Hirdetés
- Xbox Series X|S
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Marathon (2025)
- EA Sports WRC '23
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
-
Creever
csendes tag
válasz
5ent1nel #1494 üzenetére
Nekem ssd-van és elég baba a betöltődési sebesség
4 gigát nálam akkor keveselte, amikor videót akartam felvenni vele.
Sikerült kipróbálni a tesztet végre...
Kevés emberrel biolabban 25 és 35 fps között szaladgál, a warpgaten 60 körül.
Ezeket eddig is vitte bár igaz nem ennyire stabilan, kíváncsi vagyok hogy sok emberrel mennyit fog javulni, szerintem max 5-8 fps-t javítottak rajta, ami azért észrevehető lesz. CPU(amd x6, gtx570) limitbe így is belefutottam. -
Loha
veterán
Igen 32 bites exe van csak a játékhoz, de Large Address Aware, ami azt jelenti, hogy 64 bites oprendszeren 4GB -ot tud használni a PS2, plusz még magának az oprendszernek is kell hely, tehát olyan ~6GB-ig elmehet a memória használat.
32 bites Windowson a win beállításától függően csak 2 vagy 3GB-ot használhat a játék. -
5ent1nel
aktív tag
Majd egyszer lemérem az indulást - lehet én is átrakom SSD-re, csak az íze kedvéért.
A GPU limitet arra értettem, h nem várok csodákat az 5850-emtől. A röhej az, h ingame ~20-30 fps nagy csatákban, az i7 kb. 30%-osan kihasználva és bent meg világít a CPU limit felirat. Ráadásul közel sincs maxra húzva minden - sőt!
-
hipó
tag
válasz
5ent1nel #1492 üzenetére
Lehet, hogy érdemes lenne egy újratelepítést csinálni, akkor megoldódnának a problémáid.
A 2 percet a játék ikonjára kattintástól a warpgate-re bejutásig mértem. Így is sok? Mondjuk egy idő múlva megbékéltem vele, de még egyszer nem váltanék vissza HDD-re.
A gpu limit meg nem érdekel, ha csak 60 fps fölött jön elő -
5ent1nel
aktív tag
Az alacsony fps és a folyamatos CPU limit sajnos "széria felszereltség".
Ezért is várom/várjuk az optimalizációs patch eredményét, mint a messiást! (ki hitte volna, h egyszer még örülni fogok a GPU limitnek???
)
A 2 perces indulás az durva!Nekem vinyóról lehet 40 mp környéke.
A játékkal kapcsolatban én arra húzom a szám - a fent említetten kívül -, h lassan 1 éve tolom, de folyamatosan jönnek elő a nyűgjei. Kb. 5 hónapja jelentkezett először, h nem akar beengedni; 4 hónapja jött elő az alt+tab -ra kifagyás - azóta majdnem folyamatos; 3 hónapja olykor squad deploy előtt 3x is betölti a pályát; stb.
TS-en hallgatva a többieket csak pislogtam, mikor ezeket a hibákat emlegették, most meg...Röhej!
-
hipó
tag
válasz
Blade_W #1489 üzenetére
Mondjuk én véget nem érő akadozást, vagy bármilyen instabilitást nem tapasztaltam rendszeresen. Január óta játszom vele, a statisztika szerint 213 órám van benne, de ez alatt az idő alatt maximum ha 10 alkalommal volt valamilyen probléma, fagyás, vagy kilépés (bár lehet, hogy más programhoz képest ez is sok).
Ami engem zavar, és a játékélményt rontja, az az időnkénti rövid idejű belassulás, illetve az alacsony fps a nagy harcokban. De ha a patch után a nagy harcokban a minimum fps 30 lesz, (az se baj, ha low-on), akkor én már nagyon elégedett leszek : )
A hosszú betöltési időn meg egy SSD segített, a korábbi 2 perc helyett kb 40 mp alatt bent is vagyok a játékban.
-
Shing
őstag
válasz
Blade_W #1489 üzenetére
Na, nem vagyok egyedül a problémával.
De ilyenkor, hogy megy a visszajelzés a fejlesztők felé? Csak simán a fórum bug report részébe? Vagy erről úgyis értesültek?
A memory leak-re gondoltam én is, de inkább nem dobálóztam a fogalmakkal, mert nem vagyok vele teljesen tisztában.
