-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Szia!
Nekem nincs VW-m, de rendszeresen olvasom ezt a topikot, és arra jutottam, hogy én is meg tudom válaszolni a kérdésed.
Ebbe jól belenyúltál:
-az 1.8t nulla erőtartalékkal rendelkezik
-az 1.9-ek pedig szarfosdízelekKomolyra fordítva a szót, ha jó állapotút veszel, bármelyik megfelelő lehet.
-
Coyot
őstag
1.9 PD-m van 101 lovas. Előzőleg 1 gazdája volt mindenféle pecsételt szervízfüzettel és 10k km-ként cserélt olajat, és sopronból jártak a határon túlra dolgozni - tehát azt mondom hihető a bele írt km. Jelenleg 302k km van benne még gyáriak a PD elemek, kettőstömegű (ez úgy néz ki most cserés lesz, elkopott a kuplung úgyhogy egészben cserélem a szettet) és a turbó is.
Amivel az adagolós kevesebb az a kettőstömegű. Van annyi hibalehetőséged a szokásos kopó dolgoktól azokon kívül amitől félni kell (turbo, kettőstömegű PD elem, vagy porlasztó - nevezzük ezeket PARAAlkatrészeknek) hogy szerintem az itt sorolt para dolgok annyira nem is para dolgok, mondom is miért:
- hf.tömítéscserekor megcsináltattam mindent amit ilyenkor illik, csapágyak, hidrotőkék szelepszárszimering és még sorolhatnám
- hátsó féknyergem egyszerűen be volt rohadva így beállt a kézifékem folyamatosan - lehetett matatni az autó alatt mikor beragadt vicces volt
- akkor ezzel együtt fékfolyadékcsere is bejátszik mert nem hagyom benne a régi retket
- ehhez hozzájön még a sok apróság apró kopó dolgok cseréje amik az öregség miatt úgyis előjönnek (termosztát, vákuumcsövek, egyéb csövek cseréje, néhány kasztnieelem mert a gyerkőc lerugja a hátsó hamutartót, az időjárás viszontagságaitől megöregedett szélvédő előtti műanyag stb. stb.) - darabjaiban filléres tételek de egyben mégis tetemes pénzt tudnak elvinni
- kötelező szervízek, csak 10k km es olaj és 20k km-es összes szűrő csereEzek árából simán kicserélem a turbót meg a komplett kuplungszettet. És azért nem fiatal autókról van szó bármilyen hasonló hiba szóba jöhet, ahogy minden hasonló korú autóval.
A kérdésre válaszolva: próbálj meg minél fiatalabbat keresni azzal talán nem lesz sok gondod és PD től félni nem igazán kell.
Má' nem
-
VR6-Fan
veterán
Es ugyan szerelo koma azt is elmondta mi a baj az 1,8Tiborokkal?
Molnarpeter: Ha tenyleg konnyu kerek kell ats cup valami jo allapotu.. Ha esetleg kifog egy limitedet azok 6-7kg korul vannak.
Vagy g60 sebring esetleg bbs RA.En meg szerinten ha jol jon ki a matek akkor a sebringeket levaltom 16x7 et35 oz supertrisim-re, most elv fasza 95/45 16os teli van rajtuk nyaron meg dobok ra valami nyari gumit... Addig meg hatha befut valami szep csilivili kerek vagy keszul valami egyedi...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Az enyem elment 200e km-t es egy 1 fontos alkatresznek a csereje orvosolna a hibat, de ha leszedem akkor mar nagxobbat rakok fel.
Pont ugyan annyit megy el az a vas mint egy tdi/pd ugyan azon felhasznalas mellett.
Egy tdi turbot is letudok rugni neked max 1 het alatt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem irónia volt, tényleg van benne. A motorvezérlő kapcsolja a hideg és a generátor terhelésétől függően. Elég hamar bemelegszik, ha jó az akksi a verdában.
K Norbi Ha azt mondta a diag, hogy az a baja, akkor az. A motor hőmérséklet jeladó jele, ha kiesik, folyton azt hiszi szegény, hogy -40 fok van, ezért lezabálja a gatyáját és kivillantja a rettegett sárga pilácsot.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
-
-
VR6-Fan
veterán
Hozzal be kintrol egy oszinten es kolts arra inkabb, kicsit nyugatabbra ezek szo szerint filleres autok.
Amit irtam kb azokra erdemes figyelni, en szvsz vetel utan egy vezerles cserevel egyutt csinalnek egy hf felujitast, lanc lanc fesztio ellenorzes, egy olajpumpa csere, turbo/kuplung/valto meg majd ugy is kiadja magat.
Jah gyertya is alap h cserelni kell, es legyen nalad mindig egy tarcsi gyujtas vegfok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Úgy van, valamelyik motort itthon gyártották.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Rambovits
senior tag
Mági,
erre tudsz mondani valamit? Ma vitt vele a kedves kolléga, és tényleg rohadtul idegesítő
Ha jól számoltam háromszor állt le röpke egy óra alatt, amíg a városban császkáltunk.Pedig egész jó kis ketyere lenne, de így mindenki azt hiszi, hogy túráztatjuk a pirosnál..A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha meg is csinálják, akkor megfizethetetlen.
Gyári minőségű pumpa 70 euró, csak a pumpa, az úszóház és a szívókosár marad. Legutóbb -5 fokban a bevásárlóközpont parkolójában cseréltem a kollégának, és nem kértem semmit, mert haver.
Ha normális szerviz, akkor kb 10 euró /órával számolnak + 1x 10 euró, mert hétvége van. És attól függ, hogy mennyi időbe tellett kicserélni.
No, mennyit fizettél?
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
nem tudom igazából hogy gondoltad a cserét stb? akár jöhet privátban is
Mappa: készítek majd fotót, és szerintem a kirázahideg felsorolásodban a második jetta nem is olyan vészes, a poló az az de a jetta annyira nem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- PayPal
- Opel topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Crypto Trade
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest