Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz tibcsiworld #7921 üzenetére
Gyakorlatilag amiben létezik bármiféle vezérlő elektronika, azokról nem ajánlott bikázni. A 2003-as corsamban is van egy motorvezérlő és egy adagolóvezérlő. Volt, hogy kértek meg bikázásra, nemet mondtam. Azt felajánlottam, hogy meghúzom.
[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7921 üzenetére
A generátor fesszabályzójára gondolhatott, ha járó motornál történik. Ha merült akkuról van szó, akkor nem lesz gond. Ahogy beindult a másik, le kell kapni az egyik csipeszt. Ha zárlat van, pl. az önindítónál, abból már lehet baj. Amit biztosan nem szabad egy modernebb autónál, az a tologatás.
A bikázásnak is lehet 2 fajtája. Az egyik a sietős, ehhez kell a komoly kábel és csipesz. Összekötni a 2 akkut és mehet. A másik a kiegyenlítő töltés, amikor van egy kis idő és addig töltődik a merült akku.
Az első egy indításképtelen állapotú akkunál is működik, a második csak egy jó állapotú, de merült akkunál.
A bikázás a merült akkunak mindenképpen egy pofon, mert ugyan rövid ideig, nagy áramok folynak. Ez töltés irányban nem lehet akkora, mint kisütés irányban. Illetve már eleve a lemerült állapot, ami mélykisütést jelent, már önmagában nem tesz jót.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- LEGO klub
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Asszociációs játék. :)
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Parfüm topik
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Mercedes topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest