-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #151702 üzenetére
facebookon 1.8T 20v csoportba is ezt gyanusítják.
Ott ezt válaszoltam:
Ahogy nézem nem 4 számjegyű összegbe kerül.
Mielött vennék fel rá hitel és feleslegesen venném meg, valahogy le tudnám tesztelni, hogy biztos ez a baja-e?(#151701) molnarpeter: Igen.
(#151700) Morris: Elvileg az renndben van. Azt mondt a szerelő.
Meg hogy nincs szikra a 2-es hengernél.
Kivette a 2es henger gyertyáját, nem szikrázott. Kivette az 1-es hengerét, ott volt szikra.
trafócsere (1-es és 2es henger trafóját cseréltük meg)
Kivette a 2es henger gyertyáját, nem szikrázott. Kivette az 1-es hengerét, ott volt szikra.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
#89874944
törölt tag
válasz simonjoe #151694 üzenetére
nyugodtan zsírozd, én is zsírozok 10 éve... a menetet kenjed, a csavar fej alá ne kenj, de az se baj ha megy. Mivel nyomatékra húzod (akkor is ha nem használsz mérőt...) a 120 nm zsírral is 120 nm meg anélkül is. Csak jobban be fog tekeredni mert kisebb lesz a súrlódás.
-
freaghill
őstag
Srácok erről vélemény?
Haver nézte ki magának melósnak, meg felniket, cumókat hazahordani németből.
Jöhet erre konkrétan vélemény meg a T4-ről. Mi a kerülendő, mi az ajánlott. -
freaghill
őstag
válasz molnarpeter #151711 üzenetére
Ezzel a 2.4-el vannak bajok, vagy mi a gond?
Annyi, hogy lomha?[ Szerkesztve ]
-
Kun89
csendes tag
Sziasztok! Tud valaki abban segiteni hogy melyik TSI motorok nem erintettek a lanc szaggatas es a lekormolodasban?Mindegyik kobcenti erdekelne.. Ti mit ajanlotok? Elore is koszi:-)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kun89 #151716 üzenetére
Konkrétan az nem érintett, amelyiken szíj van nem drága a láncszett sem, a szívó oldalt kell még alkalmanként tisztítani, inkább az dobhatja meg az átlaghoz képest a költségeket, ellenben fogyasztásban vissza is jön. Újabb 1.8 és 2.0 már szívócsőbe is fecskendez, azok nem érintettek koksz problémával kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Értettem, infó átadva, köszi srácok!
-
Kun89
csendes tag
válasz molnarpeter #151717 üzenetére
Köszi a gyors valaszt! És azt lehet tudni hogy melyik évjarattol szijasak illetve az "ujabbak" az melyik evjarattol?2015? És a kissebb kobcentiknel nem oldottak meg a lekokszolodast? Koszi
-
havri1
félisten
válasz Kun89 #151719 üzenetére
Azt hiszem 2013-tól már szíjasok vannak.
Viszont sokat fejlesztettek a láncokon. A gyári meg a mostaniak között szemmel láthatóan rengeteg a különbség már. Tehát ha cserél az ember, egy sokkal erősebbet, jobbat kap már. Már sokkal többet kéne bírniuk.[ Szerkesztve ]
havri
-
intelMMX
senior tag
Üdv ismét! Lassan bejönnek a jó idők és elkezdtem felújítani a kocsin a fontosabb dolgokat.
Viszont van egy dolog amit minél előbb megszeretnék oldani, mégpedig, hogy hidegen a motor nehezen indul és eléggé ugrál a fordulat is (kb harmadik indítózásra indul). Kb 5 perc járatás után helyre áll az univerzum rendje és okosan viselkedik a kocsi.
(A kocsi természetesen még mindig ugyanaz a 3A kódú 80 B3)
A fojtó szelepeket mindenképp megtisztítom, viszont utána néztem a K-jet témának is, egy videóban kicseréltek egy kis rézből készült egységet, mely a tankból jövő cső és maga a K-jet között van (A videóban "folyton elfelejtett K-jet szűrő"-ként jellemzik). Azt érdemes cserélni, illetve elvégezhető itthon is mindenféle veszély nélkül? Illetve még mit érdemes megnézni és mi az, amivel már ajánlott/erősen ajánlott szakembert felkeresni?Amúgy melegen tényleg jól megy, csak ugye a hidegindítás az, amivel mondhatni "kinevetnek" a parkolóban.
(Természetesen ha hidegen egyből indulni kell, akkor rendszerint megtorpan...kenguruzunk mondhatni) -
zsolt19900
őstag
Sziasztok! sajnos pár hete előjött az autómban a hifiben hallgató generátorzaj, kaptam nagyon-nagyon sok ötletet, mind végig is mentem és a generátor hátán lévő feszültségszabályozó következett.... szétszedtem megpucoltam a konktaktokat és észrevettem, hogy (pl netes videóval való összehasonlításhoz mérten) jóval kisebbek már a mágnesek, amiket a rugó tol a generátor forgó részéhez.
erre a bekarikázott részre gondolok érdemes lenne kicserélném a szabályzót, ha már nekem is a jobboldalihoz hasonló a mágnes mérete, de pl. a töltéssel ilyesmivel semmi problémám nem akadt?
Illetve -lehet, hogy buta kérdés de hát ha- okzohatja ez az egység az indítózáskori felpörgős hangot a hangszóróból ill. a 3-4ks fordulaton hallható fütyülést?
Mindenki mondja, hogy földhurok stb. stb., de amióta betette az új akkut az autóba (semmivel sem nagyobb mint a régi Ah-ban, csak indítóáramban combosabb egy picit) azóta jött elő a generátorzaj.... és már minden komponenst megnéztem, átnéztem átcseréltem, de a gyújtáskori cicergésen kívül nem sikerült elmulasztanom a zavaró zajt....
itt van ebben a hsz-ben, hogy miket próbáltam már végig, szóval mondhatom, hogy szinte mindent
gondolom a legegyszerűbb az a dolog lenne, ha pl. generátorfelújításba vagy cserébe fognék, de remélem nem ez lesz az egyedüli megoldás
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ACAB95
tag
Üdv
Mennyire megbízható az Audi A4 B7 3.0 Tdi motorral és persze manuális váltóval. Tudom, hogy a legnagyobb előnye és egyik legnagyobb hátránya a vezérlánc amire ügyelni kell. Idáig csak A4 B6 1.9 PDTDi -vel sok éves pozitív tapasztalatom, ezzel szemben a 3.0 TDi mennyire megbízható?"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok.
Amikor 1.4 tsi vezérlését cserélik kell az olajszivattyú hatjóláncát ill. feszítőjét, fogaskerekét is cserélni? Vagy miért fontos az 136e km-nél?
Esetleg Pesten tud valaki nagyon profi szerelőműhelyt ahol azért láttak már tsi motort?[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
Sziasztok!
Akkucsere után vagyok, kocsi Passat B5 1998 AFN, a konfort elektronikában egy csomó hiba (törölve lettek)
Hibakódot talált:
01330 - Central Control Module for Convenience (J393)
53-10 - Voltage Supply Too Low - Intermittent
01329 - Data Bus Convenience in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent
01135 - Vehicle Interior Motion Sensor
36-10 - Open Circuit - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00929 - Central Locking Unit: Passenger Side (F221)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger side (Z5)
35-00 - -
00930 - Locking Unit for Rear Left (F222)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Unit for Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittentpár nap után újra ránézve
4 Hibakódot talált:
01329 - Data Bus Convenience in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent
00929 - Central Locking Unit: Passenger Side (F221)
54-10 - Incorrectly Equipped - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger side (Z5)
35-00 - -A külső tükör fűtés a legkevesebb a többi jobban aggaszt, haldoklik az elektronika?
A másik kérdés érdemes-e optimalizálni egy kicsit ezt a motort? valós 223 000 Km (papás kocsi volt).. 78 éves régi ismerőstől vettem át. -
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #151722 üzenetére
Azok nem szénkefék véletlenül?
-
zsolt19900
őstag
válasz Morris #151727 üzenetére
dede bocsi azokra gondoltam igen csak mágnest írtam véletlenül
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zolko74
tag
válasz zsolt19900 #151728 üzenetére
Azok a szénkefék nyilván már kopottak. De meg kelle nézni a generátor tengelyen a csúszógyűrűt is. Lehet elég csak felszabályozni, vagy ha nem akkor cserélni.
-
anderledani
őstag
Sziasztok
2009-es Skoda Fabia-ba szeretnék venni RCD330 fejegységet ebay-ről. Kell hozzá valami további átalakító? Hallottam valami can bus simulatorról, de semmi konkrétat nem értettem meg belőle.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
1.4Tsi 118kw / 160le CAV.
Volt a hétvégén egy hosszabb kocsikázás és feltűnt hogy rendszertelen időközönként, sebességtől és minden egyébtől függetlenül tompa, halk kopogást hallok kb. nagyjából bal előlről. A héten csinálok rajta egy 10ezres olajcserét, etc.-t haverral, esetleg valami tipp hogy mire kellene ránézni, mi okozhatja a kopogást?
Továbbá, jó ideje tag vagyok (read only főként) de még nem intézkedtem az összefoglalóba való bekerülésről.
Valaki ezt a képet esetleg bevágná összefoglalóba? Köszi.
yo
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Audi a4 b6 1.9pd avf 2004, termosztát gyári cikkszáma ez lenne? 044121113Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
negyedes
addikt
Sziasztok.
Lenne egy kerdesem VW Borarol: 1.6 V16 motor tenyleg annyira lomha mint ahogy irjak a tesztek? Eddig diezelek vezettem legtobbet de volt Opel 1.2/Merci 1.6/Audi 1.8 benzinesek a kezen kozott. Legtobbet varosban lenne nem vagyok nagyon szaguldozos tipus.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
szilchi
őstag
Szép napot.Ismét némi információra lenne szükségem.Most a 2.0-s PD-TDI motorról (125 KW).Azt láttam,hogy DPF-s.Meg hogy van ennek egy Common Rail változata is.Melyik lenne
jobbmegbízhatóbb?[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Reggel, mínusz fokokban (vagy 0 közeli), első indításnál, egy-másfél fordulat után indul, de 0.5-1mp kicsit dadog - fordulat 500 körül lehet, nem jár teljesen egyenletesen a motor. Ez normális, vagy ötlet, mitől lehet?
1.9TDI, ASV, 81kW, 110LE
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz molnarpeter #151741 üzenetére
2009,04 ha jól rémlik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat .Ez a Skoda Superb 20 km-re van tőlem.Esetleg érdemes lenne megnézni?Mondjuk a futásteljesítménye diesel-hez méltó.
De akkor a 2.0-s PD-TDI se betegágy akkor,annyira?Kicsivel odébb lenne egy olyan is,igaz nem tudom (még) milyen motorkóddal.De 2007-s és cserélve volt rajt a teljes kuplung/DPF/PD elemek.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
válasz bitpork #151746 üzenetére
De miért? . Ennyire rossz lenne? Hajtókarcsapágy készlet nem vészes,40 K.Bár nem tudom mennyibe kerül kicserélni,de 100-150-be biztos megáll,ami nem olyan vészes.
Ja és mint mindig a viszonyítási alap a TFSI motor .Ami annál megbízhatóbb,az már plusz pontHonda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
válasz szilchi #151747 üzenetére
Akkor idézek a TIRből:
"TDI - 2.0 16V erősen kerülendő, főleg a siemens porlasztós(125kw), főbb hibái, gyengéi: PD elemek, kábelkorbács, DPF regeneráció, kiegyenlítő tengelyek meghajtása, olajpumpa meghajtása, segédpumpa,"https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html