Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz ArthurShelby #8861 üzenetére
Lidlis 3,8A-esem van sok éve. Van, hogy napokig töltőn van az autóban a sarukon. Biztosíték a pozitív oldalon rajta van. Eddig soha semmi baj nem volt ebből! Nem is lehet gond, hiszen az autó üzemelésekor ugyanezek a feszültségek mozognak.
Sok autónál inkább az lehet gond, ha leveszed a sarukat. -
tibcsiworld
aktív tag
Ha töltőn van, 12,8V-on vagy 13,1-en tartja. Kb. naponta 1x felnyomja 14,4-ig. (a 3,8A-es tuti) A szulfátosodás 12,4V alatt kezdődik. tehát ha töltőn van, nem esik 12,4V alá. Ebből következik, hogy a töltő nem szulfátosodik.
Nekem téli időben folyamatosan töltőn van. Igaz, kb. 10 másodperc nekem a művelet. -
tibcsiworld
aktív tag
válasz dethroner #8673 üzenetére
Nálam pont akkor aktuális az aksitöltő, amikor új aksit veszek. Addig be sem teszem az autóba, amíg nem töltöm fel. Télen hetente töltöm, akár napokra is, ha nem kell az autó, nyáron már kevésbé.
Szerintem a lidlis az einhell, az aldis is. Csak einhell logóval sokkal drágább. De szuper darab. (itthon nagyon sok minden einhell)
nrb263:
mennyi idős az aksi? Az aksi vagy töltött teljesen, vagy a kukához közeli állapotban van. (szulfátos)
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
Sziasztok!
Mivel az autót ritkán használom, van, hogy csak heti 1x, ezért sokat van töltőn. Gyakorlatilag elektromos autóként üzemel.
A töltő a régi lidlis 3,8A-es.
Szóval a töltés után, amit 14,1-14,3V között befejez, visszatér 13,0V-ra, majd szépen lassan emeli 14,7V-ig kb 12 óra alatt, majd visszaengedi 12,7V-ra, és ott tartja.
A kérdésem, hogy ez normális? Nem okoz gondot a 14,7V? Ez klasszikus sima ólomsavas aksi.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz molnarpeter #8284 üzenetére
Ezt én sem tudtam. Kösz az infot!
-
tibcsiworld
aktív tag
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Zoli bácsi #8273 üzenetére
Ha a fél nap az 6 óra töltés, akkor az még rendben van! (Gondolom a 3,8A vagy az 5A-essel toltad)
Azért másnap nyugalmi állapotban mérj rá az aksira.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz fecke78 #8233 üzenetére
5-6 éve szintén zenész. Elvittem akkushoz, rámért, azt mondta, először generátor. Elvittem szervizbe, egy vagyonért cseréltek generátort, meg akkut is egy vagyonért. Hazaviszem, (közben beszereztem egy 7-800ft-os multimétert) rámérek, és xar. Hívom a szervizt, hogy ez nem jó! Visszavittem, és valami 300ft-os testkábel volt elrozsdásodva! Kérdezem, akkor nem is kellett volna generátort cserélni? Azt mondja, hát, ezt most már nem tudjuk megmondani!
Nah azóta engem ott többet nem láttak! Ez Felvidék, azaz szlovákia! Van gond mindenhol!
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz villifog #8225 üzenetére
Én minden új aksit, mielőtt beteszem az autóba, feltöltöm. Legutóbb most áprilisban adta meg magát a régi. kb. 7-8 óra volt a teljes töltés. Utána 12.9V-ot mértem rajta.
(#8224) fecke78
Pont most áprilisban ment tönkre az aksim. 12,4V-os volt. Én új korától hetente töltöttem, de a végén csak töltés után volt hajlandó indulni. Azzal elindulni már nem lehetett. A vicc, hogy a telet "simán" bírta.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz herdsman12 #8208 üzenetére
Nekem 4-5 éve a 3.8-as lidlis nyomja. Hibátlanul. (csak idén kapott egy biztosítékot. az ördög nem alszik)
A tescoshoz vegyél egy 6-700ft-os (a legolcsóbb jó) multimétert, és néha mérj rá. Ne engedd 14,4V fölé!
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz herdsman12 #8203 üzenetére
Ha alkalmi rátöltésre kell, akkor simán jó a lidlis. Egy éjszaka az is feltolja az aksit, ha off rotty is.
-
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz DigitXT #8141 üzenetére
Igazad volt. Nem idított vasárnap. Ma reggel a töltőről levéve is nehezen indult. Inkább mentem gyalog, nehogy hazafelé nem indul aztán el. Rendelem is az új aksit.
2016.októberi az aksi. Bosh s3. Ha nem töltögetem, akkor ez már fél éve halott aksi. Előtte varta volt. talán kék. Most mást próbálnék, mert ez nekem kevés az ilyen nagy nevektől.
Exide Premium 12V 72Ah 720A
Erről kinek mi a véleménye?
Vagy legyen banner? Passz.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz DigitXT #8145 üzenetére
Most a fiam robotozik a telefonommal, utána megnézem, hogy lehet e nagyítani. Talán nem. Elég nehéz elkapni azt a csíkot, amit meg szeretnék jelölni. Amikor élőben mutatja, az tuti
Ez az akku soha nem volt 12,5V alatt. Azaz nagyon pici ideig, és épp hogy csak. Az is csak ezen a télen. (elég betegesen néztem naponta)
Miért fontos, hogy használat nélkül? Ezt nem értem.
Akkor nem aggódom. Bár nekem 5 év alatt a csepptöltés megállt 13,01V-on. Gyakorlatilag most is visszaesik, és onnan csepptöltésen emelkedik a fesz. 13,67V-on inkább lehúztam. Nem tudom, meddig ment volna. Nah de majd kipróbálom.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz DigitXT #8141 üzenetére
Az baj az akkunak, ha nem használom, hanem feltöltve az autóban van?
Nah de van fejlemény! 1 perces töltés után az éjszaka felment a csepptöltés feszültsége. Le is kaptam a töltőről hajnalban. Másnap újra!
Csepptöltés nálam soha nem volt több 13,01V-nál! Mitől lehet most ilyen magas?
Asszem ezt meguntam. Hagyom merülni, ameddig merül, aztán kuka!
Veszek valami jó kis bannert. Mert varta, bosh, egy kalap xar az összes (már mindkettő volt/van)!
-
tibcsiworld
aktív tag
-
tibcsiworld
aktív tag
Gajdán tanár úr tegnapelőtti cikke a tőle megszokott alapossággal:
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Inhouse #7945 üzenetére
A probléma újra előállt.
Aksisaru le, feltölt, saru vissza, tartotta a feszt. Harmadnap rátöltöttem 12,55V-nál (lehet nem kellett volna, majd este is, mert zuhant a fesz), és éjfélre nagyon bezuhant pár óra alatt 12,38V-ra!
Mivel másnap hajnalban épp kellett az autó, megkockáztattam, és töltőre tettem éjszakára:
Amint látni, vagy 20x rátöltött a reggeli indításig. Aznap kapott vagy 5-6 indítást Ez után jön az érdekes része. Másnap délutánra 12,55V-ról 12.46V-ra csökkent a fesz(tehát sokkal kisebb mértékben, mint eddig), és
molnarpeter:
Rátoltam az 1A-es töltőre.Este viszont 14.09Vnál leszedtem, mert éjszakára "vadiúj" töltőn nem hagytam. Ami meglepett, hogy másnapra "csak" 12,73V-ra csökkent a fesz. Végig rákötött sarukkal! Hmmm. Az autómnak női lelke van A probléma oka soha nem lesz meg!
Jelenleg is tölt, de nagyon lassan halad a fesz. felfelé az 1A nem siet.
Viszont lehet, estig sem megy fel 14.8V-ra, már csak azért sem, mert nagyon enyhe pezsgést hallok az aksiból.
Kemény 4,5dodó volt pár éve. Az életem nem bíznám rá, de működik. Azaz majd a köv. indításkor meglátom.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz molnarpeter #7969 üzenetére
Holnap lemérem.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Inhouse #7953 üzenetére
Az igaz. De ha ott is csak 4-5 naponta megy az autó, akkor bőven jó. Egy éjszaka is csodát művelhet szerintem. De ha reggel rádobja, estig tuti tol bele bőven, hogy induljon.
Apropó van itthon egy 1A-es kíni csoda vész esetére az autóban. Viszont sajna 14,8V-ost küldtek. (gondolom ez agm-es töltő) Azt rá lehet engedni az akkura? Még nem mértem. (Egy ismerősöm egyszer tolta az akkut az autóban a tescós töltővel, amikor rámértem 16V fölött volt. Azonnal kapcsoltattam ki vele. Nem panaszkodott utána. De nem is az a fajta.) Vész esetén megteszi? Miben okozhat kárt, ha kárt okoz a 14,8V?
-
tibcsiworld
aktív tag
Köszi kérésed. Miattad visszaolvastam 2019decemberére. Hmm. Akkor vettem, Brogyi ajánlotta:
BM2 Battery Monitor Analyzer Tester Bluetooth
Életem legjobb vására volt!
Lauda, Inhouse:
Ennek a visszaolvasásnak köszönhetően rájöttem, hogy 2019. decemberében ugyanez volt a gondom, akkor a tanácsotokra vettem le az akkusarut, és megszűnt a gond.
Tehát az akkum kb 6-7 éves.
Illetve az autó ugyanazt a hibát produkálta. -
tibcsiworld
aktív tag
válasz Inhouse #7938 üzenetére
Ami azt illeti, 3-4 napig benne volt. A kulcsot nem találtam, de annyira nem kellett az autó (karantén), hogy el is felejtettem kihúzni. De nem volt gyújtáson. Ami a vicc, hogy 1 éve szívja valami az akkut, ezért is töltöttem 3 naponta, de amint bejöttek a mínuszok, bedurvult.
Édesapám tanácsára tegnap este levettem az akkusarut, ma reggel visszatettem, és (5 perce néztem), az akku 12,70V-on áll most is. (az akkusaru visszatételekor leesett 12,6V-ra)
Pár éve mintha már lett volna ilyenem. Passz.
Lauda:
igen, nagyon úgy néz ki, de hogy mi lehet, ami pár évente jön elő, ... Még jó, hogy van ez a bluetoothos cucc az akkun, amit a Ti tanácsotokra vettem. -
tibcsiworld
aktív tag
Az aksim (Bosh s4 72Ah) 5 éves! Csere érett? 1 éjszaka ennyit csökken a feszültség.
Azt is látni, hogy töltés közben is csökken annyit, hogy újra tölt. Ez talán 1 hete van, amióta először volt hajnali mínusz. Előtte bírta a fesz 3-4 napot. (12,50V-nál már töltöm) Az autó most pihen (pont azóta, hogy mínuszok vannak) mert sajna karanténban vagyok. Tehát nem tudom, hogy indulna e.
Rendelhetem a köv. aksit?embe
köszi. arra gondoltam. azt még tudom kezelni.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Inhouse #7905 üzenetére
A bikakábelről annyit mondott nekem egy autóvillamossági szaki 2 éve egy kempingben, hogy ha modern autóm van (kb. 2005 utáni), semmi esetre sem bikázzak más autót. Ha meg nagyobb az autó (ott egy furgont tologattak, ahol próbáltunk segíteni), mint az enyém, akkor meg szigorúan tilos.
Nem tudom milyen alkatrészt mondott ami elromolhat, de azt mondta, hogy könnyen előfordulhat, hogy mindkét autó ottmarad.
Köszi a hivatkozást.
Nah ja. Gondolom a bikázót azért nem kell mindig tölteni. Off, de van xiaomi power bankom, ami 1 évre eltűnt. Nem merült sokat. Viszont nem volt max töltöttségen, és soha nem is tárolom maxon, mert csak lakáson belül kell. (azaz melegen) Viszont a bikázót általában télen kell használni
hidegben, és ott ha az nem maxon van, haszontalan. Kérdés, hogy mennyi ideig marad használható. Tippelem, hogy 3 év után max 70-80%-on lesz majd a cucc. 5 év után kuka. (mert utána gyorsul az aksi degradálódása) Pont ennyit bír egy aksi,ami pont ennyibe kerül. Ergo ha valaki nem autónepper, ez a cucc, emmit nem ér, de legalább drága! -
tibcsiworld
aktív tag
válasz Amerigo57 #7896 üzenetére
Ennyiért már autóaksi is van!
Kérdés, hogy a benne levő Li aksi mennyire szereti ha teljes töltöttségen van tárolva. (mert üresen ugye nem sok haszna van) Amennyiben nem bírja tovább sokszorosan, mint egy aksi, semmi értelme.
Inkább 4-5 évesen aksicsere, ha érzed, hogy gyengélkedik.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz steve brown #7630 üzenetére
3,8A-es lidlisem van, heti 2x használom. Mindig szikrázik! Már az lenne a furcsa, ha nem szikrázna!
-
tibcsiworld
aktív tag
Én most heti 2x töltöm lidlissel, mert az autó csak áll néha 2 hétig. Olyankor reggel ráteszem, és este veszem le!
14,4V a legnagyobb fesz, ott átvált csepptöltésre az enyém. Hópihén talán picit tovább engedi!
Melegebb időben 12,9-13,1V-on csepptölt, de tegnap -5fokban 13,9V-on maradt a csepptöltés!Az okos töltő rajta lehet akár 1 évig is! A buta töltővel kell csak vigyázni.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz cybercide #7298 üzenetére
"Ha egy akkumulátort 2 V feletti feszültséggel csatlakoztat, a töltési folyamat a töltőprogram kiválasztása után kezdődik"
Ez mind szép és jó, de van értelme egy olyan 12V-os aksit tölteni egyáltalán, aminek a feszültsége 8-9V körülre esett le? (Ugye az is 2V feletti még)
-
tibcsiworld
aktív tag
Lidl töltővel töltök 7-8 éve hetente, az aksit soha nem szedtem ki, és nem csatlakoztattam le. Csak a gond lenne. (az autó elfelejtene mindent. Valakinek a rádiót is lecsatlakoztatja. Nah azt macera visszacsinálni.) Sokszor éjszakára is rajta marad! Soha semmi gond nem volt.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Zoli bácsi #7125 üzenetére
Ilyen helyzetben a feszültség gyakorlatilag semmit nem mond! A startolás miatt leesett, de járt a motor, így töltött 14,4V-al, ha jó a generátor.
Aksifesz leghamarabb nyugalmi állapot utáni 12. órában mutat valamiféle értékelhető értéket, de inkább 24 óra után! Én ezt tapasztaltam!
Nekem már 4-5 éves az akkum, és töltés utáni másnap mérek rá (de a motorháztetőt előtte nap nyitottam, mert ha be kell nyúlni az autóba, központi, .. már esik a feszültség! / azóta van az akkun bluetoothos mérő, így mobilon látom) Nekem 12,5V-ig leesik 4-5 nap alatt, és akkor töltök rá, ha még akkor sem kell az autó!Szerintem ez után simán indult volna másnap Neked, és visszatöltött volna a generátor, ha mész 10-15km-t zsinórban!
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz konci79 #7103 üzenetére
Nekem a 4-es van, és szuper kis töltő!
Felmegy szépen 14,4V-ra, ott visszaesik 13,1V-ra, és ott csepptölt!
Nekem nem is emlékszem, hogy volt e 12 óránál hosszabb töltésem a 3-4 év alatt! Hetente töltöm! 72Ah-s aksi!Nem lehet, hogy az aksinak baja van? Én azért pihentetném 24 óra után, és folytatnám másnap, és a töltőről levétele után 24 órával rámérnék, mert ez így nagyon furcsa!
Szerk.: 14,5V-nál jár? Hópihe módban van?
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz DigitXT #6797 üzenetére
Köszi, és mindenkinek köszi!
Csak furcsa volt, hogy ennyit új korában mértem! Igazából feltöltés után 24 órával még 12,9xV-ot mutatott, azt le sem mertem már írni!
molnarpeter:
Köszi a tippet. Azért továbbra is figyelgetem majd!
Ha addig nem lennék, mindenkinekKellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz tibcsiworld #6775 üzenetére
Bocsi, hogy szemetelek, ez lesz az utolsó! Remélem!
Ugye 12,2V-ra merült az aksi az autón, lekötöttem 1 napra, vissza, a fenti értéket tartotta töltés után!
Kedd este töltő, szerda reggel le! 12,9V.
Most 1,5 napnyi nyugalmi állapot után:
Valaki tud erre magyarázatot adni? Az energiavámpír megijedt, nem foglalkozom vele, de ez a magas érték normális?
-
tibcsiworld
aktív tag
-
tibcsiworld
aktív tag
Sziasztok. Valamelyik éven valaki belinkelt azt hiszem, a motorjához csatlakoztatott valami wifis vagy bluetooth-os feszmérőt, amit be lehet állítani, mellyi időnként mérjen, ... .
Tudnátok abban segíteni, hogy arra hogy kell rákeresni? Előre is köszi! -
tibcsiworld
aktív tag
válasz tibcsiworld #6773 üzenetére
Hajnalban 12,53V délután 12,59V
Kutya legyek, ha értem.! Az energiavámpír megijedt ?!
-
tibcsiworld
aktív tag
Az előző vatrát megpróbáltam szétkapni csavarhúzóval anno, de nem sikerült! Nem hiszem, hogy ezzel több sikerem lesz! Majd holnap lekapom, ezzel kiszűröm az energiavámpírt, aztán jön a barkácsolás.
A vicc, hogy nyáron tip-top volt! Ezek ennyit ér(het)nek?
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz tibcsiworld #6765 üzenetére
12,2V a tegnapi 12,4V után. Itt gond lesz! Idő hiányában töltőre tettem.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
Nah! Tegnap este levettem a töltőről, ami 12,9xV-on csepptöltött! Láttam már 13,0xV-ot is.
A levevés után pár perccel 1-2 századot esett! Lemértem 2 órával később is, 12,67V volt. Most meg már csak 12,42V. Azért az aksi megnyugvásához nálam picit több kellett pár percnél!A lényeg a pöccröff, de erre majd 1 év múlva visszatérünk szerintem!
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Inhouse #6758 üzenetére
Hát, igen! Én úgy vittem be, hogy rossz a generátor! A munkafelvevő mondta, hogy várjunk, lehet, hogy nem! Nálam cserélték! Vectra c 1,9cdti. Nem volt olcsó, aztán mivel nem volt fesz, vittem is vissza! Igen valahol alul volt valami szuper rozsdás földelőnek nevezett valami! Nyilván javult a töltés, de lehet akkor még nem lett volna cserés a cucc. Mindegy. Az ember mindig tanul!
(#6759) Lauda
Köszi! Akkor nem kell 5-6 óra, max pár perc. Épp töltőn van a kocsi. Nézem is mindjárt! (Ha feltöltött. )
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Inhouse #6749 üzenetére
A generátort nem szoktuk villázni
Nem is írtam ilyet. Bocsi, ha egybefolyva írtam, és félreérthetőre sikerült!
Nem értek hozzá, de ha az első héten nem adódik gond, nem lenne pofám visszavinni!Főleg, hogy az autóm nem megy akku nélkül! Sőt. Beszerelik, és ha elindul, akkor elvileg jó! Vagy rosszul gondolom?
(#6750) Lauda
Elvileg új a generátorom. Azaz az akkuval együtt lett cserélve! Hazavittem, lemértem járó motornál, és mentem is vissza! Persze hülyének nézett! Aztán kiderült, hogy valami földelő rozsdásodott el! Valószínű, generátort sem kellett volna cserélnem! (már nem abba a szervizbe járok, de nem csak ez miatt )
Elvileg 15km-nél rövidebb útra nem járok vele! Ha mégis, akkor mérés nélkül töltőre megy otthon! Ellenkező esetben várok 5-6 órát, vagy mint jelen esetben egy éjszakát, és akkor mérek. Itt írta valaki, hogy kell jó pár óra nyugalmi helyzet! Egy éjszaka, ha az akku kicsit merültebb, nagy kárt okozhat már? Tehát érdemesebb alapból töltőre tenni akár 15km-es út után?
Köszi a tesztet, holnap kipróbálom!
-
tibcsiworld
aktív tag
A találgatás már olyan dolog, amin el lehet indulni! Amúgy itt rengeteg segítséget kaptam, és gyakorlatilag az én tudásom a legkisebb a témában, így mindent kipróbálok, amit mondtok!
Az indítással még nincs gond, csak a hideg miatti feszültségesét furcsállom.Tud szulfátosodni akkor is, ha soha nem hagytam lemerülni?
Az előző (varta) egy túlmerülés után halt be (2 hétig volt lemerülve), amit 1 évig télen töltőről indítgattam, de annak nem volt értelme! 4 éves volt + 1 év napi deffibrillálás!(#6741) Lauda
Köszi, kipróbálom! 13,08V-on csepp tölt,de majd kedden vagy szerdán lemérem, amikor megy a heti álmába az autó!Az a baj, hogy az akkuspecialista is csak multival mérte anno a generátor töltését! Meg volt neki valami multihoz hasonló valami, de amit Tőletek olvastam, az a terhelővillája neki sincs! Hogy lehet megakadályozni, hogy a kapacitása lecsökkenjen? Nyilván nem ennek, hanem egy "újnak"pl.! Az is kérdés, hogy amikor megveszi az ember fia, akkor az már mennyi ideig porosodik raktáron!
(#6745) Inhouse
Van olyan, aki visszaviszi pár hónapos akkut, hogy rossz???? Miközben kapott a napi bevásárláskor 20-25 indítást pár100 méterenként? (jól gondolom?)
-
tibcsiworld
aktív tag
Az olajkályhám akkuja kb. 4-5 éves!Heti 4 napot áll, ezért használat után feltöltöm a lidlis 3,8A-el!
Most is ez történt, és 12 óra nyugalmi állapot után az akku feszültsége 12,48V
Az akku bosh s4 72Ah.Készüljek a cserére jövőre? Nyáron még simán tartotta a 12,68V-ot feltöltés után!
Kérlek, ne az életkort ítéljétek, mert vater 9 évig használta az övét! Mondjuk Ő bevitte a melegre is, ha nem használta az autót!
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
Brutálisan szennyeznek a dízel furgonok
"Akár a megengedett határérték tizenhétszeresét mérték az Air Alliance szakemberei"
Ez meleg motorral. ... és persze vadi új autókról van szó, nem 10-20 éves csodákról! Akkor milyen lehet hideg motorral? Városban nyilván verhetetlen az elektromos. Melegen vár, se jég, se hó, sem kaparás, ...
-
tibcsiworld
aktív tag
Köszönöm a helyreigazítást! A saját példám vettem alapul! Akár hosszú út után is (100km) még eljátszott a töltő 1-2 órát az aksival. (1,9cdti, 74Ah) Jah, és a generátorvadi új! (ha nem csaptak be a szervizben)
A vater meg épp tegnap tette fel nálam az övét. 15km-t jött hozzám, 1,0 kis régi corsa valami mini, de új aksival! 10-15 perc után azt mondta, tele is van, és levette a töltőről! Ilyen van????
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SONY LCD és LED TV-k
- Politika
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Logitech G305 2év garancia.
- ASUS Zenbook 14X UM5401QA-L7208W használt garanciás notebook