Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Vigneau #4345 üzenetére
Úgy fogalmaznék, hogy másból nem él meg a sok drága, semmihez sem értő márkaszerviz.
AXisBOLD: A szervónál ennyi ha évek alatt rakódott ki, akkor nincs baj.
A szenzor passz, nem ismerős. De nem is működik most test nélkül.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Vigneau #4340 üzenetére
Nem kell márkaszervizbe vinni a garanciaidő alatt a karbantartásokhoz, már 2009 óta.
Tisztelt Péter!
Általános útmutatásként tájékoztatjuk Önt, hogy az idevonatkozó EU-s irányelveknek megfelelően nem jár automatikus garanciavesztéssel, ha Önök nem márkaszervizben végeztetik el gépjárművük kötelező karbantartását. A gyártó ugyanakkor elvárja, hogy a karbantartások maradéktalanul, megfelelő időben és minőségben (előírt olaj, szűrők stb.), igazolható módon (tételes számla, a felhasznált anyagok, műveletek megnevezésével) kerüljenek elvégzésre, különösen, mivel gyártói többletgarancia (3 év) és Assistance szolgáltatás vállalásáról van szó. Így javasoljuk, hogy minden olyan munkáról, amelyet a gépjárművön végeznek, tartsa meg a számlát vagy az egyéb dokumentációt. Garanciális igény benyújtása esetén mindezek ellenőrzésre kerülnek.
A garanciális javítás kizárólag Peugeot márkaszervizben végeztethető el.
A márkaszervizeken kívül elvégeztetett javításokért, azok esetleges káros következményeiért a gyártó illetve a forgalmazó semmiféle felelősséget nem vállal.
A kiterjesztett garanciával kapcsolatban az alábbi linken tud tájékozódni:
https://www.peugeot.hu/szerviz-es-alkatresz/szolgaltatasok/kiterjesztett-garancia.html
Köszönjük!
Üdvözlettel:
Peugeot Citroën DS Ügyfélkapcsolat
eddie17: Nem néztem mikori. Hát nem a legjobb cucc ez a Bosch fejegységPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Vigneau #4332 üzenetére
Tuti nem Style, sztem Activehoz jött valami csomag vagy külön pár extra. Urban Soul nem tudom volt e még ekkoriban, de ott is elvileg lenne még pár külső kiegészítő.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
csababarca
őstag
-
Shad0w
senior tag
válasz Vigneau #3077 üzenetére
Hm, talán nem ment át teljesen a kérdés: tervezek venni egy második autót egy 6 sebességes mellé. Értem, hogy aszinkron, azt is, hogy nem lehet rükvercbe rakni amíg előre gurul. Viszont én rendszeresen fogok vele próbálkozni. És mivel megmarad a mostani is, így még abban sem reménykedhetem, hogy majd leszokom róla. Szóval van bármi ami védi a fogaskerekeket?
szerk.: tudom, akkor vegyek 6 sebességeset... De nagyon megtetszett ez a Peugeot és ebből most csak 5 sebességesek vannak hahun.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz Vigneau #2088 üzenetére
Köszönöm, megnézem, felhivom. Az előző tulaj elejtette a kulcsot, és a gombból kiesett a kis pöcök amit még kéne nyomni, így nem tudom gombbal zárni, csak kulccsal.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
Vigneau
félisten
válasz Vigneau #1616 üzenetére
Ha esetleg másnak is szüksége lenne valamelyik Peugeot modellhez tartozó kezelési útmutatóra.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz Vigneau #1606 üzenetére
Magyar kezelési útmutatót pdf-ben merre találhatok a P208-hoz? A Fiestámhoz igen hamar meglett anno, de jelenleg angol nyelvű pdf-et találtam csak, no meg a hozzáadott eredeti francia van meg. Nem mondanám, hogy rosszul menne az angol, a franciát meg némileg kisakkozom, de csak kényelmesebb lenne a magyar.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Nestor16
senior tag
válasz Vigneau #1513 üzenetére
Kicsi bizony, mi meg pont holnap megyünk oda vissza barátnőmmel.
Nekem kivágták az üveget, mert előtte rosszul tették be a gumit (az előző tulaj műve), utólag akarták benyomkodni a gumit. Nem értettek hozzá.
Ahová vittük teljesen szakszerűen megcsinálták. Ki kellett hozzá szedni és jól vissza is ragasztották.Szóval a Peugeot más állatfaj ebből a szempontból. Tudni kell, hogy nem a szokványos módon kell visszarakni az üveget, különben könnyen el fog engedni a ragasztás és lógni fog a gumi, mint nekem.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Dávid
-
tresh
veterán
válasz Vigneau #1432 üzenetére
& gooool: jellemzően 40k körül.
(#1434) feco6512: Ha lehet én a FAP-ot kerülném első körben. A 2 liter hdi a régi 8 szelepes konstrukció bevált motor, nincs kettőstömegű és javítható. Az 1.6 hdi 90 lovas verzióra ugyan ez jellemző de ez már 16 szelepes. 1.6 nála porlasztok alatti tömítés szereti magát megadni, vásárláskor meg kell nézni nem e fúj ki ,olajos a porlasztok mentén. Nem drága a cseréje de jó alku pont. Igazából ismerősi körben van egy Picasso pont 1.6 hdi 110lovas verzió 370ezerrel és azon kívül hogy szét hullott a kettőstömegüje (gyári) 280ezernél és a klimakompresszor is meghalt,csak kopó alkatrészre kellett költeni. Azt viszont mindenképp javaslom hogy gyári diaggal nézzék meg a kocsit és egy teljes átvizsgálást is kapjon szerintem ez max 20-30k.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
-
Vigneau
félisten
válasz Vigneau #1359 üzenetére
Ezt találtam még, de hogy honnan tudnék hasonlót szerezni, még kérdéses...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
gooool
őstag
válasz Vigneau #1357 üzenetére
Ahh vilagos. Megfordult a fejemben, hogy egy kevesbe felszerelt modell lehet.
Nos ebbe fizikailag nem lehet 2 dinest beleszuszakolni, nem is talaltam hozza keretet sehol sem.
Ha fontos a nagy kijelzo, akkor esetleg az 1 dines kihajthato kijelzos fejek megoldhatjak a problemat. Azokhoz sajnos annyira nem ertek, de biztos akad jofele.Üdv, Balázs
-
tresh
veterán
válasz Vigneau #1302 üzenetére
Nincs kettős hagyományos kuplungos
echterion: A lényeg azon van hogy néha 2 hetente nem árt országútra vagy pályára vinni és 3-4 be meg kergetni olyan 3000fordulat körül nem kell száguldani vele de hagyni kell pörögni a motort. Ilyenkor kiégeti magát és sokkal rugalmasabb is lesz nem lustul el, plusz ha netán lenne egy kis korom azt nem a városba lököd ki belőle
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- Villanyszerelés
- Asszociációs játék. :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- További aktív témák...
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest