-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
sirszevenap
őstag
Sziasztok!
Mindig Mobil Super 3000 X1 5W40 -et veszek a kocsimba. Viszont most váratlanul közbejött egy hosszabb út és muszáj vagyok azonnal olajat cserélni , tehát nem tudok most rendelgetni. Helyi boltba sima Mobil Super 3000 van. Az is 5W40. Annyi, hogy nincs a nevében az x1. Fogalmam sincs mit jelent. Rosszabb ez valamivel? Mehet bele nyugodtan?
Bankkártyával? Hát persze!
-
gzbotii
veterán
válasz sirszevenap #151852 üzenetére
Most ha beleszalad 1-2000km, főként egyhuzamban, üzemmeleg motorral nem hiszem, hogy kárt okozna a motorban. Nem várhat addig, amíg hazaérsz?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
F_Zolee
veterán
válasz sirszevenap #151852 üzenetére
3000 az egy típus. Vagy találtál leírást az x1hez külön? Veheted nyugodtan szerintem.
-
beci
őstag
Sziasztok.
2008as Vw Jetta gyári mérete 6.5/16 ET:50.
Beférne a 7/16 ET:40 alufelni?
Van valakinek ilyen fent az autóján?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
pmc
újonc
Sziasztok!
VW Touranom van, lefóliáztatnám az ablakokat. Viszont azok között, akik emberi áron csinálják, szinte csak olyan helyeket találtam, ahol a hátsó ajtók üvegeit a kis fix ablak kiszerelése nélkül fóliáznák, ami viszont a gumitömítés miatt eléggé csúnya (http://thomyfolia.hu/galeria/25/20080915652.jpg). Tudnátok esetleg segíteni benne, h hogyan tudom a kis fix ablakot kiszerelni? Vagy legalábbis a gumitömítést kiszedni mögüle?
Előre is köszönöm a segítséget!https://auto.jofogas.hu/nograd/Golf_IV_Bora_Octavia_Leon_minosegi_gumiszonyeg_83403724.htm https://auto.jofogas.hu/nograd/5x112_6_5x16_ET50_Volkswagen_alufelni_83402481.htm
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #151855 üzenetére
Van "3000 Formula I" es "3000 X1", valamint "3000 XE1". Szerintem nem felcserelhetoek.
Formula I:
Mobil Super 3000 Formula I 5W-40 meets or exceeds the requirements of:
API SM/SL/SJMobil Super Formula I 5W-40 is recommended by ExxonMobil for use in applications requiring:
FIAT 9.55535-N2
API CFX1
Mobil Super 3000 X1 meets or exceeds the requirements of: 5W-40
ACEA A3/B3, A3/B4 X
API SN/SM X
AAE (STO 003) Group B6 XMobil Super 3000 X1 has the following builder approvals: 5W-40
MB-Approval 229.3 X
VW 502 00/505 00 X
BMW Longlife-01 X
Porsche A40 X
Peugeot/Citroën Automobiles B71 2296 X
Renault RN0710 / RN0700 X
AVTOVAZ (LADA cars) XMobil Super 3000 X1 is recommended by ExxonMobil for use in applications requiring: 5W-40
API CF X
Opel GM-LL-B-025 XXE1:
Mobil Super 3000 XE1 5W-40 meets or exceeds the requirements of::
ACEA C3
API SMMobil Super 3000 XE1 5W-40 has the following builder approvals :
Volkswagen (Gasoline / Diesel) 505 00 / 505 01
Porsche A40
BMW Longlife 04Mobil Super 3000 XE1 5W-40 is recommended by ExxonMobil for use in applications requiring:
API CF[ Szerkesztve ]
-
smallmer
őstag
Sziasztok!
Egy 2003-as volkswagen polo kocsink van. A mai napon olyat csinál, hogy nonstop ki akarja nyitni az autót. Elmentünk vásárolni és mire visszaértünk lehúzta a két ablakot illetve kattogott a központi zár.
Szerintetek mi lehet a gond vele? menet közben is csinálja. Most éjszakára levettem a sarut az aksiról hogy ne nyitódjon ki magától.Raktam be egy képet. Amikor kattog a zár akkor zümmögő hang jön a bekeretezett részről.
Van valami ötletetek? -
-
pmc
újonc
válasz MunezXBK #151860 üzenetére
Azért, mert ha nincs kiszedve, akkor a gumitömítéstől csak így lehet fóliázni, alá nem tudod berakni a fóliát. A gumitömítés valószínűleg az ablakperemre van ráhúzva, mert elnyomni, eltolni, elfeszegetni nem lehet.
Ez pedig szerintem ronda, igénytelen. Élőben is láttam ilyet, elég ratyin néz ki.https://auto.jofogas.hu/nograd/Golf_IV_Bora_Octavia_Leon_minosegi_gumiszonyeg_83403724.htm https://auto.jofogas.hu/nograd/5x112_6_5x16_ET50_Volkswagen_alufelni_83402481.htm
-
Speeedfire
nagyúr
Mindenki nyugodjon meg. A turbóm nem repedt, és nincs semmi gond se a szelepszár szimmeringekkel. A check engine pedig a légtömegmérő miatt volt. Az előző tulaj valami gagyit rakatott bele, emiatt több benzint kevert hozzá. Most szebben jár, és jobban is megy az autó.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Gyula84
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #151868 üzenetére
Gyurus meg lehet, valahonnan bassza a keket
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #151872 üzenetére
De csak hidegen, melegen nem. Illetve azt mondta Gábor, hogy ha gyűrűs lenne, akkor a szelepnél összegyűlt olajat egyben kiköpné, és az látszódna nagy pamacsban. Viszont itt nem látszódik.
Abban maradtunk, hogy amíg ez így van, és nem eszi drasztikusan az olajat. Addig nem nézzük meg a szívósort, hogy mi van vele. Én se, és ő se bontaná meg szívesen.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #151873 üzenetére
Ha gyurus lenne a szelepnel ossze gyultet kopni ki, remelem csak elirtad es nem az ember mondta ezt.
Turbot honnan nezte hogy nem repedt, kezebe vette a csonkot?Majd meleg idobe meglatod ugy is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #151874 üzenetére
"Ha gyurus lenne a szelepnel ossze gyultet kopni ki, remelem csak elirtad es nem az ember mondta ezt."
Simán lehet, hogy hülyeséget írok. Ennyire nem vagyok otthon ebben a témában. De valami hasonló volt a lényege, amit mondott. Valahol összegyűlik, és utána egybe kijön és kék. De itt ilyenkor nem kék.
Remélem érhető.Le lett szedve a dp, az egész turbót szerintem nem vette ki.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #151875 üzenetére
Repedt az is, mindegyiken repedt.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #151875 üzenetére
Az edes keves h a dp lelett veve, ha mar ott at van repedve az a veg stadium...
Csonkot kell le venni ami a hf es a turbo kozott van, akkor egybol a kipu szimmeringgesseg is kiderul, ha ugyes az ember.
Egyre inkabb olya erzesem van h az ember nem akar dolgozni, persze apro penze nekem se lenne kedvem szopni! 😊
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Viperator
őstag
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Mágus2
Közösségépítő
S8 4.2 V8 finomságok vol.1:
Kormányszervó:
Igen, ez a fedő lyukas és folyik a szervófolyadék orrán-száján, de már gyártás alatt az alkatrész. CNC a barátunk...
Ha valaki odajön hozzád, hogy ki kell neki cserélni a kormányszervót A8, vagy S8-ban, veszel egy vascsövet és pofánfágod, ahogy csak bírod. Nem kis meló kioperálni azt a szart egy öreg szarból, amin minden csavar is szar és még csak nem is látni mindet.
Mindenki nyugodjon meg, kuplungot is cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #151881 üzenetére
Közben perze volt két fabia, egy roomster, egy octavia, meg egy punto. Mindegyik más nyavajával.
Pl egyik fabia mindkét oldalon szétszakadt futómű szilenttel...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #151882 üzenetére
Mági!
Mióta megvettem tavaly júniusban az autót, azóta ferdén áll a kormány; a G6-tal ugyanez volt, azt faszántosan belőtte egy független futóműves. A G7-et is vihetem ilyen szakihoz, vagy inkább márkaszervizbe kell? A kormányszög-jeladó miatt kérdem. Köszönöm!ui: most kapott új gumikat, ezért is ráférne a futóműállítás.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Ez jött le a váltóból... nem fekete, nem barna... de nem is olyan mint az új. 4 év , 150ezer km
Mágus2: jól néz ki mikor veszed meg?
bitpork: pont ideje úgy tűnik még nem késtem el vele... finomabban vált, mint előtte. Már mentem egy ezrest csere óta. Minusz tizenkettőkben...
[ Szerkesztve ]
-
anderledani
őstag
válasz anderledani #151733 üzenetére
erre valaki?
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
-
válasz anderledani #151886 üzenetére
Ha gyárit veszel nem lesz sok gondod vele. Ha androidos utángyártottat akkor a kanmacska i kurva lesz
Mid van most a kocsiban? Mi a kocsi tételes felszereltsége? Varázsgömb nélkül nem lehet ám válaszolni kérdésekre. Ott van a TIRben hogyan kell kérdezni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
senior tag
válasz Reggie0 #151871 üzenetére
Elég sokat vásároltam tőlük ezidáig, azt hiszem, h marad a múltidő. Rendesen és kedvesen kezelték a problémát, majd ki is cserélték olyan termékre ami valóban szerepel az OSRAM gyártási nyilvántartásában. Ennek ellenére valami "eltört" bennem irányukban.
Egyébként az a dobozos D1S xenon már nem érhető el a webshopban amit először küldtek.Joe
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #151890 üzenetére
Mondjuk helybol azert, mert az osram csak 1 darabos csomagokat keszit. Kizarolag. 2db-os csomagjuk nincsen. 4db-os van, de abba az 1db-osbol raknak 4-et es kartonnak hivjak. Ennek mintajara 48-as van meg. De minden cso kulon van csomagolva. Osram honlapjan az adatlapon ezek fel vannak tuntetve EAN szammal egyutt, ami sziten nem stimmel ezeknel a 2-es csomagoknal.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Reggie0 #151891 üzenetére
Ezt cafolom.... Nekem a D1S Osram CBi Xenon egok parban jottek. Plasztik tokban az izzo par, le seal -elve, es persze benne az ellenorzo kod, amit bepotyogsz a neten, hogy eredeti e. Twin pack.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
simonjoe
senior tag
Na, szóval, van az OSRAM-nak dou pack izzója, a gyártó eredeti lapján is megtalálható. Igen ám, de a duo műanyag házas izzó kassza 5eHUF-al drágább, azonos beltartalommal mint a papírdobozos single pakk. A döntés ezért esett az olcsóbbra, 1xűen sajnáltam a csomagolásbéli különbségért ennyivel többet adni. Az üzletben egy kicsit belegabalyodtak a magyarázatba, Ők azzal indokolták, h szállításkor valami csere történt. Amit nem igazán értettem.
Készségesek voltak kicserélték, a drágábbik csomagolásúba, szóval kár nem ért. Viszont mindenki szajkózza, h a gyári fej, az OSRAM, hát az enyémben Philips volt. Az viszont tuti, h nem volt cserélve. Én azért döntöttem a csere mellett, mert egyrészt már 10 éves a kocsi, a másik pedig, h kicsit sárgul a vetítési kép teteje, ezt is csak akkor látom amikor állok be a garázsba. Sajnos az új fejekkel is ez a szitu, valszeg a lencse is kezd öregedni. Igaz ezt itt nem lehet, de ha kell valakinek, van viszonylag jó állapotú két darab Philips D1S-es fejem, ajándék, elvihető!!!!!!!!!Joe
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Jövőhéten készülök megvenni első autómat.
Munkába járásra 2x35km távra naponta.
Elsősorban automatát szeretnék.
Ki is néztem ezt a Golfot. Szerintetek érdemes megvenni? 210km-e van tőlem, így ha már elmegyek oda akkor valószínűleg meg is venném. -
Reggie0
félisten
válasz MPowerPH #151897 üzenetére
Johat. Itt meg megnezed az adatlapot es sehol sincs nyoma ilyen kiszerelesnek se EAN kodnak. De a teljes osram.com-on keresve se. Itt meg ugy indult a thread, hogy vkinek az ellenorzes pont, hogy nem sikerult.
Ezert nem mondtam, hogy biztosan hamis. De megvenni nem mernem, felesleges riziko 1-2 ezresert. Ha lekezd fajni a fejem, hogy atvertek, akkor az ibuprofen tobbe kerul, mint a kulonbseg.
[ Szerkesztve ]