Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ruffian
tag
válasz lavor14 #13596 üzenetére
Itt sokat nem segítettek nekem, de google átnyálazása után rájöttem, hogy míg nincs Wi-Fi adaptered a PC-ben, addig ne nagyon reménykedj.
Hiába van wifi routerhez kötve a géped, az más frekvencia, nem megoldható, mivel a TV és a PC egy saját kis Wi-Fi kapcsolatot hoz létre egymás között.
[ Szerkesztve ]
-
Lacka89
aktív tag
PHILIPS 40PFH6550/88 3D Android SMART LED Televízió
Udv. Mi a velemenyetek errol a TV-rol? Erdemes megvenni? Lehet hozza kapni szemuveget? 145ert van az eur..ics-be megeri?
-
lavor14
tag
Sziasztok.
Laikus vagyok a témában de van egy Philips 50PFK6540 tv-m és össze szeretném kötni pc-vel wifin keresztül.
De nem találtam semilyen programot amivel sikerült volna.
Itt már olvastam párat de mi volna a legegyszerűbb.
Néha a tv is nehezen találja a hálózatot. -
Szatura
aktív tag
Sziasztok!
Visszaolvastam rengeteget, belevágok, itt van, vagy megszeretem a márkát vagy első és utolsó....
49PUK7100/12, 2016 második havi, németországi vásárlás illetve felhasználás is.
Eddig minden funkció működik, nem volt problémám csatornák keresgélésével, hamar elpakolt több százat,.
A képe gyönyörű, a 3D élvezhetetlen ( majd próbálkozok még, egyenlőre csak egy filmem volt, illetve ez az első 3D-s tévém, nincs viszonyítási alap) , az android döcögős, internet böngészésre mondhatni alkalmatlan, a távkapcs sokszor többszöri nyomogatás után reagál.Nem volt cél a 3D de jó egy plusz dolognak, az androidtól többet vártam, ezek viszont másodlagos dolgok nem érdekelnek, ami leginkább zavar az a távkapcs, ez ilyen vagy van megoldás? (elem csere megtörtént, először azt hittem ez volt a gond de mégsem)
Magyar appokat nem találok, nincs vagy régio beállításokkal kell játszanom?
2015 decemberi szoft van rajta, értesítés érkezett, hogy van új, frissítsem vagy ne nyúljak hozzá ha minden működik?
[ Szerkesztve ]
-
-
n.andras74
aktív tag