-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#47205632
törölt tag
válasz
mikk2000 #23088 üzenetére
A HD2500 ha el is van fojtva órajelileg, maximum dupla sebességre képes, de az is túlzás. Igen messze van a 3-4x kívánt értéktől. Én pedig 12-es látótáv alá nem megyek semmiképp, akkor el sem indítom a játékot, szóval ez mindenképp kiesik. Ezen nem lehet modoltan játszani. Skylake HD530-on már esetleg kompromisszummal, de az más liga.
Veszek egy passzív LP kártyát (legalább nem kell az IGPnek adni az amúgy is kevés RAMból) meg egy kis gépházat aztán átpasszírozom bele a gépet és akkor egy ideig megint nyugalom van és elférek. Remélhetőleg a jövőben értelmes ára lesz az olcsó kisgépeknek és akkor lecserélem arra, de erre az elkövetkezendő 1-2 évben nem látok esélyt.[ Szerkesztve ]
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #14193 üzenetére
Na sorban.
1. ha én azt írom a journeyra hogy hulladék mert akkora gépigénye van mint a komplett direwolf modpacknak akkor az nem igaz, ha te azt írod hogy a zans helyből szar mert liteloader kell neki(aminek gépigénye nem igazán érzékelhető) no comment..
2. persze hogy akarok fejlődni. nem emlékszem milyen épitő jellegű kritikádra nem válaszoltam, ha így történt bocsi, lehet úgy érzékeltem elég ha elolvasom, nem kell odaírnom hogy igen igazad van.
Nem vagyok profi videós, sőt nem is akarok az lenni, sem időm, sem türelmem nincs hozzá.
Kedvtelésből csinálom(meg még pár dolog, aki követ tudja mi az, aki nem azt meg úgy sem érdekli).
A kereteimen belül csinálgatok vidiket, súlyos hibák nincsenek benne, kb. annyi amit bárki ejthet ha belefog.
Az optifine-on miért is kellene anyázni? Egy megjegyzésed rémlik az openGL beállításokkal kapcsolatban.
Ezek a hivatalosan is ajánlott beállítások az optifine-hoz a legnagyobb fps elérésre.
Nem lehet minden gépet lefedni egy beállítással, javasolni lehet csak.
Úgy látom te leszel itt a megmondós okostojás gyerek. Semmi gond ilyen is kell, biztos fogunk szeretni.
Peace!Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#19617792
törölt tag
válasz
mikk2000 #14193 üzenetére
"ha ez egy szerver fut mint segédprogram, akkor vagy minden játékos mozgásának megfelelően rajzolja a térképet, vagy egyszerre generálja le az összeset, ez viszont nem tekinthető normál egyszemélyes használati módnak."
client-only mod (szerver nem is tud renderelni), így csak az általad bejárt területet menti le, rajzolja ki SSP vagy SMP. ha meg Opis részeként használod, akkor is csak kliens oldalt működik a térkép.
"A Zan's minimappal helyből az a gond hogy a szerencsétlennek nem elég a forge, és nehogy már egy szaros mod miatt kelljen egy újabb mod loader (még szerencse hogy nem kell neki külön új launcher)."
miért baj, hogy kell neki LiteLoader? a LiteLoader újabb, főként client-only eszköz modoknak ad lehetőséget. régen asszem a Matmos volt ilyen, ami player helyzete / biome, stb. alapján játszott le hangokat. btw létezik Voxelmapból egy butított Forge-only verzió is (csak minimap és waypointok, nem radar). a MapWriterből is létezik egy csak térkép verzió. a Launcher meg kb. muszáj a modpackekhez, különben szívás lenne updatelni mindent.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #14024 üzenetére
"Kösz a konfigot, amúgy szerintem nem én szoktam hőbörögni."
és megtaláltad azt amit nem linkeltem már be és annyira nagyon kellett? ami a pastebinen nem volt fent? a hőbörgést meg inkább nyers fikázásnak mondanám akkor a nem tudsz programozni mehetsz kapálni szint azért szépen definiál
építő szándék ftw \o/
"Ha az ember elkezd foglalkozni valamivel, és látja hogy szar az egész, akkor próbál valami rendet tenni a káoszban."
ezen dolgoznak ők is megsúgom, próbálják ahogy lehet egységesíteni legalább a nagyobb modokat. a kicsikkel nem igazán lehet mit kezdeni.
"(másik példa a linux desktop "OS" nevű szörnyszülött)"
hmmpff ezt inkább ne feszegessük jó
"de érdemes, és ahogyan a Forge-t használják"
te tudod mi az a forge és ha valaki moddolni akar manapság és nem bukkit pluginokat írni akkor miért kell az? akkor miért alkotsz véleményt?
"csak a fejlesztő szarik rá"
a fejlesztő azt mondta hogy a játékot árulom, azt csináltok vele amit akartok, a saját felelősségetekre. ez jóval több mint a legtöbb játékfejlesztő szerint hozzányúlsz és letöröm a gerinced elperelem a házad. nem az ő felelőssége hogy reverse engineering után ki mit kezd vele. soha nem is ígért ilyet. egy forge jellegű api-t elkezdtek talán csinálni, de ennyi. egyébként rég kiszállt a "fejlesztő" a játék mögül, a mojangos arcok csinálják, markus nem írt bele kódot ki tudja mióta.
"jól megél a modderek munkájából ingyen, akik megírják az MC 1000%-át ingyen, aztán meg eladja milliárdokért az MS-nek az egészet"
te tényleg read only vagy. tényleg nem olvasod hogy earl is leírta akkor megpróbálom értelmesen én is. 2014 okt kimutatások 60 milla eladott példány. ebből 17 millió pc. 12 millió box. a pc és mac eladásokat együttesen lenyomja a box és a ps eladás. a pc-s játékosok igen kis része játszik moddolt mc-vel, pár százezer max. azok egy nagyon kis százaléka vette csak a modok miatt a játékot. ez a mérési hibahatár se... ne állítsuk már be globálisan azt hogy csak a moddolt mc miatt fut így a mojang mert egyszerűen ez nem igaz. számodra lehet hogy így van. te egy vagy a 60 millából. ne általánosítsunk.
"akik megírják az MC 1000%-át ingyen"
ez nekik első sorban egy hobbi. aztán az adfly is csöpögtet, mivel ismertek a modder körökben ezért pl donáció is akad itt ott, twitch-en is csöpög ez az ha streamelnek, yt csatornájuk is akad amin nézik pár százezren a kontentet, és igazából ha nem is ebből élnek, akkor is önként csinálják. nem kényszer. hobbi. egyébként meg keresnek vele a jobbak nem is szarul.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #14022 üzenetére
"És valóban, a nekem bőszen ajánlgatott launcherrel kapcsolatban tömegével jönnek ilyen elszállás gondok, szerintem aki nem tud programozni az ne programozzon, hanem menjen kapálni mondjuk. Force update ahogy említve lett.
Ez csak így ránézésre. Szóval van mit próbálgatni."linket pls amirok a launcher száll el
nem java gond, nem user error, nem modpack error, nem mod error, launcher error.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #14012 üzenetére
a launcherből lehet leszedni a dw-t... magában nem... launchert meg nem fogsz? továbbra se mondtál egy értelmes indokot se hogy miért...nem fáj. tényleg nem.
tudod mit extra jófej leszek. leírtam 4x, de látom tök fölöslegesen. kár volt magyarázni neked. tessék, itt az egész cofh config mappa. itt meg a teljes config mappa. dw 20 packból.
remélem tökéletesen meg fog neked felelni a jövőben, és lezárhatjuk ezt
ha megkérdeznéd hogy miért csak ennyi ore-t tud akkor előtte olvass vissza. ha hőbörögni akarsz hogy miért csak ennyit tud akkor is kérlek ugyan ezt tedd.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #14004 üzenetére
o.O
tehát google-be beírva ftb-t nem találtad meg az első találatot?
download, ledob egy oldallal és .exe, vagy más kiterjesztésben le tudod rántani.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13995 üzenetére
a kérdésedet idéztem, és leírtam szó szerint ugyan azt amit előtte. te meg újra felteszed. ha nem érted mit írok kérdezz specifikusan, vagy vedd a fáradtságot és egy klikkel mégcsak nem is adflyról 2 perc alatt fel tudsz tenni egy dw-t, onnan meg a cofh mappában megtalálod a konfigokat és te is azt fogod látni amit én, akkor elhiszed hogy nem 50000 ore-ról beszélünk amit lekezel, de azért elég komoly gond, ha háromszor fel tudod tenni a kérdést, kétszer kattintani viszont már nem akarsz
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13994 üzenetére
" Igenis, annyit segíthetne, hogy központilag menedzseli az egységességet. De egy ilyen játék amiben alapvető help sincs, és még arra is mod kell hogy mutassa mit lehet craftolni... pénz amúgy lenne, tudjuk mennyiért vette meg az MS, kíváncsi leszek mihez kezdenek vele
"
hát én azért félek attól hogy az ms mit csinál majd vele... csak ne az legyen hogy újraírják meg dlc meg társai...
a moddingot nem lehet központosítani így... tudod hány mod van mc-re? millió. vagy kis pluginok vagy korrekt nagy modok, vagy szerver oldali ez az, de milliónyi van ami itt vagy ott belenyúl. sok fejlesztését átadják egymásnak, stb. ezt nem lehet koordinálni fentről. a nagyobb modderek összetartanak, van szerverük amin pl direwolf is játszik és videózik, ott "tesztelnek" verziókat, megbeszélik a dolgokat ki merre, mit fognak használni. de ők se erőltethetnek rá senkire semmit nem hogy az ms vagy a mojang. a mojang kiszedte az id-ket, azért is volt szájkarate, mert a moddereknek rohadt sok meló volt. az 1.7.x-es modokkal szívtak sokat és még nincs mindegyik kész... amíg meg ilyen eladásokat produkál, a boxon elver aaa-s játékokat addig mit görcsöljenek?
egyénként befogni az mc kliensbe a modokat meg a packokat és szanálni az ftb-t és társait tudod milyen lenne? mint amit látsz az xboxon mc szinten. ott is akkor lesz új skined ha 2 dollárért veszel packot, meg akkor kapsz kontentet ha az ms úgy látja jónak hogy átengedi. aztán boxon a lovakra csodálkoztak rá nemrég... le vannak maradva mint a borravaló mert ruglmatlan a rendszer, nem lehet kiadni abban az ütemben a kontentet ahogy azt más, független platformon, át kell tolni egy másik rendszeren hogy eljusson a játékosokhoz... fél-egy év csúszás... köszi inkább letöltök egy launchert.
id-k 1.7 óta nincsenek, ha már azon vagy akkor nem lesz ütközés, ebből nem lesz gondod.
értem én hogy mit akarsz. de mondom. a legtöbb mod nem CSAK ércet generál. és ez meg csak akkor működne, ha ingame indítanád el az eltűntető modot amikor még megy amit ki fogsz szedni, kijelölnéd hogy mi nem kell, majd azt elkezdi törölni és felülírni. az pár millió block update lenne gondolom ahogy mászkálsz a világban és ha nem járod végig az egészet az utolsó centiig, akkor ahogy kiveszed a modot ott megint bejönne a nyalóka, lyukas földdel stb. tehát mindig be kéne járni az egész generált világodat. vagy valami külső program végignyalja az összes blokkot amiből a világod áll. egy hét alatt... a retrogen amikor néztem akkor csak a player könyékén ment, csak ott nézte, nem globálisan. durva lenne 10kx10k-s mapon chunkonként blokkonként generálni egyszerre...
-
#19617792
törölt tag
válasz
mikk2000 #13994 üzenetére
"Egyáltalán nem értek egyet, és szerintem te sem gondoltad át teljesen amit írtál. Az MC modok nélkül valljuk be igen soványka lenne, tehát a modok igen csak fellendítik az MC eladásokat"
kis tábor moddolja az MC-t. meg mióta konzolon, telefonon is elérhető, megy a szekér de még hogy.
"Igenis, annyit segíthetne, hogy központilag menedzseli az egységességet. De egy ilyen játék amiben alapvető help sincs, és még arra is mod kell hogy mutassa mit lehet craftolni..."
kb. Minecraft 1.5 óta lehet hallani, hogy csinálni fognak egy modding API-t, ami átvenné a Forge helyét és talán megcsinálná amire gondolsz, de az azóta is készül. Soon™
az hogy alapból nem mutatja mit lehet kraftolni az nem baj, mert a játékmenetnek erős eleme hogy magad jöjj rá."ergó nem fog egyezni, bár kérdés mi van, ha a neve egyezik.
Valahogy ugyanis hivatkozni kell"
az OOP csodája, elég egy belső azonosító (ami jellemzően com.<alkotó>.<modneve>.<valami>, ez a Javaból jön) az viszont sosem egyezni két különböző mod között. amit látsz név csak egy tulajdonsága az objektumnak, amit a játék kiír. belső azonosítóra fog mindig hivatkozni, nem a látható névre.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13991 üzenetére
te olvasod amit írok vagy úgy igazából leszarod?
a cofh csak az általános, tech berkekben elterjedt, közösen használt érceket fogja össze. a random fisimfosom modok érceit NEM. ezek az ércek a tin a copper az aluminium és azok amiket a linkemben megtaláltál. a többit a mod fogja generálni továbbra is, de nem fog tint és copper generálni fölöslegesen a forestry, a thermal expansion, az ender io, a mekanism, stbstbstb amik egyébként akarnának by default, és lesz tele a föld 5 féle, ugyanolyan réccel csak más id-n más textúrával amik nem stackelődnek, és kézben tartható a mennyiségük is ugye ballansz miatt... azt kaptad amit kértél a cofh nem tartalmaz ore generálást mettalurgy-ra, meg kis modok érceire, mert azt ki fogja nyomon követni hogy mennyi kell azokból, hova, mit akar a modder hogy az hogy legyen leosztva, ritka legyen vagy se, stb. millió modot te se gondolod hogy bárki végignyálaz és összeszedi az egészet, ahogy a modder társadalom itt is a forge-ot használja jobb esetben aztán több megkötés nincs, nem is lehet. akkor jönne a sok nyígás meg vergődés hogy ez meg az a mod szarul lett megírva és nem folytatja a fejlesztő mert a cofh oredict-be nem teszik be a lilapicsakristályát.
a többire már nem is reagálok. az ötlet jó, do it
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13986 üzenetére
"Minnél többet akar valami tudni, annál több lesz a hibalehetőség. Még azaz egy moddal is vannak gondok, na most ha ebből van 50..."
akkor miért legyen forge-ban ore gen ?
egyébként single playerben ezer éve játszok modokkal, mindig voltak bugok, mindig is lesznek. de ezek miatt pl nekem egyszer ha ugrott a világom. a többi olyan bug hogy az egyik mod kábelével nem megy a másik mod gépe... a szerverek meg néha lehalnak, de sokan sokfélét csinálnak, több ezer loadolt chunkkal, kivédhetetlen a hiba...
"Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg."
mégis miért kéne ők kéne ezen dolgozzanak? ők nem akarnak fúziós reaktort a játékba. valaki visszafejtette aztán mókolják ehhez a mojangnak aztán semmi köze, nem is akartak soha belefolyni. nem is hiszem hogy dolguk lenne...
"Értem, lassan kiderül hogy tulajdonképp ha mondjuk érceket akarok szopás és kényelmetlenség nélkül akkor modpack kell, de akkor már másik launcher is...
"
és jönnek mellé gépek, amikkel 2-3-4-5x-özni lehe őket, tárolni lenezeken nem chestekben, automatizálni, stb. ha csak pár új érc kell amiből páncélt meg fegyvert lehet csinálni akkor egy mod elég metallurgy-t felteszed és örülsz.
ez a m-ore mod ez valami underground lelkes izé lelkes valamije. mivel bárki kódolhat mc-re ezért fog is. hogy szar hát így járt aki leszedi. ha egységes rendszer lenne vélhetően nem is írt volna modot.
"Ne piszkáld fel a fantáziám hogy még arra is figyelni kéne
Csak elszállás esetén nézegeted az ID ütközést?"
szól az mc ha azonos id-re pakol két mod egy blokkot és nem tudja megoldani. akkor ki kéne találni hogy mire írd át configban az id-t hogy jó legyen és ne egy másikra tedd át... ilyenkor van egy mod az idfix minus, az megcsinálja, de első indítás után ki kell szedni. honnan tudná egy modder hogy valami srác a világ másik felén a 3454-ös id-t már használja? sehonnan.
"Az ércekkel kapcsolatban vetettem fel, mert az hogy eltűnik egy-két szerkezet az hagyján, de az hogy lyukacsos lesz a föld és leesek, az már nem vicc, és elméletileg nem egy magas labda megoldani, tulajdonképp a regen ellentéte."
írtam példákat hogy miért az. az ércek is olyanok mint a gépek. ha az a mod generálta, akkor ha törlöd az érc is megy vele. van olyan mod ami ércet is generál meg virágot is meg fát is. akkor annak a modnak ami az egészet vezényli tudnia kéne hogy az a föld alatt van az a föld fölött, az fa az virág az ore, és ore az kő a többi levegő. ezt semmi nem fogja kezelni, semmi nem fogja ismeri az összes jelenlegi és jövőbeli modot, hogy az mit generál, miért, és hogyan. vannak modok amik brutál nagy labirintusokat csinálnak. azokat keresse meg, és töltse végig kővel? és még mindig a felszínt kapargatjuk... ezt lekövetni azért nem olyan vidám...
"Kösz, de nekem az egész kéne, mert akkor sacc benne lesz az a mod is, amit esetleg leszedek
"
a cofh nem egy univerzális, minden modot lefedő generátor. a legtöbb tech mod ami ismertebb, használt, az mind copper, tin, aluminium, stb -t igényel. ami ezen felül van azt a mod a saját szabályai szerint teszi amit a configban le is írnak. írtam is példákat. a cofh nem szól bele hogy a quartz ami nélkül a mod nem is él hol és hogy generálódik. csak az univerzális, mindenki által használtakat fogja össze. -
#19617792
törölt tag
válasz
mikk2000 #13986 üzenetére
ez az 50 van amikor több, mint 100 és ők már csapágyasra járatták szopórollert, hogy neked összesen kettő darab klikk legyen a játszás.
"De az is kiderül hogy végülis mire is jók ezek a modpackok. Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg."
minek? nem a Mojang / MS feladata, hogy a modok számára kedvezőbbé tegyék a dolgokat. alap Minecraftba felesleges lenne, mert nincs olyan, hogy adott dologból többféle lenne benne.
"Ne piszkáld fel a fantáziám hogy még arra is figyelni kéne
Csak elszállás esetén nézegeted az ID ütközést?"
Minecraft 1.7 előtt erre is kellett ügyelni, ha modokat lapátolgattál össze. modpackok esetén ezt is megcsinálták. btw elszállni bármitől eltud, de az a logban kiderül miért történt.
"de az hogy lyukacsos lesz a föld és leesek, az már nem vicc, és elméletileg nem egy magas labda megoldani, tulajdonképp a regen ellentéte."
nem feltétlen, mert levegő blokk marad utána, és hogy különböztessek meg egy levegő blokkot a másiktól? stone helyére egyszerű bármit írni, de ha a bármit kiveszem és marad helyette semmi, akkor hogy állapítsam meg mi volt ott azelőtt? ehhez snapshot kéne előtte-utána állapotról, különbség számolás és aszerinti módosítás, de még így is problémás lenne.
a példaként hozott CoFHCore konfig a direwolf20 packból van, a többi konfigban is ugyanezen ore-ok szerepelnek, csak a srác szétszedte négyfelé, mert szórt/réteges oregenerálást szeretett volna saját packjában.
[ Szerkesztve ]
-
Mottie
őstag
válasz
mikk2000 #13987 üzenetére
Nem ez a lényeg...
Simán elvoltam 50-60 moddal, modpack és különösebb konfig nélkül..
A modpackek (már a jobbaké) készítő viszont hosszű időt ölnek bele, hogy a sok modot minél jobban összehangolják, hogy balanszolt és élvezetes legyen. Ezeknek a disztribúcióját pedig launcheren keresztül oldják meg. Ők a verziók menedzselését, automatikus letöltést biztosítják. Szerintem nincs ezzel semmi gond.Be Victorious!
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13981 üzenetére
nem igazán értem mi a gond. úgy állítod be a külön launchert mintha valami ördögtől való dolog lenne...
az ftb-ben is van egy csomó official, és egy rakat harmadik féltől származó pack. ezek managelése, frissítése nem a mojang feladata, nagyon para és lassú lenne kitolni új verziót, stb. így gyorsabb, rugalmasabb, kényelmesebb. továbbá prekonfigulrálva szedi le az egészet, tehát nem neked kell szívni az id ütközésekkel, az ore generálások beállításaival, stb. hovatovább nem is kell az egészet, mert egy ablakban klikkelve azt mondod hogy a 150 modból nekem ez meg ez meg ez nem kell. viszon'látásra
jó ez így, jobb mint egy globális katyvasz, van vagy 3 alternatív launcher, a vanillába betolnának 50-60 packot lenne ott móka kacagás...
" Biztos mindenki szíve vágya hogy nekiálljon konfigokat szerkeszteni hogy ne legyen gond."
aki kézzel áll neki annak általában ez a legkisebb szívás egy 30-40 modos packban...
" Ha le lehet tiltani, mert nem mindegyikben lehet. " pl?
"Utána valahogy kibányászom hogy amit generál milyen biome milyen körülmények milyen magasság melyik világ, sőt kibányászom a mondál milyne belső név és ID alatt szerepel (!) ("block"), szépen kitöltöm CoFH Core konfigjában regennel. Életem vágya
"
nem olyan bonyolult, vagy még nem dzsumbiztál ki id ütközést ködös logok mélyéről. kb 5 perc alatt ha érted mit csinálsz akkor tokkal vonóval megvagy.
"Lehetne ez a generáló a forge része, és akkor szabványosan használhatná mind, és akkor nem csak a neveket igyekeznék szabványosítani"
ezért van a packokban mind cofh. nem kell mindent egy modulba tenni, akkor az lenne a baj hogy a tiédet miért nem használhatod. vagy másikat.
"Ami még foglalkoztat, hogy ha egy mod le van törölve, törlődik vele minden." formázod a vinyódat és csodálkozol ha eltűnik a letöltés mappád
kihúzod alóla a kontentet mit vársz? induláskor keres egy 2314-es id-vel megálldott blokkot. nincs mert törölted a modot. mit tesz bele? követ? és az a mod ami állatokat generál vagy virágot vagy fát vagy saját füvet? az mind kő? vagy legyen egy mentés a modok előttről és minden indításkor nézze meg hogy van e változás és töltse vissza azokat amiket a mod elállított? szép lenne, a világok mappája tízszeresére nőne...
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz
mikk2000 #13962 üzenetére
elmented régi mapot, kitörlöd a chunkokat, majd amit kell átemelsz új mapba.
ha nincs retrogen, akkor ez a módi.
""Modpack" nem szimpatikus, egy mod önmagában kéne tudja azt amire ki lett találva, egyszerűbb lett volna a neveket egységesíteni, mint modpack használatára kényszerítsék azt, ki ezt az áldozatot bevállalja."
a mod azt tudja, amire ki van találva, mert alapból aki modot fejleszt, az egy platformra épít: vanilla Minecraft + Forge. megírja a saját ore-ját (nevestül, generálási algoritmusostól, stb.), a többiről honnét tudjon.
a nevek / ore-ok egységesítését maga a Forge intézi ha te a mododban a PreInit részben megírod, hogy regisztrálja be a te ércedet oreValami néven (konvenció kialakult magától, hogy oreCopper, gemDiamond, stb). innentől a te modod támogatni fogja az egységesítést. és minden más mod is, amelyik megteszi ezt a regisztrációt. mondom, ha egy mod nem támogatja az OreDictionaryt, akkor szinte biztos a kövi updatebe benne lesz. legutóbb BigReactors volt rá példa. volt egy oreja a Yellorite, csak ez használta semmi más, de koncepcióból kiindulva uránként kezelendő. kérték a fejlesztősráctól, hogy legyen opció hogy a Yellorite szerepeljen az oreDictionaryben Uraniumként, egy-két update-re rá szerepelt is.
az, hogy te beraksz X modot, ami generál Coppert, majd később Y modot, ami szintén generál Coppert az rendben is van. ők ketten csak teszik a saját dolgukat, neked kell konfigban módosítani melyiknek a Copperét akarod használni. (és mivel jellemzően meg van írva oreDictionary támogatás, mert talán két sor(?))"Tudsz nekem olyan érces modot mondani (nem modpackot) ami tuti ezt használja?"
nagyon sok használja, különben epic káosz lenne a sokféle Tinből, Copperből és egyébből. IndustrialCraft, Forestry, Thermal Foundation / Expansion, EnderIO, Mekanism, sorolhatnám napestig. a modok egyenként mind beregisztrálják a saját Copperüket oreDictbe (oreCopper-ként). igaz alapból mind spawnolná őket, ezért neked kell kiválasztani melyiket akarod használni (konfig írkálás).
a CoFHCore mod az (nem ad semmi tartalmat a játékhoz, csak egy eszköz / library működik), amelyik jelenleg képes függetlenül és részletesen paraméterezhetően kezelni / generálni az ore-okat, csak konfigból meg kell mondani neki melyik ore-t, hova, milyen sűrűséggel generálja.
mondjuk igaz, nem írják hogy támogatják-e ezt, de van unofficial lista. illetve itt egy guideline, hogy ez alapján használd az Ore Dictionaryt, ha olyat írsz meg a modban, ami már szerepelhet másikban is.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13962 üzenetére
thermal expansion pl. azt használták nagoyn sokáig sőt szerintem sok packban most is mint egyetlen ore generáló mod. sávosan pakolja ki a cuccokat, szépen határolt hogy milyen mélységben mi lehet egyáltalán, stb.
alapvetően nem a modok feladata hogy megnézze van e más mod ami ore-t generál, mert szinte minden mod generál... ott a config file, abban szépen kikapcsolható, aztán csók. ha beteszel egy csomó tech cuccot, ami generál mind, akkor lesz a föld alatt 20 féle tin, copper és társaik. de azok is működnek egymás receptjeiben általában.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz
mikk2000 #13957 üzenetére
" Kezdjük azzal hogy új érc csak akkor lesz, ha az ember felfedezetlen területre megy a mod installja után (mennyire élethű ez?)"
ha nincs retrogen, akkor muszáj felfedezni. ha van retrogen, akkor ugyanazzal a szabályrendszerrel (Y koord és chunkon belül (X és Z koord) rng alapján, illetve megnézi van-e azon a koordinátán stone block) bele tudja generálni a már meglévő területbe.
MCedittel lehet úgy "resetelni" a mapot, hogy minden építményed megmarad. törlöd az építményeiden kívüli összes chunkot. "újra lesz generálva" a map, és ugyanúgy fog kinézni mint előtte, mert seed alapján generálja azt, az pedig szerepel a level.dat-ban (ha nem adtad meg akkor random). legfeljebb abban lesz eltérés, ha egy mod másképp populálja a worldöt (saját maga utólag randomgenerál, ilyen pl. ProjectRedes vulkánok, vagy Thaumcraftos dungeonök).
"vagy van 1 azaz egy darab mod ami képes újragenerálni az érceket."
ezért vannak úgy megírva a konfigok modpackokban, hogy ~minden ércgenerálás erre az egy modra van bízva. 1.7.10-től kezdve már annál se látsz ID-t, csak oreDict bejegyzést.
"De a legnagyobb gond az, hogy mint írtam nincs egységesség, tehát az egyik mod érckőzetét/ércét a másik mod nem biztos hogy ismeri, mert egyszerűen más a neve, sőt lehet még ID-je is van, ami persze megint nem egyezik."
erre van a Forge OreDictionary feature, az ore-k, gemek, egyebek be vannak regisztrálva ide, így mindegy mi a neve, ID-je, mert ha az oreDict bejegyzésben szerepel, akkor lehet rá azzal hivatkozni. pl. DW20 packban van legalább 3 mod, ami generál Tint, de mindegy melyik mod Tinját bányászod / olvasztod, stb. működni fog a többi mod recepjeiben (mert oreDict bejegyzésre hivatkozik, nem konkrét ID-re). a modok jellemzően használják is. amelyik nem, az majd fogja, mert hamar tele lesz spamelve a github, reddit, fórumpost, stb.
"Külön modok vannak arra, amivel az egyik ércből ugyanazt az ércet lehet előállítani (!), amit a másik mod megeszik."
ez jellemzően azért van, hogy pl. helyet spórolj chesten belül. mert hiába oreDict mondjuk a Copper, chesten belül ez nem érvényes és aminek más a neve / ID-je van, az külön slotba / stackbe kerül. de van pl. a JABBA mod hordói, belerakod az egyik Coppert és ha másikat raksz bele magától konvertál. tehát amíg van lehetőség n-féle Coppert keverve használni bárhol, addig mindegy mennyi az n.
[ Szerkesztve ]
-
Amur
addikt
-
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13869 üzenetére
Egész pontosan így van belőve 127 modos saját modpackhoz:
min.2176 max 2560
Azért is írtam be ezt a kevés memória jobb dolgot, mert magam is kételkedem.
A legtöbbet tényleg a látótávolság alacsonyra vétele számít gyengébb gépen.
Ha azt leveszem még a modpackos MC is elbírja a 128x128as texture packot is shaderrel, csak sokszor idegesítő hogy megyek valamerre és a chunk loading le van maradva...volt úgy hogy tulajdonképpen a voidban repkedtem,mert még nem töltötte be mire odaértem.
Ezért inkább a nagyobb látotávolság, kevés csicsa verziót választottam.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#19617792
törölt tag
válasz
mikk2000 #13866 üzenetére
"Nekem 1GB szokott lenni megadva 4GB memória mellett, és nem tudom hogy csinálja de ezzel memória általában full tele van, virtuális memória nélkül el is hasalna."
na pont emiatt nem érnek sokat az F3-ban kiírt dolgok.
amúgy igen, a túl kevés RAM se jó, pont emiatt. sőt, nagyon kevéssel el se indul.
ott nekem azt mondja a játék, hogy elmegy 2.5GB-ig, majd leesik és kezdi elölről, közben meg látom, hogy 5GB felett jár.
-
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13850 üzenetére
Egyébként modok nélküli MC-ben használtam sokáig a soartex fanver 64x64es modpackját, az nagyon szépen ment, és tényleg szép is volt. Ajánlani tudom!
soartex
Amitől érdekes ez a texture pack hogy különböző modpackokhoz is készült verziója!
(FTB,Technic,ATlauncher, de én találtam TPPI-hez valót is)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13850 üzenetére
egy hatéves asztali gép,2magos intel egy hd6750-es videókarival meg 4giga memóriával.
Shader nélkül nem próbáltam a 32-es packokat. Lehet úgy nem okozna laggot.
Viszont úgy elveszteném a shader adta pluszt.
Nem a régi videókarik miatt kellett lagless shader, hanem azért hogy a kevés erőforrásból maradjon akkor is amikor elindítom a videófelvételt, mert elég gyakran videózom.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13776 üzenetére
Java7-essel jó lett.(java8nál hiába vettem vissza a memória allokációból, nem indult el)
Java 7 mellett min. 512 max 750 ahogy javasoltad viszont szépen megy.(52 mod van csak benne)Mint írtam nem én akartam win8-at rá, kérdeztem is hogy nem lesz sok a win8 ennek a gépnek?
Azt mondta hogy higyjem el, a win8 gépigénye kisebb mint a win7-nek..
Lehet így is van, viszont a támogatottságot folyamatosan látom hogy nulla...
Olyan lesz ez a win8 mint a vista volt...újabb volt mint az xp, mégsem váltott szinte senki rá..
Az én gépemen win7 64 bit van, most nincs kedvem újratelepíteni a fiam gépét, de valami okán kell, akkor újra win7 megy rá vissza.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Hunikornis
tag
válasz
mikk2000 #13766 üzenetére
közel sem vagyok perfekt angolból, mégis hasznosítom évek óta a videókat, leginkább direwolf20 videóit, meg néhány lets play sorozatot(most ako the builder-ét). Ha vlkinek nem tetszik hangja/stilusa nem nézem tovább, van választék, mindenki megtalálja a neki szimpatikusat ha egy kicsit keres.
-
Hunikornis
tag
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13743 üzenetére
A nei alapvetoen pont annyira csalos mint a vanilla mc. Game mode 1 es kesz. Bal also sarokban options, es maris van cheat mode meg recipe mode utobbival pl csak receptet mutat. Btw alapbol recipe modedal indul es csak ha akarod valt at.
A nei receptek... Now ez plugin fuggo. A spec recepteket neha nem irja ki mert nem tudhatja ugy van kodolva stb. Régen forestry volt gond rendszeresen a wiki meg olyan amilyen de a youtubeon akad eleg sok tutorial szerintem ehez is. Van hogy változik a recept van hogy pack függő config függő... Bar én is leirhattam volna csak eszembe se jutott hogy gond lesz
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13743 üzenetére
A nei-vel lehet cheat-elni(addolni), de alapjában nem arra készült!
Hanem egy modokkal teli MC-ben is elboldoguljon a receptekkel a játékos.
Mert igen fanatikus játékosnak kell lenni ha valaki pl. a mekanismos digi miner receptjét fejből tudja,
vagy mondjuk a modular powersuit-os cuccok recijeit emlékezetből vágja.
A NEI egy receptkönyv.
Ha nem szimpi vannak alternativái, de egyik sem igazán versenytárs(sajnos, mert igazán zabálja az erőforrásokat). Talán a craftguide ami nagyon barátságos kezelőfelülettel rendelkezik, de NEI után nekem nagyon szokatlan volt(viszont nulla proci,memóriaigény).
Neked lehet beválhat, elvégre még nem szoktad meg a NEI nyujtotta kényelmet.
(shift+kérdőjellel kirakja a receptet ha minden összetevő nálad van, és hasonló finomságok)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13740 üzenetére
"Beraktam a "world" modult (amiről egy szót se ír wiki csak egy kép van hogy más fák vannak benne) hátha abban van ez a fa, de semmi. szóval ez így az egész egy nagyon összecsapott igénytelenségnek tűnik, nem hiszem hogy érdemes lenne ezt nézegetni, de kösz a tippet."
ez így ebben a formában nem igaz
. az az oak wood strip az nem generált történet, az oak wood az teljesen alap mc fa, abból kell csinálni fűrésszel, ami a projekt red-ben benne kell hogy legyen.
neked nincs véletlenül fent nei? mert azzal egy "kicsit" kényelmesebben tudnád megnézni mi hogyan merre készül el, miből van, és az miből van és az miből.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13738 üzenetére
nem sikítok, ez pont az a játék amit mindenki úgy játszik ahogy akar
a project az tud mindent
sőt annál többet is. pl nem gyengül a vezeték jele távolsától függően, a logikai kapukat meg a plafonra is lehet tenni ahogy a vezetékeket is. ha van mellette forge microparts, akkor egymás melletti blokkban is mehetnek a kábelek, el tudod őket szigetelni, stb
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13736 üzenetére
japp van pár ilyen cucc. ez a mod nem tudom mi, de alég kevésnek tűnik nekem
akkor már project red abban vannak legalább logikai kapuk, lámpák és társai
egyébként akkor már miért nem egy eleve moddolt packot hajtasz?
akkor már lenne jobb tárolás, ore feldolgozás, mob farmolás, vagy akármi kb
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13727 üzenetére
akkor sorjában:
ami neked kell az kb ez a függőleges rs jel vezérlésre
nem igazán számít milyen anyagot használsz a crusherben, mindegyikkel pontosan ugyanannyi idő lesz legyilkolni őket. amit az ilyen esetekben szoktak használni azok a potion variációk, főleg a harming hatékony, de az eldobható változatot érdemes használni nehogy te idd meg a levét
a kényelemsebb változat lava blade néven fut. ez viszont csak a droppot fogja adni, amíg a crusheres puhítás ha jól van beállítva akkor leviszi a mobokat olyan kevés életre hogy kézzel vagy egy potival ki lehessen őket iktatni, így xp-t is adhatnak.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13710 üzenetére
a kaja az elején nem olyan vészes, amikor kóborolsz az elején érdemes hentelni amit érsz
ha akad egy falu és van krumpli akkor meg túl is van lihegve a történet
én írtam és tényleg, de csak az elsőt látod, attól még pl egy páncél kaphat 2-3 félét, úgyhogy a többi továbbra is lutri. viszont jó hogy legalább látsz valamit mert egy silkes csákány legyártása sokkal hatékonyabb, beteszed, látod hogy nem az, akkor lvl 1-re enchantolsz valamit, én pl könyvet, aztán próbálhatod újra amíg össze nem jön
ha alagutakat ásol akkor jah elég lassan gyűlhet be, de én pl kezdésnek simán egy alagútrendszert támadok be, ott semmi perc alatt összeszedsz a falakból egy szettre valót vagy még többet is.
Buster17: a kommentedre nem sokkal a postod után pont ezt írtam
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13691 üzenetére
azért van ilyen is a packban
lehet belőle mapet is csinálni, de egész hatékonyan működik hazataláláshoz is
alapvetően mindig a legelső spawn pointra mutat, ha az ágyban alszol akkor se változik az irány sajnos. viszont az már elég nagy segítség tud lenni...
a térképet meg ha körbe craftolod papírral nagyobb területet mutat. én ezekre szoktam esküdni
-
föccer
nagyúr
válasz
mikk2000 #13692 üzenetére
Igen, MC szempontból ez normális.
Kb annyira mint több mint 5000 tonna kővel a zsebedben rohangálni fel s alá.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
válasz
mikk2000 #13689 üzenetére
Igen. Obszídián a lába blokkbül lesz, ha víz ér hozzá. 2 fajta láva blokk van. Van a forrás láva, és van ami "folyik". Obszínián csak forrás lávából lesz. Ha kibányászod, akkor forrás nélkül nem fogsz tudni obszídiánt készíteni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13679 üzenetére
a modok telepítésével jelentősen nő a gépigény általában.
a tech modok legnagyobb baja pl, hogy endgame már több ásógépből ömlik be másodpercenként egy két stack anyag, azt feldolgozod, tárolod, auto craftolod, stb, sok dolog történik sok helyen, a gépek villognak ott a fényeket számoltatja megint, stbstbstb. ezek megviselik a kliens és a szerver oldalt is...
bár annyira nem tragikus, több packot pörgettem már ki a mostani vga-mmal, és 30 alá ritkán esek fps-el. pedig csak egy gtx 650 amin ülök 4 magosított ezer éves amd procival.
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13669 üzenetére
Azok táblák. Egy blokk helyett foglal ezért rárakható bármi, viszont a mobok nem lépnek rá, mert nem érzékelik blokknak.
Egyet én is kérdeznék: elfelejtettem hogyan tudom rákötni az AE rendszert bigreactors-os cuccra..
Rájöttem, kihagytam a lényeget..A controllert...[ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13650 üzenetére
dupla vasajtó helyett használj inkább szönyeget, alá táblával. A mobok szakadékként érzékelik ezért nem lépnek rá. Mindig nyitva van, nem kell nyitogatni! Én is mostanában találtam rá, egész eredeti megoldás!
Itt egy vidi róla:
mob biztos nyitott ajtóYoutube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13656 üzenetére
az rs téma elég kényes, nem sokan tudják jól magyarázni, köztük én se, meg nem is vagyok egy akkora expert
etho akit páran nem szeretnek de vannak jó buildjei, és sokszor levezeti elég szépen kb javasolt, akit én szoktam még nézni ebben a témában az mumbojumbo neki aztán van mindene amit érdemes és amit nem érdemes az is
off lett mert mittom én. rányomtam reflexből, aztán jól nem vettem észre
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13652 üzenetére
jah kérem
1: nőtől redstone videót ne nézz...
2: magyar mc-s videóból mint fehér holló ami értelmes3: amit látsz az egy úgynevezett bud switch. ez block update detector leánykori nevén. azért kell az a számú item a furnace-be, mert a comparator figyeli az invertoryját, és ha több item van benne akkor erősebb redstone jelet ad ki. 2-es erősségre ennyi kell legalább.amit itt történik, az annyi, hogy amikor megnő a nád rövidre zárja a felső vezetéket és a pistont-t. utóbbi kinyúlik, leveri a nádat, de mivel az utolsó piston felfele áll az arra is mozdul el, és kiveszi a blokkot a furnace mögül. így a comparator már nem látja az invertory-t, megszűnik az rs jel, pistonok helyükre állnak, blokkot visszahúzza fentről, és megint vár a "triggerre" vagyis a növekedésre.
bud-ra van sok más megoldás is, általában az automata farmokat ilyennel szokták vezérelni.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
mikk2000 #13645 üzenetére
Az milyen szopás amikor stripmining közben elfogy a kajád, az italod, nem tudsz sprintelni, szomjúság szint 1,5/10- ből, ha eléri a 0-át instant meghalsz, közben 3 óriás veri szét a barlangot és feléd halad, miközben hallod, hogy egy ellenséges portál megnyílt a felszínen és jópár csákányos zombi ás lefele kb 25 normál zombi társaságában. Ha megpróbálsz harcolni sok folyadékot vesztesz, insta halál. Ha van nálad fa és a közelben víz akkor talán tudnál inni, hacsak nem mérgezett a víz és meghalsz. Ahhoz, hogy kiszűrd a vizet már nincs idő. Ha megpróbálsz elmenekülni, talán egy trollal találod szembe magad, akinek az egyik erőssége, hogy olyan élet regenerálása van, mintha egy Notch almát evett volna. Talán szerencsés vagy és nem vérzel, tehát a zombik nem tudnak olyan könnyen követni, viszont a lépteid hangja újakat vonz köréd. Talán DrZhark megkíméli az életed és nem találkozol farkasemberrel akit csak arany karddal lehet megölni.
És még sorolhatnám. Modokkal annyi lehetőség jön be a játékba, hogy mai napig csak ámulok, hogy a Minecraft izgalmasabb a Battlefield 4-nél.
Szerk. Ez hosszú lett elnézést
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
nbarnabas
tag
válasz
mikk2000 #13638 üzenetére
Az elején én is mindig rossz sorrendben állítottam magam elé a célokat/projekteket.
És csak sokára jöttem rá, hogy mivel érdemes kezedeni, és mit kell későbbre hagyni.
Az első fő cél legyen az, hogy meglegyen a teljes gyémánt páncél, és a gyémánt szerszámok.
Ehhez az kell, hogy a felszínen 10-30 búza, és 5-10 fa álllandóan újra ültetve.
A bázistól menjen le egy lépcső 12-es szintig. Ott elhelyezni 3-4 sütőt. Craftolós asztalt.1-10 ládát,
Innen meg a lehető legjobb bányász módszerrel csak ezen a szinten, és lejjebb áskálódni.
Legyen nálad mindig egy vödör víz, craft asztal, 1-2 stack fa, 1 stack stick, szén, kaja.
Fém szerszámokból egyet-egyet is tarts magadnál, de a fém csákányt az elején csak az érdekre pazarold, kő mindig ott van melletted.
Ahogy megvan az első pár vas, elsőnek csákányt, aztán vödröt készíts. Ezután jöhet a teljesen páncél, kard, és többi szerszám.
Amint megvan a teljes gyémánt páncél, kard, szerszám arzenál, akkor lehet kezdeni az enchantolást.
Eddig ha nem találkoztál egy mobbal sem, már csupán az ércekből, sütésből szép xp-t gyűjtöttél.Amivel még sokat lehet tanulni, hogy mivel érdemes kezdeni a játék elején, az az UHC (Ultra HardCore) videó sorozatok youtubeon. Mivel ott nincs öngyógyulás és csak egy élete van, szinte biztos, hogy azonnal és mindig a legszükségesebbet fogja csinálni.
Persze amit fentebb írtam, az eléggé unalmas, így bármikor el lehet menni kalandozni. De amikor már teljes vaspáncélunk van legalább, és mindig vigyél magaddal elég kaját, fát, szént, ágyat. Ha túl messzire és/vagy túl sok cuccot gyűjtöttél be, akkor gondolkodás nélkül a túléléshez szükségtelen dolgokat dobd bele egy helyben elkészített ládába, jegyezd meg a koordinátákat, és majd vissza mész érte később.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13569 üzenetére
az enchantolást jellemzően gyémánt cuccokra szokták játszani, mert elég sok szintet (xp-t) kell beleölni legyen az páncél vagy kard, nem igazán éri meg másra. vas páncéra az elején jól jöhetnek minimál (1-5-ös szinttű ) enchantok. szerszámból meg megcsinálsz 10 csákányt és akkor 10x tovább áshatsz lent főleg kő cuccokra kár rátolni az enchantot
wikiben le van írva hogy melyik enchant mit tud, mire tehető fel, érdemes átolvasni, és lemenni lv 10-11 közés vandálkodni egy kicsit a gyémántokért fésűs áskálódással, annyira nem durván ritkák, és egy dia csákány azért bírja a kiképzést.
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13565 üzenetére
amit 3 nukleáris mox reaktor hajt
aminek a működését és a tárolt energiát is monitorozod folyamatosan
és mellé egy napelemekkel lefedett bázist
amiben egy óriás reaktor tápol 4 gőzturbinát, hogy egy csákányütés nélkül kapjad az érceket
majd azt automatán feldolgozd és letárold hogy automatán craftolhass
és akkor még a varázslós modoknak neki se álltál, pedig azokban is töménytelen lehetőség van
persze ez meg a másik véglet[ Szerkesztve ]
-
Nashaba
tag
válasz
mikk2000 #13561 üzenetére
Köszi a választ, majd megnézem! Be kell hogy valljam, olvastam a wiki-t és a neten is kerestem mindenhol, de maga a hivatalos fórum nem jutott eszembe...
Azt hittem, hogy ez nem okozhat problémát, már az, hogy az 1.7.10-es mappába való másolás mert hogy eddig minden működött onnan. Sőt, azt hittem, hogy azért ír simán /mods mappát mert már elavult a readme.
[ Szerkesztve ]
-
Nashaba
tag
válasz
mikk2000 #13559 üzenetére
A legegyszerűbb módszer, hogy tudd, jó-e telepítés után, hogy megnyomod a "v"-t egy új mapon és akkor kiírja, milyen messze van a legközelebbi település.
Serricon: Igen, ezeket a mágusokat láttam.
Köszi mindkettőtöknek, letörlöm és feltelepítem megint az egészet az este ha lesz időm, hátha![ Szerkesztve ]
-
nbarnabas
tag
válasz
mikk2000 #13490 üzenetére
Egy craftolásra több sínt is dob, úgy számolj vele. És nem kell végig rakni "aranyos" sínt, hogy folyamatos legyen a hajtás, elég csak x méterenként (ezt majd magadnak kitapasztalod, hogy milyen sebesség kell).
Szóval amikor vadászol gyémántra, és összeszedsz 10-20 gyémántot, addigra már egy kilométernyi vasútra való összejön (vas, arany és vöröskő is), annyi meg csak nincs még két házad között.
És van szénnel hajtott "gőzmozdony" is, ha egy sütőt raksz egy kocsiba.Ha mégis van, akkor marad az, hogy alvilágban építetd a vasutat, és akkor már rögtön 8 kilométert kapsz a fenti világban. Akkora távolságban meg az összes stronghold, tucatnyi bánya, néhány falu, templom megatlálható. és persze az összes biome.
Amikor mondanak tanácsot a többiek, ők is úgy mondják, hogy túlélőben játszol, nyugi
#13487ben feltett kérdésedre, meg 128 méter sugarú "kör" (tehát négyzet
) az amit mindig aktívan tart körülötted. Tehát amikor lemész bányászni, figyelj a koordinátákra, hogy nehogy messze menj a növényektől, állatoktól, sütőktől, stb.
Vasútnál is számít ez a távolság, tehát amikor egy meghajtott pályára teszel egy feltöltött kocsit, akkor az egy idő után megáll, és csak akkor megy tovább, ha közelebb mész hozzá.Ez egy ilyen játék, az első pár hónapban a wikipedia mindig nyitva van a böngészőben, sőt játék közben mobilon is
És néha több időt tölt el az ember youtube videó nézéssel, hogy mit hogyan kell csinálni, mint magával a játékkal.[ Szerkesztve ]
-
Serricon
senior tag
válasz
mikk2000 #13485 üzenetére
Vasút, hajó, ló, séta, valamint ezek kombinációja nether kapun keresztül, ott 8x kisebb távolságot kell megtenni, bár a csónak az lent nem opció.
Konfigban van látótávolság, meg szerverben külön opció hogy mekkora sugárban küldje el, szóval ha magasról nézel körbe, láthatod a négyzet alakú terület szélét, addig.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13481 üzenetére
az bezúzna
a világ mérete pc-n 30 millió blokk x/z irányban. az valahol 921,600,000,000,000,000 blokk generálás körül lenne ami 409 petabyte tárhely, mivel mindegyik blokk 4 bittel írható le
és akkor még entitások és társai nincsenek is
mindig körülötted generálja a tájat ameddig kell. ha elég gyorsan repülsz kreatív módban simán elkezdhet laggolni a játék ahogy próbálja a területet létrehozni.
-
Amur
addikt
válasz
mikk2000 #13481 üzenetére
A föld területénél ha jól emlékszem 8x nagyobb területet járhatsz be a minecraftban.
Ha ezt a világ létrehozásakor fullra legenerálná... Valszeg a NASA szupergépe is megfeküdne!
Saját tapasztalat(sokszor előfordul hogy 1-1 ore generálás nem úgy müködik-sehogy-ahogy várom) kb. 4-500 blokknyira kell elmásznom hogy már új generált területre érjek.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#19617792
törölt tag
válasz
mikk2000 #13479 üzenetére
az, hogy mikor új világot csinálsz, vagy meglévőben fedezel fel új területeket, a Minecraft beállhat, mint a szög. kicsit gyengébb gépeken ki is fagyhat a játék, mert timeout-ol tickelés közben. (tick, játék update ciklusa, mint egy szívdobbanás, legfeljebb 50ms / tick lenne normális, world gen lagnál zsírtrillióra elmászhat)
[ Szerkesztve ]
-
föccer
nagyúr
válasz
mikk2000 #13443 üzenetére
Én ilyen, alap félautomata farmot használok:
A képek alapján akár meg is tudod építeni. Egy kis vas, meg némi RS kell hozzá.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
#56573440
törölt tag
válasz
mikk2000 #13448 üzenetére
nah
a minecraftban a víz furcsán működik. mindig a legközelebbi "lyukat" keresi. ha ásol egy lukat és mellé teszel egy vödörrel, látni fogod hogy nem folyik szét, hanem csak a lyukba le.
nem lehet hogy a kerítés előtt van egy mélyebb lyuk? és abba folyik bele? a csatorna szintjére tölsd fel az egészet, és akkor mennie kellene
-
föccer
nagyúr
válasz
mikk2000 #13443 üzenetére
redstone dust 40 szint alatt van. Nem bonyolult. Este rakok fel neked 1-2 képet. Nekem eléggé alap lemosó rendszerem van, pofon egyszerű megépíteni.
Ha simán jársz rajta, akkor nem fog tönkre menni, csak akkor ha ugrassz rajta.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
válasz
mikk2000 #13441 üzenetére
A víz 8 blokknyira folyik, nem hosszabban. Az nem jó, hogy ha alatta van, egy azon szinten kell lennie és a víztől 4 blokknyira ázik át a felkapált talaj. A legjobb módja a termesztésnek, ha 8 blokk széles sávban (vagy sávokban) termeled a búzát és 2 oldalt megcsinálod a vizesárkot. A lemosást meg cisnálhatod egy piston sor mögé rakott vízzel is.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
Új hozzászólás Aktív témák
gp Emlékeztek azokra az időkre, amikor nem a grafika volt minden? Amikor még a játékélmény egymagában adta el a játékokat?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen routert?
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5490 Intel Core i5-8350U
- GAMER PC R7 7700X 32GBDDR5 1TBSSD 850W vízhűtés ASUS ROG konfig hazsnált
- Akai MPC Key 61 Zenei munkaállomás - Fekete ( Este teszek fel saját képet!)
- LGA1700, AM5 ... processzor foglalat JAVÍTÁS, CSERE
- Dell E7450 i7-5600 és Dell E7470 i7-6600 működő alkatrészek.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest