Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #18507 üzenetére
Én azt néznem meg hogy a reflektor rellé teszi e a dolgát. Nincse beégve, és akkor nem kapcsol szét. Egymás mellett van a tompított és reflektor rellé, valahonnan kiveszel egyet és kicseréléled, bár egy tartalék rellé nem pénz, annak mindig kell lenni. Amikor kapcsolódó akkor ha kezed rateszed érezni, hogy csinál e valamit. Bont vagy zár
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
senior tag
válasz pseudopanda #16954 üzenetére
Halihó, ha jól emlékszem, azt a videón is hallható kongó hangot nekem a hengerfejen lévő, kipufogó hőpajzsa adta ki. A motortartó bakot a felicián nekem is cserélni kellett, a vízpumpa felőlit, mert nagyon kivolt már.
Szubjektív véleményem a vezérműlánccal kapcsolatban az, hogy ha nincs még benne sok km (mármint, a lecserélés óta) akkor ne törődj vele. Nem tudom, mennyiért cserélik ki, de abból jó sokáig tudsz tankolgatni. Ha felesleges pénzed van rá, inkább valamelyik rozsdafoltot csináltasd meg. (Ha van, és ha hosszú távra tervezel a kocsival)
-
mcfly72
tag
válasz pseudopanda #16952 üzenetére
Igen- igen! Hengerfej tömítés csere! Addig cseréli ki amíg nem kell síkolni a fejét! Ha sokáig pörgeted, kellesz!
Így 1800 pénz, utána egy nullával több lesz!a csoda csak a skoda
-
pseudopanda
újonc
válasz pseudopanda #16952 üzenetére
Csak egy elmaradt kiegészítés
A repedt csövön nem látszik, hogy menne el a víz. -
vil59
tag
válasz pseudopanda #15387 üzenetére
Esetleg megnézheted a gumiharmonikában a vezetékeket,nincsenek-e az ajtó sok fel-le csukása miatt megtőrve a csavarodás miatt és érintőlegesen összeérnek.(pl.két pozitív szál.)Nem mindig megy ki a bizti,csak ha állandó rövidzárlat van.
-
atr
újonc
válasz pseudopanda #15387 üzenetére
Nezd meg a testelest az ajtón. Ha leveszed az ajtorol a karpitot alatta van ket 6os csavar azthiszem feher vezetekkel. Oda van az összes ajtón lévő eszköz testelve és ha kicsit beázik az ajtó szeret elrozsdálni. Azután jön a zsanér wd40-es fújkodása vagy a plusz testkábel behúzása.
-
atr
újonc
válasz pseudopanda #15379 üzenetére
Tipikusan akkor szokott világítani a hátsó ködlámpa visszajelzője, ha a csomagter ajtónak nem jó a testelése. Alapból a zsanéron keresztül kap testet, lehet, hogy elég néhányszor kinyitni és lecsukni az ajtót.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #15379 üzenetére
A zümi egy utólag beszerelt zümmögő, ha ég a lámpa és kihúzod a slusszkulcsot akkor jelez hogy lemeríted az aksit. A biztosítékot úgy veszem ki hogy lenyomom a rugót és magától kiesik. Kontroll lámpát csinálhatsz magadnak egy foglalat és két kábel segítségével. A Japán csoda a gyerek kocsijával kapcsolatban írtam hogy kezelhetetlen történet ugyanis az a gond hogy számlát még a márka szerviz se ad, reklamálni nem lehet. Nyilván ha valakinek hengerfejes a kocsija és megcsinálják nem fog másnap 9800- as fordulaton közlekedni vagyis nem lett megcsinálva rendesen. Síkolni hengerfejet csak akkor kell ha egy amatőr három agysejtű fasz szerelte a kocsit. Nem ismerem a típust de kérdés hogy a pakolást amit beraktak hol gyártották a Bécsi út melyik végén.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz pseudopanda #15380 üzenetére
Síkolni, újratömíteni szinte semmibe sem kerül, ezzel kéne kezdeni szerintem.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #15377 üzenetére
Nekem akkor kergült meg a műszerfal kontroll lámpa mikor a beépített zümi zárlatos lett. Lehet kapni olyan "fázis kereső" lámpát amin van egy krokodil csipesz méter kábel végén egy "ceruza" amibe lámpa van végén egy fém tűvel. Felnyitod a csomagtartó ajtót és a szegmenseket megnézed van áram nincs áram.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #14826 üzenetére
Az ablaktörlő nehéz kérdés: én minden ősszel cserélem, de a gond az hogy ha szar az üveg íve mint nekem akkor ha aranyból van akkor se töröl rendesen
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz pseudopanda #14826 üzenetére
Szia.
Emlékszem,mikor jöttem haza a telepről a favorittal,-első utam vele- az alapjárata olyan 1500 körüli volt hazáig. A karbitalp gumitömítésén,hátúl,volt vagy 5cm. hosszú repedés és a kőrnyéke el volt szenesedve.
Nos én nem új gumialátétet vettem oda,hanem egy kb.8mm-es fémlapot,ami kiváltja a régit.Nem az ára számított nekem,hanem,hogy örökös legyen. Ott sosem fog többé falsot szívni.Nem árt megvizsgálni ilyenkor az összefekvő felületeket.Saját tapasztalatom itt,hogy ha van rés,akkor álló motornál 3 gázpedál pumpálás után a papírtömítés a torok faláról kivezeti a benzint a fém alatt a talp kűlső oldalára,és úszik minden. -
vil59
tag
válasz pseudopanda #14423 üzenetére
Szia.
Igen,az üz.anyag szintjelzővel nekem volt gondom,de csak a hamis mérés miatt cseréltem,mással nem volt összefüggésben.
Úgy vettem ki,neked csak a hidegindítási fázis alatt áll le a motor,ilyenkor mikor bejönnek a mínuszok.Én avval kezdeném,hogy álló,jéghideg motornál a gázpedált 1szer ütközésig be,majd légszűrőház le.Így lehet látni,hogy a pill.szelep ütközőcsavarja a lépcsőstárcsa legmagasabb fokán áll-e.Annak is a közepén.Majd indítás,kb.2000 ford.-ot tartania kell.1 perc után, erősebb gázfröccs és az ütközőcsavar 1 lépcsővel lejjebb kerül,azaz csökken a ford.szám,ahogy melegszik a motor.Fontos lenne tudni,hogy nálad ekkor mekkora a ford.szám.Ha ezt az idő múlásával (1-2perc alatt) többször megismétled és a ford.szám ilyenkor leesik a leállás szintjére,akkor lehet,hogy a lépcsőstárcsa ütköző csavarját 2ford.-al be kell hajtani,mert túl korán záródik a pill.szelep.
Másik hiba lehet,hogy a bimetállház nem a jelhez van lerögzítve,hanem attól balra elfordulva.Ilyenkor a pillangószelep hamarabb bezárul,holott a motor még igényelné a többlet benzint.
Üdv. -
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #14423 üzenetére
Első körben megnézném hogy a 85, 74 egység működik rendesen, és a 12-es lemez mikor hideg a motor akkor ütközésig fedi a karburátor torkot. Ha leveszed a légszűrő tetejét már akkor is látod, és csak akkor szabad alaphelyzetbe visszaállni ha már meleg a motor. A rajzot úgy képzeld el mintha a kocsiban ülve néznéd. Ha ráadod a gyújtást az 1- es szelep kattan?[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz pseudopanda #14148 üzenetére
Melyik pécsi Skoda boltra gondolsz, a Felsővámház utcaira?
-
bringasisti
Topikgazda
-
mcfly72
tag
válasz pseudopanda #14121 üzenetére
Azzonnal gondoltam mikor irtad, hogy mi a probléma! Apró kis idegesítő baj, de nagy galibát okoz!👍
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #14121 üzenetére
A szintjelző végére nem kell szűrő, helyette nemrég dobtam képet a csőbe kell beépíteni. Ugyanis egy hasonló helyzetben ránézel a szűrő átlátszó házára és tudod hogy van vagy nincs benzin. Ha kevés a tankban a benzin emelkedőn lejtőn nem mér pontosan mert nagyon lötyög. Bontóban lehet kapni óra csoportot de mint írtam a bekötés nagy figyelmet kíván mert a jeladóba vagy a kontrollámpán vagy a műszeren keresztül mehet sorba kötve az áram hogy ne legyen baj
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz pseudopanda #14114 üzenetére
Hello.
Azt írod,van 4 ezres fordulatod és tudsz is haladni.
Csak akkor áll le a motor,amikor lelépsz a gázról?Vagy akkor is leáll,mikor felvett már egy fordulatot és közben folyamatosan nyomod a gázpedált?
Ha az elöbbi,akkor a kulcsot 0-ról fordítsd gyújtásra.Ekkor hallani kell egy kattanást,ami a karburátor hátsó felébe becsavart alapjárati mágnesszelepből jön.Ilyenkor nyitja az alapjárati csatornát.Ha ez a kattanás nem hallatszik,akkor zárva marad a szelep és nincs alapjáratod.Ugyanígy kattan akkor is,mikor gyújtásból 0-ba kulcsolsz.Zár a szelep és nincs utánszívás a torokba.
Nekem régen volt ilyen hibám,elment a mágnesszelep menetéről a test.
Üdv. -
mcfly72
tag
válasz pseudopanda #14114 üzenetére
Van a szintjelző szívócsövének a végén 1 kis szűrő, ez képes felcsúszni és elzárni a benyát! Tuti ez a leállás baja!
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #14114 üzenetére
Szintjelző az tabu téma mert ha nem jól kötöd be elektromosan a kocsi felrobban! Nem tudom milyen szerszám áll rendelkezésre de az AC nyomó oldalról ( ahogy állsz a bal oldal) lekötöd a benzin csövet pumpálod az AC-t és látod hogy van vagy nincs benzin. Gyújtás kábelt kihúzod a gyújtáselosztó bakelit közepéből egy fa segítségével a motorhoz nyomod hogy a szikrának legyen 1centi helye és valaki megforgatja az önindítót. Ha nincs segítség akkor az öninditó bendix kábelt ( vékony) lehúzod és az érintkezőt ami a bendixen van a vastag akkumulátor kábellel összekötöd egy vas segítségével. ( váltó üresben kézifék) Természetesen a gyújtást rá kell adni
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
senior tag
válasz pseudopanda #14114 üzenetére
Szia, csak egy tipp, de a hozzá tartozó benzinszűrő nem tömődhetett el, most, hogy ott bolygatva lettek a dolgok?
Új hozzászólás Aktív témák
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Segway ninebot Kickscooter Max G2 roller
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával