-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
c00per
tag
válasz Csabadi #150250 üzenetére
En ugyanigy voltam ezzel.Nekem csereltette az elozo tulaj a valtot automatarol kezire.mivel ebbol indultam ki,lehet mar azert akad,mert elottem rossz olajat tettek bele.En ugy voltam vele raszanok 10ezret es ha bejon,akkor megy tovabb a gep,ha nem akkor kidobtam 10ezret meg vehetek masik valtot.Elmondanam a kornyekunkon levo szervizek mai napig azt mondjak pl egy tiptronicnal,hogy "orokeletu" benne az olaj.Meg a helyi vw szerviz is igy all hozza.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #150250 üzenetére
Ha már gondok vannak, akkor valszeg nem javítja meg az olaj, csak ha nem ment vele sokat. Én akkor is a gyárit önteném bele, azzal lehet a legkisebb eséllyel melléfogni. Mindenki azt csinál a kocsijával, amit akar. Én ezt tapasztaltam, ezt megosztottam, hogy mit kezd az infóval az olvasó, nem az én gondom. Nem vagyok mindentudó, tévedhetek is, de a tapasztalataimat meg szoktam osztani.
[ Szerkesztve ]
-
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Melyik motort érdemesebb megvenni? Golf 7 autóról van szó, 1,2 tsi 105le vagy 1,6 tdi 105le.
Napi szinten 20-30km megyek, emelett 3-4 havonta megyek egy nagyobb utra 500km.
Kb 7-8 évre tervezem. -
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia 1.8T AUM:
Check engine és ez a hiba kód:17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1137 - 35-00 - System too RichHa kitörlöm kb. 2000 km után adja vissza.
Túl gazdag a keverék?
Hol kezdjem el keresni a hibát?Annyit észrevettem, hogy alapjáraton nő az átlagfogyasztás.
Új Bosch MAF volt téve kb. egy éve és benzinpumpa is volt cserélve (használt...)Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Csaby25 #150267 üzenetére
17545/P1137/004407 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too RichPossible SymptomsMalfunction Indicator Light (MIL) activePossible CausesMass Air Flow (MAF) Sensor faultyFuel Pressure Regulator faultyFuel Injector(s) faultyOxygen Sensor Control faultyOxygen Sensor(s) faultyEvaporative Emission (EVAP) System faultyPossible SolutionsCheck Mass Air Flow (MAF) SensorCheck Fuel Pressure RegulatorCheck Fuel Injector(s)Check Oxygen Sensor ControlCheck Oxygen Sensor(s)Check Evaporative Emission (EVAP) System
Google, hányszor írjam még?
-
Csaby25
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
-
c00per
tag
válasz VR6-Fan #150270 üzenetére
Nekem egyenlore semmi problema az alco-val 3000km utan.Pedig pont a gear300 a legajanlottabb olaj az audizine-en is.Igaz gyari speccel a Castrol,Shell,Aral,Agip rendelkezik.Ezek teljesitik a gyartoi elvarasokat,eloirasokat.Illetve van meg a Fuchs olaj amit sok helyen oem beszallitokent is emlegetnek.
[ Szerkesztve ]
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
depe95
tag
Sziasztok, nemrégiben vettem egy b5.5 passat 1.6-os comfortline 2003-as modellt. Egy ideig csak egy kulcs volt nálam amivel egyszer csak nem működött az ajtók nyitása, zárni zárt, csomagtartót kinyitotta, de az ajtókat nem.
Ma sikerült végre a második kulccsal kipróbálni a dolgokat, azzal működött egészen 3 darab nyitásig, utána az is megadta magát, és most egyik kulcs sem nyitja távolról az ajtókat.Valaki tudja, hogy erre mi lehet a megoldás? (A gyári kézikönyvben lévő párosítás nem működött)
-
MPowerPH
félisten
Ebben az A8 -ban mi a buktato ennyi merfolddel? Mennyire szervizigenyes a benne levo technika(gondolom nem A6 szinvonal, foleg nem VW), es mennyire jo konstrukcio a 4.2TDi e korai valtozata?
Don't Tread On Me
-
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Még mindig keresem a kézikönyvet, akár digitális formában.Toledohoz.
Esetleg Seat Aura CD lejátszóhoz is. -
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #150276 üzenetére
V8 -as mivoltjahoz kepest nem hiszem, hogy olyan veszes a fogyasztasa. A benne levo valto es motor erdekelne a legjobban, foleg azoktol, akik szerelik. A 4 markabol ez jon be a legjobban, es todtommal az A8 -nak mar semmi koze a tobbi gyartohoz, foleg a VW motorokhoz.
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #150279 üzenetére
A pár generációval előbbi v8 módosított változata a motor. Én nem olvastam panaszt rá. Ismerősnek volt D3ban, de újonnan vette és valahol 80k nál eladta. Addig semmi baja nem volt. Szó szerint csak kötelező volt. Azóta Q7 van és kikerült az ismeretségből a moci.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Szelepszar szimeringeztetni akarom az autot, ha ezt megrendelem, [link], kell meg hozza valami alkatresz?
-
Primary92
senior tag
válasz Brumi˘ #150265 üzenetére
Ez a hsz-od elkerülte a figyelmem:
Ha akarsz egy 150-160 ló körüli adagolóst, akkor kell minimum 0,216 csúcs, 1749va meg valami front cooler és egy chip. Ha tartósra is akarod én tennék bele kiscsapos pd belsőt (hajtókar, dugó). Ja meg nem árt ha az adagolód is rendben van.Nem feltétlen akarok ekkora teljesítmény, csak azt szeretném, hogy magasabb fokozatokban is elinduljon rendesen. 3-asban, ha megfelelő tartományban tartom a fordulatot, akkor még kellőképpen meglódul, de 4-5-be már hiányérzetem van, főleg ha nem kettőnél többen utazunk. Néha csalhatna széles mosolyt a képemre, de amikor a feleségem vezet, ne érezze azt, hogy egy vadállatot kell megszelídítenie.
Az egész dolog onnan jött, hogy ígyis-úgyis fel kell újítani a turbót, meg a cserélni a csúcsokat, akkor miért ne lenne egy kicsit izmosabb a kocsi.
Az eredeti 1749V-ből mit lehet kihozni? Mivel nem vagyok egy nagy autó szakértő (bár lassan skoda guru leszek, leszakadó, beszoruló ablakot pár perc alatt javítok ), tartok a használt turbótól. Nem tudom, hogy az olyan felújítós cégek, -- ahol lehet cseredarabot venni -- belemennek-e abba, hogy v-t va-ra cseréljek. Random arctól nem szívesen venném meg.
Mágus ajánlása alapján szerintem lesz csúcs csere, így akármilyen is belekerülhet.
Front cooler beépítés mennyire szükséges?
Tudtok ajánlani valakit Gödöllő nem túl nagy sugarú környezetében, aki ilyesmivel foglalkozik?
-
VR6-Fan
veterán
válasz c00per #150273 üzenetére
02J típus.
hát nálam mondhatjuk hogy extrém felhasználás van, ezért is mondom megpróbálom ezt a csoda olajat.
hát hidegen akadósabb, melegen a 2est tudom reccsenteni (ha 0,5 sec alatt akarok váltani, de már szerintem 0,5-1 sec között is), és minden fokozat lassabb."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz i-sti #150282 üzenetére
Persze. Nincs benne egyik Skodaban, VW-ben, Seatban sem, es a belso anyagfelhasznalas sem koszon vissza a tobbi modellben. Es szerencsere se DSG, se Multitronic.
Egyszeruen nincs az az erzes, hogy egy VW -be ulsz bele. Ez Skodanal jo, de egy A4 -es Audinal rossz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #150289 üzenetére
Nálam is azt vonszol.
Azt mondod maradjon inkább gyári? Tény, hogy nem szeretném a világ pénzét rákölteni, meg úgy néz ki, hogy 4-5 évig kénytelenek leszünk együtt élni. Ha viszont a chipen kívül mást is szeretnék, azt most kellene.
Turbó felújítás mindenképpen kell, meg az új csúcsok is. Hosszú távon gondolom a gyári megoldásokkal járok a legjobban.
Azt hiszem, hogy marad a gyári konfiguráció. Csak mostanában vezettem mkV Mondeót (2.0 TDCi), meg Fiestát (1.6 TDCi), és sokkal jobban szedték a lábukat. Még a céges Fullback a 180 lóerejével is jobban megindul. Ezek után meg mindenféle igények fogalmazódnak meg az emberben. Féléve nagyon rá voltam állva a két literes mkIV Mondeókra meg a C5 Crosstourerekre, de most inkább lakhatásra költjük azt lóvét.focvis: Köszi a tippet, megnézem, úgy is sokat járok Turára.
-
grizlisandor
addikt
Ára utalva az autónak, biztosítás van kötve rá, meghatalmazás kész. Most kezdtek neki szervizelni a gépet. Remélem 3 óra kész lesz átiratás és le szervizelik, hogy indulhassak haza az autóval.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #150291 üzenetére
Nagyszerviz nem lesz kész 3 óra alatt.
-
nederlanden
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz nederlanden #150295 üzenetére
A tempomat karja, de nem fog működni.
-
nederlanden
senior tag
válasz Mágus2 #150296 üzenetére
Hat ez eleg gagyinak tunik igy egy vw-tol,h csak ott vannak disznek a tempomat kapcsolok/rajz az index kapcsolon.
Diablo:ez lenne a tempomat karja!!a kormanyrol hianyoznak a gombo,viszont a tenyleges tempomatosban nincs az index karon semmi csak a kormanyon.[ Szerkesztve ]
"nem alszik sem éjjel sem nappal,folyton gomolyog a füstje.Nemzedékeken át pusztán marad.SOHA SENKI NEM JÁR ARRA ""
-
diablo1984
veterán
válasz nederlanden #150298 üzenetére
Valszeg benne van a kar is csak nincs engedèlyezve a tempomat az agyában, bár règen nem így oldották meg....
-
cool13
őstag
válasz nederlanden #150298 üzenetére
Gondolom a kar szabványos és mindbe ezt rakják. Ha te meg kéred a tempomatot, akkor feltanítják és mehetsz fizetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Anime filmek és sorozatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...