5ent1nel: Ma még megnézem közvetlen gépújraindítás után a játékot és a textúra beállítást nem teszem Ultra-ra. De ez ilyen szokott lenni, hogy néha előjön, néha nem. -
hipó
tag
Tegnap én is tettem egy próbát a tesztszerveren. Minden fullon volt, kivéve a fog shadows, motion blur, meg az ambient occlusion. Indaron próbáltam, és jobban ment, mint korábban a játszható beállításokkal (graphics quality -high, texture - ultra, minden más low, illetve off), bár az is igaz, hogy nem volt annyira tele a pálya. Elmentem egy tankkal egy biolabhoz, ahol kb közepes nagyságú harc volt. Itt jött elő az, ami a repülést is lehetetlenné teszi: a játék kb 5-6 másodpercre annyira belassult, hogy nem tudtam semmit csinálni, közben az ellenség meg folyamatosan lőtt. Ha szerencsém van, akkor túlélem, és onnantól már viszonylag játszhatóbb.
Szóval érzésre gyorsult a játék, de még mindig vannak pillanatok, amikor teljesen játszhatatlan.Az lenne a kérdésem, hogy a játék profitál-e a 8 giga ramból 4-el szemben? Úgy láttam, hogy csak 32 bites exe van, és a feladatkezelő szerint eddig a 4 giga soha nem fogyott el, ezért azt mondanám, hogy nem. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
-
5ent1nel
aktív tag
Én is próbáltam a leírásomban lévő konfiggal és semmi bajom nem volt a 4GB ellenére! Közel sem tökéletes, de jó az irány. Eddig is bizakodó voltam, de egy kissé aggódtam, h mit tudnak kihozni a motorból... ám most megnyugodtam és "örülök" a GPU limitemnek.
Crimson Crows-t csak ajánlani tudom bárkinek, akit érdekel a TR oldal - és ugye kellenek az aktív tagok is!
-
Shing
őstag
Megnéztem a teszt szerót. Tutorial résznél is lement néha 45FPS-re a játék, azt hittem legalább zárt helyen meglesz a stabil 60. 1280x1024-ben próbáltam, Ultra-n. Fog Shadows pedig Off-on.
Később.... Szállok az égen Mosquito-val és időnként beakad a játék. Le is lőttek szépen, nem baj, spawnoljuk valahova. Ekkor jött egy elég hosszú betöltési idő és utána egy véget nem érő akadozás. Szerintem valami memóriakezelési baja van a játéknak. Vagy ennyire kevés lenne már a 4GB? El is ment a kedvem a teszteléstől... -
Loha
veterán
válasz
PeeterssoN #1478 üzenetére
Én azt tippelném, hogy a teszt szerverért a boostot az után fogják adni, miután kimegy a patch a live szerverre, de majd biztos írnak erről vmit.
Kijött az optimalizációs patch a teszt szerverre, lehet nézegetni, rengeteg minden változott.
Az UI teljesen új, biolabok belseje is alaposan meg lett variálva... -
Mattey
tag
válasz
PeeterssoN #1478 üzenetére
Aha köszi... gondlom Terran. ki keressek felvételért ?
-
vaakuum
addikt
válasz
PeeterssoN #1478 üzenetére
Fontolgatom, hogy lassan beadok egy jelentkezést hozzátok. Remélhetőleg már nem vagyok nagyon lámer.
Csak az a baj, (már ha ez baj) hogy nincs konkrét kedvenc class-om, rendszeresen váltogatom őket a hangulatomnak megfelelően. Na jó, talán a sniper van legjobban kifejlesztve, és azzal van a legtöbb killem, mióta van smg-m
Most a vadászgép fejlesztésével kacérkodom, a Training pályán álló célpontok ellen használva már nem szoktam lezuhanni vele, csak néha
-
PeeterssoN
őstag
Loha: Nekem nem ad semmi bónuszt.
Igaz én már régebben letöltöttem a test servert.
Mattey: Elég komoly csapatunk van Milleren.
Crimson Crows. -
Mattey
tag
Hello!
Tudnátok mondani pár magyar közösséget játékon belül ? Régebben voltam egyben, de az úgy tűnik azóta kifult (egyjó fél éves pihenést adtam a játéknak, most új a gép és hát elvileg próbálják optimalizálni is a játékos, meglátjuk, most milyen az élmény... mert egyébként baromira bejön a gamma és hát amíg a WH 40k online nem jön ki ^^)
-
Loha
veterán
válasz
Creever #1472 üzenetére
Mindig elfelejtem, hogy nem mindenkinek van SOE-s...
EU-s, ProSiebenSat1 accounttal ezt töltsétek le (teszt szerver). -
Loha
veterán
válasz
Amantius #1467 üzenetére
Test szerverre ma vagy holnapra ígérik az első sebesség javító patchet, de én inkább azt mondanám, hogy a héten elvileg jön
.
We’ve optimized UI, physics, sound, player processing, rendering code, and much more. We increased our total thread count, but more importantly we made those threads more efficient.Aki belép a teszt szerverre a patch kiadása után, de mielőtt még menne a live szerverre, kap 3 napos XP boostot, szóval érdemes letölteni és szétnézni rajta. (Ugyan azt az felhasználónevet kell használni amivel a live szerveren is játszotok)
If you log on to Test Server any time from today until the day before the patch goes live, we’ll give your Live account a 3 day XP boost to use on any character.
A teszt szervert innen tudjátok letölteni, külön launchere van és 14GB jelenleg, teljesen független a live játéktól, de működik a live felhasználónevetekkel is.
-
Loha
veterán
válasz
vaakuum #1465 üzenetére
World Domination Series fut még 1 hétig, és minden héten a gyertes oldal kap 50% XP boostot. Ha van 3 karaktered minden oldalon 1, és legalább egyszer bejelentkezel mindegyikkel a az adott héten, akkor biztosan megkapod a boostot amit felhasználhatsz bármelyik karaktereddel, csak arra figyelj, hogy csak azon a karakteren okézd le amin fel akarod használni.
-
Loha
veterán
válasz
Creever #1460 üzenetére
Tornyokat továbbra is lehet hackelni, de ha sok játékos van a környéken, akkor a pultok és a tornyok az elsők ahol nagyon érződik a lag. Korábban volt egy bug, amikor ha nem lenyomva tartottad az "E"-t, hanem nyomkodtad folyamatosan, akkor is átvarázsoltad a tornyot, de csak "félig" és utána ha kilőtték utána nem lehetett megjavítani sem, amíg nem cserélt gazdát az adott bázis (akkor resetelődnek a tornyok), valszeg azt a bugot nem sikerült teljesen kijavítani.
-
-
hipó
tag
válasz
vaakuum #1465 üzenetére
Most fut valami területfoglalós verseny pár hétig, a heti nyertes frakció tagjai kapják a boostot.
[link]A teljesítménynövelő patch-ről tud valaki valamit? A legutolsó infóm, hogy folyik a tesztelés a teszt szerveren és holnap jönne ki a patch, de nem lepődnék meg rajta, ha csúsznának. Valakinek van személyes tapasztalata esetleg a teszt szerverről, hogy mennyire gyorsult a játék a nagyobb csatákban?
-
Amantius
senior tag
válasz
vaakuum #1463 üzenetére
Huh, bocsánat, de azt hittem kiérződik az irónia. Én a Vanu oldalon harcolok a gonosz hódítók ellen, hogy felszabadíthassam elnyomott testvéreimet és visszafoglaljam Őseink földjét. Ennek fényében írtam, amit írtam. Vagyis nem gondoltam komolyan.
A második felét viszont igen. Velem is megesik, hogy nem működik a hack. Novemberben meglátjuk, hogy lesz-e változás. Addig már nem hiszem, hogy nagyon mókolnának bármin. -
vaakuum
addikt
válasz
Creever #1460 üzenetére
Nem tudok különösebb konkrétumot, és a hibát sem tudom reprodukálni. Csak ezt tapasztaltam a hét végén. Volt olyan turret, ami mögött 3-an görcsöltünk infiltratorok, és próbáltuk kiszedni belőle a vanu-t, de nem sikerült. Máskor meg pik-pakk működik, csak odaállok srégan mögé, és már pörög is az időzítő.
DE a legjobb, hogy volt olyan, hogy egy üres turretet (ami nem is mozgott) sem tudtam meghekkelni, hiába ugráltam körbe. Ráadásul nem is tudtam rendesen körbejárni, mert nem engedett az ágyúcsövek alatt elbújni teljesen az oldalához.
Ja, és a légvédelmi turretnél beáll az ember a két cső közé, és simán agyonlő...
Most a hétvégén magamhoz képest sokat toltam, mert elnyomtam egy 3 napos boostot.
Kapott is a billentyűzet rendesen, meg a gyengébb idegsejtjeimet is könyörtelenül utolérte az evolúciós szelekció -
vaakuum
addikt
Sokszor nem lehet a turreteket meghekkelni. Nem adja be, mint opciót, hiába helyezkedek bárhová, bármilyen távolságba...ellenben simán meghalok a próbálkozás közben, mert agyonnyom, miközben forog...
Mondjuk a sima falikonzoloknál is egy rakás szutyok a kivitelezés, ott is táncolni kel előttel, mire engedi használni. -
Blade_W
tag
Mást is szopat a játék azzal, hogy nem lehet belogolni, csak egy error-t dob? (Legalább 1 hete jött elő, úgy tűnik random időközönként csinálja)
-
válasz
FischiPiSti #1455 üzenetére
nem, nem ennyire durva. majd csinálok printscreent.
-
FischiPiSti
csendes tag
Ilyen? Nekem medium grafon sosincsenek ilyenek :/
-
Indaron tegnap esti patch után valami irdatlan durva köd volt. Ez csak nekem nem tűnt fel eddig, hogy északon ennyire rosszak a látási viszonyok, vagy most elgurult a gyógyszer a srácoknál, és végérvényesen meg akarták szivatni azokat, akik a légi járműveket kedvelik?
-
Loha
veterán
válasz
PeeterssoN #1449 üzenetére
Lézernyalábot eltüntették, jelenleg nem látszik.
NC Bouncing Betty & VS Proximity Mine
These now animate and play audio before detonating.
Internal maximum damage radius increased from 0.5 to 2.0 meters.
Minimum damage now drops to 200 at 6.5 meters, up from 10 at 6 meters.TR Claymore
Added audio when claymores trigger.
Maximum damage increased from 1275 to 1300
Internal maximum damage radius increased from 1.5 to 3.0 meters.
Minimum damage is now 350 at 6.5 meters, up from 10 at 6 meters. -
vaakuum
addikt
válasz
PeeterssoN #1449 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy ha nem pont az ajtókerethez teszem, hanem kicsit az ajtófélfától bentebb (ami lényeges lenne, hogy ne lássák és tudják kilőni kívülről) akkor egy medic a túloldali ajtófélfa közelében simán be tud szaladni, és csak a páncélzatát bukja. Ráadásul a lerakási távolságra sem sikerült még ráéreznem, mert néha éppen csak a maga orra elé ejti, máskor meg bedobja az ajtó közepébe.
Ráadásul valóban csak a jelölt szakaszon érzékelt mozgásra aktiválódik (ha aktiválódik, mert láttam már infiltrátort is átszaladni rajta cloakban), de minden irányba hat. -
PeeterssoN
őstag
És az a két lézernyaláb az mi a túró?
Pont ez a hátránya hogy csak egy irányban robban.
Azt nem tudom erősebb e a sebzése, mint a többinek, de bármerről közelítesz meg egy vanu illetve nc aknát tuti a halál.Ha mögötte állsz ( terran claymore) és valakinek sikerül berobbantania te is kapsz belőle. Tapasztalat.
-
vaakuum
addikt
nekem az aknával van tele a hócipőm...
A pirosakén sokszor egy orvos is úgy átsétál, hogy csak a pajzsát szedi le, én meg már 2 méterről megpusztulok a lilák aknájától. -
Loha
veterán
válasz
Creever #1444 üzenetére
A flare néha bebugzik, lehet mai patchben javították, de ha nem akkor ami tutira működik, az a előre flare dobás. Tehát még az előtt kidobod a flare-t mielőtt meglenne a lock és akkor pár másodpercig nem tudnak rád tüzelni, aztán persze húzás. Az a fegyver a TR Striker lesz.
-
PeeterssoN
őstag
Úgy 5 éven belül biztos lesz értelme. De ha nem akarsz zubbonyt magadnak meg fehérköpenyes bácsikat...
Ez ezzel biztos nem működne megfelelően. -
Creever
csendes tag
Találkoztatok már olyannal, hogy repcsivel dobtatok decoy flaret, és a rakéta ugyanúgy nem szállt le rólatok és el is talált? Velem egyfolytában ezt csinálja, de szinte csak attól a fegyvertől, amelyik a scythe-m fél életét eltávolítja...
Tegnap este A2A-vel lockoltam egy reavert, kilőttem a rakétát, ő dobot egy decoy flare-t, viszont a rakétám szépen követte tovább és le is szedte.... Ez most bug vagy feature?
-
vaakuum
addikt
Ez szerintetek működne a játékkal?
Ha a hangulat a lényeg, és nem a k/d ratio.
-
zolee0307
őstag
válasz
FischiPiSti #1440 üzenetére
termosz. Ez jó
-
Wannabeapro
tag
válasz
vaakuum #1437 üzenetére
Reaverel én nem tudom megcsinálni, de szerintem többivel se lehet. Az viszont segíthet a fékezésben (sokkal hamarabb lassul le a gép) és valamennyit elvesz az előredöntéssel járó gyorsulásból is, ha a az alap féket az Analog (throtle)re állítod át.
Azért érdemes az alap féket is meghagyni (nálam ez az F), mivel ha Analog throttellal lassítassz akkor nem fog leszállni a talajra a gép (ha pl javítani akarod), hanem csak lebeg folyamatosan a föld felett.
-
vaakuum
addikt
Abban esetleg tudna valaki segíteni, hogyan tudnak néhány repülővel a levegőben egy helyben lebegni úgy, hogy az orra 45 fokos szögben lefelé mutat?
Próbáltam, hogy megdöntöm a gépet 0 sebességnél, és amikor elkezd süllyedni, akkor az emelkedésre kis "gázfröccsök", de ilyenkor nekem előre is halad a masinéria.
Mondjuk a madarak fejlesztése előtt előbb az infi kap egy normálisabb fegyvert, (mert az original puskájától már megőrülök, közelre annyira szór és lassú, távolra meg annyira lassú és gyenge, hogy néha 4 találat sem elég egy heavynek.), de azért néha beülök egy szúnyogba, és röpködök, amíg le nem lőnek.
-
zolee0307
őstag
válasz
PeeterssoN #1430 üzenetére
Jaja
Ezt írtam én is.
-
-
vaakuum
addikt
válasz
PeeterssoN #1430 üzenetére
Egyedül lehetek Squad leader ?
-
vaakuum
addikt
ha megvettem az első szintű "spawn Becon"-t, akkor azt mivel tudom lerakni? NEm találom a setupban, bár lehet kiveri a szememet...
-
vaakuum
addikt
De amikor ott tolong a rengeteg ember ezen a szakaszon, akkor valakinek azért egy percen belül csak észere kellene vennie, merthogy a cloak is kikapcsol néha...bár maxon lehet sokkal táposabb. Arról nem is beszélve, hogy ha egyszer lejött a fáról, akkor szerintem nemigen tud visszamászni, tehát ha a fától elment a kőhalmokig, akkor utána már csak a fa törzse körül tudna elvileg ő is rohangálni
-
Loha
veterán
válasz
vaakuum #1420 üzenetére
A csipa csipogója csak akkor mutatja az ellenséget, ha mozog és nem "láthatatlan" csipa. Ha nincs kicertelve elég megbízhatatlan tud lenni...
Ilyen elbújt emberkék megtalálására legjobb venni egy flasht kimaxolt scout radarral, az 100m-es körzetben megjelenít minden ellenséget a minimapon (mindenki számára) akkor is, ha nem mozog vagy láthatatlan. -
vaakuum
addikt
Ugye jól gondolom, ha a bázis kerítésének külső oldala mentén két fa és két kis kőrakás között (kb 100 méteres táv) 12 ember, köztük 3 infiltrator mozgásszenzorokkal 5 percig keres egy ellenséges pöttyöt, és senkinek nem sikerül még csak meg sem pillantani a playert, akkor az valahol a talajban közlekedik, vagy konstans láthatatlan és repülni is tud?
Mert el tudom képzelni, hogy vannak pro figurák az ellenség soraiban, de ez már kicsit hihetetlen, hogy ennyien ennyire bénák vagyunk... -
Amantius
senior tag
válasz
FischiPiSti #1415 üzenetére
Ja, bekerül egy macskakő hajító is.
-
válasz
FischiPiSti #1415 üzenetére
valamit most már az aránytalanságokkal sem ártana kezdeni.
Értem az alatt, hogy általában minden héten 2-3 este játszunk. Ceresen Vanuval kb. 2 hónapja nem nyertünk este alarmot (primetime), mert annyira túlsúlyban van az NC és a TR... és tökmindegy, hogy mit csinálunk, vagy milyen típusú alarm van. -
FischiPiSti
csendes tag
Majd okt. 23.(micsoda ünnep lesz nekünk
) körül dobják azt ki, és még az is csak UI, meg pálya optimalizálás lesz főként(sztem). A szálkezeléses cuccok majd később érkeznek, sztem karácsonyra ha játszható lesz a játék akkor örülhetünk...
Viszont legalább mostmár végeztek a pályaszerkesztéssel, így jöhetnek újra a patchek, igaz ilyen Hossin meg kontinentális lock meg nyersanyag frissítés még várat magára alighanem -
mqm
senior tag
Most kaptam egy e-mailt toluk ,hogy kidobtak valami optimalizalo cuccot.. ez lehet a megoldas a cpu limitre?!
-
Loha
veterán
válasz
PeeterssoN #1411 üzenetére
Kifog egy tuningolt i7-4770k is, ha bemész egy biolab harcba ahol 400+ ember van, egyszerűen azért, mert a Haswell sem rendelkezik annyi magonkénti teljesítmény többlettel ami elég lenne.
A VGA egyáltalán nem olyan fontos. -
Amantius
senior tag
válasz
PeeterssoN #1411 üzenetére
Azon simán lehet, hogy jobban fut, mert a PS2-höz (csak ahhoz) én is feltekerem a i5-öst és jól látni a különbséget, de tökéletes, szerintem a legbrutálabb procin sem lesz. Egyszerűen azért, mert ha valami nem jó, akkor akármit is rakhatsz alá, akkor sem fog jól futni. Reméljük ennyi idő után csak találtak valamit a sorok között.
-
Loha
veterán
Szerintem nincsenek említésre méltó hátrányban az AMD VGA-k a játékban, bekapcsolt PhysX-el pedig jelenleg nem stabil a játék.
GTX 660Ti alatt nem is hiszem, hogy marad elég kraft full grafikán a GPU-ban, hogy még PhysX-et is számolgasson. Szerintem a játék VGA terén nagyon jól skálázható, viszont CPU-ból nincs olyan ami jelenleg minden esetben tudná tartani a stabil 60FPS-t, viszont most arra gyúrnak, hogy ez változzon, a hónap végére ki is is derül, hogy mire jutottak eddig. -
Amantius
senior tag
-
hipó
tag
válasz
FischiPiSti #1407 üzenetére
Köszi a választ! Akkor lehet, hogy kihagyom ezt a fejlesztést. Azon gondolkodom, egyáltalán van-e értelme vga-t fejleszteni. Mert ahol gpu limitet jelez a játék, ott amúgy is gyorsan fut (pl warpgate-nél 60-90 fps), ahol meg jelentősen belassul, ott a cpu ereje fogy el.
A legjobb lesz, ha megvárom ezeket a patch-eket, meg lesz majd beépített benchmark is, biztosan lesznek tesztek is, amik után okosabb leszek, mire érdemes fejleszteni.
-
FischiPiSti
csendes tag
Én csak ezért nem cserélnék kártyát, nekem speciel nem is tetszik. Van pár extra effekt, de ezek egy része nem illik sztem a játékba, vagy túlzásba estek vele. Pl a lifteknél a a nanitok turbulenciája nem illik oda, a robbanásoknál pedig túl sok szikra keletkezik. Gyakorlatilag nem látni a robbanásból semmit, mert valamiért úgy gondolták jó ötlet aug 20ai tüzijátékból vett gömb rózsa formációk élethűvé teszik a tankok robbanását.
Ilyen utógondolat szaga van, felmarkolták nvidiától a pénzt, aztán nem tudtak mit kezdeni vele..
Más játékokban, pl batman arkhamnál tetszett, az extra effektek növelték a beleélést, illettek a hangulathoz itt egyedül a földdarabok repkedése aminek helye van, illetve a medic gyógyítás, healing grenade max.Arról nem beszélve hogy milyen bugos: Crashek, idővel előforduló lassulások, ha pedig földre ha lősz néha nem földdarabok pattognak ki, hanem random objektumok úgy mint fák, lépcsők, sziklák-hegyek, vagy épp egész biolaborok.
összehasonlítás:
http://www.youtube.com/watch?v=w0nGhrE4fs8 batman
http://www.youtube.com/watch?v=n5qhaEghJ74 ps2(az off verzióban a biztonság kedvéért a grafikát lejjebb vették) -
hipó
tag
válasz
vaakuum #1402 üzenetére
Valóban gyönyörű a játék, és nem is vga függő, hanem inkább processzor. Kíváncsi vagyok, mennyit fog gyorsulni az optimalizálásoktól.
Én a textúrát, az általános minőséget és az aljnövényzetet maximumra raktam. Bár az utóbbi rontja a túlélési esélyeket, de nekem tetszik, mégsem olyan kopár a terep. A többi low-on van. Így a nagyobb csatákban lemegy 20 fps-re is. Ezen kellene javítaniuk, és akkor tökéletes lesz a játék.Valakinek van tapasztalata physx-el? Úgy tudom a játék jobban preferálja az nvidia kártyáit, ami miatt megfontolandó a mostani hd7770-em lecserélése. Egy ti boost-al és bekapcsolt physx-el mennyire játszható a játék, van valakinek tapasztalata?
-
Amantius
senior tag
válasz
vaakuum #1402 üzenetére
Az a helyzet, hogy kb 15 percig volt érdekes ez a látvány. Aztán elkezdtek zavarni a hulló falevelek, a blur effektek, a szálló por, szétrepülő repeszek, csillámporként szálló hullák, meg ugró platformok, meg még egy halom dolog, ami most nem jut eszembe. Szóval visszavettem mindent, mert jelentős hátrányt okoz, hogy a lényeget nem, vagy rosszul látom. Annak idején Quake 3-oztam (de rég volt), már akkor is ez volt a helyzet, persze a kornak megfelelően. Ott is ki kellett herélni a füstöt, meg egyebeket, mert csak a látást zavarta. Szóval szép meg minden, de ez nem erről szól, úgyhogy ne bánd.
-
Loha
veterán
válasz
vaakuum #1402 üzenetére
Nem kell csúcs VGA ahhoz hogy így nézzen ki, a jelenlegi VGA generációból a felső középkategórián simán megy így, a probléma ott van, hogy nem kapható olyan proci ami a nagy csaták alatt ki tudná szolgálni a VGA-t, de ez hamarosan változni fog. Október 23-án várható az első nagy optimalizációs patch. Ilyesmik lesznek benne:
Multithreaded RendererMany elements of PlanetSide 2 are already in separate threads, but each of those threads often have to be in lock-step with the main thread and the renderer. So we are taking the part of the renderer that actually talks to DirectX and we’re putting it into its own thread just like the UI renderer. This will give the main thread less to do per-frame, further increasing the frame rate for those with 4 or more cores.
-
vaakuum
addikt
Elméletileg melyiket éri meg jobban a gyorstüzelő közelharci puskára rakni? A lézercélzót, vagy az első markolatot?
Ahogy én értelmezem, a lézercélzó csak a csípőből tüzelésnél segít, a markolat viszont távcső használatnál is ad némi segítséget. Vagy nem jól gondolom?
A távcsövek miatt lassabban emeli a szemhez a fegyvert, amikor célzott lövést akar leadni?
-
PeeterssoN
őstag
válasz
PeeterssoN #1399 üzenetére
Közben sikerült megnézni!
Az 1 es Hossin videó eléggé tetszetős.
Trident-től a 3. tetszik illetve a 2. videóban a zene jó feldolgozás.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- OLCSÓBB!!! Dell Latitude 7420 és 7420 All-In-One i7-1185G7, Intel Iris Xe Graphics, 16GB, 256GB-2TB
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- ASUS ROG Zephyrus G14 GA403UI-QS033W Notebook - Kamatmentes részletfizetés
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 dokkoló (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest