Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
válasz
sanzi89 #4268 üzenetére
Attól függ mennyire sürgős.
Manapság a használt árak is egekben.
Akinek van egy jó autója nem szivesen adja el.
Akinek nem kennyére kell nem fog árat csökkenteni.Én is ősz óta árulom a kocsim de eddig jóformán érdeklődő nem volt.
Most volt hírtelen 3 is. Lehet a februári illeték emelések kapcsán.
De eddig még egy sem jött megnézni.
Minden vásárlónak elmondtam a telefonban hogy alkuképes az ár de ha nem tetszik az ár inkább megtartom.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
rob210
nagyúr
válasz
sanzi89 #4265 üzenetére
Ha benzinesben nézed akkor 1.33 az 1.6 eszedbe se jusson.
Ráadásul az 1.6 nem Olyan megbízható mint azt sokan gondolják.
Abban a nissan láncosa van 1.6ként nem a renault jól kiforrott k4m es motorcsaládja!Egyszóval nem annyival drágább fenntartani az 1.33at mint amennyivel dinamikusabb, jobb, kényelmesebb.
Renault power
-
sanzi89
addikt
Második, amolyan hobbi, telekjárós, kirándulós, micro-camper autónak tervezünk venni egy második generációs Dacia Duster-t 2017-2024 évjáratban. Az autó második autónak van tervezve, szóval nem lesz benne millió kilóméter, évi pár ezer km futás a tervezett. Két kérdés van benne, amiben nem tudok dűlőre jutni.
Az egyik, ami egyébként nagyon beszűkíti a használt piac kínálatát, hogy kell-e összkerék. Nem akarok tengelyig érő sárba menni, de közforgalmű erdei utakra, földutakra, ahova lehet erdőbe tervezünk menni, sőt, kifejezetten ez lenne az elsődleges feladata.
A másik, hogy milyen motorral legyen. Két opción vívódok, az egyik az 1.6 SCe a másik az 1.33 TCe. Nagy vonalakban annyit tudok a két motorrol, hogy az 1.6 többet fogyaszt, kevésbé megy, cserébe üzembiztosabb, egyszerűbb láncos-szívó motor, ami "sose romlik el". Az 1.33 takarékosabb, lényegesen dinamikusabb, cserébe sokkal bonyolultabb ezért talán drágábban karbantartható, javítható turbós motor. A kis futásteljesítmény miatt a fogyasztás kb. mindegy, de jó lenne, ha egy kiccsit harapósabb lenne a kocsi. Még egy 1.4 szívó Fiat az elsődleges autónk - valószínűleg egy kicsi elektromosra lesz ez is cserélve -, hát, eléggé türelmesnek kell lennie vele, viszont ehhez vagyunk szokva.
Vélemények?u.i.: Árban is lényegi különbség van egy első kerekes 1.6 SCe meg egy összkerekes 1.33 TCe között, szóval ez is a dilemma okozója.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
baro32
aktív tag
válasz
mirci18 #4263 üzenetére
Rendben értem
Így van ott szeretném be számítani ahol vásárolni szeretnék.
Nálam sajnos nem opció a megtartása mivel nekem van csak jogsim és nem szeretnék pluszban fizetni egy második autót .HP OMEN 17" i9-13900HX 64GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
mirci18
addikt
Nevetni fogsz de én is annyiért hirdetném meg a helyedben.
De a felhozatal miatt 6-12 hónap átlagosan mire elmegy mert nem felszerelt olcsó modell.
A beszámítás szerintem 2 milla körül megáll.
Ha találsz olyan helyet ahol a várományos autóra be tudod számoltatni akkor az jó mert alkualap de ha nem ott veszed az autód kevésbé akarnak veled foglalkozni.Én a sajátom csak azért akartam eladni mivel bővült a család és kicsi lett a kombi. De a kutya sem keres érte így fájó szívvel és egy kis adóssággal miatta de inkább megtartom mert szerintem egyhamar még egy hasonló lehetőségem ilyen fiatal lassan 5 éves autóra nem lesz.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
baro32
aktív tag
válasz
mirci18 #4261 üzenetére
Szomorúan hallom ezt de csak kíváncsi voltam rá hogy te mit mondasz.
Nem csüggedek azért elárulom neked 2,5M amit gondolok rá tudom beszámítani mindig alacsonyabban akarják de kinéztem magamnak a JEEP Avangert 12,5M gondolom azért szóba álnak majd velem vagy talán tévednék?
Ha meg nem akkor meg megtartom mert nem azért adnám el mert rossz mint sokan mások csak szeretnék egy másikba bele ülniHP OMEN 17" i9-13900HX 64GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
mirci18
addikt
Alapvetően sok összetevős a történet.
Motor és felszereltség függő de alapvetően elmondható az hogy az alacsony futás teljesítmény segítség lehet.
Az alacsony felszereltség miatt nem sokat ér.
Bár a Daciákat alapvetően a kispénzűek használják így a drágább modelleket mint ami nekem van nem keresik de megnéztem a te tipusod. Dunát lehet rekeszteni a klímás modellekből. Így egy alap felszereltség még kevés futással se tudja velük felvenni a versenyt.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
mirci18
addikt
válasz
Luck Dragon #4257 üzenetére
Ez a tied lenne?
Ennyiért kizárt hogy megvennének egy hasonló futásteljesítményű autót.
Engem 94 e kilométerrel sem keresnek úgyhogy marad az autó.
Kicsit sajnálom kicsit örülök is neki.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Még bejáratos [link]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz
mirci18 #4255 üzenetére
Én 2km-ről sem szeretem, ha távolságival jönnek szembe, de villantani max. 400-500m környékén szoktam.
Viszont az S-Crossal még soha nem villogtak szembe, hogy kapcsoljam le a reflektort amikor fel sem volt kapcsolva, ezért nem is gondolkoztam el a minapig, hogy mást zavar-e az én lámpám vagy nem?!
De tény, hogy messziről be lehet tippelni nagy biztonsággal a szembe jövő S-Crossokat. Ha nem is vakít, de világít rendesen. -
mirci18
addikt
válasz
kelly416 #4252 üzenetére
Ez ilyen.
Én akkor lepődök meg amikor valami erősebb fényű autóra rávillantok és kiderül nem refi van rajta hanem ez a gyári fénye.Mióta automata fényszórót használok az autó magától használja a refit le fel kapcsolja kényelmesebb az életem.
Szerintem időben kapcsol de így is van egy két ember aki már korán jelez vegyem le.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #4253 üzenetére
Igen. Az olyan.
-
-
-
kelly416
veterán
válasz
mirci18 #4246 üzenetére
A mi flottánkban van baj rendesen. Ráadásul ezek 1.6 turbóD-k, az sem öröm a köbön, bár a fogyasztás elég jó.
Ismerősnek van 1.4 turbo-benga, sok face fórum és miegymás után tudja ezeket a hibákat, ő maga relatíve keveset tapasztalt ezekből. Szóval hogy rossz eresztést fogtunk-e ki vagy nem, azt nem tudom biztosra mondani. De van baj és olyan is, ami nem felhasználó függő.
-
Monya78
veterán
válasz
szaki04 #4247 üzenetére
Ez csak valami éjszakai szem "kímélő" mód. Személy szerint engem ez az egy sorban kijelzett infó és a mögötte a szürkén világító kijelző is zavar, amikor sötétben koncentrálni kellene az útra (pl. nagy köd). Mostanában rá szoktam húzni egy sapkát
az egész tabletre így kapcsolom le a "fényforrást"
Az az igazi kikapcsolás (tablet áramtalanítás) sajna nincs a joggernél sem.
Szaporodnak a hibák a joggernél, a 2.ik üléssor feletti olvasólámpa kontakthibás, illetve leállításkor a motortérben még valami zúg pár percig, középső üléssor döntő szerkezetnél is eltört egy műanyag pöcök...
-
rob210
nagyúr
válasz
kelly416 #4243 üzenetére
Egy fontos észrevétel és kérdés?
Mentél te már azzal az s-cross-al szembe?
Úgy is jónak találod a fényszórót?
Mert a megfogalmazás valós és pontos, FÉNYSZÓRÓ úgy vakít mint az állat. Elhiszem, hogy bent ülve jó, de aki szembe jön annak botrány az a lámpatest. Aki azt engedélyezte azt agyon kéne verni a tervezőasztallal amin tervezték.
Az az autó nem kaphatna forgalmi engedélyt.
Erről már több vizsgabiztossal is beszélgettem, mindegyik szerint egy hulladék sz@r, nem csak a lámpa, de ez mindegy, nem tisztem savazni.
Viszont a közlekedés biztonság közérdek.
Múlt héten párom is panaszkodott, hogy vagy 3 mp ig nem látott semmit amikor elment mellette egy ilyen.
(Visszanéztem a kamerát csak onnan tudom biztosan, hogy s-cross volt)
Szóval azokat az autókat én mind visszaszereltetném halogénre! (Azaz lámpa csere)Renault power
-
kelly416
veterán
válasz
szaki04 #4240 üzenetére
Én nem veszem annak, tényleg faék-puritán. De csont nélkül teszi a dolgát. A Jogger féle fejegység elhelyezéstől nekem herótom van, a Lodgy megoldása sokkal jobb szerintem. De kéne megoldás a kijelző tényleges kikapcsolására is, mert éjjel még a kamu-kikapcsolt kijelző is zavaró. A Joggerben ki tudod kapcsolni? A Lodgy olyan, hogy kikapcsolva fekete helyett erősen világító középszürke és még egy rikító fehér óra is díszeleg rajta.
-
kelly416
veterán
válasz
mirci18 #4239 üzenetére
Belül a szélvédőt körbe "tömítő" szivacs hullámokban kígyózik ki a műszerfal tetején.
A két első ajtó ablaka 100-nál már úgy libeg a keretben teljesen felhúzva, hogy néha félek, egy kamion menetszele kirántja vagy belöki. Ok, nyilván nem, de brutál amit leművel.
Az útzaj jön be alulról a B oszlop felől, tehát a szigetelést sem tolták túl.
Mostanában a fejegység telefonhívás végén "tartja" a hívást kb. minden második alkalommal. Pl. 54mp beszélgetéssel leteszem, de a kijelzőn marad a beszélgetés képernyő meg a 0:54 idő akár 20 percen át is. Nem számol tovább, csak belefagy a hívás megszakításába. Hiába nyomkodom, nem vált rádióra, médiára, semmire. Kikapcs-bekapcs sem segít, csak ha a telón kinyomom a bluetooth-t és visszakapcsolom.
Hozzá jön, hogy a második gen. S-Crossok hátsó híd pontheggesztése el van baltázva, de nem hívták vissza a legyártott autókat, csak olyan tág határokat adtak meg felfüggesztés beállításnak, hogy beleférhen a hibás is a gyári adatba. Volt dolgom ilyen autóval, 90-nel korlátozás nélküli tiszta, száraz kanyaríven araszolt kifelé a hátulja. Ott hívtam azonnal a flottakezelőt és vittem szervizbe, de a szervizes "megnyugtatott", hogy ezzel nem tudnak mit kezdeni.
Plussz a meleg hatására a műszerfal tetején középen pöffeszkedő rács - ami hangszórót hivatott takarni állítólag, de hazánkban egyik felszereltségben sincs ott semmi - el szokott vetemedni és ki áll a síkból.A csomagtér zár műanyag takarója kb. minden autónál sérült, bár ez lehet, a gazdátlan céges mivoltuk miatt ilyen.
Két dolgot eltaláltak nagyon, a fényszórója simán kategória teteje szerintem, és az automata fűtésállítás is az én ízlésem szerint kiváló.
Nem mocskolni akarom, csak a Lodgy eddig hibamentesebb, problémamentesebb, kb. semmi bajunk vele. Ok, elengedte az ajtó feletti gumikédert a ragasztó, gariban vissza rakták, de gariidőn túl én is visszaragasztottam volna, nem nagy ügy. De más nem volt.Egyébként kicsi, szűkös. Nyilván nem 5 tagú család ak készült. Elől van hely, de hátul csak kisebb gyerekek férnek el normálisan. A csomagtartó is pici, de itt megint én vagyok elkényeztetve a Lodgy és CV párossal.
-
mirci18
addikt
válasz
szaki04 #4240 üzenetére
Ezért vettem S-Maxot Lodgy helyett.
Fullos méret fullos felszereltség és bőr belső.A jogger árban sem fért volna bele de méretben is kisebb mint egy normál egyterű.
Mivel mi 6-an vagyunk nekünk fontos volt a belső tér.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
szaki04
senior tag
válasz
mirci18 #4238 üzenetére
Nem tudom, én pont Lodgy kontra Jogger dilemmában voltam 2 éve. A Jogger győzött. Nem akarok megbántani senkit, de a Lodgy, olyan “balkáni” volt belső anyaghasználatra, hogy a hideg rázott tőle. A kapcsolók, az egész belső tér olyan lehangoló volt, ezzel szemben a Jogger egy friss, “nyugati” autó belsejét próbálta hozni.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
mirci18
addikt
válasz
kelly416 #4236 üzenetére
Miben rossszab az S-Cross?
Kinézetre szebb.
Minőségre elvileg jobbnak kéne lennie.
Nyilván méretben kisebb de ez egy kompakt suv nem egy egyterű így a kettőt eképpen nem tudod összahasonlítani.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz
Luck Dragon #4234 üzenetére
Nem hinném hogy keresett termék lesz.
Akinek van új autóra nem ezt veszi.
Aki szegény de új autót akar venni kínait fog venni.De jól látható a használt autó piacon is a pangás.
Szeptember vége óta hirdetem a Logan MCv-m. Tavasszal lesz 5 éves. Fullos felszereltség navival kamerával automata klímával stb. 3.3 milláért hirdetem de két telefon híváson kívül semmi sem volt.
Az egyik hívás a szomszéd városból volt de a szokásos duma volt majd meggondolja.
A másik hívás eleve azzal kezdte messze lakik mennyi a vége.
Mondom 3.3 millió az ára.
Erre ő 3 millióért érdekelné. Mondtam neki kocsi mellett illik alkudni nem telefonba.
Ha kell jöjjön el és megegyezünk.
Persze hogy nem jött el.
A vicc az egészben hogy ha eljött volna és nem a telefonban pofátlan simán eladtam volna a kocsit neki csak hogy szabaduljak tőle.De sejtem hogy ha eljött volna a telefonban mondott 3 millás ajánlatra akkor élőben azt mondja hogy nem úgy néz ki mint a képeken. Így kevesebbet ajánl érte.
De egyébként megértem a piacot. 4 milláért vehettem volna ősszel egy 18-19.es évjáratú Lodgyt. Ehelyett vettem egy 11-es évjáratú S-Maxot.
Tehát akinek van ma jelenleg több milliója nem a kort nézi hanem a márkát és a kényelmet meg az extra listát.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #4234 üzenetére
Én tapasztalom a Lodgy vs S-Cross minőséget. Ha magamnak választanom kellene, gondolkodás nélkül Dacia. Ezért is örülök, hogy a Lodgy a mirnk, az S-Cross a céges.
-
szaki04
senior tag
válasz
Luck Dragon #4231 üzenetére
Mint ahogy a bejelentésről szóló cikknél is írtam, egy nagyot hibáztak ezzel az autóval. Nem készül belőle 7 személyes kivitel.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
A Dacia Duster ára már így is megközelíti a Suzuki Vitara és S-Cross modellekét, ami csökkentheti versenyképességét a magyar piacon. Hát akkor ennek a modellnek.
A Dacia márka megítélése Magyarországon az elmúlt években javult, de még mindig vannak, akik fenntartásokkal kezelik. Így nem hiszem ennek tükrében óriási lenne a vásárló bázisa .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
nagyúr
válasz
Luck Dragon #4231 üzenetére
Sok minden kapható, a kérdés az, hogy ki tudják-e fizetni az emberek.
Renault power
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #4231 üzenetére
Pofás dög.
-
Kishazánkban is kapható lesz a nagyfiú [link]
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
szaki04
senior tag
B.Ú.É.K. Mindenkinek!
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
Bass
addikt
Sziasztok
Van egy utolsó szériás 2015-s M3 kombi GT-m 2.0dci 163le ,sajnos nem tudom kihasználni keveset megyek mostanában és megfordult a fejemben h elcserélném(vagy eladnám bár nem tudom mennyit érhet) szintén kombi benzines m3-ra csak nem tudom melyik motorost érdemes választani,az 1.2tce-t tudom h kerülendő ebből tallok sokat,létezik 1.33 vagy 1.4tce ebből a fajtából? Azt is nézem h 1.6 benzinből is több féle van,miben különböznek egymástól ezek a motorok.Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
Rá ér, hétfő délután előtt úgysem megyek alkatrészért.
Egyébként tegnap kiszedtem, semmi látható gagyiság, nincs túl rövidnek látszó vezeték, de hogy belül mi van, azt nem tudom.
Ennél jobban bontani max. miután megvettem a másikat és teszteltem is.
Többekkel beszéltem, mindenki azt mondja, belül értelmezhetetlen az anyagvastagság sok helyen, ha nem vezeték volt túl rövid akkor felejtsem is el a javítást. Mindegy, ha az új beválik, a régit szétszedem, legyek okosabb picit. Meg 3-4 évente inkább ezt kelljen cserélni, mint a kikönyökölt hajtókart. -
deminos
aktív tag
válasz
kelly416 #4217 üzenetére
Mivel összesen csak 12.000 Ft volt az utángyártott (kb. 3 éve), így nem szórakoztam vele, de tavasszal a mostanit már inkább szétszedem és rendbe rakom.
Amúgy most is 12.000 körül mozog az utángyártott, hol nézted te 40.000-ért? (Nem figyeltem, neked melyik Daciád van)Xiaomi 11 Lite 5G NE
-
deminos
aktív tag
válasz
kelly416 #4211 üzenetére
Én utángyártottat vettem kb 3 éve, nagyjából most kezd el meghalni. Nálam a távolsági és rendes világítás közötti váltás hal meg most, előtte a duda némult el örökre. Szerintem, ha lesz egy kis időm szétszedem a kapcsolót és rendbe teszek mindent. Nem értem miért kell alulméretezni mindent is...
Xiaomi 11 Lite 5G NE
-
kelly416
veterán
Na, kezdődik a copás. Felkapcsolt lámpa mellett indexelve néha elmegy a világítás. Le-felkapcsopva újra van világ, de ki tudja, meddig? És egyébként is eléggé balesetveszélyes.
Ki hol keresne hozzá bajuszkapcsolót? Merthogy már van aki majd berelézi a világítást tavasszal, de addig is használni kéne az autót. -
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
ABS alapú az enyém. Reseteltem, most várok, remélem nem jön vissza
Mindenkinek nagyon köszi[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
plömplöm
őstag
válasz
Ace Ventura #4205 üzenetére
2018 az a duster2
A GUMIABRONCSOK NYOMÁSELLENŐRZŐ RENDSZERE
nincs benne tpms jeladó, az abs-érzékelők jeleiből következtet
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
baro32
aktív tag
válasz
kelly416 #4206 üzenetére
Nekem a 2017-be még ABS alapú a TPM nem lehet hogy abban a 2018-as ban is az van ?
Mert a 30Km forgásából számolta ki az eltérő adatokat?
A További művelet igen az amit leírtál RESETELNI kell a beállítást a menüben azaz betanítani az új adatokat.HP OMEN 17" i9-13900HX 64GB (DDR5-5600MHz) RTX4080 (12GB -175w) SK Hynix PC801 1TB +Toshiba xg7 4TB SSD
-
kelly416
veterán
válasz
Ace Ventura #4205 üzenetére
Gondolom felnivel, mindennel cserélted. A nyári gatnitúra jeladóit keresi ilyenkor. A nyári kerekektől jó messze kell menni, megkeresni a tpms menüt majd hosszan nyomni a bajusz végén lévő gombot. Amivel váltasz a menük között, csak most ne válts, tartsd benyomva ameddig villogni nem kezd az ikon. Ilyenkor megkeresi újra a szenzorait, azaz átáll a téli garnitúra szenzorára és boldogság van tavaszig.
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Nyár óta vagyok Duster tulaj. 1.6 benzin 2018 évjárat.
Most cseréltem gumit rajta. Kb 30 km után megjelent, hogy ellenőrizzem a guminyomást.
2.2 bar van benne ponosan mind a 4 kerékben.
Kell valamit beállítani, vagy hogy tűnik el a jelzés?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Monya78
veterán
Sziasztok!
Tudja valaki hogy a jogger 1.0tce (110le/200nm) milyen a vezérlése?Láncos? Szíjas? Szíj ami olajban fut?
Köszönöm!
-
mirci18
addikt
A 2.0-ás dízellel mi a problémád mi az ami nem tetszik benne?
A Verso-ba hogy a pékbe tudtok többen elférni. Nagyon apró autó.
A Clio grand tour is inkább lapos kombi.Én is ezt mondom mindenki azt vesz amit akar.
Én a Daciát is szerettem de átülve ebbe teljes a szerelem.9 személyes kisbuszt nem vennék mert az inkább felnőtteknek való. akkor már inkább Opel combo és társai.
Én annak örülök hogy ma már mindenki vehet kedvére és igényeire való autót nem úgy mint gyerekkoromban.
Sajnos az egyterűek eltűntek közben jöttek a "telep" járók helyette.
Közben jött az Euro 6 és a turbós motorok meg a többi rémség ami miatt kétes hogy mit vegyél ha tartós autót akarsz venni és ne legyen 10 évnél idősebb.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest