-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
enddav
aktív tag
[link]
Ezt a 2011/10 2.0 CR TDI Jettát néztem illetve próbáltam ki ma (mivel ma délután érkezett, ezért rendszám híján csak pár percet vezettem), jövő héten vinném átvizsgálásra. Tudom, hogy nem a legjobb minőségű képek, de esetleg valakinek valami észrevétel így elsőre? Motorkódot sem néztem meg, de előfordulhat, hogy ez a motor van a te kocsidban is, Mágus?Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Doki16
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
-
válasz MPowerPH #150159 üzenetére
Honnan tudod h nem történik meg vadi új kocsinál? Mint a volt könyvelőmnél ahol vétel másnapján pályán felrobbant a klíma venti és nem volt garis?
Különben ha valaki adott típushoz ért, a nagyját kiszűrheti. Pl a befecsik mérhetőek. A turbó mérhető. A klímakompresszor nyomása és hőmérséklete mérhető. Az automata olaja mérhető és szemrevételezhető. EGR megint árulkodó ha be van rakódva. A kettőstömegű meg a kopónál is kopóbb alkatrész, aki nem akarja cserélni az a fékekkel se tegye
De ha ezt akarod hallani, akkor hiába a szög egyszerű motor, az is meghalhat használt esetében. Pont. Nincs de nincs viszont, csak tisztán szerencse egy nem ismert előéletű használt esetében. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
válasz grizlisandor #150147 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #150161 üzenetére
Egy szivoban nincs kockazat, ha magaban a motor jo konstrukcio. Csere autonak elhoztuk a regi ceges Mondeot, amit a szerelo megvett 1Ft -ert. Pontosan 600k km van most benne, es ez egy 2l szivo. Most lett cserelve a gyari kuplungja eloszor. Motor meg bontatlan, persze olajbol mar elfogyaszt 1l -t 10k km alatt. Ezt varom egy szivotol. Octavia megy a haztol, sajnos egy tevedes volt. Ha minden jol megy, jon egy Civic a helyere.
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #150163 üzenetére
Pedig az az octavia nem rossz konstrukció, ha nincs lerúgva városban a veséje.
A cégesek sokat mennek kevés idö alatt, ha nem taxi, vagy pizzafutár, jellemzöen nem városi autók. 128k kmvel vettem az enyémet 2,5 éveden. A gps akapján minden nagyvárosban járt az eu közepén.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MPowerPH #150163 üzenetére
Hidd el értem és megértem az elvárásodat. A szívóra mondok egy példát. Golf I GTI-vel kezdtem. Az konkrétan 1.6 szívó 110 lóval. 2 hónap alatt hengerfejesre hajtottam mert ugye pályán bírja az a 180-190-t tartósan.
Szóval bolondbiztos motor nem nagyon van. De tudok Toyota példát is környezetbőlArra akarok csak kilyukadni, hogy a legtöbbet az számít ha a felhasználó tudja kezelni az autót. Ha jól olvastam édesanyád a hang ellenére nem állt le az octival
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szilchi
őstag
válasz Csaby25 #150149 üzenetére
Üdv.Én is keresem erre a kérdésre a választ.Nézek pár német fórumot és ott az Audi A4-nél a 3 úgymond ajánlott motornak az 1.6-os benzines,1.8-as turbó benzines és a TDI motorokat adják meg.A 2 literes TFSI-ről bár vegyesek a vélemények,de túlnyomórészt pozitívak.Még nézek pár oldalt/fórumot,hogy 1.8-as vagy 2.0-s a jobb.De eddig az 1.8-s vezet.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Primary92
senior tag
1 éve volt takarítva az 1.9 TDI (110 le) a turbó geometria, de a mostanában újra leragad gyakrabban. A tengelye is lóg egy kicsit.
Tervben volt egy kis chiptuning is, viszont előtte mindenképpen orvosolni kell a problémát.
Újítsam fel a turbót, vagy vegyek egy nagyobbat (1749 va, vb)? Az utóbbinál nagyobb a rizikó faktor. Összességében egy 150 lóerő jól esne, amikor nagyobb tempónál előzök, vagy csak elgurul a gyógyszer, viszont alaphelyzetben takarékosan igyekszem vezetni.Mindenhol írják, hogy meg kell szüntetni a turbó meghibásodásának az okát. A szerelőm szerint egyben van a motor, nincs semmi különösebb gond vele. Keressek egy a másik szerelőt, aki megtalálja az okot, vagy pedig betudható a 317000 km-nek, és szimplán már elkopott?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #150170 üzenetére
Szar a turbó, meg a befecskendezőkre is ráfér a felújítás. Új csúcsokkal nem fog kormolni, az új turbó sem fog leragadni. Ha mindent gyárira cserélsz, nem kell chip, olyan élhető lesz a motor, hogy nem fognak hiányozni a plusz lovak. Ha nem fogod alacsony fordulaton fojtogatni, évekig nem lesz gond semmivel.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Mágus2 #150175 üzenetére
Ennél a 2.0 cr-nél amúgy egy komolyabb tuninghoz mit kellene cserélni ? értsd ( 250-300 le )
Az élettartalma csökkenése nélkül ofc.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #150157 üzenetére
és Mágus2:
köszi ez jó hír is meg nem is A tengely cseréhez elég levenni az olajteknőt? Vagy mást is le kell még bontani?
2010-2012 A4-eken kívül még az ugyanilyen idős Passat 7-eket nézzük.
MunezXBK: szerencsére ez nem nekem lesz
Szabó0922: annyiért tudod eladni, amennyiért megveszik... ha gyorsan kell a pénz, meghírdeted legolcsóbban... ha ráérsz, akkor drágábban. Ennyi. Nincs mit trükközni ezen.
[ Szerkesztve ]
-
Szabó0922
tag
Sziasztok
Segitséget kérhetek erre ?
-
Killer01
őstag
válasz MPowerPH #150166 üzenetére
Az a vicces, hogy ez (kuplung szétnyílik és darálja a váltóházat) nem is olyan ritka. Nálam kis kotyogó hang volt, kinyomócsapágyra tippelt mindenki... és ugyanez volt a probléma. Most hogy voltam a szervizben a bejelzett EGR miatt, srác megmutatott egy Audit ahol ugyanez történt, de itt át is lyukadt a váltóház több helyen -váltócsere-.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #150177 üzenetére
Legálisan utána nem használhatod, mert a spf fojtja a legjobban, ha kiveszik és elkapnak vele, leveszik a rendszámot. Egyébként turbó, cooler, befecskendezők, egr off, dpf off, rendes szoft és 250le fölött lesz. Darkside oldalon nézz szét, minden van hozzá. Készíts be 2000€-t.
Geli.: csak a kád le, ami hosszmotornál nem is olyan egyszerű, mert takarja a bölcső keresztmerevítője.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150168 üzenetére
Koszonom szepen a gyors segitseget!
L1ZRRR: 3.0 TDi Audi, remap, es 300 lo folott lesz.
Egyebkent feltunt, mennyire olcsok a 2011 koruli A8 4.2 TDi -k. Azokkal van valami komolyabb problema? Draga a fenntartasuk?
Beonnek, mert az A8-rol egyedul nem mondod meg, hogy VW.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
enddav
aktív tag
válasz Doki16 #150155 üzenetére
Köszi! Lekértem az adatokat, ugyanaz a 9 kép van ott mint a hahun, igazából semmi plusz infot nem tudtam meg. : D Neked mi volt az amiért utólag nem vetted volna meg?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #150184 üzenetére
Nálam olyan képek voltak a kocsiról amik nem túl szívderítőek Tiszta kosz és tele karcokkal meg horpadásokkal. Most már így utólag mindegy lényegében. 11k km-ert beleraktam mióta megvettem és tökéletesen teszi a dolgát, le is kopogom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabadi
tag
Sziasztok,váltóolajat van értelme cserélni?Passat 1.9pd FRK 6-os váltó.Ha igen,akkor milyen márkát/viszkozitásút?köszi
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Két kérdésem lenne:
1. Skoda Octaviát vezettem már az 1.4 TSI 150 LE motorral, és teljesen élhető volt ez a teljesítmény. Viszont a Passat kicsit nehezebb, ahhoz a kasztnihoz mennyire elegendő ez a motor?
2. Van egy táblázat vagy valami fix útmutató, amelyben könnyen meg lehet nézni, hogy mely motorváltozathoz van száraz vagy olajos DSG?
Köszi!
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Kivettem az összes ülést, most viszont visszaraknám egy kör erejéig de csak a vezetőt, viszont az utasoldalnál a légzsákok nem lennének bekötve.
Okoz ez valamilyen problémát (pl eldurran a légzsák stb..)?
Kikapcsoljam a kulcs segítségével a zárral a légzsákot?
Lehet így közlekedni vele?Más:
Doltz vízpumpa, (elvileg fémlapátos bárdi szerint) mennyire ajánlott? Mert nekem ezt ajánlották.
Valamint powermax gen. Szabadonfutó? -
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Frissen váltam egy VW tulajdonosává, és már most meg is lenne az első javítani való rajta, ami bántja a fülemet. Szépítgetem, építgetem, aztán rakok fel róla képet Golf 3 1.4 60le AEX motorkód, milyen méretekkel rendelkezik a kipufogónál lévő flexi cső? Előre is köszi a válaszokat!
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #150189 üzenetére
Dolz*
-
enddav
aktív tag
válasz Doki16 #150186 üzenetére
Közben aztán visszakerestem és látom, hogy pont a tiedben van ugyanez a motor(CFFB) mint ami ebben a jettában is. Azt meg tudtad valahol nézni, hogy frissítették-e rajta a csalószoftot?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Valahol lehet találni valami leírást a TSI motorokról, hogy évjárat, motorkód, és hogy milyen vezérlése van stb..?
-
Doki16
addikt
válasz enddav #150192 üzenetére
Igen a márkaszervizben megkérdeztem amikor vittem kötelezőre. Nem volt még frissítve, de meg akarták csinálni. Egy lemondó nyilatkozatot kellett aláírnom, hogy ne tegyék meg. Ha te is elmész a forgalmival, a rendszerbe megtudják nézni, hogy volt e már vele csinálva valami.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Primary92 #150197 üzenetére
Nagyobb csúcs, nagyobb turbo, lekváros kuplung , ARL beltartalom, 2000 ccm-re felfúrt blokk, kisteher cooler (létezik gyári helyre dupla vastag is, full alu)... Vannak opciók, de ne felejtsük el a futóművet, és elsősorban a fékeket - mekkora felni van most?
MunezXBK: ott a pont
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
válasz molnarpeter #150199 üzenetére
Így van sokan azt mondják - és igazuk van - , hogy a tuningot mindig a fékekkel kezdjük.
Jó, nyilván a sportlégszűrő szintű tuningnál