöm a fröccsöm. Közben a szemem legeltetem a szépen lepucolt autón, hogy hogyan tükrözi vissza a lemenő nap sugarait. Mert már más dolgom nincs vele, csak ápolgatni.
Jah, rendeltem Aliról gyurmát, amivel a fényezést lehet átgyurmázni. Biztos fog Anya utálni ezért, de egy napra biztos beszippant majd magába az autó, mert ha megjön, egy napom azzal megy el, hogy délelőtt átgyurmázom az egész autót, majd ebéd után géppel át is waxolom. Na remélem ekkorra már nem lesz egy hibaüzenetünk sem. Közel a 200.000 km, ezt tiszta óracsoporttal szeretném megörökíteni.
És a teljes belsőt is szeretném kiműteni, a szőnyeget kivenni és nagy nyomású mosóval és vegyszerrel átmosni, összerakáskor a nyüszögéseket is megszüntetni a belsőben. Legfőképp a könyöklőm mocorog.Ahogy ezt visszaolvasom, nem is egy nap, hanem legalább 2 hétvége megy majd el ezzel...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
-
blasko92
őstag
Hát srácok. Ez az új kuplung Puha, mint a vaj. Ott, és olyat fog, ha ezt én tenném egy lánnyal.... Ég és föld a különbség. Viszont volt is baja rendesen a réginek. Félre rakta őket Bálint, a tárcsa majdnem szegecsig volt használva, a kinyomó csapágy pedig szépen zörgött.
Vezérlés pedig kompletten lett cserélve, vízpumpát is szükséges volt. Gyertyák is cserélve lettek akkor már.
Le a kalappal a Hace Car előtt. Reggel álltak neki, este már mehettem is érte
-
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7544 üzenetére
Vezérlésből utángyártott teljesen mindennel együtt, a márkàjàt elfelejtettem megkérdezni (de a gyári mellett ezt használják) NGK gyertyák, kuplungból gyári (tárcsa, szerkezet, kinyomócsapágy kompletten). Emellett volt még pár dolog (fényszóró magasság beállítás, műszerfal világítás, hűtőfolyadék csere, sport légszűrő).
Így 4kilóNekem nagyon kemény volt, és ha hevesebben akartam elindulni, érezhetően csúszott picit.
-
outsiders
aktív tag
válasz blasko92 #7545 üzenetére
Innye, az jó masszív. Vezérlésből én Gates szettet néztem asszem, gyári vízpumpával. Kuplungból meg talán Exedy amit ajnároznak mindenhol. Legalább minden kerek már a verda körül, ez vigasztaljon
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #7542 üzenetére
Nálunk pont ezért lett elvetve a régebbit de nagyobbat konstrukció. Max veszek egy tetőboxot és kész.
mod:
outsiders: A szíj márkájára nem emlékszem (nem is ők cserélték) de görgőből Ruville-t használtak nálam. A gyertya az nálam is NGK (az a gyári amúgy).
blasko92: Nem is fizettél sokat, csak a vezérléscsere önmagában 200k kb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest