-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adp
őstag
szerintetek mennyire off fenthagyni nyárra a régi téli gumit? nagyon keveset futott, minta még elég szép, viszont elég régi, picit megkeményedett. ez nyáron attól fel tud puhulni? pályán használom hétvégente kb 110km-t 2*
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #150800 üzenetére
[link] Google fordító segít.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #150803 üzenetére
Ír olyat is, jól látod.
-
Gyula84
veterán
válasz Winchester95 #150803 üzenetére
lehet kódolni kellene, de nem vagyok benne biztos, ha nem tudod mit csinálsz inkább ne csinálj semmit és vidd el oda ahol értenek hozzá
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150807 üzenetére
Egyáltalán nem tudsz angolul? A hibakód eltűnt, csak egy alapbeállítás kell neki és menni fog. Miért javítod, ha egyáltalán nem értesz hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150809 üzenetére
Nem azzal van bajom, hogy új vagy a diagban, hanem hogy egyáltalán nem érted, amit ír. Vakon ezt nem lehet csinálni.
Gyujtás ráad, motor nem jár, az első utas ülésen nem ül senki és nincs rajta semmi. 15Airbag-16Security access, 11063 start(innen kidob vissza a lufik vezérlőjének fő menüébe), 04 basic settings, 001 csoport Start. Megvárod míg megcsinálja, utána leveszed a gyujtást és vársz 60 másodpercet.
HA bármit kiír, nem fogod tudni megoldani, mert nem fogod érteni. Szóval csak saját felelősségre, de én nem ajánlom, hogy diaggal foglalkozz ha nem érted a nyelvet, vagy szerezz egy magyar verzió, mert ennek nem lesz jó vége.
Mindenki szeretné maga megoldani a dolgokat, de ezzel többet lehet ártani, mint használni.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, 2010es vw polóra tudna valaki szép felniket linkelni? esetleg akinek van ilyen képet küldeni? sima vw polóról van szó nem gti vagy egyéb
piros a kocsi ha ez számit
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150810 üzenetére
Igazad van, de per pill ezt tudtam kézhez kapni, jó áron. Nemsokára eljön az az időszak, hogy lehetőségem lesz beszerezni újabbat is, magyar nyelven.
Igazából a cél a hibakód olvasása és törlése lett volna, de akarva akaratlanul is belebonyolódtam.
(Amit nem bánok, mert ezzel is csak tanulok).
Ezt a légzsákos dolgot kell még megcsinálnom az autón és vége.
Köszönöm szépen a segítséget, remélem sikerül majd."Mindenki szeretné maga megoldani a dolgokat, de ezzel többet lehet ártani, mint használni."
Igaz, de felemelő érzés, ha valamit megcsinál az ember. -
válasz Winchester95 #150813 üzenetére
Én csak vészröfögök itt mindig, uh nem kell velem foglalkozni, pláne nem magadra venni.
De mindig azt mondtam h nem szabad laikusként nekimenni a vcds-nek. Doki16 is megtapasztalta h nem lehet csak úgy majd a netről megolvasva fórumozgatva megcsinálni mindent büntetlenül.
Mi lesz ha valamit mellénézel és a teszem azt a légzsák kinyílik? Vagy nem légzsákot macerálsz és mondjuk egy longcode.ba megtéglul valami vezérlő? Akkor az lesz a hibás aki az ötletet adta?Szóval ne csináld ha nem vagy kész vállalni az ezzel járó kockázatot - szerintem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz JHONNY 79 #150811 üzenetére
Az ELM kutyu igen valoszinu, hogy kompatibilis, probald ki a Torque Pro ingyenes valtozataval, ha azzal megy akkor nincs hardveres gond. Inkabb a VAG DPF appal lehet a gond, annak a leirasaban azt irjak, hogy Engines supported: ... CAYC (1.6TDI 105CV)(partially on Passat 3C MY10) ... . Tehat milyen kocsid van?
(#150814) bitpork: En villamosmernokkent, jarmuelektronikai/fedelzeti szamitogepes sokevnyi tapasztalattal a hatam mogott sem mertem nekiesni nyuzni a kocsit VCDS-ben. Mondjuk az a hatranyom, hogy nekem van elkepzelesem arrol mi minden kart okozhatok De a konkret eszkozzel valo tapasztalatot es tanulasi gorbet, legfeljebb csak reszben potolhatja mindez, a tanulopenzt elobb utobb meg kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz Winchester95 #150813 üzenetére
milyen kábeled van?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
#89874944
törölt tag
válasz Winchester95 #150813 üzenetére
felejtsd el a magyar nyelvűt... akkora ordas nagy baromságokat ír, hogy csak pislogtam.... több másodpercig tartott megfejtenem mit akar, pedig fejből tudom azt a vezérlőt... aki fordította kurv@ra nem tud angolul. De a vcds-hez se ért.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #150814 üzenetére
Az hagyján megint jött új térkép az RNS510-hez
Most kell egy másik módszert találnom ahogy felrakom rá Nincs kedvem megint VCDS - el szórakozni
De most egyelőre az egr hibára lennék kíváncsi, hogy mennyire gáz a helyzet. Figyelem OBD-n a szelepet de működik egész jól. Amint kicsit melegszik a kocsi már kezd záródni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz #89874944 #150818 üzenetére
Egy romániai magyar ember csinálja. Beszélgettem vele múltkor vagy 30 percet és lebeszélt h 400€-t vegyek magamnak vcds-t
(#150819) Reggie0: jah. Nekem is itt van, de Mágus2 a megmondhatója h hibatároló olvasáson kívül nem erőltetek semmit, pedig olvastam utána eleget, és b@ssztattam őt is sokat infóért. Minél többet ismerek meg belőle, annál jobban foschok h elkúrok valamit
(#150820) Doki16: hát, kéz és lábtörést hozzá! Viszont az EGR az olyan mint a DPF - soha nem javul meg, csak romlik
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Winchester95
őstag
válasz Gyula84 #150816 üzenetére
Hex+Can 12.12 USB
Bitpork: igazatok van, viszont a légzsákos leírást mindenképp meg akarom próbálni, mert alapból így nem járhatok a kocsival, és ezért is vettem a programot.Nem hibáztatok senkit sem, saját felelőségre használom a programot.
Amúgy meg csak hibakód kiolvasásra törlésre használom majd.Márkaszervízben 6-10ezret is elkérnek, maszekba meg 3ezret...és tudjuk jól...hogy nem mindig van az úgy hogy megcsinálunk x dolgot, kicserélünk y alkatrészt, és még mindig írja a hibát.Megint 3ezer...Néztem lehet olyat is aktiválni hogy felhúzódik vagy le az összes ablak bezáráskor /nyitáskor.behajló tükrök stb...de már ez sem érdekel csak a légzsák szenzor legyen jó.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #150821 üzenetére
En par dolgot azert be szeretnek kapcsolni, mint pl. a kodlampa kanyarfenykenti hasznalatat, jobb tukor billenteset rukvercben, ill. hasonlokat. Csak sajnos a 6.6-os VCDS-nek meg nincs helpere a longcodinghoz. Forumrol par kodot kineztem megegyezo tipusoknal, aztan proba szerencse. Ezek azert talan nem brickesitik De elotte kikerdezem a szerelomet, o jaratos VCDS-ben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Winchester95 #150825 üzenetére
Nem minden komfort elektronika tudja a fel-le ablakot , tudtommal
Akinek sok az eseti 5000 az autóra, annak nem szabad olyan autót tartani ami igényli a folyamatos törődést - és ez nem ellened szól. Az autós topikban is olvasom sokszor h jujj, meg jajj költenem kell rá. Ha én benyögöm h egy egy belsőtér műanyag 100€+postánál van (és most vagyok túl pl egy szeleptömb cserén ami kidobott pénznek néz ki most) akkor meg hülye f@sz vagyok mert miért veszek olyan kocsit ami roncs. És akkor még a fogyasztást nem is említem, mert ha megtudják h átlag 11.5 de városban akár 18 liter is lehet, akkor aztán vagyok igazi selejt
Ha akarod csinálni , tedd! Ne riasszon el amit mi mondunk. Csak légy kitartó
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Winchester95
őstag
válasz bitpork #150828 üzenetére
Végülis ez a része nem fontos, csak megemlítettem.
Igaz eddig a focus és az audi is tudta, de még csak kényelmi funkciónak se mondanám.Lásd egy példát:
Apám tdci autóját 6x kellett elvinni hibakód olvasásra.Mivel izzítógyertyára meg turbóra gondoltak sokat, sok szerelő.
(2000felett nem ment az autó, izzítás jelző világított.)
Aztán 6 kiolvasás után megállapították hogy nem is a gyertya hanem a relé volt rosz.
Ez csak egy példa volt miért jó ha van.Neked milyen autód is van?
Hát, ha van pénz
Ha lenne pénz valami 3ezres v6-ot vettem volna. Vagy egy chevy impalát -
válasz Winchester95 #150829 üzenetére
Nekem pont egy 3.0 tdi van Egy 13 éves első szériás touaregem. És nem vagyok gazdag
A diag magában nem mondja meg h pl relé vagy gyertya. Ehhez kell a típust ismerő szerelő. Még ott is előferdül h többször kell nekiveselkedni, mert ha nem találkozott még adott hibával, akkor az írott tudásbázis is csak annyit mond h ok1, ok2 vagy ok3. Ezt kell tudni végignézni a működési elvet alapul véve, vagy a már megszerzett adott típuson alapuló gyakorlat segít.A vcds nem csodafegyver. Olvasom a racsingon meg jófogáson h pénzért törölnek hibát, meg olvassák ki. Egyszer egyhez el fogok menni , csak úgy h legyen miről itt beszámolnom. Van egy gyanúm h kitörli a hibát oszt ha visszagyön akkor ott állnak egy gazdát cserélt 3000ft felett és csak nézik amit nem értenek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #150831 üzenetére
Persze, ha tudod, hogy a relet kell kimerni es nem vezet felre a hibakod.
-
1stVikman
senior tag
Szia!
Anno mikor a fabiat vettem, téli gumi volt rajta. Első blikkre mind egyforma, barum polaris 2, elől akkor voltak 3 és fél évesek, jó profilmélységgel. Hátsókat meg sem néztem jobban. Első városon kívüli utamon jártam épp, mikor picit szemerkélni kezdett az eső, május volt. Semmi furát nem éreztem az első körforgalomig, ahol megpördültem egy pillanat alatt.
Szerencsére csak padkára ugrattam fel, sérülés nem történt.
Utána vettem észre, hogy hátul hiába jó a minta, de 10 éves gumi virít. Ja, és csodás Marshall Power "márkájú" volt.
Persze ez extrém eset, mert gagyi és régi is volt egyszerre, de ha már meg van keményedve a felület, akkor nagyon romlik a tapadás.
Ettől függetlenül én is tovább használtam így, mert nem volt keret lecserélni, csak óvatosabban használtam októberig, mikoris ment rá új téli.
De ismeretségi körömben több autón is volt téligumi fenthagyva nyáron, ilyen-olyan megfontolásból, és túl sok probléma nem volt. Kicsit zajosabb, jobban kopik, esetleg fogyasztás nőhet, na meg a féktáv.
Ismerni kell a korlátait, és óvatosabban vezetni, akkor nagy baj nem lehet belőle.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz JHONNY 79 #150811 üzenetére
Szia!
Szerintem az ELM a ludas.
Nekem is ugyanezt irta a Vag Dpf a 2.1-es adapterrtel.
Szedd le az Elm identifier-t playből és teszteld, hogy milyen protokollokat támogat.
Itt írtam az enyémről, van kép is: [link]Azóta megjött a v1.5, PIC18F25K80 Chip-pel, és azzal már megy Vag dpf.
-
Gyula84
veterán
válasz Winchester95 #150825 üzenetére
ha nem az olcsó kispórolt akkor ahhoz van magyar program is a legújabb, angolból is
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bitpork #150788 üzenetére
Köszi a választ. Valószínűleg csak jövő héten fogom tudni megnézni, mert a szerelő csak akkor ér rá. Kipróbálunk mindent, alá is nézünk.
Vincsaba: Nekem is nagyon szépen működik, pont úgy ahogy írod, amint lelépek a fékről elkezd kúszni, semmit nem ránt. Gondolom ugyan így kéne működnie a Golfban is.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
tegnap haver dízel a3 forgalmiját elvették a rendőrök, mert kicsit módosítva van a lefújó, most parázok hogy az én forgalmimat is elvehetik.. ha megállítanak mire hivatkozzak, hogy ez ne történjen meg velem?
amúgy nem is értem, az övé alig fütyül az enyémhez képest.. tudtommal legális[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #150838 üzenetére
Gyanús, hogy nem amiatt vették el neki.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz Speeedfire #150839 üzenetére
kötekedtek még a felni mérettel, de most amiatt? 17es van fent neki, talán nyári gumival, ami elég kopott volt, de még akkor sem kéne elvenniük
-
havri1
félisten
válasz BUZZLGHTYR #150840 üzenetére
Gyáritól eltérő méret régen nem volt engedélyezett, műszakin sem, forgalomban sem. Manapság nem tudom mit változtak a szabályok, de az elég kopott gumi gyanús. Amiatt azonnal leveheti a rendszámot.
havri
-
Speeedfire
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #150840 üzenetére
Ha gyárilag pl 15" akkor elveheti. De ha nincs meg a 3mm akkor is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
#89874944
törölt tag
válasz Speeedfire #150842 üzenetére
3?? 1.6
- 75 cm-t meg nem haladó átmérőjű gumiabroncs esetében az 1,6 mm-t ( ált. személygépkocsik és terepjárók)
- 75 cm-nél nagyobb átmérőjű gumiabroncs esetében a 3 mm-t (ált. teherautók)
-
Mágus2
Közösségépítő
Saša újra itthon. Szépen ki lett sminkelve, 504 euróért telibe fányezték az első lököst.
[ Szerkesztve ]