Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
beers
addikt
válasz kk831228 #152701 üzenetére
Mire gondolsz?
Tudom, hogy elég nagy az eltérés a kettő között!
Venni szándékozok egy sharant, esetleg alhambrát!
Eddig zömében AUY-os motorkódúak jöttek szembe a hirdetésekben, most azonban beesett egy AHK is!
Valami rémlett, hogy kerülendő, de azért is írtam be ide, mert itt okosabbak vannak nálam!
Mágus2 megerősített benne, az ő szava szentírás !M&N
-
beers
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Tavaszi fürdetés utáni 40+* HD kép: [link]
* na jó, csak 12..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #152710 üzenetére
gyönyörű autó és jó gazdája van
I humbly and respectfully decline™
-
válasz molnarpeter #152712 üzenetére
Bazz miket tudok meg?! Akkor egész sógorék egy cserélt ország, mert a kódjuk AT?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok!
Skoda Superb 3.6 v6 fsi 4x4 dsg-ről van valakinek tapasztalata? Esetleg mi szól mellette és ellene, illetve mennyire problémás ez a motor? Pl. egy ehhez hasonlót simán megvennék.
Dízelt nem vennék, mert nem megyek annyit, a részecskeszűrőt meg nem akarom szétbarmoltatni jó magyar szokás szerint, így marad a benzines. 1.4 tsi karcsú szerintem, a többiről meg az olajfogyasztás miatt tennék le, így maradt ez a dög.
[ Szerkesztve ]
magyarsrac
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #152716 üzenetére
Kihagytad, hogy az FSI (is) kokszosodik, amúgy pontos a diagnózis.
#nincsbennetarcsi
-
[HUN]Dani
őstag
Az nem olyan vészes. Átlagra 10 litert simán ki lehetne hozni vele. Dolgozni 30-35 km-t járok oda-vissza ebből javarészt városon kívül 70-90-el hajtok. Városba mozgás legfeljebb 60-80 km lenne havonta. Nagy útra 3-4 havonta megyünk 500-700 km attól függ melyik rokonhoz látogatunk
[ Szerkesztve ]
magyarsrac
-
-
[HUN]Dani
őstag
válasz Motion_Blur #152723 üzenetére
A fránya 60-as táblák + szerpentin leszabályoz sajnos
magyarsrac
-
Winchester95
őstag
Mai nap munka után szétszedtem a coolernél lévő csövet ami közvetlenül ment rá a turbóra.
Semmi olaj, mármint nyilván nedves volt de minimálisan.A focusomnál anno (1.8tddi)-nél folyt belőlle minimálisan.
Itt meg olyan mint ha ki lett volna nyalva az olaj.(kb ennyi).
Nem csöpögött nem folyt stb...
Ha ellenállást jól mértem akkor megfelelő értéket kaptam.Továbbra is a 2 legfeltűnőbb tünet:
Nem indul, és kinyomta magából a vizet.
(Nyilván mivel nagyon magasan volt a szint).Megrendeltem a 4db porlasztót 22ezerért postával együtt.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152726 üzenetére
Akkor a turbó nem kapta fel az olajat. Adagoló vajon jó, nem az kap/ad fals èrtèket ès nem az nem küld kaját?
Pótkulcsot próbáltad? -
-
Winchester95
őstag
válasz diablo1984 #152727 üzenetére
Pótkulcsot nem próbáltam még, akksit felraktam töltőre.
Holnap reggel kipróbálom.
Tényleg száraz volt.Mármint az átlaghoz és a dől belőlle az olajhoz képest is.Akárhogy is nézzük a turbónak adott egy pofont a kihuzatás felpörgés majd leállás az tuti.
Na meg a másik az, hogy mi a helyzet a hűtővízzel....
Adagoló eddig jó volt.még meg se volt bontva, sehol semmi csöpógés, buborékmentes a cső.
Remélem hogy nem fogok ráfázni a porlasztókkal, megrendelem aztán nem az lesz a hiba.
Bár a gép beírta.Azon gondolkoztam még hogy valami relé nem lehet hibás?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152729 üzenetére
A turbó ha beáll, akkor is beindul, csak gyenge lesz mint a lepkefing.
A víz passz, nèzd meg a csöveket.
Az indítástiltás is bőven lehet, èn egy pótkulccsal, majd ha az sem jó akkor egy villamosságishoz vinnèm el, hogy nèzze meg mi lehet. Porlasztókat kivève az is megèzhető, hogy gázolajat tol-e be a hengerbe, mert ha nem, akkor a mièrt nem indul megvan, az oka keresendő.... -
JHONNY 79
aktív tag
válasz Winchester95 #152729 üzenetére
A motorolaj milyen benne?
-
-
-
Danex
addikt
válasz bitpork #152736 üzenetére
Olajfolyást láttak az egyik porlasztócsúcstól meg, hogy olajos volt lent a borítás, ami a szíjakat takarta fedő nem lett levéve vásárláskor.
Mivel a maradványok gyakorlatilag szivacsos állagúak voltak valószínűleg az olaj már jól megdolgozta a szíjat.
Egyik reggel még elment a boltig, majd hazajövet alapjáratnál indítás után be is állt az egész, indítózásra meg se moccant a motor, a vezérlés elvileg ép, a hosszbordások amik ilyen szép spagettivé váltak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Danex
addikt
válasz bitpork #152738 üzenetére
Mikor vásárolták akkor az előző tulaj mondta, hogy kb 3 éve volt cserélve és nem mentek vele csak kevés km-t (ezt lekérdeztük a központból), de mivel számlát nem tudott mutatni erről így tervben volt a csere, de 1 hetet (100-150km-t) nem bírt ki(vasárnap vették, szombaton történt).
Most természetesen minden szíj, feszítő, vízpumpa cserélve lesz.
-
-
-
-
-
válasz L1ZRRR #152745 üzenetére
Lófaß, nehogymá netuggyad h mekkora határ szarom van!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest