Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Sirandrish #150 üzenetére

    Tiszta sor. De valami nem hagy nyugodni. Én úgy tanultam anyutól-aputól, meg a tanszékvezető bácsitól úgy 5 éve mikor egyemeti docens lett, hogy meg kell tudni indokolni mi miért tetszik (miért tetszik a Quimby és miért nem a Kiscsillag pl.), mert ez a felelős gondolkodás és vállalható ízlés alapja, és mikor erre nem voltam képes, kis híján kaptam egy sallert, aztán közölte, hogy ha ilyen gyökerek a fiatalok, mint én, ő jövő héttől másnak adja a szak vezetését... Pedig a fiatalok szerintem úgy általában gyökerebbek mint én... Nem azért, HA teszem azt bejön nekik a WoW vagy a Dio2, hanem azért, HA nem tudják pontosan, hogy miért.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • TheDragon007

    senior tag

    válasz Silenzio #151 üzenetére

    A nők sem tudják pontosan hogy miért kell nekik a FÉRFI... :DDD
    Bocs az OFFért, de nem mertem kihagyni :B :))

    Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Silenzio #151 üzenetére

    Dio2-ben ami tetszik:
    -Karakterek(barbi a fav de az amazonon kivül mindet komázom valamiért)
    -fejlesztés(nekem ez pont elég...nem szeretem a bonyolult dolgokat, illetve tetszik benne hogy pl egy barbár nem szaladgál fireballt lődözve)
    -játékmenet(hack & slash jöhet minden mennyiségben, ez és a TQ a fav)
    .helyszínek (alapba a falvak is jól össze vannak rakva de a dungeonok is bejönnek...talán a 3. falu annyira nem tetszik de még bőven belefér)
    -bossok
    -zene-hang (szvsz nagyon bitang zenék vannak a játékban..meg is van a st:) )
    -szavatosság (56szor toltam végig de bármikor elővenném ha uncsiznék)
    -stb stb

    WoW
    -hmmmmm
    -nemisis tetszik:D

    kielégitő?:)

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz mephi666 #120 üzenetére

    Ez a LOD amiről beszélsz, classicban még volt értelme a statoknak. Sorcinak szinte minden manára ment, többi csak minimálban hogy a cuccokat épp elbírja. életre pl. semmi.

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Sirandrish #150 üzenetére

    Nem feltétlenül jó. Inkább csak könnyen emészthető. A kettő messze nem ugyanaz.
    Középszerű, nem túl magvas, viszont könnyen játszható, könnyen elsajátítható, könnyen befogadható. Tömegcikk. A hamburger is az, mégsem jó feltétlenül, max finom (aki szereti).
    A könnyen befogadhatóság pedig mindig a tartalom rovására megy. Ez tény. Ha mindenkinek tetszeni akarsz, akkor csak az olyan gondolatok, látványvilág, lényegiség, tartalom maradhat a játékodban ami minél több embernek tetszik és ezek majdnem mindig a kényelmes, egyszerű, felszínes dolgok. Mert ezek a legkönnyebben érthetők, átélhetők, átérezhetők.
    Félreértés ne essék, lehet úgy is nagyszerű játékot csinálni, hogy közben nem törekszel kínosan arra, hogy minél jobban megfelelj a tömegek igényeinek, a Blizzard is megtette ezt nem is egyszer. Ugyanakkor minél nagyobb kezd lenni egy cég (ami jelen esetben abszolút fennáll), annál inkább szűkül a mozgástere, annál kevesebb kockázatot vállalhat bármelyik termékében és annál inkább felhígul, homogenizálódik minden terméke. A Diablo egy speciális eset, nem a törzsgárda alkotása, hanem a Blizzard North (a felvásárolt Kondor játékstúdió) terméke, ezért mindig is magán viselt egy kicsit más ízt, egy más alapbeállítottságot, más "fílinget" ha úgy tetszik. Itt most belemehetnék, hogy ez egy számomra sokkal "érettebb" (de rossz szó, csak nem tudom frappánsabban megfogalmazni jelenleg) megközelítés, de inkább nem teszem, egyéni ízlés kérdése ugyebár.
    Viszont már ezt is nyakonönteni a szokásos Blizzardos szósszal nem túl szerencsés, mert elvész a lényege, egyénisége a játéknak. A Diablo nem WarCraft, nem WoW és nem is StarCraft. Akármennyire is jók ezek a játékok, akármennyire is szeretem őket.
    Mert igenis szeretem őket, bármennyire máshogy is tűnik. Itt figyel a polcomon a StarCraft meg a Diablo II battle chest és nagyon szeretem a WarCraft 1-2-t is, imádom a BlackThorne-t meg a Lost Vikings-et is. Annak ellenére, hogy az utolsóként említetten kívül kívül soha nem volt egyetlen eredeti ötlete sem a Blizzardnak, a Diablo meg ugye valójában nem is az ő játékuk, megvásárolták az ötletet és a céget. Viszont nagyszerűen összehozták az alapötleteket és jó játékokká kovácsolták őket...
    Nem tudom mennyire kihámozható a fentiekből, hogy szó sincs arról, hogy szar játékokat csinálna a Blizzard...nem csinál túl eredeti játékokat, viszont élvezetes játékokat csinál.
    Egyszerűen arról van szó, hogy felesleges isteníteni, bálványimádni egy kreativitásban finoman szólva is középszerű céget, mert esztétikailag, művészileg nem sokat adtak se az iparnak, se az embereknek. Talán ezért is rossz, hogy más, sokkal kreatívabb és tartalmasabb játékok nem jutnak szerephez egyszerűen azért, mert a Hóvihar játékai egyszerűbbek és könnyebben fogyaszthatóak.
    Szerintem senki sem akarja azt állítani, hogy utálni kéne a Blizzardot, egyszerűen csak azt, hogy felesleges őket isteníteni.
    Pláne nem egy olyan esetben, amikor fogják az egyetlen eredeti játékukat és (érthető, üzleti megfontolásból) azt is homogenizálják a jobb eladhatóság kedvéért.

    Önmérséklet. És mi sem igazolja jobban a fanatikusok létét, mint az, hogy már a mérsékletességet is támadásnak tekintik, már a középút is szélsőség számukra... ;)

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz Silenzio #139 üzenetére

    A Darkstonet kihagytad. ;) A dio1 után jött ki, és már akkor tudott 3D-t. Nem volt annyira tré se, egy darabig egész jó volt. Csak aztán jött a DS.

    Viktor77:
    A D1 sem szólt másról, csak a tápolásról.
    Arról IS, meg másról is. Pl. a könyvből tanulós varázslás sztem nagyon jó volt, kár hogy a dio2-ben nem maradt meg. Volt értelme tekercseket is keresgélni, nem automatikusan kaptad a jobbnál jobb skilleket, és ezáltal minden mágus kicsit másmilyen is lett, egyik ebben, másik abban volt jobb (egy darabig, mert sok idővel minden kimaxolható ott is). És legfőképp nem limitált le a rendszer 1 skill végnélküli ismétlésére. Én a CL + FB kombót szerettem, mások a novára meg a kővé változtatásra esküdtek, a dio2-ben meg csak az FO volt király jó ideig. Igaz egy idő után változtattak rajta, akkor megint egy másik skill lett jó, az előző meg szar, ésígytovább...

    [ Szerkesztve ]

  • Neovenator

    senior tag

    válasz TheDragon007 #152 üzenetére

    És milyen szerencse... :)
    Ha nem lenne endorfin meg dopamin meg szerotonin meg feromonok a világon, már rég kihaltunk volna. :)
    Viszont a szexuális preferencia és egy szellemi termék nem ugyanaz a kategória...

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Sirandrish

    legenda

    válasz Neovenator #155 üzenetére

    Igazából ez semmit sem változtat azon hogy pl én Imádom a játékaikat (már amelyiket mert nem vagyok mindenevő).
    jelen esetben a Diablorol beszélünk...az alapötlet a másé..és?
    Értem hogy mire szeretnél kilyukadni de a lényegen ez sem változtat..
    Kell nekem!:D

    Én nem istenítem a Blizz-t...szó sincs ilyesmiről..egyszerüen elismerem és szeretem azt amit csinálnak...
    Elismerem az UEDA és a Clover játékait is...mégsem istenítem egyiket sem!

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • TheDragon007

    senior tag

    válasz Neovenator #157 üzenetére

    Viszont a szexuális preferencia és egy szellemi termék nem ugyanaz a kategória. - Ez teljesen igaz :R

    A vitához: A Blizzard is egy cég, akik pénzből élnek... Ha milliárdokat költenek olyan termékekre - jelen esetben játékokra - amit csak nagyon kevesen mernének játszani mert annyira "hangulatos" és "érett" lenne, akkor csődbe mennének (ergo: emósokra ne építs piacot, mert idővel annyira "átjön" nekik a játék, hogy nem lesz piacod :DDD )

    Számunkra egyértelmű, hogy a világon a magyar nők a legszebbek, de lássuk be, ezt minden nemzet így gondolja, de csak mi tudjuk, hogy nekünk van igazunk. -by Bocha

  • Sirandrish

    legenda

    Srácok amúgy ne menjetek sehova!
    Olyan rég vitáztam értelmes emberekkel:))
    Semmi durva szó/személyeskedés...nagyon tetszik..így kellene mindig kinéznie a vitáknak.
    nem mellesleg új dolgokat is megtudok :B :R

    [ Szerkesztve ]

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Wolverine

    félisten

    válasz Silenzio #149 üzenetére

    A WoW mellett nincs számottevő MMO-élet? :DDD Rengeteg olyan MMO van, ami szintén átlépte az 5-10 milliós userszámot; igaz, ezek általában távol-keleti animehatású játékok (Maple Story, Mabinogi, Runescape, Lineage II - csak hogy párat említsek). A "nyugati" stílusúak között is mindnek megvan az oka, amiért elmaradt a WoW-tól: az Age of Conan iszonyúan elbaltázva jelent meg (lvl20, Tortuga elhagyása után alig volt content, tele volt bugokkal és brutális mennyiségű grindre volt szükség; ez lemorzsolta a felhasználókat, akik azóta nem is jöttek vissza); a Warhammer annyira a PvP-re van kihegyezve, hogy scenariókon kívül gyakorlatilag semmit nem éri meg csinálni (ez nem lenne baj, de van egyéb content is, amit viszont alig páran játszanak, így üres a világ); a LotRO cseppet sem sikertelen, van kb. egymilliós fix tábora (ami az EverQuest-időszakhoz képest gyönyörű szám, az EQ-ban 4-500 ezer előfizető volt talán a rekord) - nekem egy bajom van vele, amiért a bétateszt után eszembe sem jutott megvenni: semmi köze nincs a Tolkien-világhoz a neveken kívül, ez egy átlagos középkori fantasy MMO (amit nem Middle-Earth Online-nak hívnak :P). Nem mellesleg az Ultima Online és az EverQuest is megy még mindig, pedig mindkettő elmúlt 10 éves.

    A Diablo 3-nál milyen színvilágot szeretnétek? A Witch Doctort egy dzsungel-pályán ismertük meg, a dzsungel színe meg köztudottan zöld. A Barbarian kezdésénél az a zöldes ragyogás szvsz teljesen korrekt volt, később a narancsvörös fáklyafény megvilágítása is hasonló árnyalatot sugallt annak a könyvtárnak, és kb. ugyanitt láttuk a Wizardot is. Nyilván ezek mellett rengeteg színhely lesz még, amiket nem láttunk semmilyen formában.

    Ja igen. A fentieket aktív WoW-előfizetőként írom, a korábbi két Diablóval összesen 2-3 órát játszottam, mert nem jött be.

    szerk: egyébként a távozott Blizzard North fejlesztői is csináltak egy játékot, az volt a Hellgate: London... az eredmény ismert. (mellékprojektként megcsinálták a gyönyörű és bétaként is kiforrott és szép Mythost; annak a fejlesztői most épp a Torchlight nevű MMO-n ügyködnek)

    [ Szerkesztve ]

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • Silenzio

    addikt

    válasz Dr. Akula #156 üzenetére

    Darkstone... Sajnos kimaradt, mert akkoriban anyuci vette nekem a gépeket és épp nem akart nekem gépet cserélni :)
    De biztosan nagy rajság volt, végtére is a Delphine Software csinálta, máig szerintem a legkülönösebb fejlesztőcég, amiről hallottam. A LucasArts-szal is birokra kelő kalandjátékokat adtak ki (Operation Stealth, Future Wars), de ők csinálták meg minden idők legjobb platform-akciójátékát az Another World-öt és másik nagy kedvencem, a Flashback c. cyberpunk kaland-platform hibridet. Aztán jött a MotoRacer, majd az átigazoltak megcsinálták a Heart of Darkness-t. A Darkstone után tán el is tűntek a süllyesztőben. Ők mertek újítani. Lehet, hogy ez lett a vesztük.

    Neovenator kolléga szépen összegezte, amit én dühösen képtelen voltam összeszedetten kimondani. A Blizzard hatása elképesztő a piacon, sokan etalonként tekintenek rájuk és a Westwooddal, valamint az IdSoft-tal közösen elég sokat tettek azért, hogy a játékipar jóformán 3-4 sematikus műfaj arénája legyen. Az uniformizáltság, az eredeti ötletek ázsiójának csökkenése és a mindent elborító vizuális és tematikai közhelyáradat miatt nem szeretem a Blizzardot: minden őket igazolja, de CSAK őket, ugyanis a gyors pénzt előteremteni vágyó tisztes iparosok tőke és ismertség hiányában rendre megbuknak. Ők talpon vannak és prosperálnak, és ez szerintem 60%-ban a hírnevüknek köszönhető. Én sem ellenük akartam ágálni, szégyelltem is a hangnemet, sokkal inkább a bennük összpontosuló piaci jelenségek veszik el az igényes és szellemi termékre vágyó gémer kedvét attól, hogy billentyűzetet és egeret ragadjon... Talán nem túlzás őket Lucashoz vagy Spielberghez hasonlítani: a hatásuk megkerülhetetlen, az érdemeik vitathatatlanok, de nagyban hozzájárultak Hollywood szellemi és tematikai satnyulásához.

    Wolverine: nyilván nem értek hozzá ennyire, sarkítottam, az online rpg-k engem a The Old Empire-ig nem érdekelnek. Attól a lényeg a lényeg: az impozáns számok és kisebb illetve lokális sikerek ellenére a WoW jelenség, míg a többiek "csak" szoftverek.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Horbal

    őstag

    Nem igazán értem ezt a Blizzard ilyen-olyan, maga a sátán jellegű fanyalgást. Mi az, hogy a Blizzard egyedüliként formálja a piacot és az van amit ők akarnak. Ha nem tetszik lehet mással nyomulni. Mondom ezt úgy, hogy kb minden létező ismertebb rpg, hack-slash és hasonló műfajú játékkal játszottam az elmúlt 15-20 évben.

    Ami a Blizzard felé billenti a mérleget, az a bugmentesség. Én még nem nyomultam olyan Blizz játékkal amiben a játékélményt rontó, továbbjutást gátló bugok, vagy akár grafikai anomáliák, rendszerinstabilitást okozó hibák lettek volna.

    Ami meg a dizájnt illeti: nos hát a warcraft óta ilyen, nincs ezen mit ragozni, már annak az első részében, ami nem mellesleg stílusteremtőként is aposztrofálható is inkább rajzfilmes, eltúlzott, karikatúrás volt a dizájn mint dark fantazis. Az meg, hogy nyúlás baromság mivel az indulásnál ott volt még a warhammer, de ők maguk szálltak ki, most baxhatják a fejüket a falba rendesen...

    Nem mellesleg a WoW mint olyan nekem se jött be, pedig volt tápos 70-es karim minden földi jóval, de utána mi van, mai napig nem tudom, iszony repetitív volt 70-ig is, nem tudom mi visz rá embereket, hogy tovább játszanak vele. Leszögezem, hogy a PvP engem soha nem hozott tűzbe, lehet ezért nem jött be.

    Nos igen a dio1 az kult gáme volt a kieggel együtt, a dio2 lehet kérdéses, nekem nem volt az, évekig nyomattam, sőt notimon most is fent van néha belépek picit hentelni :D
    A dio3 meg szvsz nekem jó lesz, lehet proli vagyok, nincs ízlésem de akkor is tetszik és biztos sokat fogom tolni...

    Ha belegondolok mit tudnak a többiek felmutatni?
    Utoljára a Witchert toltam végig ami szép volt meg jó is volt, a hangulata is átjött, na de bugos volt mint az isten, halálba idegelt mikor se szó se beszéd eldobta magát, előtte Sacred 2-vel tettem egy próbát, akkora fost én még életemben nem láttam (az 1 nekem nagyon bejövős volt), nem részletezném kapott már eleget.
    Gothic 3, muhaha, kínok kínja (pedig1-2 mekkora volt)...
    Oblivion (ill elder scrolls sorozat): na tálán az igen.
    Dungeon Siege: miben tud többet mint a dió, egy lineáris játékmenet, minimális rpg elemekkel, 0 kihívással (nem tudtam benne halni), egynek éppen jó volt de semmi több.
    Overlord: na az tetszett mert baromi poénos volt meg kicsit más...
    Fable: szintén elég kellemes volt csak RPG-nek rövid...

    Most hirtelen ezek jutottak eszembe...

    Szal nem kell kétségbe esni, szvsz jó lesz ez, akinek meg nem tetszik nem játszik vele, ennyi. Ezen kár felidegelni magát bárkinek. Ez kb olyan mint a Győzike só, utálják sokan de csak azért is nézik, hogy jól kidühönghessék magukat...nem akarom írni, hogy jó magyar szokás szerint, mert közhely, de így van, sajnos...

    Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Sirandrish #158 üzenetére

    "Kell nekem!"
    No igen... :D

    [ Szerkesztve ]

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Horbal #163 üzenetére

    na, jól leírtad a lényeget... kb én is így voltam vele... bugos játékokhoz még fel lehetne venni a revenantot... anno egyik ismerősöm odavolt érte, hogy mekkora játék, meg a diablo egy fos... hát a revenantot kb 5ször kezdtem el és fél óra után félredobtam mindig... idegesítő sz@r volt szerintem :) rengeteg diablo klónt kipróbáltam, de egyik sem volt az igazi... komolyabb stílusból iwd1-2t végigvittem párszor, az nagyon jó volt... nem volt annyira rpg-s, mint mondjuk a baldurs gate, de nekem pont ezért jött be annyira :) gothic3-at én is annyira gyatrának találtam, mint te... a sacred2-ről meg megint megvolt a véleményem: csiricsáré bugos koczka-softpornós sz@r :)) (a női karakterek öltözködése miatt), viszont a sacred1 az nagyon tetszett... 160-180környékéig vittem a battle mage-emet :) jó kis játék volt az... csak hát az optimalizálása érdekesre sikeredet... ez volt sztem a legéletképesebb diablo klón... máskor írtam, hogy gépemen állandó lakók: diablo1+2+hellfire+lod+quake3 (->most már live) mind egyszerű, mint a szög, de engem szórakoztat... nyűgös hét után, ha vége a hajtásnak meg a melónak, nincs is jobb, mint pár feles+sör meg egy jókis hentelés... mire pénteken asszony hazaér a melóból, úgy érzem magam, mintha kicseréltek volna... nincs ilyenkor arra szükségem, hogy szétrohasszam a fejem valami bughalmazzal, vagy valami hard rpg-vel, amiben agyalni kell ezerrel meg fordítani... az eladási statisztikák meg magukért beszélnek... az, hogy alig 1éve a dia2+lod újra az eladási listák élére ugrott, az magáért beszél... no comment/no offense... :)) jahm még eszembe jutott egy régi játék, ami jó lett hangulatilag (vagyis nekem nagyon beütött), a gorky17... az szerintem ott volt a toppon :))

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Horbal #163 üzenetére

    Én személy szerint kikötöttem, hogy pont nem arról van szó, hogy sátán lenne. És az a baj, hogy amennyiben nem tetszik, nincs nagyon más, amivel nyomulhatnék.

    Dungeon Siege meg érdekes, formabontó volt a maga korában, stílusában, főleg a multiplayer része. Az első rész. A második egy diabló-klón...egy újabb példája annak, amit fent ecseteltünk.

    A győzike só példa meg kábé áll, persze ennyire nem rossz a helyzet (hál istennek), de a jelenség kábé ugyanaz. Engem nem idegesít, mert nem nézem, de mégiscsak sajnálatos, hogy egyáltalán léteznek ilyen műsorok, pedig dögivel vannak. Mert ez kell a tömegnek.
    Ugynakkor ha ilyet nem kapna, "ráfanyalodna" a jobbra is, viszont olyat nem csinálnak, mert nagyobb erőbefektetéssel jár, meg minek is, ha ennyi is elég...és ezzel beléptünk egy nagyon kedves ördögi körbe.
    A Blizzard se nagyon erőlteti magát, tudja mi kell minimálisan a népnek, oszt ennyi.
    Ez még alapvetően nem is baj. Csakhogy mindenki ebben a felfogásban és üzleti modellben látja a megváltást manapság és ezzel be is léptünk szépen egy újabb ördögi körbe.

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Neovenator #166 üzenetére

    azért van "kis" különbség a 2 között... méghozzá a warez... győzikénél tökmindegy, hogy terjed... egy fertő az egész... nagymamák úgyis a tévében lesik, akik meg akarják, lewarezolják... a készítők mindenképp elérik a céljukat... ha a retekklubnál azt látják, hogy győzike só alatt nézettségben rávertek a konkurensre, úgyis nyomatják... viszont, ha mondjuk egy mozifilm/játék sikerül gyengére, azt sokan úgyis helyből warezolják... aztán elkezd menni kezd a téma, hogy mekkora gyík lett a végtermék és ez meglátszik mondjuk a mozik forgalmán és a játékeladásokon is... érdemes tényleg minőségi terméket csinálni a gyártónak... a blizzard is pénzből él... ha kiadnának egy pre-alfát "diablo3" név alatt, szerintem jó nagy felháborodás lenne és utána ha jó játékot csinálnak, akkor is szerintem pedálozhatnának ezerrel.... érdemes odafigyelniük... pl az nfs név anno a minőséget jelentette és meg lehet nézni hol van most és milyenek lettek/lehettek volna az eladások pc vonalon :S

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Horbal

    őstag

    válasz Neovenator #166 üzenetére

    Nyilván van benne igazság, hogy a tömegigény kielégítése sokkal 1xűbb, olcsóbb illetve kifizetődőbb mint valami formabontóbb újítás kitalálása. De most komolyan miért, kell pont egy alapvetően akció játékban, mert a dió az nem RPG-ezt szögezzük le mert sokan olyasmit keresnek benne aminek nem is kell benne lennie-akkora ötleteket keresni. Mész azt ölsz, néha kicsit olvasol angolul, ennyi, ha ennél tartalmasabbat akarok, akkor olvasok, felszállok a bicómra oszt elmegyünk haverokkal, valahova és megbeszéljük az élet nagy dolgait meg lesegetjük a csajokat... viszont ha ki akarom kapcsolni az agyam akkor, azt úgy szeretném tenni, hogy semmi ne zavarjon meg közben, és erre pont jó...

    A lehet mással nyomulni dolgot így értettem, nem feltétlen játékra gondoltam...

    Sajnos abban igazat adok, hogy az igazán nagy játék élmény, főleg ha valaki úgymond gyakorlott játékos -értsd több éve játszik, sok mindent, sok műfajt- hiányzik a mai játékokból, nem is tudom mi volt az mostanában ami 1 hétnél tovább tartott volna, pedig mostanság nem is nyomulok minden nap, illet 2-3 óránál többet sem.

    Sajnos manapság ha nem tömegtermékre vágysz akkor annak utána kell menni, azért tenni, anyagilag is áldozni kell, nincs olcsó színház, koncert, mozi, könyv, nincs TV-s színházi közvetítés. A gagyi az van minden mennyiségben elkerülhetetlenül. Ez van...

    Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!

  • Horbal

    őstag

    válasz mephi666 #167 üzenetére

    A mozival az a baj, hogy azt még én is húzom netről, mert drága mint a pi@{&}<a, és még hulladék is. Bármelyik előzetest megnézem mit látok CG pornó, minimális színészi játékkal, a dramaturgiáról ne is beszéljünk. Ezért én nem fizetek...néhány éve még heti 2x is volt, hogy moziban voltam, mostanra ez 3-4 éve nem voltam szintre esett, nem tudnék olyat mondani amit azóta láttam és mozit megérte volna...

    Mondjuk annyit megteszek ha tetszett a film akkor megveszem DVD-n...

    [ Szerkesztve ]

    Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!

  • Neovenator

    senior tag

    válasz TheDragon007 #159 üzenetére

    Azért régen is voltak para játékok, mégsem ölték magukat kútba az emósok...
    Talán akkor még nem voltak... :DDD

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Silenzio #162 üzenetére

    "Talán nem túlzás őket Lucashoz vagy Spielberghez hasonlítani: a hatásuk megkerülhetetlen, az érdemeik vitathatatlanok, de nagyban hozzájárultak Hollywood szellemi és tematikai satnyulásához."
    :K

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Horbal #168 üzenetére

    Onnan indult a dolog, hogy ágáltunk a dio uniformizálása ellen. Tény, nem egy Planescape - Torment (amihez képest a Baldur's is csak egy Diablo, az előre generált hent-dzsungelével, az eladási mutatók mégsem igazolták ezt egy szikrányit sem Mephi), viszont kikapcsolódásnak jó (mennyit játszottam vele, te jó ég), az első részbe meg még spiritusz is jutott, egyedi hangulat, atmoszféra. A kifogásunk speciel az új résszel kapcsolatosan csak annyi, hogy egy amúgy sem mélyfilozofikus művet sikerül még tovább és tovább egyszerűsíteni az idők folyamán már egy olyan pontig, ahol bájos, ugribugri csontvázakat kell kaszabolni egy csodás színekben játszó katakomba mélyén, ahol már az élet elikszírekkel se kell törődni (nehogy meg kelljen már nyomni egy gombot, vagy három percet eltölteni a városban azzal, hogy megveszed), ahol minden kézre áll, ahol már lassan csinálni se kell semmit...hogy a 12 évesek is játszhassák és ne rémüljenek meg tőle, meg a szüleik sem...kinek árthatna egy ilyen aranyos, pocakos csontváz... :U

    "A lehet mással nyomulni dolgot így értettem, nem feltétlen játékra gondoltam..."
    Jaaaaa... :DDD
    Jajaja... :K :B

    Persze, ez van, de nem jól van. És ha mindenki csak annyit mond, hogy ez van, akkor soha nem lesz másképp. Ezt nem toszogatásból írtam. :)
    Ha a dio harmadik részét így is megveszi nyóccmillió ember, akkor abban hol lesz a visszajelzés, hogy "gyerekek, tán egy kicsit kevésbé felszínesen"?
    Így Mike Morhaime legfeljebb hátradől majd a székében, rágyújt egy szivarra, elkönyveli magában, hogy "ez szép volt, megint" és legközelebb előállnak valami még felszínesebbel, butuskábbal. :)

    [ Szerkesztve ]

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Silenzio

    addikt

    válasz Horbal #168 üzenetére

    Azért meg lehetne csinálni jobban is ezt, azt gondolom. A piac, a játékok arculata hatalmasat változott az elmúlt 9 évben. Sokkal több lett a script az fps-ekben, intenzívebb a sztori-élmény, máshol nyitottabbá vált a játékmenet (Far Cry 2, Stalker)... Az RPG-k némiképp egyszerűsödtek, másfelől filmszerűbbek lettek, folyékonyabbá vált a történetmesélésük. Most tolom épp a BloodRayne 2-t, játékmenetre elképesztő fapadosnak tűnik a mai, hasonló stuffok mellett, pedig alig 4-5 éves. Az, hogy a Diablo 3 hozza a jól bevált receptet, 2 dolgot implikál:
    1. nem mernek változtatni a jól bevált recepten, mert aranytojást tojó tyúk és kényes egyensúlyt jelent a kényelmes, szórakoztató játékmenet, a játékrendszer (interfész) és a hangulat közt.
    2. Megmarad ugyanaz az elavult, a '90-es évek eleji hack'n'slash-ekben gyökerező szisztéma afféle játéktörténeti mementó gyanánt, és az a vicces az egészben, hogy míg más műfajok esetében kinevetnénk a végterméket, addig itt pont arra vágyunk hogy kényelmes, ismerős, megszokott és elsőre befogadható legyen, minimális erőfeszítéssel. De van itt még egy +1-es dolog is: az olyan arcok, mint én, akik már a Diablo 2-ben is több "szintet", layert szerettek volna látni: itt-ott némi interaktívabb párbeszédet a gossip helyett, hogy mondjuk legyen néhány iszonyú tápos cucc, amit ésszel, nyomozással, ilyen-olyan logikai feladatokkal lehet elérni... Tudom, ez abszolúte ellentmond a Diablo pörgős multi-szellemiségével, de ad1. A Bioware is meg tudta csinálni co-op gyanánt, ad2. nem kell több száz oldalnyi dialógot/monológot írni a mélyebb és "eszesebb" játékélmény elérése érdekében.

    A Győzike-hasonlat nem érdekel, a Diablo-ban látok értéket, az a kevés, amit tud, az nagyon jó. A Győzike szándékolt szellemi posvány, afféle Camp-stílus, remekül illeszkedik Szalacsi Sándor és Matiz nagypapa mellé. Mindenki fikázza, mindenki nézi. Tisztelet a kivételnek.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Wolverine

    félisten

    válasz Silenzio #173 üzenetére

    Aza vicc, hogy a játékmenetről még snki nem tud semmit, aki nem fejlesztő a Blizzardnál. Ők a benti alfával már játszanak (ez a WoW-os fórumról egyértelműen kiderült), de aktuális gameplayt még rajtuk kívül nem látott senki. Így azt sem lehet tudni, hogy mennyire lesz sötét, mennyire lesz hack'n slash vagy RPG, és mennyire befolyásolható vagy lineáris a sztori, vagy mennyire kötött a skilltree.
    Egyszerűen van néhány előre scriptelt videónk, ahol olyasmiket mutatnak meg, amik a) nem véglegesek; b) de már nagyjából készen vannak.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Horbal #169 üzenetére

    Hát barátom, ha nem tetszik és nem akarsz fizetni érte, akkor ne is nézd meg.

    ***

  • mephi666

    nagyúr

    válasz ollie #175 üzenetére

    az a probléma, h újabban előre még nehezebb kiszámítani, milyen lesz a végtermék 1-1 filmnél, mint régebben... a trailerek meg becsapósak :S rengeteg csalódás jön mostanában... ha lenne pl időnként keresztapa trilógia vagy régi sw vetítés a városban, szerintem többen megnéznék, mint a mostani hitvány tucatfilmeket... nem csoda, ha mondjuk teszkóban 1-2éves mozifilmeket 300ft-okért árulnak... annyit se érnek kb... :(

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Horbal

    őstag

    válasz ollie #175 üzenetére

    Nem vagyok a barátod, és semmi közöd hozzá, amúgy lehet több műsoros DVD-m van otthon mint neked...

    [ Szerkesztve ]

    Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!

  • Vistaboy

    veterán

    SRÁCOK, NYUGI VAN, BÉKE! :R

    Ez olyan téma, aminek úgysem lesz vége, csak felidegesítitek egymást. :U

    Most konkrétan mi is a probléma? Vagyunk itt egy páran, akiknek tetszik az, amit eddig a Diablo III-ból látunk, és szintén ugyanennyien, akiknek nem. Na és? Ízlések és pofonok különbözőek.

    Egyébként amíg a játék végleges formában nem lesz kint, és nem játszunk vele, felesleges róla vitatkozni, mert ugyebár a puding próbája az evés (Ha már a pudingot emlegette itt korábban valaki :DDD ).

    Az, hogy az adott játék tetszik-e vagy sem valakinek, az az ő egyes-egyedüli magánügye, és felesleges erről ennyit vitatkozni. Akinek tetszik, annak tetszeni is fog, és aki eddig sem játszott, vagy herótja van már a Hack&Slash RPG-ktől, annak ezután sem fog tetszeni.

    Valaki említette a Sacred-et. Nos, én az első résszel rengeteget játszottam, utána az Underworld-el is végigvittem a Démont és a Törpét is. Amikor megtudtam, hogy jön a Sacred 2, akkor már előre mondtam, hogy én azt tutira meg fogom venni. :K Miért? Mert még ha a második rész ki is merült volna szimplán új pályákban, ellenfelekben és játszható karakterekben, akkor is megérte volna az árát, hiszen a HANGULATA ugyanaz volt, mint az előző részben. :R
    De sokkal jobb lett a Sacred 2. Kezdetben voltak benne ugyan hibák, de mára már ott tart a játék, hogy mérföldekkel jobb, mint az első része volt. A grafika egy álom (Próbáltad már 1920x1200-ban, full graffal? :) Mert ha úgy sem tetszik, akkor nem is fog soha tetszeni egy Hack&Slash RPG-nek a grafikája sem.), a karakterek pedig nagyon részletesen ki vannak dolgozva - mondjuk nekem nagyon tetszett a Szeráf, pláne hogy ilyen szexis, még a mozgása is... Az a seggriszálás, anyám... :B :P De hát férfi létemre ez nem is csoda, én amúgy is csak női karakterrel játszok, mert jobban szeretek egy dekoratív női feneket lesni órákon át, mint egy izmos hapsit. :DDD (Persze kinek a papné, kinek a paplan. ;] )

    Visszatérve a Diablo III-ra, most ugyanez a helyzet azzal is. Végigvittem mindkét részét az összes kiegészítővel együtt, és amint megláttam az első videókat és képeket, ugyanaz az érzés fogott el, mint anno. a Sacred 2-nél. Az egészből süt a tömény Diablo-feeling, és már pár kép és videó elég volt ahhoz, hogy meggyőzzön: EZ NEKEM KELL! :R

    Szóval, ha valakinek tetszik, akkor úgyis megveszi majd. Akinek pedig nem tetszik, az szimplán nem veszi meg. Nem kötelező megvenni a játékot, ha nem érdekel, ne játssz vele. :)

    Na, ennyit erről, én elmondtam a véleményemet. :D

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Levin01

    őstag

    Hát az túl szép lenne, hogy idén megjelenjen, de jövőre nagyon jó lenne.
    Én valszeg Phenom II X3-al, 4Gb DDR2-vel és minimum 4770-es fogom várni, szerintem ez elég kell legyen hozzá (már ha jövő évi megjelenés lesz) :U

  • Taky

    senior tag

    válasz TheDragon007 #82 üzenetére

    LOD óta...

    "Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal

  • frame>24

    addikt

    válasz Neovenator #172 üzenetére

    "És ha mindenki csak annyit mond, hogy ez van, akkor soha nem lesz másképp."

    És épp ezért kérdezem, hogy egyébként van valami dedikált official site-részleg, ahova kifejezetten az elégedett és kevésbé elégedett feedback-eket várják? (de szép magyar vagyok) Vagy olvasgatják a community forum-okat, és abból szűrnek le dolgokat?
    Mer' ha lenne, akkor oda beríhatnánk, amiket itten megbrainstromingolunk, és akkor pl. azzal lehet hátradőlni, hogy legalább próbáltál hatni az ár ellen.

    hirtelen pl. ezt találtam

    de azt hiszem, nagyon
    "Full steam we go against the odds.
    Headfirst we go against the grain."
    - jellegű a dolog.

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

  • Vistaboy

    veterán

    válasz SzalaiG #183 üzenetére

    Inkább addig nem lesz béke, amíg nem lesz Diablo III. ;]

    Végül is, akárhogyan és akármennyit is vitatkoz(t)unk róla, de úgyis csak a megjelenéskor fogják elhinni nekem a kételkedők, hogy teljesen mindegy milyen színvilága lesz a játéknak - darkos vagy nem darkos -, attól még Diablo III lesz!

    És amikor a megjelenést követően a topikba majd átlagosan napi 1000 hsz fog érkezni a sok elvakult rajongótól, akkor fogunk rádöbbenni, hogy mennyire is jó játék lesz ez. :K :R

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • bozont

    veterán

    válasz Vistaboy #184 üzenetére

    Pontosan, akinek meg nem teszik az állít egy kicsit a szaturáción és máris meg van oldva minden. Asszem a Dio2-ben is volt valami állítási lehetőség, szerintem lesz a 3-ban is. Remélem majd bekerülök a bétára, nem lenne rossz. :C

  • Wolverine

    félisten

    válasz SzalaiG #187 üzenetére

    Regisztrálj az eu.battle.net oldalon, és jelöld be, hogy melyik franchise-ok bétája érdekel. Utána imádkozz :DDD

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • Wolverine

    félisten

    válasz SzalaiG #189 üzenetére

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

Új hozzászólás Aktív témák