Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sicilian
addikt
Ezért pénzt kérni..
nothing is true everything is permitted..
-
TazLeacher
nagyúr
Igazad lenne, ha ténylegesen lehetne e "rossz oldalon játszani", de az alapjáték "jó oldalával" és 50 órás játékidejével nem igazán lehet szembe állítani egy kb. 1 órás hóka-mókát. Ráadásul nem igazán arról van szó, hogy játszom a "rossz oldallal", hanem kb. mintha az SW-ben egy Ewok-ot kellene irányítani. Nincs karaktergenerálás, nincs semmi, csak a buta értelemetlen lények irányítása. Ezek nem karakterek, ezek nem személyiségek, mindössze random szörnyek. Az SW-ben mondjuk Dart Vader irányítása kicsit komolyabb dolog, mint egy buta szörnnyel kavirnyászni 1 órát. Az meg ugye megint a harmadik dolog, hogy csináltál egy karaktert, és lehetőleg azzal szeretnél játszani, amibe már beleraktál x órát. Olyan DLC-ket nem fogok megvenni, amik ennyire sekélyesek. A másik 3 nekem tetszett, az Ostagarosnak még a történetbe való beleépítése is. De ez...
-
Meglivorn
aktív tag
Igazából az a baj a DLCkkel hogy barmi sok munka tényleg újat és komolyat csinálni. Modellek, mapok, dialogusok, videók, és maga a szinkron...
Az ME2 Kasumi DLCján is ment a morgás, hogy csak kivágott content visszarakása, és "már benne volt az egész". Mégis majdnem egy giga adatot kellett letölteni. -
-
Morden24
nagyúr
Ebben igazad is lenne, csak 1. a darkspawn-ok kidolgozottsága nem éppen egyenrangú a Birodalmiakéval 2. egy fél-egy órás minikalandban ezt nem is lehet pótolni.
Az említett világokban azért akarják a gonosz félt is kipróbálni, mert vagy állandóan a jókról van szó, és azok tökig ki is vannak dolgozva (GyU), vagy mindkét oldal ki van dolgozva nagyon is jól (SW).
Ezzel szemben a Dragon Age-ben egyik oldal sincsen ezekhez foghatóan kidolgozva, a darkspawn oldal meg az Awakening után is elég harmatosnak tűnik nekem. Nagyon gyúrni kell még erre. Ez persze nem gond, hiszen egy új fantasy világ kidolgozása nagyon nem egyszerű, de éppen ezért nem érdemes elfecséerlni az energiát alternatív szálakra.
Félreértés ne essék: szuper, hogy jönnek dlc-k, és persze mindenki döntse el maga, hogy kell-e neki. De szerintem jobban járna a játék, ha a már meglévő lore-t fejlesztenék vadhajtások helyett(#5) Rexdemon: Csak arra tudok gondolni,h a meglevő modelleket, karaktereket, helyszíneket kb 0 vagy nagyon kevés munkával "remixelték".
Itt a lényeg
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Én csak azon röhögök, hogy pár éve még olyan, hogy DLC nem is létezett.
Nem? Ez pl. 2001-ben jelent meg.
És ez pont azért jelent meg utólag, mert ment a hőzöngés, hogy túl rövid lett az Icewind Dale kiegészítője a maga 10-15 óra játékidejével.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Rexdemon
aktív tag
Maximálisan egyetértek Morden24-el; mi a bánatnak alternatív sztorival vackolni, amikor van frankó világ, RENGETEG lehetőséggel (kúnárik, tevinteri mágusok kavarása, Weishaupt a kamarások erődje, orléz szál, ez jutott eszembe kb 4sec alatt).
Az sem lehet indok, hogy "a pénz miatt" mivel sztem rengetegen leszünk, akik éppen a "mi lett volna ha" történetszál miatt nem vesszük meg - egyszerűen ez elhibázott lépés.
Csak arra tudok gondolni,h a meglevő modelleket, karaktereket, helyszíneket kb 0 vagy nagyon kevés munkával "remixelték".
Nekem az Awakening tetszett, viszont ezek az "utólagos előzmények" ill, utólag betoldott történetszilánkok komoly csalódást okoznak, nagyon nem így képzeltem a DLCket.Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Meglivorn
aktív tag
Én csak azon röhögök, hogy pár éve még olyan, hogy DLC nem is létezett. Az ember megvett egy Jade Empire-t vagy Fablet a boltban, végigjátszotta, örült, és senki sem hőzöngott hogy kimaradtak eredetileg tervezett részek, max. hogy jó lenne folytatás.
Most meg a kiadott dobozos játékhoz jönnek a +tartalmak, és mindenki azon fanyalog hogy miért ez, hogy "jaaj ez már benne volt csak most visszarakták", hogy "félórás picsafüst", stb. Én csak azon csodálkozom, hogy még senki nem jelentette ki, pacikuki a popótokba, másszon rátok Fluffy a táncoló ogre (mielőtt valaki magára veszi, nem személyes, hanem úgy általában az "internetes közönség")
Engem személy szerint ez a DLC nem érdekel, de folyton azt hallani de jo lenne GyU-ban az orkokkal játszani, SWben a birodalmiakkal, stb, általában a gonosz oldalon. Szóval az ötlet adta magát, lehet szűzeket gyujtogatni és falvakat erőszakolni. Akinek meg nemteccik, nem veszi meg. Én megtartom a biopontjaimat a júniusi ME2: Overlordra De ettől még tetszik, hogy foglalkoznak mindkét játékkal.
[ Szerkesztve ]
-
tsii_H
tag
hat igen, az alap Origins volt a legtutibb. a Awekaning, sem egy nagy eresztes szereintem, a DLC-k meg a maguk max 1 oras idejevel....hat picsafust...
oszinten szolva egy olyan cimu kiegeszitonek orulnek most legjobban hogy: "In the wake of Morrigan" remelem lesz valami hasonlo, es nem fel oras vicckategoria.
-
TazLeacher
nagyúr
Ez az, ami még ingyen se kéne, nemhogy még fizessek is érte.
-
Morden24
nagyúr
Érdekes ötlet, bár nekem ez az "alternatív cselekményszál" (itt elvileg meghal a beavatásnál az a Warden, akit a játékos alakítana az Origins keretében) kicsit olyan könnyű pénz-szagúvá teszi az egészet.
Kiadtak egy nulláról felépített fantasy világot, és ahelyett, hogy szervesen tovább építenék, alternatív szálakkal marhulnak. A következő dlc keretében remélem megismerhetjük egy átlag fereldeni paraszt mindennapjait egy alternatív jelenben, ahol a Blight ki sem tört.
Viccet félretéve a koncepció érdekes, tényleg. Sőt lehet, hogy nagyon jól is sikerült. Csak ha a szokásos óránál kevesebb játékidőt hozza a dlc, akkor kár kitérőket meg alternatív szálakat csinálni - inkább varrják hozzá ahhoz, ami van, mert az is bőven kevés még
Sectumsempra - For Enemies
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest