-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
Köszönöm ismét a válaszokat.Német fórumokat nézve 120 ezer és 250 ezer km-t írnak láncnyúlásra.Talán ez nem is lenne olyan veszélyes,viszont a motor felépítéséből adódóan a csere elég bonyolult=drága mulatság.Hát nem tudom,picivel jobbnak tűnik mint a már sokat emlegetett 2.0 tfsi motor.Azért nézem tovább a lehetőségeket.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
veterán
válasz 1stVikman #151201 üzenetére
Előre Bosch Aerotwin A863S (van egy felesleges szettem, hibás rendelésből, de meglehetősen messze vagyunk földrajzilag egymástól), hátulra Bosch A282H (5 ajtós G7-re). Amazon.de-ről rendeltem.
Nem kell hozzá adapter; 1:1-ben gyári; a lapáton van egy halvány sárga Bosch felirat.#151203) joshua7 : G6-ra sajnos nem tudom, melyik kell, milyen gyártmány az eredeti. G7-re a fenti 3 db < 10 K Ft.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #151167 üzenetére
Bal hátsó ajtó nem nyitásra...mehetsz vissza a bontóba venni zárat.
-
K Norbi
addikt
-
IntelKiller7
veterán
Sziasztok. Nézegettem a Sciroccokat. Mennyire gáz ez az 1.4-es motor? Iszonyat mennyiség van belőlük használtan. Tényleg el lehet költeni rá akár 5-600 ezret is, ha valami gondja támad a motornak? Kétezrest is nézegettem, de abból elég karcsú a választék.
3 milliós kategória.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Louis
tag
Sziasztok!
Audi A4 -et (2012) szeretnék vásárolni. Olvasgattam itt ott, hogy a cr tdi motorok megbízhatóbbak. hahu -n elég sok autó van, de nem igazán tudják a ulajiok sem milyen motor van bennük. Azt néztem, hogy van 120/143/150Le változat is 2.0 TDI -ben (sőt még találtam egy 136LE -t is).
Gondolom már ezerszer megkérdezték itt (kerestem fórumban de nem találtam konkrét választ), hogy LE/kw/cm3 értékből meg lehet mondani, hogy ez cr tdi vagy pd tdi? Tehát mittudomén a 110kw -os tzuti cr tdi.Illetve, az sem teljesen világos miért kell feném a pd tdi motorktól és mennyi km -ig mernétek ajánlani ilyen motorokat (pl. 250k km fölött ne keressek)?
[ Szerkesztve ]
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. A CC-be be szeretném szerelni a vonóhorog elektronikát, ehhez tudnom kellene a hátsó lámpa csatlakozó kiosztásait. Kiméregetni kicsit hosszadalmas, ráadásul a bekötést illik lekötött akku mellett.
Letöltöttem au ETKA 8-at, de semmit sem találtam erre vonatkozólag, bár most láttam először ezt a programot, számomra nagyon káoszos.
Ha valaki tudja, h érhető el a csatik kiosztása, hálás lennék érte!THX!!
Joe
-
i-sti
senior tag
válasz Louis #151212 üzenetére
120 lóerős CRTDI a Holland piacra van. Ott ha jól tudom lóerő után kell adozni.
136 lóerős CRTDI az abszólut eco motor. Termeli a gázolajat.
143 lóerős CRTDI az átlag. Ez van kb mindegyikben.
150 lóerős CRTDI az előző upgrade-elt verziója, később jelent meg.
170 lóerős CRTDI az 143-sal egyszerre jelent meg, erősebb kivitel, többet fogyaszt.
177 lóerős CRTDI A6-ban jelent meg, majd lecsorgot az A4-be is.
190 lóerős CRTDI a 150 lóerőssel együtt jelent meg. A 17X-eseket váltotta.
240 lóerős CRTDI BiTurbo-s kivitel. Az új Paszulyban jelent meg ha jól tévedek.Ha valami nem helyes kérlek javítsatok ki.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #151216 üzenetére
THX Sir!!
Magam szeretném bekötni, nem szívesen bíznám idegenre, csak a sajátom és ekképp járok is el a beszerelésnél. Hülye vagyok?
Közel egy éjszakám ráment mire fel tudtam tolni ezt a xart, mert ugye full legális, és semmi másra sem tudom használni, mint alkatrészek kula-bula számait látom, hát semmi szükségem rá Akkor most keresem amit írtál, sejtem, h ez az éjszakám sem lesz nyugodt és hosszú.Joe
-
-
Winchester95
őstag
Újabb hiba jött elő, ahogy olvasgattam utána ross weboldalán leginkább a turbó geometria tisztítás lesz aktuális igaz?(Bárki aki ért hozzá ).
vákuum csöveket átnéztem, nincsenek a legjobb állapotban de nincs szakadás repedezés sehol.
A hibakódot ki tudtam törölni és mint írva van csak időszakos.3ezer fordulat körül partnak felfelé letilt, csak az autó újraindítása segít rajta.Erő 0.17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent -
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #151222 üzenetére
Nálam ezt coolercső repedése okozta.
-
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #151224 üzenetére
Ha a coolercső lyukas, azt látni fogod, olajgőzös lesz az atyaúristen is a környèken! Nèzdd meg diaggal, hogy a turbó nyomás jól kapcsol-e, mert lehet bármelyik szelep rossz.
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #151225 üzenetére
Ment egy privát!
-
-
válasz Winchester95 #151224 üzenetére
Szemre nem feltétlenül veszed ám észre. Van un porózus gumi öregedés is aminél nincs olajszórás. Pont mint a légrugónál. Csak vákuummal lehet rendesen megvizsgálni - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok,
telefonon szeretném bt-on keresztül az olaj hőfokot nézni. A torque programmal megnéztem, de nem jelzi ki. Ezt a bt nem tolja át? Vagy nem minden autónál tolja át?
Gábor infói alapján vcds alatt megnéztem és ott szépen jelzi is.Itt az engine load mit jelent? Alapjáraton pötyögött a kocsi hidegen.
logIlletve ezeket dobta ki nekem, sajnos az utolsó 2-t ki sem jelzi néztem, hogy 100 dollár a regisztráció a lite verzióra.....
3 Faults Found:
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
35-00 - -
01176 - Shareware Version. To Decode all DTCs
07-00 - Please Register/Activate
01177 - Shareware Version. To Decode all DTCs
64-10 - Please Register/Activate - IntermittentFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
JHONNY 79
aktív tag
Tud esetleg ajánlani valaki kifejezetten dízel injektortisztító adalékot Vif-en kívül? Illetve dél Bp-i megbízható szerelőt aki ért a VW konszern autókhoz és rendelkezik diagnosztikai programmal?
-
ACAB95
tag
válasz ACAB95 #151187 üzenetére
Esetleg valami ötlet, hogy mi okozhatja?
"Üdv
Mi okozza azt A4 1.9 PD TDi -nél, hogy váltást követően a gázra lépre 1mp -ig nem történik semmi csak utána kezd el húzni. Ezt a jelenséget csak néha csinálja, máskor teljesen jó a gázreakció. Már kikormoltam a gépet az EGR is volt pucolva, de a jelenség néha akkor is előjön. Köszönöm!"[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
aLávaló
csendes tag
Sziasztok,
Sajnos utolért az EGR hiba viszont külföldön vagyunk. 1.6 crtdi Octavia 2012. 224e km villog az izzitàs jelző. A lovak fele elszaladt... Kb. 500 km hazajutni szerdàn viszem amúgy is olajcserére. Akkor intézném a cserét. Haza tudok vele menni óvatosan? Màgus?
Valami javaslatnak örülnék. Köszi[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz Speeedfire #151230 üzenetére
Ha jól tudom az engine load a számitott terhelést jelenti. De majd Mágus bácsi biztosat mond.
aLávaló - vészfutáson van a moci, nem lesz baja, úgyse enged tekerni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Speeedfire #151230 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz bitpork #151239 üzenetére
Nem tudom. Nem szoktam nézni. Ősszel volt utoljára kiolvasva hiba. Akkor ezt nem írta.
Jól értem, hogy az immora hivatkozik? Illetve az immo kábelezésére?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #151241 üzenetére
Jól, de lehet kábel, lehet tekercs az olvasóban és a kulcsban is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Speeedfire #151243 üzenetére
Ha érinti az immót akkor szerintem igen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #151238 üzenetére
...nem új már a kocsi, közel tíz éves. A karosszériás ragaszkodott a gyári horoghoz, Ő is azt mondta, amit Te, h a többivel szopás van, mert nagyon nem stimmelnek a felfogatási helyek. Ez egy gyári Bosal horog, ehhez vettem egy korrekt elektronikát, a bekötése nem vészes, csak még ott tartok, h nem tudom a hátsó lámpák csatlakozóinak a kiosztását. Kezdem feladni, a faxa "gyári" programok telepítését, ennyi idő alatt már rég kimértem volna, holnap majd kiveszem a lámpát és kiméregetem a szálakat, sz@.....rok már erre a keresgélésre, telepítésre. Ha kész, természetesen beszámolok róla. Ezzel párhuzamosan megy a xenon fejek cseréje, a forgalmazó bekérte a képeket a csomagolásról és a fejek feliratozásáról, Ők is azt állapították meg, h ezek tényleg nem szerepelnek az OSRAM nyilvántartásában. A lényeg, h hétfőn kicserélik.
Joe
-
k5.20
senior tag
válasz focvis #151236 üzenetére
Egy nagy + az ajánlat mellett.
Nálam is elszállt az erő időnként: találtam egy repedt kanyar-elemet (mintha sniccerrel vágott volna valaki bele, ravasz kis rés volt) de ezután is előjött az elgyengülés, vész mód. No akkor ajánlotta a szerelő a Pro-Tec-tet, meg a prémiumot.
Kb.35 literbe ment a flakon tartalma egy kb. 250 km-es út előtt.
Csodák nincsennek, tudom, de azóta nem volt egyszer sem vész mód...
Azóta ajánlgatom én is mindenkinek.[ Szerkesztve ]
-
-
aLávaló
csendes tag
válasz Mágus2 #151248 üzenetére
Sajnos nem tudom kiolvasni csak ha keresek valami helyi szervìzt, de a tünetek nekem EGR hibànak làtszanak. Laikusként amit olvasgattam róla. Pöccre indul mínuszban is, csak elkezd villogni a jelzés és gyenge az autó. Amúgy megy. Csüt. este semmi baja nem volt még simàn jöttem ki Szlovéniàba pàlyàn.
Az a gond pàlyàra nem venném ki ìgy a 80-at ha viszi...10km-t mentem ìgy vele. Lassan pàlya nélkül haza tudok szerintem vele ìgy menni... Remélem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Tudományos Pandémia Klub
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Gaming notebook topik
- Politikai mémek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...