-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikk2000
őstag
Sziasztok, a vizet hogy lehet egy kicsit hosszabban elvezetni öntözés céljára, mint az a 6-7 kocka egy kisebb tóból?
Sima búza van termelve, a víz egy kocka mélyen a "termőföld" közepén. Esetleg más mód? Ha a búza alatt van víz egy kockával az nem jó?
-
mikk2000
őstag
válasz föccer #13442 üzenetére
Nekem nincs meg a 8 blokk, mert egyrészt a kerítés is van valamin, utána meg a járda.
Egyelőre csak 2 soronként rakom a járda miatt, mivel úgy olvastam ha rálépek arra ami épp kel ki az tönkremegy, szüretelni meg kell A dugattyú nekem még magas még, és vöröskőport se találtam még ami hozzá kell.
Kösz a választ!
-
mikk2000
őstag
válasz föccer #13445 üzenetére
Elég mélyre mentem és már találtam vöröskövet.
Kicsit elkezdtem megnövelni a termelő területet, és homok is kellett a tavacska széléről, erre most meg a víz egy kocka hosszan folyik csak be, ahova eddig vagy 6 kocka hosszan. Ugyan mit rontottam el és hogy lehet helyrehozni?
Balathruin: Az osonást kipróbálom, kösz
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13450 üzenetére
Kösz az infókat a vízfolyással kapcsolatban, azt hittem kicsit logikusabb a víz kezelése, de persze nem az, láttam olyan youtube videót hogy a víz felfelé folyt... szóval... vagy kiöntöm a levegőben kapok egy vízesést lol.
A megoldás a vödör volt, azzal kellett bohóckodni (kimerni/betoldani), ha pl. a sodrás textúra utáni textúrára öntöttem egy vödörrel akkor ki tudtam húzni egy kockával az öntözést. Amúgy ha nem kéne ez a lefelé folyik a víz effekt, csak simán fel is tölthetném az árkokat úgy néztem vödörrel, tulajdonképp a valóságban is egy szintben a víz ilyen esetben, és lehet úgy jobban is mutatna
Szóval már jó lett nektek hála: [link]
Egy kérdés, a karámba fű nem nagyon van, pedig marháknak kell elvileg, azt ültetni lehet valahogy? Állítólag nő magától de nem nagyon akar.
föccer: Az automata öntözőrendszerrel kapcsolatos képeket köszi, kicsit később fogom megnézni.
-
mikk2000
őstag
válasz Balathruin #13458 üzenetére
Aham, köszi!
-
mikk2000
őstag
válasz #19617792 #13480 üzenetére
Azt hittem mikor új játékot nyitok, legenerálja az egészet egyszerre...
A területek felfedezése szerintem akkor gáz, ha mint minden hasonló 3D játékban túl nagyra van véve a látótávolság (6-7 elég), én amúgy különösebb laggal nem találkoztam, kivéve a 1.8 sorozatban, úgyhogy azzal nem is foglalkoztam, így lett az 1.7.10.
Kérdés: Van olyan mod ami kijelezné az aktuális időt? De ne tudjon 1000 más dolgot, elég ez
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13483 üzenetére
Ja, azt hittem jóval kisebb. De akkor mod nélkül hogy jutok el gyorsan mondjuk a világ két vége közötti egyik házamból a másikba?
Olvastam valami olyat hogy a növények nem fejlődnek ha nem az adott területen vagyok, honnan lehet tudni mikor vagyok (még) azon a területen?
-
mikk2000
őstag
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13491 üzenetére
Ha nem tart sokból leírni hogy csinálsz aranyat? Persze csak ha kezdő szinte összejön
nbarnabas: Kösz a részletes választ. A ház példa volt csak, a lényeg hogy két messze levő hely közötti gyors utazás.
Egyelőre egy jókora természetes üregem van a földben, aminek teteje (föld) nem mindenhol volt, beraktam üveggel, és így látom bentről hogy éjszaka van-e vagy nappal Ráállva fent a tetejére lenézve az üvegen át... meg szédítően szép látványEgyelőre nem tudom mi az alvilág, hacsak nem az, ami a föld alatt van. A 128-ra figyelek, mondjuk lehetne valami mod ami jelezhetné azt hogy mitől milyen messze vagyok (mondjuk lerakott jelzőtől, nem lenne bonyolult, és kicsit komfortosabb lenne.
Ez egy ilyen játék, az első pár hónapban a wikipedia mindig nyitva van a böngészőben, sőt játék közben mobilon is
Na igen, nulla a játék súgója, mivel nincs neki. Nem hiába az első között volt ez a mod amit feltettem: [link] -
mikk2000
őstag
Lépcsőn felfelé menve belső nézetben elég szemet bántóan "halad" a karakter, olyan pattogósan. Nincs valami mod ami kicsit ez kisimítja?
-
mikk2000
őstag
válasz Nashaba #13557 üzenetére
Hát ha megmondod mit kell nézni miután felraktam hogy működik-e, akkor kipróbálhatom, de még kreatív módban sem voltam még, szóval repkedni se tudok
Mindenesetre én azt csinálnám hogy letörölnék minden forgéval kapcsolatos dolgot, és feltenném a forge legfrissebbet újonnan 1.7.10-hez az installjával [link] (Ha manuálisan belekapartál valamit a szűz 1.7.10 jar-ba, akkor letörölném azt is, hogy töltse le újra, aztán a forge install).
Azután ezzel profillal indítanék. A mods mappát archiválnám aztán üríteném !!! Bár ha normálisan csináltad akkor ez nem kell, mert a mod mappába ha verziószám van, akkor csak ahhoz a verzióhoz tölti be a modokat amik alatta vannak, tehát elvileg az 1.7.10-hez ha nem tettél modot akkor nem érdekli hogy az előző verzióhoz volt 1000 mod a megfelelő verziószám alatt. -
mikk2000
őstag
válasz Nashaba #13560 üzenetére
Hát nekem sem indult be. Aztán rákerestem a fórumán, megoldás az, hogy kivételesen NEM mods/verziószám alá kell kicsomagolni, hanem direkt a mods alá. Amit amúgy ír is a tömörítvényben. Tehát a két könyvtár+a jar file legyen a mods könyvtárban, azaz a "Put in mods folder" alatti rész. Mondjuk valami linuxos szar tömörítvény, mert kicsomagoláskor természetesen hibát talál (általában linuxszal csak gond és szopás van mindig), de csak az icon file-okkal van gondja, 7-zip kicsomagolja szó nélkül, de átnevezi ezeket a fájlokat, és nulla hosszúak lesznek.
Az installerből van windows verzió, de természetesen nem működik, miért is működne, a fórumán is írják hogy nem működik. Pedig abban talán normálisan vannak kódolva a fájlok.Na a lényeg hogy így felmegy, és rögtön induláskor bal oldalt középen jönnek infó szövegek, és nyomj v-t villager kereséshez amire kiírja hogy nincs a közelben.
-
mikk2000
őstag
Kicsit növeltem a gazdaságom méretét... van szarvasmarha, malac, csirke, 3 féle színű birka külön ketrecben, répa, krumpli, búza... cukornád félautomata aratóval, illetve az egyik tó mentén. Felül átjáró, ládatartókkal. Két meglévő tóhoz igazítottam az egészet, mintha azok látnák el vízzel. El lehet vele játszani... ha valaki mindig megkérdezi mire jó ez a játék
-
mikk2000
őstag
Poénnak jó volt hogy a ládák átváltoztak ritka ocsmány ajándékokká, de sajnos nem találtam rá beállítást visszaállítani, így kénytelen voltam egy modot csinálni, nem volt túl bonyolult, szerencsére
Tartósabb szerszámokat/páncélt hogy tudok csinálni? Most nem arra gondolok hogy gyémántból... Még nem nagyon néztem az enchant és egyebek részt... egyelőre főleg kőszerszámokat használok, fémet nem éri meg mert nagyon ritka, örülök ha ki tudom termelni fémből a páncélnak valót.
-
mikk2000
őstag
válasz Teaway #13572 üzenetére
2x160 láda? Jézus úristen, mi van azokban? Kövesből van vagy 50 láda?
Én nem szívesen rakom ilyen sűrűn egymás felé, mert hülyén néz ki hogy akkor hová nyílik a teteje?
Elküldhetem azt a kis "modot" amit összedobtam, de ennél a textúra felbontása 32x32-es, mert nekem ennyit bír a gép, de ez alapján meg tudod csinálni magadnak is az általad használt textúra csomaggal.
-
mikk2000
őstag
válasz Geryson #13640 üzenetére
Nagyjából felfogtam azért Gyémánt páncél megbűvölve. Sima bűvölőt nem akarok csinálni, mivel hülyét kapnék attól hogy véletlenszerűen ad a cuccra pluszt, láttam modot amivel én állítom be mit akarok [link], de ahhoz végzet szeme kell, tehát el kell látogassak az alvilágba előbb.
Italokat lehet főzőállvánnyal készíteni, úgy olvastam, de ahhoz is alvilági cuccok kellenek, de ott még nem jártam.
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13642 üzenetére
Majd ha megszereztem a hozzávalókat csak akkor csinálom meg. Nem csalok, csak ha kipróbálok egy modot mert úgy gyorsabb, aztán visszarakom a mentést. Hátizsákot persze muszáj volt beszereznem, mert hülyét kaptam attól hogy felveszek két virágot és már nincs több helyem, de ez szinte az összes játékban így van, mindenhol az volt az első amit kiütöttem.
Mint írtam az 1.8 iszonyat lagolt amit mástól is olvastam, szóval maradtam az 1.7.10 szériánál, arra már rengeteg mod van ami azzal kompatibilis, és tulajdonképp az előző széria, tehát nem túl régi.
-
mikk2000
őstag
válasz nbarnabas #13644 üzenetére
Kösz az infókat, mondjuk már nem vagyok annyira az elején, pár napja már tettem képet a gazdaságomról.
Mostanában kezdtem jobban gyémántra gyúrni, csak hát elég ritka szegény. A 10-es szint körül áskálódok, ahogyan blackrulz írta. Kajám bőven van, azzal nincsen gond már. Az elején persze szopás volt.
Nagyjából rájöttem arra amiket írsz, a kőeszközök nagyon jók mivel olcsóak és nem túl lassúak, csak észnél kell lenni hogy néha váltani kell ha az ember talál valamit, különben nem bányászik ki semmit
Mobbal jó sokkal találkoztam már, mert az ember alig tesz pár lépést meg csinál valamit és már este van, sajnos a mai világban mindent ilyen idegbeteg gyorsra terveznek, persze erre is tettem modot ami ezen segít...
A videókkal kapcsolatban annyit, hogy az angolom messze van attól hogy ilyen normál tempójú szöveget megértsek.
A tárolás már nem gond, ahogy írtam, hátizsákokkal meg van oldva, sőt automatikusan szortíroz is, szabályok alapján.
Kösz az infókat!
-
mikk2000
őstag
válasz nbarnabas #13644 üzenetére
A youtube videókról annyit hogy direkt szopatósan csinálják, hogy véletlenül se találd ki mi miért működik.
Itt van mondjuk ez , dupla vasajtó nyitása egy gombbal. Működik. De nem értettem miért köti össze duplán meg alul is, miért nem köt rá csomót akkor? Aztán kipróbáltam és lőn, elég csak összekötni egy oldalt, és kész, működik.
Aztán ott voltak a cukornád arató videók, dugattyúval. Mindegyik elsírja hogy túl sok esik le az aljára, ami fenn marad, nem mind tolódik be a vízbe. Nem volt annyi eszük hogy ne csak középen üssék ki, mert akkor értelemszerűen a legfelső sor alulra esik, szabadesés következtében.
Azt hiszem videók helyett inkább itt fogok kérdezni ha nagyon elakadok
-
mikk2000
őstag
válasz Teaway #13651 üzenetére
Nem mindent
Mondjuk itt van ez a videó.
Fogalmam sincs hogy működik, magától szerintem az se találta volna ki aki a videót csinálta, mert többször elmondta hogy ez egy meglevő megoldás csak csinált róla egy videót.
Bár semmit nem értek belőle egy dolgot biztosan nem, van egy kemence benne, ráadásul nem is ég, és rak bele x tárgyat. 3:30-tól. Na most ez mi a jóisten befolyással van bármire is, hogy van egy teljesen inaktív kemencénk? -
-
mikk2000
őstag
válasz Teaway #13675 üzenetére
Először nem hittem el hogy van is benne valami... de a képek meggyőzőek. Ekkora házban már vonattal kell járni látván a síneket? :p
Buster17:
Kevesebb lehetőséged lesz modokkal ha a legfrissebb verziót használod. Mindamellett valamit elszúrtak benne mert jóval akadósabb, bár lehet erős gépen ez nem jön ki.[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13680 üzenetére
Összetettebb játékoknál hülyét kap az ember ha nem módosíthat ezt-az. Nem ez az első játékom Észreveszem, hogy terhel-e egy mod vagy sem, amiket használok, azok közül egy térkép map az, amin érezni hogy fut mert néha akaszt (Rei’s Minimap), de még mindig nem terhel olyan irreálisan mint a Journeymap. Annál maga a szerző írta azt, hogy ha a játékban nincs amúgy min. 200 fps-ed, ne tedd fel. A MapWriter tetszett a legjobban, lehet görgetni a teljes térképet(!) észre se lehetett venni hogy fut, de nem mentett sajnos, és ez ismert hibája.
Egyelőre amit láttam ami legjobban számít, hogy a látótávval nagyon csínján kell bánni, illetve textúra packot sem véletlenül használok 32x32-est. Ezzel is sajnos pont betelik a vga memóriája.
-
mikk2000
őstag
Kérdés, a láva elvileg folyik, azaz jön valahonnan, az animációján ez látszik is. Csináltam obszidiánt egy csomót (rájöttem hogy kell) de a láva szép lassan fogyogatott, egész kiürült, és utána kellett bányásznom
Ez normális?
-
mikk2000
őstag
válasz Buster17 #13685 üzenetére
Nagynehezen haza találtam, erre nincs valami megoldás?
Mod nélkül mondjuk az, hogy bizonyos távolságonként építesz felugrálva jó magas oszlopot sima földből, rá fáklyát, alul meg táblát ráraksz hogy mi merre, oldalt esetleg létra Bár sok értelme nincs felmenni, max magasítani. Az oszlop legfelső kockája célszerű üvegből legyen, hogy jobban látsszon a fáklya közelebbről. Olyan távolságonként érdemes építeni az oszolopokat, hogy egyiktől a másikig el lehessen látni.. A látótávot érdemes beállítani a játékban ha bírj a géped nagyobbra.
Az is lehet hogy mikor kalandozol, mész egyenesen egy égtáj irányába, visszafelé meg persze az ellenkező irányba, a koordináták megjegyzését mondták már, bár az nem túl "emberközeli".
Koordináták kijelzésére most ezt használom: Batty's Coordinates PLUS! Mod for Forge Nem kell F3-at nyomkodni, és csak azt írja ki amit szeretnél, sőt + és - jelekkel jelzi épp merre tartasz. van belőle 1.8 verzió is kivételesen.Moddal tudsz hozzáadni útvonalpontot, és ha be van kapcsolva mindig kijelzi neked merre menj. Vagy térkép mod, amin látod merre vagy és hol van a pont amit leraktál. Vagy a kettő együtt
Mivel te 1.8-at használsz sajnos,a modok többségét elfelejtheted, én most ezt a map modot használom, bár sok hasznát még nem vettem: rei minimap Tud útvonalpontot rögzíteni és menteni. 1.7.10-kell hozzá, ahogy a JourneyMap-hoz (erőforrás igényes!) is.
Maga a Forge (parancs kiterjesztő/mod támogató) is csak pár napja támogatja az 1.8-at, szóval jó fél-egy év szerintem sacc, mire mod támogtottságban utoléri az 1.7.10-et mondjuk.Az a gáz hogy újabb verziójú minecrafttal kreált világot később nem hiszem hogy fogod tudni használni korábbi verziójú minecrafttal, tehát addig kéne gondolkodni amíg nem késő. Profik ebben megerősítenek szerintem.
-
-
mikk2000
őstag
válasz jonnyjoker01 #13709 üzenetére
És 1.8 alatt már nem véletlen mit bűvöl rá és nem is látod mit? Mintha valaki említette volna...
Fél óra alatt nem találsz annyi vasat hogy full páncél öltözeted legyen Plusz ha már bűvölted akkor azt javítani kéne üllővel, csak ahhoz megint rengeteg fém kell... meg éhen se kéne halj közben
-
mikk2000
őstag
Mert nincsenek, korábbi verzióra vonatkozik a leírás feltehetően, csak ezt elfelejtik az egymástól való infó lopkodásban, kipróbálni meg luxus.
1.8-ban lehet hogy már olvasható, csak nincsenek rá még nagyon modok, anélkül pedig a játék nem sokat ér.
Egyszerűbb használni ezt a modot, ahogy én is teszem: [link]
-
mikk2000
őstag
Nincs olyan blokk ami úgy vezeti az áramot mintha vöröskőpor lenne rászórva? Kicsi körülményes mondjuk lefele vezetni a jelet porozva.
Pókos szörnyketrec közelében építettem egy simogatót, ragacsos dugattyúkkal kő sajtolást kap szegénykém alulról-felülről egyszerre, de még így is eltart egy darabig míg elpusztul. Van más anyag amitől gyorsabban pusztul? Obszidiánt például meg se mozdítja a dugattyú.
-
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13737 üzenetére
Helló, nem szeretem az egyben pakkokat, majd én eldöntöm mi kell nekem
Meglesem ezt a redes dolgot, kíváncsi vagyok ez is tud-e szép vöröskő vezetést plafonon, negyed blokkos finomsággal. Bár azt hittem sikítani fogsz, hiszen ha eltérek a "szabvány" vöröskős megoldásoktól, akkor az mod nélkül már működni nem fog.
Kösz!
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13739 üzenetére
Nézegettem ezt a redet, de nem nagyon nyerte el a tetszésem. A wikije hiányos rettenetesen [link]
Kinéztem egy szigetelt, önállóan futó vezetéket (hogy ne essek bele a lyukba) Framed Insulated Red Alloy Wire. Okés. Csak kéne neki valami fa, ami a világon nincs, recept kereső sem hozza ki, tehát a játékban nem létezik. Valami OAK nevű fa, átszínezéshez meg megint más. Beraktam a "world" modult (amiről egy szót se ír wiki csak egy kép van hogy más fák vannak benne) hátha abban van ez a fa, de semmi. szóval ez így az egész egy nagyon összecsapott igénytelenségnek tűnik, nem hiszem hogy érdemes lenne ezt nézegetni, de kösz a tippet.
Amit én használtam és a képeken is van, tulajdonképp megtartja az eredeti vöröskő jelvezetést, csak kicsit normálisabbá teszi, színnel jelzi a jel gyöngülését, lehet vezetni plafonon, oldalt, és negyed blokkonként lehet a jelet irányítani, az eredeti MC-ben is már így kellett volna megoldani. Redstone Paste Mod
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
válasz #56573440 #13741 üzenetére
NotEnoughItems-t egyszer néztem, de tiszta cheat volt az egész, úgyhogy nem foglalkoztam vele. De ahogy nézem receptet is lehet vele nézni, és segíthet a kirakásban is ha az ember feledékeny. Receptet többféleképpen is tudok nézni, de egyikkel sem jött ki (NEI-vel sem), hogy miképp lehet strip-et csinálni. Gondoltam mivel szerszám, akkor álljunk neki egy fának. Semmi. Akkor megint recept, fűrésszel blokkoknak, rakosgatom... nehezen összejött. Egyetlen mod sem idegesített még fel, de ennek az igénytelenségnek sikerült. Minek van wikije ha üres az egész? A legalapvetőbb alkotóelemről nem bírják leírni hogy kell elkészíteni, ha már a receptkészítőből kispórolták? Azért köszi, ha lenyugodtam, ez a multipart rész érdekesnek tűnhet, néztem korábban ezt: [link], de még 1.7.10 verzió sincs belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 3
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xbox Series X|S
- Fűnyíró topik
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Napelem
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...