- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Battlefield 7
- Battlefield 2042
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation - Öt nap kompenzációt kapnak a PS Plus tulajok a leállás miatt
- Battlefield 3
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Call of Duty: Black Ops 6
-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikk2000
őstag
válasz
#19617792 #13865 üzenetére
z garbage collection, nem használt osztályokat, objektumokat, amikre nincs már hivatkozás, pl. ami látóhatárodon / chunk loaderen kívül esik, azt ki kellene dobnia RAMból, de nem teszi.
Egyszer az életben nézd meg az F3-as képernyő jobb felső sarkát, meg fogsz lepődni. Mihelyst elér egy értéket, azonnal ürít és ismét nőni fog. Szóval nemhogy "nem teszi", hanem állandóan azt csinálja. Minél kevesebb a ram annál, inkább rá van kényszerítve hogy folyton ürítsen, tehát pont a kis beállítás okozhat lagot inkább, mert mire betölti ami kéne, ó már elértük a maxot? és már dobálja is ki és kezdi elölről
Akinek gyenge a procija az a látótávot vegye le, bár az alvilágban ez se használ sokat, mivel a világ felépítése miatt rengeteg a látható objektum.
Nekem 1GB szokott lenni megadva 4GB memória mellett, és nem tudom hogy csinálja de ezzel memória általában full tele van, virtuális memória nélkül el is hasalna.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Emlékeztek azokra az időkre, amikor nem a grafika volt minden? Amikor még a játékélmény egymagában adta el a játékokat?
- Philips LCD és LED TV-k
- Megjött az Arrow Lake platformra épülő ASUS NUC 15 Pro mini PC
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Spórolós topik
- Hyundai, Kia topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elemlámpa, zseblámpa
- Futás, futópályák
- Jövő héten érkezik a OnePlus Watch 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest