-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
consono
nagyúr
válasz WhiteWalker #269600 üzenetére
Reméljük ez lesz a helyzet itt is. Én kicsit félek, hogy közönségkedvenceket kerestek a szerepekre, nem pedig karaktereket a játékok alapján. Majd kiderül.
"In God we trust. All others must bring data"
-
FunPro
senior tag
válasz erahurka #269596 üzenetére
Hát de most ugyanazt írtad le, amit én. Viking menő, assacreed menő, csinálj egy vikinges assacreed-et. Nem pedig a kreatív emberke mondta, hogy: "Figyeljetek már, milyen jó lenne egy viking korban játszódó játék, aminek ez és ez a története, ez és ez lehetne a játékmechanika...".
Ezért írtam az AAA-ról, hogy: "Lehetnek akármilyen csilli-villi darabok, akkor is csak egy jellegtelen, mindenkinek eladható tömegcuccok lesznek". És én ezért nem szeretem őket.
Azt egyébként elismerem, hogy AAA fronton is vannak jó dolgok, de azok is általában addig érnek valamit, ameddig ténylegesen el vannak tervezve. Azért írtam azt is, hogy az assacreed-et a 3 környékén be kellett volna fejezni, mert ott még el hiszem, hogy be volt tervezve ennyi játék. Mass Effect esetén ugyanez. Ha már a sony szóba került, például akárki akármit mond, a last of us folytatását nem tervezték előre. Max. annyit tudtak, hogy valamikor lesz egy folytatás, de azt nem tudták, hogyan folytassák.
Persze, én most nem a marketinges cégigazgató szemével nézem a dolgokat, hanem mint játékos. Anyagilag persze, addig kell gyártani a retket, ameddig van aki megveszi.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
jupp008
senior tag
válasz WhiteWalker #269600 üzenetére
Hát igen ... ez tény. Persze bízom benne, hogy jó filmek legyenek.
-
FunPro
senior tag
válasz kovsol #269604 üzenetére
Ez így azért lesz nehéz, mert én inkább a "réteg" tömegjátékokat szeretem. Vagy a "programozós" logikaiakat, amik nincsenek ps-re. Réteg tömegjátéknak mondanám pl. az Ori-t, a Hollow Knight-ot, a Nier Automa-t, souls típusú játékokat.
Az utóbbi pár évben amik annyira nincsenek szem előtt de jók voltak: supraland, messenger.Újabb AAA címek közül elég nehezen találok olyat, ami tetszik. A 18-as God of War például kifejezetten tetszett, mert ott szerintem sikerült egy szinttel feljebb emelni az "alap" játékokat. A hellblade nem tudom mennyire számít újnak. Azt mint játék unalmasnak találtam, viszont az nem volt hosszú, így arra is azt mondanám, hogy egy kifejezetten jó program.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
FunPro
senior tag
válasz consono #269608 üzenetére
Igazából igen. Ezt írni is akartam, hogy a mainstream játékokban kevés a kihívás. A god of war például azért is tetszett, mert abban volt. Bár egyébként az is kérdés, hogy a god of war mennyire mondható mainstream-nek. Mert AAA-nak AAA, de hogy mainstream-e?
A Messenger-t egyébként nem is mondanám olyan nehéznek. Az azért tetszett nagyon, mert tökéletesen visszaadta a retro feeling-et. Tetszettek a poénok, a zene, a részletek.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
FunPro
senior tag
válasz penge111 #269607 üzenetére
Amúgy a listából a messengert neked egy szempontból emelném ki.
A csapat aki csinálta, a következő játékok a Sea of Stars nevezetű program lesz. Jövőre van datálva, de hibátlanak ígérkezik. Olyan lesz, mint egy régi final fantasy.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #269611 üzenetére
Sőt, én megkockáztatom, hogy a Dark Souls is mainstream ma már, a harmadikból elment több mint 10 millió, összesen a teljes sorozat olyan 20 millió eladásnál járhat, ráadásul rengetegen másolják, használják a benne található ötleteket. Szerintem már bőven nem rétegjáték, hiába van még mindig misztifikálva, hogy nehéz, meg csak a kihívásokat keresők játszanak velük.
A költségvetése meg simán az AAA kategória lehet, bár pontos infó nincs, de a From Soft emiatt a játék miatt nőtt nagyot, majdnem 200-an dolgoztak rajta.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Carlos Padre
veterán
válasz WhiteWalker #269588 üzenetére
Hát Pedro valahogy nem áll össze nekem, de ne ítéljünk előre.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Carlos Padre
veterán
-
Mr Chapel
tag
válasz Mezcal #269616 üzenetére
Annak se sok köze volt az assassin's creedekhez. Ellenben egy jó kis kalózos game lett. A hajó csaták nagyon faszigányosak voltak. Azt a 4 elite shipet mire lezúztam... Valószínű hogy emiatt sokak kedvence, a tengeri ütközetek miatt. Meg a kalózos téma ami hozza a hangulatot. De amint kiteszed a lábad a partra... ott azért csökken a színvonal. Talán még Havanna maradt meg valamennyire nekem az emlékeimben, egyébként elég jellegtelen a szigetvilág. Valahogy a dzsungelbeli futkározások alatt éreztem ezt a nagyon behatároltságot ami a szárazföldi helyszíneket érinti. A jelenkori szál meg egyenesen ebben volt a legszarabb a széria alatt. Ezektől eltekintve, nekem is a kedvenc részem a sorozatból. Amihez az assassinkodás vajmi keveset tett hozzá. Szerintem maga a korszak, a témaválasztás, és a hajós ütközetek, amik kiemelik.
[ Szerkesztve ]
-
FunPro
senior tag
válasz Mr Chapel #269617 üzenetére
Igazából én is ezt akartam kérdezni, hogy magához a játékhoz mennyit tett hozzá az assacreed vízjel?
Mint játékos, ismételten csak azt tudom mondani, hogy egy nobrand kalózos játék minőségibb alkotás lehetett volna, mint egy brand xedik darabja.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Mezcal
addikt
válasz Mr Chapel #269617 üzenetére
Nekem történetre az a legjobb rész és a multija is verhetetlen volt. A hajózás nagyon klassz volt benne, pedig nekem nem az a kedvencem. Nekem a szárazföldön megvolt a szokásos AC hangulat is. Mondjuk összességében nálam az origins a nyerő.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
-
paatrick
őstag
Már most nem azért a 2 fillérért de ha már Trónok harcából válogatunk:
Pedro Pascal kb 70 kiló vasággyal. Mandalorianban is tök gáz volt úgy lötyögött a gatya a lábain néha.
Nagyon el kell kezdenie gyúrni ha hiteles akar lenni.Még simán jó lett volna Hugh Jackman vagy Ben Affleck, HBO most úgyis ki tudta volna fizetni a gázsit, hogy a mozik bedöglöttek.
Ellienek meg simán becastingoltam volna egy tök ismeretlent.
Hogy ON is legyen: a 2. résszel nagyon küzdök. Baromi idegesítő
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #269618 üzenetére
Fordítsuk meg: mennyit vett el belőle, hogy AC a neve? Szerintem semennyi, sőt!
Ellenben a brand kapott rá ennyi pénzt a fejlesztő és csomó jó dolgot be tudtak emelni, volt hozzá mobilos segédapp pl. És azt tegyük hozzá, hogy akkoriban a kalózos téma kvázi halott volt.De amúgy nem is csak AAA játékoknál van ez, az előző évtizedben a nagy Kickstarter játékok is mind ismert brandeket lovagoltak meg, így lett Divinity Original Sin, Wasteland 2, Elite Dangerous.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz Carlos Padre #269614 üzenetére
Van ideje szakállt növeszteni
De ugyanez a károgás ment , mikor a The Last of Us 2 meg se jelent , de már lehetett tudni , hogy lesz a történet vezetve.
Egyébként ha a sorozat sz@r lesz , azon a szereplők se tudnak változtatni.[ Szerkesztve ]
-
Mr Chapel
tag
válasz RangerFox #269619 üzenetére
Például akkor ki lehetett volna hagyni ezt az egész animusos, két idősíkos játékelemet. Látszik hogy egyátalán nem akarnak ezzel foglalkozni, és csak ilyen erőltetett tessék lássék módon van összelapátolva. Félreértések elkerülése végett, én szerettem ezt, még anno az elején, Desmondal bezárólag. Csak később nem kezdtek ezzel semmit. Bennhagyták, hogy ki legyen valahogy magyarázva mit is keresünk mi ezekben a letűnt korszakokban. Másik ami tökéletesen működött volna nélküle is, azok az ilyen assassin/templomos acsarkodások. Ezeket én szintén imádtam korábban, de itt nem érzem úgy hogy ettől több lett a játék hogy beleszőtték őket. Ment volna ez szimplán egy kalózos históriaként is, Fekete szakállal meg hasonlókkal.
Van ezekre pár példa a más játékszériáknál, ez nem újkeletű dolog. Például Colin McRae neve mit tett hozzá a Dirt szériához? Nem is szerepelt benne. Később aztán volt annyi eszük hogy elhagyták ezt. Akkor ott van Tom Clancy esete. Szintén nem értem mi köze van a Ghost recon Wildlandshez meg a Breakpointhoz? Még a Splinter celleket megértem. Abban van valami konspirációs kémsztoris valami. Amiket ugye Tom Clancy szokott írni. De abból meg mostanában nem kaptunk. Egyértelmű hogy egy bejáratott nével több mindent el lehet adni. Ez sem szól másról. Ez kb olyan mint a társasjátékok esete. Rengeteg kiváló van köztük. És még is a fostalicska Monopoly fogy kb legjobban mai napíg. Mert azt ismerik. Arról van valami halvány emlékfoszlányuk. Bemegy az anyuka a boltba, akar venni valamit a gyereknek. Szemmagasságban kipakolva természetesen, a temérdek, egykaptafa Monopolyk. Van belőlük vagy 1000 féle verzió. A csomagolás ne tévesszen meg senkit, tökugyanazok. 15 ezerért viheted... Abból bmeg Egy Eldritch Horrort veszel akár. De ennyi pénzért rengeteg kiváló társast lehet venni. Pedig ha az ember kicsit körülnézne, találna bőven jobb alternatívákat erre. Visszakanyarodva a játékiparra. Itt dettó ez megy ebben az esetben. -
Bad Pritt
nagyúr
válasz WhiteWalker #269624 üzenetére
Mondjuk elég latin a csávó, szerintem összesen van annyi szőr a testén, mint a skandináv Nikolainak csak az arcán.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
FunPro
senior tag
válasz RangerFox #269619 üzenetére
Az elkészítés módja és jellege.
Én elméleti síkon mozgok, nem gyakorlatin. Ha van egy ember a ubi-nál aki azt mondja, hogy van egy klassz kalózos játékötletem, ilyen és ilyen mechanikával, ezzel és ezzel a sztorival, magyarul nem beleerőlteti egy ip-be az elképzeléseit, hanem megvalósítja az ötleteit, abból egy jobb játék kerekedik ki.
Egyébként a gyakorlatban ez a black flag elég érdekes teremtés, mert azt sem akarom elhinni, hogy ilyen berkeken belül egy év alatt bármi értelmeset el lehet készíteni. Szóval ez a kalózos téma már rég lóghatott a levegőben, csak nem tudták hogy eladni. Még azt is el tudom képzelni, hogy párhuzamosan készült a hárommal. Úgyhogy ez pont egy ilyen fekete bárány lehet, ahol a kreatív gondolkodást így sikerült megoldani.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
RangerFox
Topikgazda
válasz FunPro #269627 üzenetére
Az elkészítés módja és jellege nem változik a Ubisoft egyik stúdiójában se. Nyilván azt te is érzed, hogy ott is vannak kreatív zsenik, gameplay designerek, nem csak az Indie stúdióknál... Közelítsük meg másik oldalról a témát: egy ip lehetőséget, keretet és biztosabb felvevőbázist hoz.
Lehetőséget, hisz az AC sorozat alapgondolatára építve a történelem bármely fontosabb eseményéhez készíthetnek egy-egy részt. És már itt megbukik az a kijelentésed, miszerint jobb lett volna a 3. résznél lezárni a szériát. Az AC mindig is a történelmi korokról, helyszínekről, személyekről és az assassinok/templosok közti viszályról szólt, nem Desmondról. Hogy a jelenkori szál nélkül jobb játék lett volna? nem tudom, a 45 órából kevesebb, mint 1 játszódik a jelenben. Valószínűleg a töltőképernyőt hosszabb ideig bámultuk.A Skull & Bones lesz az a játék, ami igazolhatja az álláspontodat, miszerint az AC logó nélkül jobb játékot készíthetnének. Habár abból kiindulva, hogy mennyi ideje halogatják a megjelenését, szerintem ők maguk se bíznak benne.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #269629 üzenetére
Vannak a Ubitól más példák is, itt van rögtön az Immortals, ami egy AC Odyssey bugból fejlődött ki és jó lett, de biztos ezzel szemben is van valami indok, miért szar.
Viszont végigpörgetve a 2020-as játékokat, ha azt nézzük, mely AAA játék lett sikeres, kapott jó kritikákat, szerették a játékosok és új IP, akkor két cím marad az összes tavalyi megjelenésből: A Tsushima és az Immortals. Minden más egy meglévő sorozat újabb tagja vagy valaminek a feldolgozása, mint a Cyberpunk pl.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz Bad Pritt #269630 üzenetére
Tudod mi a legnagyobb baj a hozzászólásoddal? Az, hogy igazad van... Ma már akkorára nőtt ez az ipar, hogy tutira mennek. Semmi új ötlet, semmi változás... Ez van... Ha valaki újat akar mutatni, az egy indie stúdió lesz. A nagy kiadók nem kockázatnak.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
robogo81
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:Ingyen be lehetett szerezni még tavaly(előtt talán) az uncharted nathan drake collection-t, a store-ból,annak véglegesen a könyvtárában marad a játék(ha törli a gépről akkor ujra ingyen le tudja tölteni)?
Még lemezesen megvettem pár éve, alig 3k volt akkoriban újonnan,de a digitálisat is letöltöttem(érdekes nekem hogy a digitálisnál ujra letöltötte az egész játékot,miközben pár fájl kellene kicserélni"a gyári nocd krekket") amikor ingyen volt,max a lemez nem kell hogy elinduljon.redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Moby
addikt
válasz icemad #269633 üzenetére
Szerintem meg rohadtul nincs. A Tsushima jó játék volt, igényes és szép, de kb nulla ujdonság, és nulla rizikó. Egy japán settinges Sony The (komfort)Game. Az a fenyx rising meg a Zelda sikerein felnövő játékok tucatjaiból egy, ami ráadásul tök szarul másolja a BOTW-t is. Bármennyire is nem szerettem, 2020 legnagyobb dobása ebben a kontextusban a The Last of Us P2 volt. Az minden tekintetben erősen (néha erőszakosan) feszegette a határokat, óriási rizikót vállalva. Szerintem nem is tett jót neki, de ez már totál szubjektív. És az, hogy folytatás jelen estben csak történetileg releváns (sajnos?) semmilyen más szempontból nemaz.
Az új IP önmagában nem jelent semmit. Ahogy a folytatás sem. -
FunPro
senior tag
válasz WhiteWalker #269638 üzenetére
Jobb esetben elmennek maguktól is.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
-
Mauzes
őstag
PS Plus library-ből lehet törölni játékot? Hogy meg se jelenjen?
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz icemad #269633 üzenetére
Miért kockáztatnának?
Nézd meg a Sony-t, mindenki oda meg vissza van értük, pedig ők aztán élen járnak uniformizálásban: 2016 óta minden top kategóriás exkluzívjuk ugyanarra a sémára épül, felfedezel, gyűjtögetsz, craftolsz, sunnyogsz a fűben, gyilkolsz halkan, vagy épp hangosan robotokat, zombikat, embereket, ami épp az utadba esik. De azért néha más gombon vannak a különböző parancsok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Milyen tekintetben feszegette a határokat a sztorin meg a narratíván kívül? Max a hardver határait feszegette, az egész játék lényege a Naughty Dog-ra jellemző, páratlan cinematic stroytelling és az az érzelmi hullámvasút, amin végigvezeti a játékost.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
FunPro
senior tag
válasz RangerFox #269629 üzenetére
Számomra csak az az érdekes, hogy van egy kifejezett cég, ami szekta jelleggel működik. Egy olyan cég, aki egy maroknyi ip-ből evickél a sikerben tudomisén mióta. Igen, a Nintendo.
Érdekes módon, ők kitudtak adni egy goty címet érő zeldát, 31 évvel az ip létrehozása után. Pedig ők aztán tényleg bármekkora retket kidobhatnának a piacra, azt is úgy vinnék, mint a cukrot. Viszont hol lesz egy assassins creed a köztudatban 16 év múlva? Amikor már most azon poénkodunk, hogy milyen egybites az ip meg az egész cég?
Pedig a potenciál megvolt. Csak ha jól tudom, az ubitól is elmentek azok az emberkék, akik megálmodták ezt az egészet.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Bad Pritt
nagyúr
Abszolút, ebből a szempontból kiemelkedő nemcsak tavalyról, a mindenkori legjobb videojátékok között is.
Csak azért nem használom a korszakalkotó szót, ha beszélek róla, mert nem szeretném, hogy az legyen, nem hiszem, hogy szükségünk lenne ilyen történetekre évente mondjuk....Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen