-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz CharlieDrop #151650 üzenetére
Ez a jó kérdés.Ha nem,akkor Ausztriába kéne kijárnom 350 €-ért megcsináltatni.Azt meg nem biztos,hogy akarnám.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
De az is lehet .Ha már automata,akkor inkább tiptronic vagy dsg.De ha létezik olyan hogy tartós Multitronic,akkor érdekelne hogy az lehetséges e.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Sziasztok,
Érdekes dolog történt. Golf VI (1.6benzin, Comfortline, 2009-es) az autó, eddig 15km-es sebességnél bezárta a központi zárat magától. Ma gondoltam kicserélem az eddig használt 'első' kulcsot, mert már eléggé kopott. Az eddig fiókban pihenő kulccsal mentem reggel boltba..és 15km felett semmi sem történt.
Azóta már a 'régi' kulccsal sem megy. Mi lelhette?Azt olvastam 1-2 helyen, hogy ez csak Highline-ban volt alap, a többi felszereltségben csak szervízben valami kütyüvel lehetett előhívni. Ami még furcsább, hogy a menüben sem találom. Azt nem tudom eddig volt-e, mert sosem kerestem.
Elfelejtette volna a második kulcs miatt? Vagy mi a szösz van?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz szilchi #151649 üzenetére
100k km -enkent? Ez biztos? A tobbseg leterdel a felenel.
molnarpeter: Protruck csak ZF valtokhoz nyul hozza.(elvileg) Nem ertem, miert irod, hogy nem olcsok... Munkadijat alig szamolnak fel, a valtoba valo olaj ara dobja meg a koltsegeket. Ha egy mezei szerelo csinalja, akkor lejon mondjuk az olaj fele, 6l, es elker 80k -t. A protruck -nal meg lejon 12l, es fizetsz 130k -t. Nem olcso az automata valtokba valo olaj.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
w333
félisten
válasz hdanesz #151658 üzenetére
Ahogy olvastam tényleg csak Highline -ban van ilyen menüpont !
Akkor rá kell dugni gépre és VCDS -el újra bekapcsolni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
szilchi
őstag
Akkor úgy nézem,itt tényleg halott ügy a multitronic .Akkor hanyagolom a továbbiakban.Amúgy tényleg 100k-s átmosási periódust írtak.Ez még nekem laikusnak is furcsa,mert automata váltó olajcserére is 60K körülre emlékszem.Na de mindegy,multi téma lezárva.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
kk831228
addikt
válasz MPowerPH #151657 üzenetére
váltótól függ ,ha egy sima ZF tiptronic -ra elkérnek 130-at ,az bizony sok pénz ,akárhogy is nézzük...
Pl. nekem zf 5hp19 van amihez esso lt71141 volt a gyári specifikáció szerinti előírás, amit váltott a mobil...
Ennek az ára 2500 ft /L... Zf gyári olaj , ha jól emlékszem 3500 ft/L körül volt ehhez a váltóhoz. Az is csak 40 körül van.. Szóval nem csak az olaj a sok... Van még egy szűrő + egy tömítés... Inkább az hogy olyan géppel csinálják ami elvileg elég jól lecseréli a teljes mennyiséget, de ez sem 100 %-os, csak megközelíti...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
szilchi
őstag
Rendeltem egy VAG diag kábelt is,majd kelleni fog,lehet pár héten belül.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
kk831228
addikt
válasz CharlieDrop #151663 üzenetére
Azért írtam hogy váltótól függ...a multi meg 99-es szóval....
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
MPowerPH
félisten
válasz kk831228 #151661 üzenetére
Valtotol fugg. ZF 8HP. 12 liter megy a valtoba, a +1l -el mossak at teljesen.
Ha szerelohoz viszed, ugyan ez, csak 7l olajat kell megvenned. De a tobbi ktg azonos, mert a szerelo is elker 30k -t munkadijnak, es adtal a sz@rnak egy pofont, mert a hasznalt olaj fele bent maradt a valtoban. 2 ora az egesz muvelet kb. Szerelonel meg ott all az auto 2 napot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok!
Kaptam ma egy visszahívásról szóló levelet:
80C5 - Fűtőelem csere (klíma)
A kocsi A4 B8.5 2012 2.0TDI
3 órásra írják a cserét, a kérdésem az hogy mihez vognak nyúlni szerelésnél? pl leengedik a hűtővizet, kiveszik a motort
Csak érdekel
1 hónap mire van időpont -
Qru
MODERÁTOR
Ha a távirányítós kulcs nem nyitja a központit egyből (mondjuk 2-3 nyomás után csak) akkor az elem cserés benne?
Passat 3C
#nincsbennetarcsi
-
-
Reggie0
félisten
válasz Ehnaton88 #151670 üzenetére
Ha csalos dizel volt, akkor szoftverfrissitesre es gyengebb motorra keszulj
Nem eletveszelyes a cseret kihagynod, ha kikapcsolod az auxiliary heater-t a menuben es sosem kapcsolod be.
Visszahivasrol mi alapjan ertesitettek? Itthon helyeztek eloszor forgalomba es elso tulaj vagy?
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Hazafelé jöttem az M7-esen mikor kivillant a check engine. Csak telefonon tudtam megnézni, hogy mit dobott.
Ez elég sok minden lehet, ahogy nézem [link]. Okozhatja ezt pl a lamba2-m? Egy spacer van csak jelenleg bekötve.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Killer01 #151673 üzenetére
CJCA motorkódos
Egy jelenség hátha valaki tapasztalt hasonlót:
Kb egy hónapja cseréltünk termosztátot, de nem valtozott a tünet. Ebben a hidegben kb 75 fokig melegszik városban a víz, ha egyenletes 100 al megyek akkor se jobb a helyzet, ha 120 al megyek akkor eleri a 90 fokot, vagy ha kikapcsolom a fűtést akkor meg bármilyen vezetési stílusban eléri. Nem vakuumpumpaval légtelenítettük a rendszert hanem a kidolgozós módszerrel, ez okozhat gondot? -
Ehnaton88
csendes tag
válasz Reggie0 #151678 üzenetére
Csalós volt, de azt a frissítést már tavaly megcsinálták. Nem vettem észre különbséget. Szépen megy, és csinálhatok barmit, télen nyaron 6.1-6.2 eszik
3. tulaj vagyok de magyarorszagi a kocsi. Ahonnan vette az első oda hordta vissza a 2. tulaj is, meg egyszer én is szervizeltem már ott . Ajánlott levelet küldtek a visszahívásról. -
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #151682 üzenetére
Erre voltam kivancsi, koszi. Tudtommal nem vagyok erintett, de ha megis, akkor ezek szerint megjonne.
(#151686) bitpork: Jaja. Szivas is volt ezzel, mert az enyemhez ugy kellett kulon berendelni hutot, mert itthon csak az avanthoz vagy automatahoz van raktaron. A sedan manual ritka
[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #151679 üzenetére
maf/ac/leak/fpr.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
1stVikman
senior tag
válasz hdanesz #151689 üzenetére
Szia!
Érdekes a dolog, mert tudtommal semmi köze a kulcshoz.
Nekem a fabiaban (2003-as 1.4 74kW), utólag lett aktiválva VCDS-sel, és a sebességtől függően zár le, ami talán 20 km/h.
Ha menet közben a gombbal kinyitom, majd bármikor lelassulok 20 km/h alá (megállok vagy csak forgalom miatt fékezek), akkor amint átlépi megint a fenti sebességet, automatán visszazár.
Kulcs kivételekor meg kiold, ha addig nem nyitottam volna ki gombbal, vagy duplán húzva a kilincset.
Mindegyiket én állítottam be, és mindegyik kulccsal így működik, még az utólagos bicskakulcs általam feltanított kulcsával is.Speeedfire
Mikor volt üzemanyagszűrő cserélve?
Szegény a keverék, aminek (mint már te is nézted) rengeteg oka lehet.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Sziasztroooooooook!!
Már készülök a tavaszra, átnéztem a Zalu felniket, letakarítottam a hozzájuk tartozó csavarokat, majd átnéztem a handbúúúkot, h mennyi az annyi nyomaték ügyében. Ez idáig rendben is van, de olvastam egy meglepő megjegyzést a kerékcserével kapcsolatban. Azt írják, h a kerékanya-csavarokat nem szabad bezsírozni-olajozni behajtás előtt.
Hát idáig én f@...sz vótam, h zsíroztam, pontosabban egy alu spry-vel fújkáltam a meneteket rajtuk. Még jó, h nem esett ki alólam, mert azzal riogat a könyv!
Most akkor mi van, Ti szoktátok (már ugye aki maga oldja ezt meg otthon) kencézni valamivel a csavarokat, vagy hagyjam a francba????????????Joe
-
crw15
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy adott eg Golf3 1.9tdi AFN 97-es évjárat. A tünet a következő: kuplungolásnál, illetve üresben és motorféknél is balra húzogatja, rángatja a kormányt úgy, hogy megfogni nem bírom szinte a kormányt. Nem tudunk rájönni, hogy mi lehet a probléma.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv, Pisti! -
Dot
őstag
Hello!
Segítség kellene.
Indítás után 1-2 perccel remegni/rángatni kezdett az autó (hétfő reggel). Fél napra rá újra mentem az autóval ekkor és a következő 3-4 használatkor teljesen jól működött. Aztán (kedd délután) ismét rángatott. A trafók sorozatos lekötésével kierült, hogy a 2-es hengernél van valami. Kicseréltük az 1-henger trafójával, ugyan úgy nem ment a 2. henger. Gyertyát cseréltem, de semmi javulás. Egy szerelő ismerősöm segítségével többszöri próbálkozásre se sikerült szikrát pattintani a 2. hengerbe.
A 2. és 3. kábelre(ami megy a trafóhoz) egy égőt kötöttünk ami égett. Tehát 2 kábelen tuti nincs szakadás.
Hibakódot nem volt lehetőség olvasni. A check engine lámpa nem ég.
Kaptam tippeket, de nem írom őket most.
'97 Passat kombi AEB motorkódélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Háztartási gépek
- PHP programozás
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban