-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Integrale #152595 üzenetére
Nem úgy volt, hogy hazahozod (elbontani)? Rémlik még, hogy a műszaki vizsga miatt kell eladni, lévén ott igen szigorú és így drága.
@Cirmos: van még a vegyszeres pucolás. A Seatnál mit mondtak, mitől ingadozik az alapjárat? A diósember qrva drága és egy öntelt répa, 130-140 K - én nem fizetném ki. Neki tuti nem.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz focvis #152601 üzenetére
Közben elvittem műszakira, csont nélkül átment (na jó, egyik féltengely gumiharangot kellett cserélni), meg is lepődtek, hogy ennyi idősen csak az az egy cella volt Fail.
Úgy volt, de változott, közben voltam otthon állásinterjún, felvettek, így az utazás pontosabban annak ideje is változik, viszont már kellett volna kompra helyet és ágyat bérelni, hogy ne fizessünk aránytalanul sokat.
Aztán nincs szívem elbontani, vagy alkatrésznek eladni úgy, hogy tudom, hogy elbontják. Annál ez messze jobb, és hozzám nőtt (minden autó hozzám nő, mert sokat megyek, sok emlék és élmény kötődik közvetve hozzájuk).De ez még semmi, állítólag nem lehet csak úgy hazamenni, aztán elbontani, mert kell a biztosítónak és az államnak is dokument arról, hogy már nincs a nevemen, azt pedig úgy tudom elérni, ha eladom (ki az a hülye, aki megvesz egy 16 éves, jobb kormányos A3-at otthon, annyiért, amennyiért adnám? ), vagy berakom bontóba és kapok egy papírt, egyik sem járható út.
Viszont 12 hónap műszakival feljebb ment az értéke az itteni piacon, 800 körül elmegy, szóval használtam 8 hónapot, beletekertünk 25e km-t és még nyertem is rajta.
Futár hazaviszi a cuccokat (rengeteg könyv) minket meg egy olcsó repülő.W333: Igen, a beltér gyakorlatilag megegyezik a Leonnal, talán csak az ajtókárpit más.
Az utód otthon egy Bravo vagy Delta lesz.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rajmi97
csendes tag
Megtettem ma 800km-t és nyoma nem volt a hibának.
Köszi a tanácsokat
Minden slagot megjavítgattam ami javításra szorult. -
Reggie0
félisten
válasz Speeedfire #152607 üzenetére
Inkabb a kerdes az, hogy a vegyszer mi mast visz magaval. Pl. katalizator nem biztos, hogy szereti.
-
-
Doki16
addikt
Audi Q5 CGLB 2.0 CRTDi, 170Le, 2011 190000 km
Tudja valaki, hogy a 2.0 crtdi CGLB hány gramnál szokott regenerálni? Múltkor elmentünk vele mert már 97%-ot mutatott a program. Azért is gondoltuk, hogy megyünk vele egy pályás kört, mert azt játssza mostanában a kocsi, hogy minden leállítás után beindulnak a ventilátorok és mennek vagy 2-3 percig. Autópályáztunk vele de 82 km alatt ennyire ment csak le. [kép] Írt mínuszos értéket, de olyan mintha nem is kezdett volna el egyáltalán regenerálni.Ahogy látható a Soot Mass measured több is lett mint volt. Azóta se változott a helyzet. Folyamatosan csak újra és újra beindul a kocsi ventilátora leállítás után. Pedig egyáltalán nem renegerál. Az én kocsim 10-20 perc alatt és kb 30km alatt mindig végez a regennel.
Szerintem annyira rossz állapotban nem lehet a motor mert ilyen a kipufogó rajta. [kép]
Egy HD képem van a kocsiról csak [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #152618 üzenetére
Visszafele nem cserélek
Dehogyis, Apukám kocsija. Már írtam korábban is róla a topicba
Tényleg a legfontosabbat nem írtam. Még az előző kérdéshez kapcsolódik. Nagyon lomha lett a kocsi. Alig gyorsul. Vezettem ezt ami 170 lovas és átültem az én 140 lovas kocsimba és ahhoz képest is túl gyenge. Pedig amikor megvettük ez nem így volt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Cirmos
csendes tag
Akkor most megint legyek okos.... Teljes szétszedes, vegyszeres, dióhéjas. A vegyszeres alatt mit kell érteni?
-
válasz Doki16 #152619 üzenetére
A ventilátor több dologtól is kapcsolhat: gomba, kivezérlés, hibás venti, regenerálás, kevés hüttőközeg.
Viszont a lassulás érdekes. Meg kellene sasolni az egeret és a torkot mit mutatnak, meg egy turbónézés sem lenne rossz.
Találgatok: sokat megy városban és van benne hideg rövid távval?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #152622 üzenetére
Szinte csak rövid táv és az is hidegen. Ennek is jó része város. Ugyanez a jelenség ütötte fel nálam is a fejét egyébként. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy nédmá alig éri el a 100-at a kis kocsim Ezután mentem vele egy kisebb távot (200 km két részletben) és viszonylag helyrejött. De megint kezd eltunyulni. Bár nálam tudjuk, hogy az EGR vacakol. Az bajom, hogy a Q5-nél pont az EGR meg az oil ash nem látszik. Valamiért nem mutatja az ECU. Abban bízom, hogy egy VCDS kitudja olvasni.
Tényleg, nem találtad meg már a kábeled?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
1stVikman
senior tag
Ha már előkerült a regenerálás téma:
Nekem a kocsi ~500 km-enként regenerál, addigra megy bele ~20g cucc.
Javarészt hosszú távon megyek(heti szinten 1 vagy 2 alkalommal 2x100km), de persze akad hétvégi bevásárlásnál város is+ rövid táv (~2x 15km).
Ezzel nincs is baj, ellenben mióta figyelgetem, soha nem regenerálta "üresre" magát a DPF.
Mindig marad benne 25-30%-nyi, azaz kb.5-7g anyag.
Ez így rendben van, vagy nem elég ideálisak a körülmények a regeneráláshoz?Lemaradt, hogy 2014 Golf 7, 2.0 CRTDI 110kW, CRBC motorkód, ~159000km
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #152630 üzenetére
Én pont most voltam regenerálni vele. Hazamentem vele szüleimhez és mondom ránézek mert úgy éreztem, hogy hamarosan aktuális lesz. És igazam is volt, mert már nagyon tele volt a DPF. [kép] Elindultam vele az M6-ra és el is kezdte ahogy illik neki.[kép]
Ez lett neki a vége: [kép] Pont jött a lehajtó ezért amint levettem a lábam a gázról már abba is hagyta. Ahogy a képen is látod 2,71-ig ment le és 18 perc kellett neki. 622km után regenerált amúgy. Amióta figyelem nekem mindig olyan 1-2 gramm közé megy le. De amúgy Mágus mondta, hogy ez csak egy becsült érték nem mért.
Pont ez a bajom, hogy a Q5 még jobban tele volt és nem akart elkezdeni regenerálni 82 km autópálya után se.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #152631 üzenetére
Amikor eléri a kritikus szintet már nem vesződik vele szerintem , de ez majd Mágus2 megmondja. Ugyanis ha fullra tele van akkor kigyulladhat a kiégetéskor, illetve ha véletlenül nagyon eltömődött akkor a motort is megviseli a dolog. Hallani ugye olyan olajcseréről amikor a beleöntött 4 liter helyett 6-7-8 jön le.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
artiny
őstag
Audi A3 sportback,2014 - kilehet cserelni az eslo halogen lampakat bixenonokra?
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Mostanság olcsóbb a Diesel, mi a véleményetek az Golf 7 1.6 TDI 105 le motorrol?
Érdemes megvenni? -
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #152631 üzenetére
Én is a múltkor az 1,6 cr tdi skodámba a molnál tankoltam sima dieselt(mert a maxmotion 20km-re van legközelebb, meg gondoltam, hogy kitisztult a lelke, akkor spóroljunk). Hát sikerült 600km-t városban menni vele, de az utolsó 50 km elég kínkeserves volt, visszatért az alacsony fordulaton torpanása. Ma elmentem az omv csodadízeléért, megtankoltam a verdát, hazajöttem 2500-as fordulat körül és láss csodát, tünetmentes a verda, 3-asban is ha leejtem a fordulatot 100 köré(vagy alá) akkor is feláll a gép torpanás nélkül, a mol-os moslékkal meg induláskor is kicsit csúsztatni kellett a kuplungot, mert lefulladás közeli érzés volt vele, fordulaton semmi gond.
Létezne, hogy ennyire hisztis az autó a sima gázolaj+város combóra? Most ezt a 600km-t úgy tettem meg vele, hogy nem igazán volt üzemmeleg a verda sosem, mindig 4 fok alatt 1000-res fordulaton melegítette volna magát, ennyi elég volt neki, hogy megint kínlódjon! De most a maxmotionnal elég volt 20-25km hogy tünetmentes legyen!
Én nem értem ezt a kocsit, hisztis díva, ha spórolni próbálok, hihetetlen és egyben kényelmetlen, hogy így kell használnom, pedig már azt hittem haverok vagyunk. De be kell látnom, hogy a dízel és a város, rövid távon is extra költséggel jár, hosszú távon meg cumiztatni fog!
Amúgy most full városban a mol-os fosból 7,7-re jött ki az átlag, az előtt maxmotionból 6,5-7 titer volt a max, tehát a drágábból még jobban is fogyaszt, de ezt pályázásnál is észrevettem!El akartam nyomni magamban ezt a gondolatot, de sajnos be kell látnom, hogy le kell cseréljem az autót valami nem turbó benzinesre, valami igénytelen motoros verdára, pedig már úgy megszerettem, de félek, hogy egyszer a maxmotion sem fog rajta segíteni és akkor zsebbe kell nyúlni, mélyen....
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Lenne egy nagy problémám.2órás út, hazafele jövet, 3500ig elpörgettem partnak felfelé (letiltott régebben a turbo) (amióta kicsit meghuzattam jó volt check engine sem villant fel).Amikor fordultam volna be fékeztem, kanyarodtam és leállt az autó.Félreálltam vártam pár percet, beindítottam de semmi, csak teker, teker, minden fasza. Kivéve hogy a hűtővíz szintje nagyon magassan volt.
Majdnem otthon voltam, így könnyen kiolvastam a hibát, motorvezérlő, 2hibakód volt, egyik a turbó amit már említettem, régebbről, az nem lett kitörölve, de a másik egy teljesen új.Amit ki tudtam törölni, nem írja vissza de csak indítózik, de semmi.
Ja és egy érdekes előzmény, mikor fékeztem a fordulatszám nem ment lejjebb....csak pörgött az egész az egekig.....
Íme a 2 hibakód.
2 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
17654 - Needle Lift Sensor (G80)
P1246 - 35-10 - Implausible Signal - IntermittentReadiness: 0 1 0 0 0
Most jelen pillanatban nem indul az autó, holnap pedig el kellene indulnom vele.......
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
1.9tdi asv
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
Ez még mindig az amiért az 1,6 benzines audit adtad? A viszonylag kis kilóméteres toledó?Bakker az az autó szívat!
Pótkulccsal próbáltad, hogy nem az immo tiltott le? -
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152644 üzenetére
Ne is mond....
Nem próbáltam pótkulccsal még, de menet közbe felpörgött hiába nyomtam a kuplungot féket, bármit is, és úgy állt le.
Ez nem hiszem hogy az immo miatt lehet.
Érdekes nagyon amúgy.
Hibakódnak utána olvastam, nagyjából értem mi is lehet, de hátha aki okossabb tud valamit mondani. -
adp
őstag
Szerintetek egy 2003-mas toledóért reális ár-e 8-900e ft? (még nem fix) ha nem mi az az ár ami fix
1.9 TDI, 200e km, téli-nyári gumi, alufelnin, digit klíma, tolatóradar, sötétített üveg, motorban chip, fényezés rendben, új fék, új vezérlés ami még nincs benne, forrása megbízható ismerős, aki maszakban autószerelő[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Kérdezd Peti198506-t, ő egy garantált 170 ezres futású ilyen motoros toledo-t vett, kérdezd meg tőle, hogy mennyit érhet!
Peti198506. egy próbát megér a pótkulcs, ha nem jön be, akkor akkusaru levesz pár órára és próbáld utána! Olaj gondolom van benne, indítózás közben semmi nem kalamol/kopog/csattog, semmi rendellenes hang nincs, nem?
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152647 üzenetére
Olaj van benne, víz van benne.Nem csattog semmi.
Hőfokmérő fixen középen volt mikor leállt.
Viszont a hűtővíz nagyon magas, és ki is folyt alul valamennyi......Szerintem engem most ne kérdezzen, mert nem lehet nem olyan jó véleményem lenne az egészről.
Bár én 900ért vettem a Toledo-t. 2004. szervízkönyv, magyar üzembehelyezéses, na de ha kiderült mi van az autóval, inkább akkor beszéljünk. -
adp
őstag
válasz Winchester95 #152648 üzenetére
na akkor írd már majd meg pls
ja és még annyi neked mi járt hozzá? mert ahogy írtam ez elég jól felszerelt főleg az új vezérlést tekintve
ja és a chip az nem OFF? mármint nem bassza szét a motort?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152648 üzenetére
Hűtővizet kinyomta a kiegyenlítőből?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen