Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #4121 üzenetére

    Gery D. nagy vonalakban vázolta a peccs lényegét. A peccs lényege nem a játék könnyítése lenne, hanem inkább a tehermentesítése. Köztudottan, minél bennebb haladunk a játékban és a pályák bonyolódnak, a játék egyre gyakrabban crashel. Ez nem csak a szkriptelések hibája, de pld. a kereskedők készletének indokolatlan terjedelme is rengeteg szükséges memóriát felzabál (erről már valóságos tanulmányok készültek :) ), ami szintén egyenes út az asztal felé. Tehát a peccsben az összes kereskedő kínálatát átszerveztem, kigyomláltam a rengeteg fölösleges holmit és csak a szükséges cuccokat hagytam, ezzel a pályák betöltési idejét is javítva picit. Továbbá betettem néhány nagyon fontos eszközt is a kínálatukba, amelyek hiánya miatt a játékos könnyen órákra elakadhat (pld. az elején a vadászkés). További finomításnak számít a monolitos mesterlövészek látótávolságának normalizálása az erőmű terültén, az egyik feladat során, amikor a ködön át képesek voltak a pálya túloldaláról is egy lövéssel leszedni úgy, hogy még a lövés hangja se hallatszott. A lövedékek ütőerejét is visszavettem kicsit, mert egy szimpla bandita egy stukkerrel kilométerekről képes volt leszedni és instant halált okozni. És még van néhány dolog benne, amikre már nem is emlékszem. Ami pedig a csalásvédelmet illeti, az abban áll, hogy kiszedtem az actor.ltx védelmét. Ez azt jelenti, hogy most már ez a fájl, ami csakis a játékost illeti, szabadon modifikálható, ugyanis előtte ez védve volt és ha hozzá nyúltunk, de csak ha pusztán kimásoltuk a csomagból, a játék nem indult. Utólag tisztázódott, hogy ez egy bizonyos verziónál fordult elő csak, vagy valami ilyesmi..., de nálam ez volt annak idején.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák