Hirdetés
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 4
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Path of Exile 2
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rodi 4.80
senior tag
Ja, a Splinter Cell volt híres erről.
-
ripla
addikt
+ joghurt
meg most eszembe jutott a Batman - Arkham Asylum, ott is olyan volt, hogyha az ellenfelek kiszúrtak, akkor folyamatosan keresni kezdtek, bejárták az egész pályát, segítséget hívtak, párosával közlekedtek egymásnak háttal, minden apró mozgásra eleresztettek egy rövid sorozatot, közelharcban meg nem csak nekünk estek, hanem hozzánk vágták a földről felszedett kukát/széket/követ/stb., ami épp a kezük ügyébe került, sőt még olyat is láttam, hogy az egyik ellenfél leszaggatott egy csövet a falról és azzal támadott meg.
[ Szerkesztve ]
-
ribizly
veterán
Jaja! A F.E.A.R.-ben volt először életemben, hogy egy nem ember által irányított ellenfél hajlandó volt megkerülni a fél pályát csak azért, hogy hátba támadhasson. Meg is lepődtem, mert ugye előtte elszaladt és nem onnan vártam.
Az is igaz, hogy ebben a játékban én nem szertnék odalopakodni, sokkal inkább szertném mindenkinek kiloccsantani a fejecskéjét több száz méterről.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
joghurt
addikt
Igen, kb. közepes fokozattól kezdve már lehetne annyi esze az AI-nak, hogy minimálisan életszerűen reagáljanak egy támadásra. Ha a környékemen lőnek, én nem bambán nézelődni kezdenék, hanem egyből fedezékbe ugranék. Ha pedig azonosítható, honnan jött a lövés, a minimum az lenne, hogy az egyik leköti tűzzel, a másik pedig megközelíti. Nagyobb létszám esetén pedig bekeríteni.
Vagy hogy támadás esetén tényleg készültségbe emelik az egységet, megerősítik az őrséget, és ez az állapot nem egy percnyi lehasalás után szűnik meg, hanem legalább egy óra után. És nem csak a lebukás közvetlen közelében levő néhány ellenség izgul be.
A tej élet, erő, egészség.
-
ripla
addikt
az meg a másik.
nem is tudom melyik játék volt olyan, ahol az ellenfeleket érdekelte az, hogy te is ott vagy, meg úgy összességében kitervelték, hogy hogyan kapjanak el.
splinter cell talán, aztán anno a half-life, amikor elkezdtek bekeríteni a kommandósok meg visszadobták a gránátot, a deus ex-ben is van némi ai, a republique is lopakodós, mi van még? nekem hirtelen ennyi ugrott be. -
ribizly
veterán
Nekem még mindig van egy kis Far Cry 3-4 érzésem, amikor megnézem erről a videókat. Ami alapvetően nem rossz.
Ha sikerül egy kicsit is jobbra megcsinálni, mint az eddigi részeket, akkor még lehet vevő is leszek rá...|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Scholes9
nagyúr
Én szerintem hamar megunnám.
PS5 Pro + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
nullpoint
őstag
Azt se értem hogy azt a drónt hogy nem veszik észre. Kurva hangosak, én tuti kiszúrnám hogy a fejem fölött 15 méterre ott zúg.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
ripla
addikt
viszont a lopakodással még mindig komoly gondok vannak, egyszerűen annyira nem életszerű, hogy bárki mögé odaosonhatsz úgy, hogy az illető ebből semmit nem érzékel, mintha minden játékban csőlátása lenne az ellenfeleknek és még süketek is, áhh....
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz sz.atesz89 #1 üzenetére
Látványban mindenképp, jobban néz ki mint előző rész eddig.
Live-Die-Respawn
-
sz.atesz89
tag
Csak nem elkezdtek fejlődni a srácok?
PSN: szuhi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest