Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hommeros
őstag
Jó is volt 1MBPS tölteni a játékokat karácsonykor... Ez is egy rekord. Lassan lemegy az 56kbps szintre.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Csapoati
nagyúr
Időnként érdemes változtatni a letöltési szerveren, hátha akkor jobb. Én Ausztriát meg Münchent szoktam váltogatni Magyarországgal, így nem nagyon van probléma a letöltés sebességével.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Espla
aktív tag
"Nem meglepő módon", szerintem meglepő, mert vannak jobbak ezeknél
-
hommeros
őstag
Köszi a tippet, kifogom próbálni.
FrozeN te tényleg mázlis vagy. Külföldi supporttól day / message metódus szerint kapok választ. 3 napja várok pl g2play válaszára, aki átcseszett egy kulccsal.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
félisten
Nálam soha nem volt gond se supporttal se ebben a pár napban a sebességgel sem. Szerintem is most a legjobb ilyen szintű szolgáltatást a Steam nyújtja.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
arty
veterán
vicces, de nálam idén sose volt gond és a megvett cuccaimat is maxon (12-14mbyte/s) sebességgel szedtem, magyar volt a szerverbeállítás, nem váltogattam sehova
máskor, akció idején mindig volt gondom, idén semmi (de ahogy olvasom, csak mázli, mert mások nem voltak ilyen szerencsések...)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Dilikutya
félisten
Nem mélyedtem el a Fota2-ben, de szerintem az egy abszolút tucatjáték. Igazából a másik kettőt sem tartom különösebben kiemelkedően jónak, de a tömegek az átlagost, nem kiemelkedőt szeretik.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
-
hommeros
őstag
válasz Dilikutya #14 üzenetére
Nem sértődtem meg, lol. De steam is 1 day / message tempóba dolgozott nekem, meg ezek se kapkodják el. Semmi mást nem hasonlítottam össze. Egy szemétdomb a g2play. Valszeg csak nem lopják a kulcsokat, az azért már kibukott volna. Szerintem nagy tételben veszik, ennyi lehet a titok.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
hommeros
őstag
válasz Dilikutya #16 üzenetére
Jól is teszed, az a tuti. De néha 3eft különbség rávisz engem is a rossz útra. Aztán meg is van az eredménye.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
#85552128
törölt tag
Én vagy ismerőseim ahányszor keresték őket 2 munkanapot minimum várni kellett az első visszajelzésig ami legtöbbször egy gombnyomásra berakott automata üzenet, de a 3-4 nap sem ritka.
Arról nem is beszélve, hogy az első üzenettel általában további adatot kérnek így egy szimpla ügyintézés akár egy hétig is elhúzódhat (ha pl. valamiért nem enged vásárolni a steam akkor emiatt jó pár akcióról is lecsúszhatsz...).Kb. 2 éve az Origin supportnak írtam magyar idő szerint péntek délelőtt 11 körül, hogy rakjanak már be egy régebbi játékot az Origin kliensbe ami az accomon már regelve van, de a kulcs nincs meg mert a doboz/kézikönyv amire nyomtatva volt nincs meg, este 7 körül jött a válasz, hogy az accomon a játék indítsam újra a klienst... Náluk max. 1 napon belül mindig kaptam választ ami szerintem elfogadható.
Az egyéb extrákról (chat support, telefonos ügyintézés akár magyarul is) nem is beszélve. Egyszóval a steamnek van hova fejlődni a mai világban a 2-3 napos válaszidő nem engedhető meg a "vezető" digitális terjesztőnél.[ Szerkesztve ]
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
És megy a csodálkozás, hogy nem készül a HL3..fejőstehénen ülnek..
Kíváncsi lennék az eladott játékok számára..mert ugye állandóan megy a sírás, hogy PCre tré fejleszteni, mert warez meg stb..közben meg itt a Steam, ami ~100M felhasználóval bír, akik feltehetőleg vásárolnak is, nem csak vannak a levegőben. -
hommeros
őstag
válasz #85552128 #18 üzenetére
Azt én sem értem, hogy a 3-4 kötelező kérdést miért nem lehet egyszerre elküldeni. Nem, ők szépen szétszedték és adagolták, napokra lebontva, nehogy megterheljenek.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
VictorHUN
aktív tag
De azt nem, hogy hányan hagyják ott nap mint nap őket mert szarba se nézik ha valami gebasz van.
David Icke: Ébred már az oroszlán
-
ncc1701
veterán
Nem is lehetett belépni néha fél órákra. Kapják be.
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Na ja, értelmes konkurencia híjján..Origin sem jobb, sőt. Nekem nem sok gondom volt eddig, néha hülyül a kliens, nekiáll procit zabálni, 1x a Guard szivatott meg, de azt lelőttem végleg..a support meg olyan, ahogy hozzááll az ember..normálisan közeledve normális reakció jön.
-
Sinesol
veterán
-
Lenry
félisten
fogalomzavarban szenvedsz.
a CS, a DOTA és a TF pontosan tucatjáték, bármelyiket be lehetne tenni a tucatjáték szótári bejegyzése mellé illusztrációként.
csillióan játszák és csillió ugyanilyen játék van mellettük a piacon => tucatjátékaz, hogy kategórián belül ezek a legnépszerűbbek, attól még nem válnak egyedivé (=nem tucatjátékká)
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Sinesol
veterán
-
wjbhbdux
veterán
A dayzből kb 2.8 milliót adtak el 1 év alatt és az ott van állandóan a top3 legtöbb bevételt hozó játék között a steam főoldalon, ebből lehet számolgatni.
a DOTA, a team fortress (mint kaszt alapú FPS) és a CS is műfajteremtő játékok, az hogy van pár utánzat semmit nem vesz el az érdemeiből, ami a Valve munkássága hogy 10+ éves időtartamban is a hegy tetejéről tudnak lenézni ezekkel a többire.
[ Szerkesztve ]
/s
-
nagyúr
100+ millió plusszos gépekhez szerver is kell, ami ki is szolgál ennyi gépet....
De ha ez nem tetszik, akkor a PS4 tulajok mit mondjanak!? Unokatestvérem most váltott 20 vagy 30 megás T netre, optikai és van amikor a ps4 szervereiről 200 kb-tal!!! sem jön neki a játék lefele... (igen, minden jó nála, net, letöltést hozza stb...) Szóval a fél orás nem belépes még annyira nem is rossz arány szerintem, ekkora felhasználó tábort nézve...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Magamból kiindulva, aki tényleg skót ilyen téren és csak AIO kiadásokat szeret venni, mégis 20+ tétel van a könyvtárban..nem merném kijelenteni, hogy jogos a PCs siránkozás programozói oldalról..megfelelő tartalmat kell kínálni, akkor hajlandók az emberek fizetni becsülettel. Nem bétákért, amit kövér pénzért kitolnak, aztán 4-5 GB+ patch után játékká heggesztenek (vagy nem), majd utána még 4-5 DLC formájában eladják pár teljes játék árán azt, amit alapból bele kellett volna építeni..na mindegy, ez már nagyon más téma.
-
gantum
tag
válasz #85552128 #18 üzenetére
originről 4.99 eurót kb. fél év alatt sikerült visszakapnom. ott olyan jó a support. bf2142-t vettem meg, de nem jött be, nem volt benne hd felbontás (c&c renegade-ben van fulldh, kicsit régebbi pedig), se szerverek, és van a pénzvisszafizetős program, éltem vele és egy kibaszott paypallos utalás alintézése olyan "difficult" volt, hogy expertek kellettek hozzá. meg kb. fél év. X'D
-
mlinus
őstag
A dota-t nem ismerem, nem fognak meg a MOBA játékok abszolút, de azért egy CS-t meg TF2-őt letucatjátékozni elég merész, főleg halos avatarral remélem ez a kategorizálás nem abból indul ki, hogy lőni kell egymást és kész, mert valóban, ilyen alapon tengert lehetne ereszteni ilyen játékokból.
a letöltésről meg annyit, hogy nálam 20 és 55 mbyte/sec között jött bármilyen anyag a vásár közben, szóvla nálam nem volt gond, és igazából amióta bevezették az új content delivery rendszert, kb 3 éve, azóta mindig gyorsan tölt a steam.
[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
Kiváncsiságból megnéztem steamdb-n, az accountom értékét. Jelenleg 2419 dodó. Igaz, hogy ez aktuális árral számol, én meg általában leértékelve veszem a játékokat, és én csak egy átlag user vagyok.
Bár Steam nélkül én se igazán tudnám elképzelni a mai pc-s játékpiacot.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
Sinesol
veterán
Ennyire nem tudsz veszíteni?
Nem tünik fel hogy a többi kommentben is ugyanazt írják mint én? Nem furcsa az hogy stílusteremtő játékokat tucatozol le? Ne légy már nevetséges
De szolgálhatok példával is: pl tucatjátéknak nevezhető pl a Path of exile, ami kb a 30-adik Mmo. Persze ettől még lehet jó az is.[ Szerkesztve ]
-
eami
veterán
válasz #85552128 #18 üzenetére
nekem eddig a sok év alatt egyszer kellett csak felvennem a kapcsolatot velük de akkor is én voltam a farok mert elfelejtettem a jelszavam és az akkor még kötelező emlékeztető kérdésre a választ is. Azóta se kellett semmiért sem hozzájuk fordulnom direktbe. Nektek miért kell ilyen rendszeresen?
-
Puma K
nagyúr
Nekem most lesz februárban 10 éves az accom és eddig nem nagyon volt velük problémám.
Most karácsonykor beszereztem 2 játékot és le is szedtem őket. Nekem is Magyarország van beállítva a letöltéseknél és max sebességgel jött mind a 2 játék pedig itthon este volt mikor töltöttem őket szóval kapták gondolom én a terhelést rendesen akkor is (főleg amennyi kocka van a világon és itthon is).
A support-ról meg annyit, hogy haver 1 éve feltört acc-ját pár körös beszélgetés után visszaadták, valamint nekem eddig nem is volt rájuk szükségem... pedig mondom 10 éve indul a Windows-zal együtt vagy csak jön be az ablaka és várja a jelszavamat....
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Lenry
félisten
A CS meg a TF sokminden, csak nem stílusteremtő. Multilövöldözés némi cicomával. A Doom volt stílusteremtő. 1993-ban.
Sőt, ezt a DOTA-t is láttam már anno Frozen Throne modként, szóval ezt sem nevezhetjük stílusteremtőnek.
(Én simán multis Tower Defensenek nevezném, ha már nem hívnák MOBA-nak)És igen, kitartok amellett, hogy bár kategóriájukban a legnépszerűbbek, de ettől még nem lesznek egyediek, hanem szépen illeszkednek a kategóriájuk összes többi, hasonszőrű játéka közé.
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
félisten
-
A.tessz
senior tag
Elképesztően nagy stratégiai szabadság van a dota 2-ben! A hősök száma kidolgozottsága is magasan az átlag főlé emeli, szerintem nem tucat játék!
Hasonlóan életképes MOBA játék nem sok van, konkrétan az egyik legkomolyabb esport játék is a piacon !
Nem csak azért mondom, mert népszerű.Ha nem is ismered a játékot, akkor hogy tudod tucatjátéknak nevezni? Csak azért mert, vannak még hasonló játékok?
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Kár erőltetni, ugysem fogja beismerni hogy hülyeségeket beszélt..vannak ilyen emberek.
Az a legjobb hogy cicomás multilövöldéről beszél miközben Halo-s avatarja van
Nincs bajom a haloval, szeretem azt is, de az edigi logikája alapján, annál jobban nem illik bele semmi a tucatlövölde fogalmába.[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"a CS, a DOTA és a TF pontosan tucatjáték, bármelyiket be lehetne tenni a tucatjáték szótári bejegyzése mellé illusztrációként"
Ezzel mondjuk az a problema, hogy az ilyen definicio szerint az osszes mufajteremto sikeres jatek (fent pont ilyeneket sikerult felsorolnod, nem tudom, hogy tudatosan vagy veletlenul) tucatjatek, ugyanis ezeket rogton nekiallnak masolni (pont azert, mert sikeresek), igy aztan rogton lesz beloluk egy halom ugyanolyan (emlekszel meg arra, amikor meg nem az FPS, hanem a Doom klonok kifejezest hasznaltak? most akkor a Doom is tucatjatek volt?).
DRM is theft
-
Lenry
félisten
annál jobban nem illik bele semmi a tucatlövölde fogalmába.
tagadtam én ezt egy pillanatra is?
(#50) gog jójó, mondom én, hogy elismerek bármit, csak akkor mondjátok el, hogy miért, mert a "hülye vagy, a CS az kurvajó mert kurvajó" az nem válasz.
addig meg fenntartom, hogy a CS és TF ugyanolyan, mint bármely más csapatlövölde[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Hunpriest
senior tag
100 millió felhazsnáló?!
Azért nincs olyan nagy baj PC-s játék iparral... (mondjuk egy csatolási arányra azért kíváncsi lennék)
-
-
Sinesol
veterán
Nézegettem a steam kínálatot es belefutottam ebbe : http://store.steampowered.com/app/337070/
Van valakinek ezzel tapasztalata, van bármi értelme? -
DarkByte
addikt
Fejből nekem ezek vannak meg mint DotA alternatíva:
- League of Legends (ezzel játszom nap mint nap)
- Heroes of Newerth
- Heroes of the Storm (Blizzard)És még van egy pár, feléről nem is hallottam: [link]
Egyébként a MOBA-k elég összetett játékok. Nem csak menni kell és lőni a másik tornyát TD szerűen. Elég sokat kell egy-egy hőst tanulni hogy jól tudj vele játszani.
[ Szerkesztve ]
-
eami
veterán
értelme éppenséggel lehetne, de egyrészt vannak ingyenes vagy olcsóbb alternatívák. Másrészt általában nem mindenkinek van hozzá 16GB RAM a gépben.
Nézz rá pl az AMD RamDisk-re. Ingyenes verzió 8GB rendszer memóriával ajánlják.Szerintem célszerűbb inkább egy nagyobb SSD-t venni és azt a pár játékot felrakni rá aminél sokat számít a töltési idő. Már az rengeteget dob az egészen.
(#55) DarkByte: hiya
[ Szerkesztve ]
-
Dilikutya
félisten
Miben műfajteremtő a Counter-Strike? Multiplayer FPS? Aligha. Kommandó vs. terrorista FPS? Na nee! Meg a lényegen ez nem változtat, az aktuális verzió már csak egy tucat multis FPS. Lehet, hogy a HL mod annak idején nagy szám volt, de megrekedt azon a szinten, legalábbis én túl nagy mélységeket nem látok benne. A Team Fortress 2 is messze van a műfajteremtéstől, már csak azért is, mert volt annak egy első része, ráadásul az meg egy Quake 1 mod volt eredetileg. A Dota 2 pedig, ahogy jól mondták, egy Warcraft 3 modból lett önálló játék. Ráadásul elég egysíkú hack'n'slash-nek tűnt. Ócska Diablo klón kevesebb tartalommal.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Ed3r_X_
nagyúr
Az FPS témában viszont igaza van. Előtte is volt élet.
Dota, és stb-t nem ismerem, soha nem is játszottam velük, nem véleményezem.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
Dilikutya
félisten
Játszottam vele. Nem mélyedtem el benne, de nagyon olyannak tűnt. Van egy hősöd, és mész szörnyeket agyonütni, tárgyakat gyűjtögetni. Mi ez, ha nem h'n's? Ráadásul a faékegyszerű fajtából. Az, hogy ez coop-ra kihegyezett multis, és épp MOBA a stílus neve, teljesen mindegy. A klón tényleg nem pontos, mert csak a "mész előre és agyon ütöd" maradt meg a játékmenetből. Lehet szeretni, nem nézem le, én is szeretek olyat, ami nem műfajteremtő, meg korszakalkotó, meg egyéb hangzatos, de ezzel tisztában is vagyok. Mai napig imádom a Serious Sam-et, mert szerintem egy marha jó játék, de akár hogy is nézzük, a grafikát leszámítva mindenben a 90-es évek közepének FPS játékait idézi. Persze szándékosan.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
DarkByte
addikt
válasz Dilikutya #62 üzenetére
Van igazság abban amit írsz, de egy MOBA-t nem nagyon lehet hack'n'slash szerűen játszani, mert akkor vesztesz. Csapatban kell gondolkodni, stratégiát kitalálni hogy mikor mit csináltok. Jókor időzíteni hogy mikor mész el creep-elni, vásárolni, mikor tudtok elhozni büntetlenül fontosabb resource-okat, mikor döntitek le a tornyokat, non-stop figyelni a map-ot és kitalálni előre hogy az ellenfél mit csinál, észrevenni ha valahol védeni kell, ha valahol elfeed-elődés alatt van valaki akkor azt megpróbálni lekezelni amíg nem késő. Tudni kell hogy egy-egy konfliktus helyzetet ki lehet-e hozni nyertesen vagy inkább defenzíven kell kihozni belőle a legkisebb veszteséget (ehhez ismerni kell a karakterek működését és azt hogy tipikusan hogyan játszanak velük, melyik milyen szerepben működik a csapatban). Mindemellett tárgy buildben alkalmazkodni az aktuális szituációhoz.
Én inkább stratégiai játéknak nevezném, mert az hogy közben ütögetsz le creep-eket, sőt még az is hogy megölsz embereket is csak járulékos. A lényeg az hogy be tudj jutni a másik bázisára és lerombolni a főépületet. Sokan egyébként ezt nem értik meg hogy az hogy sok frag-ed van a játékban mit sem ér ha közben az ellenfél ledönti a bázist. Ezt a játékot ugyan nem jellemző de meg lehet nyerni taktikázással is, ha a csapat valamivel gyengébb mint az ellenség.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Pedig a TF kifejezetten stílusteremtő a gazdag világával. Előtte soha hasonló játék nem volt. Nyilván itt nem azt kell nézni, hogy multi lövöldözős, mert abban tényleg nem..
De a CS is bazz, pont a CS ne lenne stílusteremtő? Mekkora név volt anno, kvázi innen indult a multi lövöldözős műfaj, meg a lanparty. Kifejezetten meghatározó név.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
És ismét nem voltam köztük
-
Vesa
veterán
Nem féltem Gabikáékat, de abba azért mindenki gondoljon bele, mekkora szerverparkok és szakember gárda kell ekkora felhasználói bázis kiszolgálásához. Hiába nő a bevétel, ha ezzel párhuzamosan a költségek is növekednek. Nyilván így is nyereségesek, de iszonyat költség lehet ezen a szinten.Én megnéznék egy költségkimutatást is. Azt se tudni, mennyi a haszonkulcsuk, de gondolom a bevétel nagyobbik része a kiadókhoz, készítőkhöz vándorol.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
hommeros
őstag
válasz #41133696 #34 üzenetére
Biztos nektek adják az én sávszélemet is.
Vesa Majd belegondolok, ha nekem fizetnek nem én nekik.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Akos96
senior tag
De, viszont a kompetitív taktikai lövöldék között máig a CS a legmeghatározóbb. Meghatározott szabálykészlete van már elég régóta, amelyen nem sok változást eszközöltek. Hogy ezt most egy pozitív dologként fogjuk fel vagy a fejlődés hiányaként értelmezzük, azt mindenki döntse el maga. Szerintem jó, hogy van egy ilyen "fix pont" a játékok között, ami nem feltétlen követi a trendeket, de mégis van támogatás hozzá és technikailag modern (pofás graf, workshop és egyéb community támogatás).
A TF2 pedig a legjobb kasztalapú shooter evör. Elég kevés olyan játék készült, amelyik fel tud sorakoztatni 9 olyan kasztot, amelyek között nem találni a többinél jóval erősebbet vagy kettő olyat, amelyiknek az equipmentje ugyanaz lenne vaaaagy akár egyetlen egyet, amelyik egy akánegyvenhetet használna. Mindezt belebújtatva egy fantasztikus art directionbe, amely nem csak szórakoztató és egyedi, hanem tartalomkreálás szempontjából szinte végtelen szabadságot ad: legyárthatnak szinte bármilyen itemet (nem csak sapkát), megfelelő tulajdonságokkal biztos besorolható; legyártható bármilyen map, ha a koncepciót követi. És itt is van community támogatás, szintén nem akármilyen. Ha a TF2 tucatjáték, akkor egy olyan multis FPS sem készült, ami nem lenne az.
A Dota meg egy MOBA. Ha valaki nem szereti a mobát, akkor az nem szereti a mobát. Én sem szeretem, de megértem, miért szeretik mások. Valóban kell hozzá taktika és csapatjáték, és ha minden összhangban van, akkor tényleg elég jó tud lenni. De random emberekkel nekem nem jött át sem a LoL, sem a Dota, így túl sokat nem mondhatok. De nem tower defense. Nagyon nem tower defense.
---
Hagyjuk már az olyan szövegeket, hogy egy játék vagy abszolút stílusteremtő vagy teljesen átlagos (zseniális/überszar). A CS és a TF nem alkottak meg egy műfajt sem, nem a Valve találta fel az FPS-t vagy a multiplayert - de ettől függetlenül még lehetnek remek játékok, mint ahogy bármilyen stílusban lehet remek egy játék attól, hogy nem ő találta fel azt. Valószínűleg a kedvenc platformerünk sem az első játék, ami platformernek nevezte magát (az én kedvenceim a Bionic Commando Rearmed és a Super Meat Boy)."A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
hommeros
őstag
Én úgy gondolom, ha a kártyajátékok szabályai sem változnak - esetleg újakat találnak ki vagy bővítik - akkor miért ne lehetne itt is így. TF2 egyeduralmát mi sem mutatja jobban nekem, mint hogy a blizz is rákattant a témára. Bár ők kb így látták a játékos igényeket 2014-ben: Grind Grind Grind
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Mate
nagyúr
válasz Dilikutya #57 üzenetére
CS: Nem láttál benne túl nagy mélységeket, vagyis nem tölthettél el vele túl sok időt.
TF: Nem műfajteremtő, mert módként indult. WTF?
Dota 2: Egysíkú hack'n'slash, ócska diablo klón? Mi? Ez még a fenti két játékról alkotott véleményednél is nagyobb butaság, pedig az se volt kutya.3 meghatározó szériáról beszélünk, amik mind-mind újítást hoztak, műfajt teremtettek. Tucatjátéknak hívni őket..... Játékpiac 90%-ra rálehetne sütni a tucatjáték jelzőt. Miként sikerült megtalálni pont azt a 3-at, amire erőszakkal se lehet rásütni...
[ Szerkesztve ]
-
NandoXXL
senior tag
Support, amikor reg elhagyott jatekokat reklamoznak, halott(leallitott) doglodo szerverekkel, buggosan magara hagyott termekeket soznak rank, vagy keszulo jatekokat jobb esetben b kategorias aaa jatek aran aruljak akkor elmehetnek a sohivatalba. Mindent eladnak mint a vasari bazarban. Ez a felhasznalok semmibevetele. En is hasznalom, mert nincs jobb, de nem itt kell segget nyalni kedves forum tarsak.
V.R.S.N.S.M.V.-- S.M.Q.L.I.V.B
-
Dilikutya
félisten
TF2 nem műfajteremtő. Ezt írtam. A CS-vel kapcsolatban valaki felvilágosíthatna egyszer, mik azok a mélységek, amiket én nem fedeztem fel a CS:GO-ban.
A véleményem meg olyan, mint a ****lyuk. Akkor is fenntartom, hogy a Dota2 nekem abban az 1-2 órában, amit rászántam, nem nyújtott semmi olyat, amiért folytatnom kellett volna. És nem, nekem nem vonzó, ha több 10 órát kell eltöltenem valamivel, mire talán meglátok benne valamit. Untam kegyetlenül. Akinek tetszenek, töltsenek velük sok órát, én nem érzem azt a kiemelkedőt egyikben sem.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Hokunda
senior tag
válasz Dilikutya #80 üzenetére
Lehet tévedek, de nem Te szoktad jelezni, hogy nem szívleled a kizáròlag multi játékokat?
Dota ügyében nyilatkoznék, a játék sokkal inkàbb rts mint hack&slash. 1-2 òra ráfordìtással nemhogy a játékot de még 1 hőst sem lehet teljesen kiismerni a 73-bòl. A játék meg ilyen, hogy megköveteli az időt. Sikeressége mind kritikusi mind felhasznàlòi oldalròl időtálló. Lehet nem műfajteremtő, de mégis másolni pròbálják, nameg előfordul, hogy néhány hőbörödött 10 milliò $-os díjazást dob össze a csùcsversenyére. Melyik műfajteremtőnek sikerült ez valaha?
[ Szerkesztve ]
-
marquuard
veterán
Ez a letöltési sebességen is elég erőteljesen érezhető volt.
PSN ID: marquuard
-
nugat
tag
ugy nez ki en vagyok most a legturelmesebb. - habar altalanossagban elmondhato, hogyha valaki allit valamit, azt illik alatamasztani, nem a cafolatanak hianyara hivatkozni.
eloszor is szogezzuk le: attol hogy ket kulonbozo jatek ugyanolyan mufaju (jelen esetben: fps), semmi sem garantalja, hogy tenylegesen hasonlitanak is egymashoz. nyilvan, jelen peldanal maradva mindkettoben loni kell, de ugyan ilyen logika alapjan kijelentheto, hogy minden zene ugyan olyan - azt hiszem ez kelloen szemlelteti a problemat az effele jozan paraszti logikaban.szoval, miben tunik ki a counter strike szeria a mezonybol?
elso es legfontosabb, ami eszembe jut, - a tobbivel szemben - ez egy kompatitiv jatek. nincs szemet elvakito napsutes, rengeteg bokor, fa - ami a rejtozkodest segitene -, millionyi mozgo, dinamikusan valtozo elem es latvanyt javito effekt. osszehasonlitva egy bf, vagy akar cod szeriaval csunyanak, puritannak tunhet, azonban ez az egyszeruseg teszi lehetove, hogy egy komolyan veheto, kompatitiv jatekrol beszeljunk, melynek a dontoit tobb szazezren kiserik figyelemmel eloben. cfg modositastol itt nem fogsz elonyhoz jutni, latvanyelemeket kikapcsolni, vagy letiltani nem lehet, az aprobb modositasok (pl. celkereszt szemelyre szabasa) sem juttatnak elonyhoz. a cs:go-ban bejovo match-making a skillrendszerrel egyutt pedig csak hab a tortan.
a legtobb jatekkal szemben itt nem eleg csak ratenyerelni a gombra, minden fegyvernek megvan a szorasa, amit nem art tudni, - legalabb tapasztalati szinten.
maga a jatek nehany euro es hosszu elettartammal rendelkezik - meg mindig rengetegen jatszanak 1.6-al, vagy eppen source-al. nem jon ki minden evben uj, nincsennek elonyhoz juttato dlc-k, megvasarolhato, jobb fegyverek, vagy akar kulonbozo attachment-ek, perk-ok, killstreakek. (csupan skinek vannak, amik elonyhoz nem juttatnak)
maga a cs community hatalmas es egyre inkabb no, a steammel valo integralas elsoszintu, a meccseid visszanezheted, a jatekoslistabol pedig egy kattintas az illeto steam profilja.
a feedback alapu fejlesztes itt eleg jol mukodik, ha megjelenik egy nagyobb glitch azt rogton javitjak, vannak jatekosok altal keszitett war mapok es folyamatosan tortennek aprobb valtoztatasok.
hirtelen ennyi jutott eszembe, habar mindez megelozheto lett volna, ha olyan dologrol allitasz valamit, amivel legalabb kicsit is tisztaban vagy. itt egy osszefoglalo logout cikk, amiben minden benne van.[ Szerkesztve ]
-
NandoXXL
senior tag
válasz Dilikutya #79 üzenetére
Lehetne egy normalis minosegbiztositasi rendszeruk. Bedoltem egy ket kiemelt dolguknak, nem ismertem a hozzalasukat, teged olvasva nem is csodalkozom rajta. Visszaolvastam kaptak infot is, csak nem erdekelte oket, ahogy teged sem erdekel. Hisz ha mindenrol tajekozodsz baj nem erhet. A szanalmas steam osrol nem is beszelve, amit a hirekbe kerulesert krealtak.
V.R.S.N.S.M.V.-- S.M.Q.L.I.V.B
-
félisten
CS-t becsülni kell mert, egyik legrégebbi kaszt és csapat alapú obj rendszerű shooter, ergo stílusteremtő. mellette ilyen még a RTCW vagy a Enemy territory is. A mai napig. ET -t sajnos meg sem közelíti egy játék sem obj rendszerű csapatalapú játékként a maga kiegyensúlyozott kasztrendszerével és pörgős reflexekre alapuló játékmenetével.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Csapoati
nagyúr
Témájukat tekintve nyugodtan nevezhetjük őket tucatjátéknak, a műfajukban nézve vagy minőségileg meg nem azok. Számomra a nem tucatjáték definíciója pl. a Stanley Parable.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
-
cskamacska
addikt
válasz Dilikutya #82 üzenetére
Na ahhoz képest hogy ki nem állhatod a multiplayer játékokat, meglepően magabiztosan nyilatkozol róluk.
Egyébként egyszerű forgalomzavar okozza kis buksitokban a útelgázosodást. Egy jól körülhatárolt műfajon belül is keríthet kategóriát egy-egy új játék a saját jellemző stílusjegyeivel. Ezt tette a CounterStrike, a Dota, és a TF2 is. Ez pedig pont akkor válik látványosan nyilvánvalóvá, mikor sikeres lesz a termék, és más játékok elkezdik ezeket másolni jobb-rosszabb minőségben.
Dota-ra is lehet mondani, hogy csak egy nagyon sikeres Warcraft 3 mod volt, pláne hogy voltak előtte is hasonló próbálkozások, mégis a MOBA/A-RTS/SAUSAGES (Strategic Area Under Siege - Attack Groups of Enemy Soldiers) kategóriát a Dota és a játékmenetének pontos lemásolása teremtette meg.Az meg hogy Lenry a tucatjáték fogalmát keveri a sikeres játékéval meg rotflol, videojáték jogosítványának bevonására, és 20 év letöltendő Destiny végigjátszásra kötelezem.
Te is fiam Csapoati? Lenry még élvezné is, de te egy hétig nem bírnád.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Csapoati
nagyúr
válasz cskamacska #92 üzenetére
Én nem mondom, hogy a fent említett sikercímek tucatjátékok lennének, csak annyit, hogy találhatunk olyan szempontot, ami alapján annak tekinthetők. Na meg értelmezés kérdése is maga a "tucatjáték" kategória. Az a tucatjáték, amiből x hasonló van? Vagy az, ami legyen bármilyen jó is, valami elcsépelt témával bír, vagy elcsépelt stílussal? És akkor még nem beszéltünk arról, hogy ezek szubjektív dolgok is kicsit.
Jöhet a sav.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
#67688960
törölt tag
hát szerintem akik ezekkel játszanak nagy ívben tnak arra hogy ki hova címkézi a játékot
én se azért nyomtam a cs-t mert olvastam róla valamit, sőt
és ha lenne más játék ami tudná amit a cs bármelyik verziója(bár még mindig lehetne jobbá tenni), akkor annak azért lenne sikere
lehet nyugodtan keresgélni, én nem találtam, más van(ami nem azt jelenti hogy rosszabb) de helyettesítő termék nincs, jó pár év kihagyás után megint ezt nyomogatom, bár már van cs-go és inkább azt próbálgatom
a day of defeat-ból is lehetne valami frissítés mert azt is csíptem egy időben[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Vicces képek
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Milyen monitort vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest